preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Remarketing standardowy vs. dynamiczny
,

Remarketing standardowy vs. dynamiczny

Remarketing jest bardzo popularną formą reklamy, z którą spotkał się praktycznie każdy użytkownik Internetu. W praktyce marketingu online wyróżnić jednak można dwa rodzaje kampanii remarketingowych: remarketing standardowy i dynamiczny. Ten rodzaj kampanii reklamowych najczęściej wykorzystywany jest w e-commerce w celu zachęcenia klienta do powrotu na stronę i dokonania zakupu. Zanim jednak zaczniesz korzystać z profitów płynących z remarketingu warto poznać różnice oraz możliwości każdego z wymienionych rodzajów reklamy przypominającej klientom o ofercie [...]

Bezpłatne wypromowanie bloga. Sprawdź, jak to zrobić!
,

Bezpłatne wypromowanie bloga. Sprawdź, jak to zrobić!

Kiedyś blog postrzegany był jako internetowy dziennik, później zaczął być wykorzystywany przez osoby dzielące się z daną społecznością swoimi zainteresowaniami czy hobby. Współcześnie blog jest niezastąpionym narzędziem dla znanych firm lub osób prowadzących jednoosobową działalność, pozwalającym na dotarcie do szerokiego grona odbiorców danych usług lub produktów. Jedynym problemem jest to, że w natłoku informacji dostępnych w sieci, trudno jest wypromować bloga na początku działalności. Jeśli masz problem dotarciem do nowych czytelników, przeczytaj [...]

Koniec Universal Analytics. Nadchodzi GA4!
,

Koniec Universal Analytics. Nadchodzi GA4!

Umarł król, niech żyje król! No, może jeszcze nie umarł 😊 Niemniej Google ogłosił oficjalny deadline na zmianę z Google Universal Analytics (GA3, UA) na Google Analytics 4 (GA4). Od 1 lipca 2023 roku Google Analytics w wersji 3 ostatecznie przestanie zbierać dane napływające z witryny internetowej (dla witryn z wykupioną opcją Analytics 360 ostateczny termin wyłączenia aktualnej usługi to 1 października 2023 roku). Na przygotowanie do tej zmiany pozostało trochę ponad rok. To wystarczający czas na dokonanie migracji, ale czy dobrym pomysłem jest odkładanie zmiany [...]

Jak przyciągać klientów ciekawą treścią na stronie? 4 skuteczne wskazówki

Jak przyciągać klientów ciekawą treścią na stronie? 4 skuteczne wskazówki

Zastanawiasz się, jak zwiększyć ruch na stronie internetowej? Jednym z najskuteczniejszych sposobów na wzbudzenie – i utrzymanie – zainteresowania użytkowników jest angażująca treść. Odpowiednio dobrany content posiada realny wpływ na wzrost konwersji i pozyskiwanie nowych klientów. Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego treść to tak efektywne narzędzie marketingowe i w jaki sposób je wykorzystać. Czym jest content marketing? Content marketing to strategia marketingowa, która opiera się na wykorzystywaniu treści do promocji marki oraz budowania [...]

Zostań specjalistą SEO w 9 tygodni
,

Zostań specjalistą SEO w 9 tygodni

Marketing internetowy, a w tym jego ważna część - SEO (ang. Search Engine Optimization) to wyjątkowo interesujący kierunek rozwoju kariery zawodowej. Specjaliści SEO są nieustannie poszukiwani na rynku pracy. To jasny sygnał, że warto rozważyć pozycjonowanie jako potencjalną ścieżkę kariery. Każda firma funkcjonująca w rzeczywistości internetowej dąży do stabilnego rozwoju i zwiększania liczby klientów właśnie poprzez działania online. Poprawnie wykonana strona internetowa oraz profesjonalne, oparte na długofalowej strategii, prowadzenie działań [...]

Narzędzia do sprawdzania powielonej treści

Narzędzia do sprawdzania powielonej treści

Dbanie o unikalność contentu jest jednym z ważniejszych zadań w codziennej pracy związanej z pozycjonowaniem stron internetowych. Treść oraz jej optymalizacja to jedne z kluczowych obszarów pracy nad stroną w kontekście SEO. Sporą część czynności związanych z analizą strony wykonuje się ręcznie. Można w tym celu użyć programów, które nieco ułatwią weryfikację powieleń treści na stronie. Segment treściowy strony obejmuje wiele prac związanych z doborem i umieszczeniem fraz kluczowych oraz konstrukcją i redakcją tekstu. Osobnym etapem jest praca [...]

Jak skutecznie zbudować listę mailingową? Kompleksowe porady
,

Jak skutecznie zbudować listę mailingową? Kompleksowe porady

Każdemu, kto prowadzi własny biznes i reklamuje swoją markę w Internecie, zależy na dotarciu do jak największej liczby odbiorców. Im więcej osób wie o oferowanych przez daną firmę produktach lub usługach, tym większa szansa na to, że któraś z nich dokona konwersji. Dobrym kierunkiem, prowadzącym do realizacji tego celu, jest stworzenie listy mailingowej. Dlaczego? Dlatego, że adresy mailowe to bezcenna lista kontaktów, która dla przedsiębiorcy oznacza leady sprzedażowe, czyli namiary na potencjalnych klientów. Jak stworzyć listę mailingową, która będzie generować [...]

Co oznacza błąd 404 i jak go naprawić?

Co oznacza błąd 404 i jak go naprawić?

Klikając w link, natrafiasz na stronę, która nie odpowiada zawartości, której oczekiwałeś. Zamiast niej, wyświetlony zostaje komunikat o braku żądanej treści. Błąd 404 potrafi wyprowadzić z równowagi niejednego użytkownika, ale też spowodować spore problemy w pozycjonowaniu Twojej strony. Źle skonfigurowany lub też przeoczony w gąszczu innych podstron czy produktów w sklepie, może zniechęcić potencjalnych klientów do skorzystania z Twoich usług. Dowiedz się, czym jest błąd 404 i w jaki sposób go naprawić. Co to jest błąd 404? Zamiast [...]

SEO checklista dla nowej strony
,

SEO checklista dla nowej strony

Rozwój biznesu w obecnych czasach wymaga nieustannego ulepszania własnej strony internetowej. Sklep internetowy nie znajdzie się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania tylko dlatego, że ma setki lub tysiące produktów. Wałka o pierwsze pozycje wymaga o wiele bardziej zaawansowanych działań. Zaawansowany audyt SEO i pozycjonowanie sklepów oraz witryn potrafią sporo kosztować, niemniej jednak dużą część poprawek można wdrożyć samodzielnie jeszcze na etapie budowy nowej strony. W takim przypadku [...]

1 200 zł na reklamę w Google – kto może skorzystać?

1 200 zł na reklamę w Google – kto może skorzystać?

Początek 2022 roku to wyjątkowy czas dla właścicieli stron internetowych, którzy chcą wspomóc swój biznes reklamą płatną w Internecie – Google Ads. Od lutego 2022 Google wprowadził nowe zasady przyznawanie kuponów na kampanie reklamowe, których wysokość wzrosła z dotychczasowych 375 zł do 1 200 zł! Kto może skorzystać z tej wyjątkowej oferty? Wyjaśniamy poniżej. Kupony Google – jak to działa? Kupony Google funkcjonują w ramach Google Ads od bardzo dawna, jednak nadal wielu użytkowników systemu Google Ads nie zdaje sobie sprawy z ich korzyści [...]

On site SEO a off site SEO – czym się różnią?

On site SEO a off site SEO – czym się różnią?

Głównym celem pozycjonowania jest poprawa pozycji witryny internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Algorytmy wyszukiwarek internetowych stają się coraz bardziej zaawansowane i skomplikowane, co powoduje, że liczba czynników wpływających na postrzeganie strony internetowej przez roboty wyszukiwarek jest coraz większa. W tym artykule spróbujemy przeanalizować, czym się różni optymalizacja on site od optymalizacji off site. Zarówno optymalizacja wewnętrzna, jak i optymalizacja zewnętrzna łączą w sobie działania niezbędne dla dobrego wypozycjonowania [...]

Czym jest evergreen content?
,

Czym jest evergreen content?

Treści znajdujące się w obrębie danej domeny są jednym z najważniejszych czynników, który bezpośrednio wpływa na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Strona, która ma unikalne, w pełni odpowiadające na zapytania użytkownika treści, będzie znajdować się wysoko nawet na najbardziej konkurencyjne frazy kluczowe. Niestety, treści na stronie mogą się zestarzeć lub utracić swoją aktualność. Istnieje jednak jeden rodzaj kontentu, który pozostaje aktualny przez cały czas, niezależnie od pory roku lub bieżących trendów. Mowa o evergreen content. Czym [...]