preloader
Bezpłatna wycena
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.

Blog

Content experience – zadbaj o doświadczenie użytkownika
,

Content experience – zadbaj o doświadczenie użytkownika

Content experience, czyli w dosłownym tłumaczeniu „doświadczenie treści”, można zdefiniować jako kolekcję doświadczeń, zaangażowania i odbioru związanego z szeroko pojętą treścią rozumianą jako tekst, obraz i wiele innych. Chodzi tu nie tylko o to, jakie emocje budzi w odbiorcy content, ale także w jaki sposób wpływa na decyzje zakupowe konsumenta i dalsze, przemierzane przez użytkownika ścieżki. Content experience jest ważną częścią strategii marketingowej każdej marki – powinien być przemyślany, […]

Kulisy analizy internetowej: Jak wykorzystać dane do wzrostu strony
,

Kulisy analizy internetowej: Jak wykorzystać dane do wzrostu strony

Zjawisko wielkich i złożonych zbiorów danych – inaczej nazywanych Big Data – to skomplikowany fenomen. Z jednej strony można nim określić ogromną ilość nieuporządkowanych informacji, z drugiej strony zestaw podejść i technologii do ich przetwarzania i wyciągania odpowiednich wniosków. Niemniej jednak nie jest to zaskakujące, że w dzisiejszych czasach Big Data jest nazywane „nową ropą”. Podobnie jak ropa ogromne ilości danych w czystej postaci mają znacznie mniejsze […]

Zaproszenie na Kongres Marketingu Online

Zaproszenie na Kongres Marketingu Online

Czy jesteś gotowy na przyszłość marketingu?! Kongres Online Marketing rozpocznie się już 28 – 29 września 2023, „AI i Świat Metaverse w Marketingu: Jak Wejść na Wyższy Poziom i Wyprzedzić Konkurencję?”, to wydarzenie, które pomoże Ci odkryć najnowsze trendy i strategie, dzięki którym Twój biznes wyprzedzi konkurencję i osiągnie sukces w dynamicznym świecie online. Dlaczego warto wziąć udział w naszym kongresie? Czołowi prelegenci: Na naszej konferencji spotkasz czołowych specjalistów, którzy podzielą się […]

Etyczny copywriting, czyli jak nie wykluczać słowem

Etyczny copywriting, czyli jak nie wykluczać słowem

Język to jedno z narzędzi kształtujących rzeczywistość. Wpływa na nasze samopoczucie, może sprawić, że poczujemy się dostrzeżeni albo wykluczeni. Słowo, przede wszystkim pisane, jest niezwykle istotną częścią marketingu internetowego, swoistym kluczem do sukcesu (albo porażki). Mówiąc, a właściwie pisząc, o copywritingu, nie sposób nie wspomnieć o języku, czyli najbardziej potężnym narzędziu mającym moc kształtowania rzeczywistości. W Polsce nie milkną dyskusje na temat feminatywów, a w kolejce za żeńskimi końcówkami czeka też niebinarny sposób […]

Anchor text – czym jest i jak wpływa na działania SEO?

Anchor text – czym jest i jak wpływa na działania SEO?

Optymalizacja stron jest nieodłącznym elementem skutecznego prowadzenia witryn. Jednym z kluczowych czynników, który wpływa na pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania, jest właściwe wykorzystanie anchorów. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, czym tak naprawdę jest anchor text i jak oddziałuje na SEO? Dziś przyjrzymy się bliżej temu zagadnieniu i podpowiemy, jak skutecznie wykorzystać teksty kotwicy do poprawy widoczności witryny w wyszukiwarkach. Czas zacząć eksplorować tajemnice anchor textów i zyskać przewagę […]

Omnichannel i multichannel

Omnichannel i multichannel

Omnichannel marketing to stosunkowo nowe zjawisko w marketingu. Jest to strategia, której głównym założeniem jest to, że różne kanały komunikacji do klienta łączą się w jeden system, z zachowaną komunikacją i historią zakupów. Do takich kanałów komunikacji można zaliczyć: punkty sprzedaży offline (np. sklepy sieciowe) wiadomości w mediach społecznościowych informacje na stronie internetowej wiadomość tekstowa potwierdzająca zakup telefon od kierownika komunikacja z firmą w komunikatorach powiadomienia e-mail i inne. Celem podobnego podejścia […]

Od słowa do copywritingu – narzędzia pomocne przy tworzeniu treści

Od słowa do copywritingu – narzędzia pomocne przy tworzeniu treści

Content to jeden z fundamentalnych elementów SEO. Odpowiednio zoptymalizowany tekst jest doceniany nie tylko przez algorytmy Google, ale przede wszystkim przez użytkowników, którzy każdego dnia poszukują odpowiedzi na tysiące, a nawet miliony pytań. Praca copywritera to jednak nie tylko tworzenie treści z uwzględnieniem fraz kluczowych, ale także analiza danych, nieustanne poszukiwanie rzetelnych źródeł i językowa gimnastyka. Stworzenie tekstu to tak naprawdę element końcowy wieloetapowego procesu – procesu, w trakcie którego możemy wykorzystywać powszechnie dostępne narzędzia […]

Indeksowanie stron w Google – jak przyśpieszyć ten proces?

Indeksowanie stron w Google – jak przyśpieszyć ten proces?

Indeksowanie strony oraz jej zmian jest kluczowym elementem w procesie pozycjonowania. W dzisiejszych czasach, kiedy większość użytkowników korzysta z wyszukiwarek internetowych, aby znaleźć potrzebne informacje, znalezienie się w wynikach wyszukiwania staje się niezwykle istotne dla każdej witryny. Jeżeli Twoja strona nie jest widoczna, wszelkie wysiłki podejmowane przez specjalistów SEO, które miałyby przyczynić się do zwiększenia widoczności Twojego serwisu, będą bezcelowe. Pozycjonowanie, czyli proces optymalizacji […]

Content marketing dla branży odzieżowej
,

Content marketing dla branży odzieżowej

Działania mające na celu rozreklamowanie danej marki muszą być zawsze dobrze przemyślane, dopasowane do grupy docelowej oraz prowadzone na szeroką skalę. Wybicie się w przypadku nowych firm lub pozostanie na niezmienionej czy wyższej pozycji w przypadku organizacji dłużej funkcjonujących jest tym trudniejsze, im większa konkurencja. Sytuacja ta dotyczy z pewnością branży modowej – marek odzieżowych jest bardzo dużo, a każda z nich musi regularnie walczyć o przetrwanie na rynku i dotarcie […]

Chatboty – wykorzystanie na stronach internetowych

Chatboty – wykorzystanie na stronach internetowych

Chatbot to program komputerowy, który imituje prawdziwą rozmowę z użytkownikiem. Pozwala on na komunikację za pomocą wiadomości tekstowych lub głosowych na stronach internetowych, w aplikacjach typu Facebook Messenger, w aplikacjach mobilnych lub przez telefon. Można dostosować go do własnych potrzeb i używać na różne sposoby. Większość osób już zna chatboty dla biznesu oraz popularne komunikatory: Telegram, Facebook Messenger, WhatsApp. Chatboty mogą pomóc w rozwiązaniu problemów użytkowników, potrafią również zbierać kontakty do klientów […]

Alternatywne wyszukiwarki z różnych stron świata
,

Alternatywne wyszukiwarki z różnych stron świata

Wyszukiwarki odgrywają kluczową rolę w dostarczaniu nam informacji, odnajdywaniu stron internetowych i odkrywaniu nowych treści. Gdy myślimy o wyszukiwaniu, pierwszym skojarzeniem, które przychodzi nam na myśl, jest zazwyczaj Google – najpopularniejsza i najczęściej używana wyszukiwarka na świecie. Jednak istnieje wiele innych alternatywnych wyszukiwarek, które oferują unikalne funkcje, inne podejście do prezentacji wyników wyszukiwania oraz skupiają się na ochronie prywatności użytkowników. W tym artykule przyjrzymy się różnym […]

O mocy słowa. Feminatywy w SEO i nie tylko

O mocy słowa. Feminatywy w SEO i nie tylko

Choć w polszczyźnie wykorzystywano je już w XIX wieku, współcześnie wciąż wzbudzają dyskusje. Feminatywy, bo o nich mowa, to żeńskie formy gramatyczne nazw zawodów i funkcji. Rozmawiamy o nich przede wszystkim w kontekście asymetrii językowej i androcentryzmu języka polskiego. Domyślne formy to formy męskoosobowe – nie tylko w słownikach czy publikacjach, ale także polszczyźnie codziennej. W tym wpisie przedstawiam skróconą wersję historii feminatywów, przytaczam wyniki badań przeprowadzonych m.in. przez portal Pracuj.pl i Fundację Sukcesu Pisanego […]