preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Pozycjonowanie fraz

Pozycjonowanie frazy

Pozycjonowanie frazy powoduje, że Twoja strona pojawia się na pierwszych pozycjach wyszukiwarki pod określonymi słowami kluczowymi. Promowanymi słowami kluczowymi powinny być frazy, które najdokładniej określają sprzedawane przez Ciebie towary lub usługi, a dodatkowo są najczęściej wpisywane przez użytkowników wyszukiwarek. To właśnie sprawia, że ze swoją ofertą trafisz tylko do zainteresowanych osób i tylko wtedy, kiedy one tego chcą.

Nie będziemy ukrywać, że umieszczenie strony na pierwszym miejscu w wyszukiwarce wymaga nie lada umiejętności, specjalistycznej wiedzy, znajomości algorytmów wyszukiwarek, profesjonalnego oprogramowania, nieustannego śledzenia poczynań konkurencji oraz stałej kontroli i obrony wywalczonej pozycji. Nie jest to jednak Twój problem. Nie musisz się przejmować nawet doborem słów kluczowych, ponieważ możesz liczyć na profesjonalną pomoc naszego doradcy.

Pozycjonowanie stron internetowych umożliwia wypromowanie konkretnej strony w wyszukiwarkach tak, by osiągała ona pierwsze miejsca wyników. W tym celu prowadzone są ciągłe działania, które można podzielić na cztery etapy:

  • analiza strony internetowej klienta — rozpoznanie potrzeb rynkowych, doradztwo i wybór słów kluczowych,
  • wstępna optymalizacja — niewidoczne dla ludzkiego oka zmiany w kodzie strony WWW oraz dostosowanie strony do algorytmów wyszukiwarek,
  • ciągły proces optymalizacyjny — tworzenie sieci połączeń, analiza działań konkurencji, wdrażanie nowych taktyk optymalizacyjnych, SEO copywriting, udoskonalenie procesu,
  • analiza i comiesięczne raportowanie wyników — prowadzenie oceny i statystyki efektywności działań; w zależności od konkurencji na określone słowo kluczowe osiągnięcie pierwszych miejsc w wynikach wyszukiwarki może zająć od dwóch tygodni do kilku miesięcy.

Co zyskujesz, wybierając pozycjonowanie fraz?

To, co aktualnie liczy się najbardziej — widzialność w sieci. Współcześnie internet jest przestrzenią, w której zdobywa się potencjalnych klientów. Wszyscy wiemy, że „czas to pieniądz”, dlatego warto zrobić wszystko, aby osoby zainteresowane naszą ofertą znalazły ją szybko i sprawnie. Dzięki pozycjonowaniu klienci trafią prosto do Ciebie, a nie do Twojej konkurencji.

W osiągnięciu tego celu najważniejszy będzie pierwszy krok — dobrze dobrane słowa kluczowe. Dokonując ich selekcji, należy zwrócić uwagę na dwie kwestie. Pierwszą będzie dostosowanie fraz do oferty biznesowej, drugą — określenie obszaru (miasta lub dzielnicy), z którego chcesz pozyskać klientów. Pamiętaj, że internauci rozpoczynają wyszukiwanie od wpisywania tzw. fraz lokalnych (ma to znaczenie w tzw. pozycjonowaniu lokalnym). Poszukują produktu lub usługi jak najbliżej miejsca zamieszkania. Pomyśl: jeśli dobry mechanik ma swój warsztat w sąsiedztwie Twojego domu, to dlaczego miałbyś szukać innego na drugim końcu miasta?

Wszystkie szczegóły planowanych działań warto jest wcześniej przedyskutować z naszym doradcą, który wskaże najlepszą drogę do zdobycia pozycji lidera, czyli pierwszego miejsca w wyszukiwarkach.

Podoba Ci się nasza oferta?
Pozycjonowanie stron – poradnik 2025

Pozycjonowanie stron – poradnik 2025

Spis treści:Czym jest pozycjonowanie?Co to jest SEO i pozycjonowanie stron internetowych w Google?Jak działa pozycjonowanie stron internetowych?Ile trwa pozycjonowanie i co na to wpływa?Co wpływa na czas pozycjonowania?Jak monitorować postępy?Jakie są rodzaje pozycjonowania stron internetowych?On-page (SEO on-site)Off-page (SEO off-site)Techniczne (technical SEO)SEO lokalneMobilneE-commercePorady i wskazówki dotyczące pozycjonowania stron internetowych1.Jak wybrać odpowiednie słowa kluczowe dla pozycjonowania?2. Jak dostosować treść strony internetowej do pozycjonowania?3. Jak poprawić strukturę strony internetowej pod kątem pozycjonowania?4. […]

Nagłówki H1, H2, H3 w pozycjonowaniu. Jaki mają wpływ na SEO?

Nagłówki H1, H2, H3 w pozycjonowaniu. Jaki mają wpływ na SEO?

Spis treści:Czym są nagłówki w HTML i jak wyglądają?Po co stosować nagłówki na stronach internetowych?Stosowanie nagłówków H1-H6Znaczenie nagłówka H1 w SEOH1 i H2 – jakie są różnice w ich stosowaniu?Rola nagłówków H1, H2 przy niepoprawnym <title>Zastosowania nagłówków H2 w SEOStosowanie nagłówków H3 na stronach internetowychNagłówki niższych rzędów – hierarchia H1-H6Jak sprawdzić jakie nagłówki występują na stronie?Wykorzystanie nagłówków do linkowania do sekcjiJak zmienić nagłówki na stronie internetowej?Zamiana nagłówka H2 na H3Zmiana innego elementu […]

Pozycjonowanie Google Maps – Poradnik

Pozycjonowanie Google Maps – Poradnik

Spis treści:Dlaczego wysoka pozycja w Mapach Google jest ważna?Jak pozycjonować firmę w Google Maps?1. Dodaj swoją firmę do wizytówek Google2. Zgłoś swój wpis o firmie w wizytówce Google?3. Dodaj informacje do swojej wizytówki w Google Maps4. Dodaj zdjęcia do swojej wizytówki Google5. Zabiegaj o recenzje i opinie6. Skonsoliduj swoje wpisy w Google Maps7. Regularnie publikuj newsy w Google MapsWyższa pozycja w Google Maps poprzez optymalizację witryny1. Upewnij się, […]

Wznieś się na wyżyny i dołącz do grupy ponad 1000 klientów
Telematics Technologies sp. z o.o.
„Z Agencją Widzialni.pl współpracujemy od 2014 roku w zakresie SEO 2.0 oraz od 2018 roku w zakresie kampanii Google Ads. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO oraz PPC i jesteśmy zadowoleni z jakości oferowanych usług, a także osiąganych rezultatów. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO i PPC…”
Kaliński - Układy wydechowe
„Na początku 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą Widzialni.pl korzystając z usługi SEO 2.0. Firma Widzialni.pl już na początku współpracy wskazała nam konkretny plan działań, który obecnie wspólnie realizujemy. Cały czas pozostajemy w stałym kontakcie, obserwujemy efekty, wprowadzamy zmiany. Dzięki współpracy systematycznie notujemy lepsze wyniki, zdobywając coraz większą część rynku.”
UTAL sp. z o. o.
„Z przyjemnością rekomendujemy usługi agencji Widzialni.pl w zakresie pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych. Z agencją jesteśmy związani od 2014 roku, a nasza współpraca wciąż trwa. Działania realizowane w ramach pozycjonowania, w tym optymalizacji stron internetowych, prowadzone są przez doświadczonych specjalistów…”
PRO-MAR S.A.
„Jako przedstawiciele Pro-Mar S.A., z przyjemnością informuję, że współpracujemy z firmą Widzialni.pl od kilku lat. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2014 r. i trwa nadal, ponieważ, jesteśmy bardzo zadowoleni z promocji naszej firmy w Internecie - nie tylko w Polsce, ale także za granicą.”
GoldenSubmarine Sp. z o.o. Sp.k.
„Jako niezależna agencja postdigitalowa współpracujemy z wieloma firmami, w tym z agencją Widzialni.pl. W czasie kilkuletniej współpracy poleciliśmy poznańskiej agencji kilkunastu klientów, którzy do dziś korzystają z usług z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego i pozycjonowania. Współpraca z Widzialnymi to szybkie, zdecydowanie i przede wszystkim skuteczne działania…”
1.723
Zrealizowanych
usług
28.936
Pozycjonowanych
fraz kluczowych
15 lat
Efektów
naszej pracy
91%
Przedłużonych
umów