preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Blog

Strona produktowa, która sprzedaje – 8 najważniejszych wskazówek

Strona produktowa, która sprzedaje – 8 najważniejszych wskazówek

Karta produktu łączy treść wizualną i tekstową z cechami i elementami funkcjonalnymi. Jeszcze nie tak dawno podstrony produktowe były postrzegane jedynie jako element informacyjny. Teraz jednak ich znaczenie znacznie wzrosło – podstrony produktowe stanowią kluczowy element strategii e-commerce. Każda z tych podstron ma szansę stać się punktem pierwszego kontaktu klienta z produktem, co sprawia, że ich jakość i wartość dla użytkownika mają niezwykle duże znaczenie. Algorytmy […]

Family friendly content – w czym tkwi moc przyjaznych rodzinie treści?

Family friendly content – w czym tkwi moc przyjaznych rodzinie treści?

Każdy, kto prowadzi swój biznes i chce dotrzeć z ofertą do nowych klientów oraz utrzymać tych, którzy już kiedyś wyrazili nią zainteresowanie, szuka najlepszych kanałów i sposobów komunikacji. W czasach przepełnionych reklamą i różnorodnymi strategiami marketingowymi, wybór tej właściwej wydaje się nierzadko bardzo trudny. Z pewnością jako odbiorca treści promocyjnych odczuwasz pewien przesyt i sam mimowolnie odrzucasz nachalne przekazy o często agresywnym, zbyt mocnym charakterze. Jak trafić […]

Zrównoważone podejście do copywritingu i SEO – jak tworzyć wartościowe treści dla użytkowników, nie zapominając o wyszukiwarkach?

Zrównoważone podejście do copywritingu i SEO – jak tworzyć wartościowe treści dla użytkowników, nie zapominając o wyszukiwarkach?

W dzisiejszych czasach, aby osiągnąć sukces online, niezbędne jest zrozumienie i zastosowanie skutecznych strategii copywritingu oraz optymalizacji SEO. Warto jednak pamiętać, że grupą docelową każdej strony internetowej są ludzie – użytkownicy, którzy szukają wartościowych informacji i sposobów na rozwiązanie swoich problemów. Z tego powodu zrównoważone podejście do copywritingu i SEO staje się kluczowym elementem, który pozwala osiągnąć sukces i zbudować trwałe relacje z odbiorcami. Jak zatem tworzyć wartościowe treści […]

Jak i jakie informacje zbiera o nas Google oraz Facebook

Jak i jakie informacje zbiera o nas Google oraz Facebook

Korzystanie z internatu nieuchronnie wiąże się z udostępnianiem osobistych danych w zamian za różnorodne usługi. Jednym z najbardziej rozpoznawalnych graczy na tym polu jest Google – globalny gigant technologiczny, który oferuje szeroki zakres narzędzi i aplikacji powszechnie wykorzystywanych na całym świecie. Jednak korzystanie z usług Google wiąże się również z gromadzeniem informacji o naszych działaniach w sieci, co łączy się z kwestiami związanymi z prywatnością i ochroną danych osobowych. Google gromadzi te dane […]

Jak zachęcić klientów do zostawiania opinii w sklepie internetowym?

Jak zachęcić klientów do zostawiania opinii w sklepie internetowym?

Dążąc do osiągnięcia zysków, każda firma starannie kształtuje swój wizerunek, aby przyciągnąć uwagę jak największej liczby klientów. Estetyczne strony internetowe, obecność w mediach społecznościowych oraz przemyślane i zapadające w pamięć reklamy – to wszystko bez wątpienia może zaciekawić potencjalnych klientów. W dobie rozwoju technologii i internetu przestrzeń wirtualna stała się nieodłączną częścią strategii marketingowych. Dynamiczny świat marketingu cyfrowego umożliwia firmom dotarcie do klientów na globalną skalę. […]

ATF i BTF – czym są i co powinny zawierać?

ATF i BTF – czym są i co powinny zawierać?

Podczas przeglądania stron internetowych skupienie użytkowników jest krótkotrwałae, a konkurencja o ich uwagę ogromna. To zazwyczaj pierwsze kilka sekund decyduje, czy odwiedzający pozostaną na stronie, czy też ją opuszczą. Kluczową rolę odgrywa umiejętne projektowanie stron internetowych. Jednym z podstawowych elementów, które należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu efektywnych witryn, jest rozmieszczenie treści na stronie. Tutaj pojawiają się pojęcia above the fold oraz below the fold. Jeżeli […]

Dlaczego tanie pozycjonowanie nie działa?

Dlaczego tanie pozycjonowanie nie działa?

Osoby, które choć trochę interesują się tematyką SEO, często widzą niezwykłe oferty, takie jak „pozycjonowanie za 500 złotych miesięcznie” lub nawet jeszcze taniej. Niestety taka oferta wydaje się atrakcyjna dla wielu przedsiębiorców decydujących się na powierzenie swojego marketingu internetowego firmom, których jedyną zaletą jest niska cena usługi. Choć początkowo może się to wydawać korzystne, to w perspektywie długoterminowej klienci często nie zdają […]

Storytelling w marketingu doświadczeń: tworzenie niezapomnianych interakcji z klientem
,

Storytelling w marketingu doświadczeń: tworzenie niezapomnianych interakcji z klientem

Każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę z istoty reklamy. Bez przemyślanej i skrupulatnie zrealizowanej strategii marketingowej trudno przebić się do świadomości potencjalnych klientów, zwłaszcza w branżach, dla których charakterystyczna i naturalna jest spora konkurencja. Jak jednak prowadzić kampanie w rzeczywistości, która reklamą przesiąknięta jest tak bardzo, że odbiorcy nauczyli się ją intuicyjnie pomijać? Zadanie to nie jest proste, ale wykonalne. Istnieją przecież przykłady takich kampanii, które znają i pamiętają wszyscy. Bardzo często […]

Zmiana domeny a pozycje strony

Zmiana domeny a pozycje strony

W procesie rozwoju strony internetowej może zdarzyć się sytuacja, która wymaga zmiany domeny. Powody mogą być różne i zależeć od konkretnych potrzeb i celów. Przykładowo może się okazać konieczne przeniesienie całej witryny z subdomeny na domenę główną. Taka zmiana może wynikać z potrzeby ujednolicenia adresu strony oraz zwiększenia czytelności i zrozumiałości dla użytkowników. Innym motywem do zmiany adresu może być chęć rozszerzenia zasięgu geograficznego działalności firmy. […]

Content experience – zadbaj o doświadczenie użytkownika
,

Content experience – zadbaj o doświadczenie użytkownika

Content experience, czyli w dosłownym tłumaczeniu „doświadczenie treści”, można zdefiniować jako kolekcję doświadczeń, zaangażowania i odbioru związanego z szeroko pojętą treścią rozumianą jako tekst, obraz i wiele innych. Chodzi tu nie tylko o to, jakie emocje budzi w odbiorcy content, ale także w jaki sposób wpływa na decyzje zakupowe konsumenta i dalsze, przemierzane przez użytkownika ścieżki. Content experience jest ważną częścią strategii marketingowej każdej marki – powinien być przemyślany, […]

Kulisy analizy internetowej: Jak wykorzystać dane do wzrostu strony
,

Kulisy analizy internetowej: Jak wykorzystać dane do wzrostu strony

Zjawisko wielkich i złożonych zbiorów danych – inaczej nazywanych Big Data – to skomplikowany fenomen. Z jednej strony można nim określić ogromną ilość nieuporządkowanych informacji, z drugiej strony zestaw podejść i technologii do ich przetwarzania i wyciągania odpowiednich wniosków. Niemniej jednak nie jest to zaskakujące, że w dzisiejszych czasach Big Data jest nazywane „nową ropą”. Podobnie jak ropa ogromne ilości danych w czystej postaci mają znacznie mniejsze […]

Zaproszenie na Kongres Marketingu Online

Zaproszenie na Kongres Marketingu Online

Czy jesteś gotowy na przyszłość marketingu?! Kongres Online Marketing rozpocznie się już 28 – 29 września 2023, „AI i Świat Metaverse w Marketingu: Jak Wejść na Wyższy Poziom i Wyprzedzić Konkurencję?”, to wydarzenie, które pomoże Ci odkryć najnowsze trendy i strategie, dzięki którym Twój biznes wyprzedzi konkurencję i osiągnie sukces w dynamicznym świecie online. Dlaczego warto wziąć udział w naszym kongresie? Czołowi prelegenci: Na naszej konferencji spotkasz czołowych specjalistów, którzy podzielą się […]