preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Usługi SEO

Chcesz zapewnić sobie lepszą widoczność w sieci? Wyświetlać się na najwyższych pozycjach wyników wyszukiwania? Właśnie to możesz osiągnąć dzięki dobrze przygotowanemu i wdrożonemu przez ekspertów planowi działań SEO.

Pozycjonowanie strony sprawi, że użytkownicy internetu bez problemu znajdą Twoją ofertę i wejdą na Twoją witrynę. A stąd już tylko krok do zakupu, zostawienia danych kontaktowych czy zamówienie usługi. SEO to sposób na zbudowanie silnej marki online – wykorzystaj to z pomocą naszej agencji.

Pozwól swoim klientom znaleźć się w internecie.

Zamów bezpłatną wycenę

Czy warto pozycjonować się w wyszukiwarkach?

Jeśli Twoim celem jest pozyskanie jak największej liczby odwiedzających witrynę, zwiększenie sprzedaży czy wzrost rozpoznawalności marki – oczywiście! 

Jeśli chcesz rozwijać swój biznes w internecie, warto zacząć myśleć o SEO od samego początku. Dlaczego? Ponieważ na pozycjonowanie składa się szereg procesów, ważnych także przy budowaniu samej strony internetowej. Już na tym etapie warto pamiętać na przykład o optymalizacji witryny i frazach kluczowych zawartych w contencie.  

 

Korzyści z pozycjonowania 

  • Niskie koszty dotarcia do klientów 
  • Większa sprzedaż 
  • Dotarcie do użytkowników realnie zainteresowanych Twoimi usługami 
  • Zwiększenie świadomości marki 
  • Łatwo mierzalne efekty 

Czy pozycjonować można tylko sklepy internetowe?

Pozycjonować można właściwie wszystko. A raczej wszystko, co będzie w stanie zaindeksować Google. 

Dlatego SEO jest dla Ciebie niezależnie od tego, czy prowadzisz: 

  • blog osobisty, 
  • stronę z konkretnymi usługami, 
  • sklep internetowy 
  • lokalny punkt usługowy. 

Wystarczy, że masz lub zamierzasz stworzyć stronę internetową, aby za jej pomocą trafić do szerszego grona odbiorców. 

 

 

Usługi SEO, dzięki którym trafisz do nowych klientów 

  • Audyt SEO 
  • Analiza widoczności i konkurencji 
  • Dobór fraz kluczowych 
  • Optymalizacja strony internetowej 
  • Link building 
  • Pozycjonowanie lokalne 

Audyt SEO

Początkiem pracy nad jakimikolwiek optymalizacjami zawsze powinno być przyjrzenie się temu, co aktualnie działa dobrze, a co wymaga poprawy. Od tego zaczynamy także my. Nasz audyt to obszerna analiza Twojej strony internetowej, przeprowadzana na wielu jej obszarach. 

Po audycie będziemy mieć szczegółowy obraz działań, które należy podjąć, żeby Twoja strona przynosiła jeszcze większe zyski. 

W Widzialnych proponujemy Ci bezpłatny audyt SEO, dzięki któremu będziesz mógł się przekonać, co można byłoby poprawić w Twojej witrynie.

 

 

Za pomocą naszej autorskiej metody przeanalizujemy Twoją stronę internetową pod kątem kilkudziesięciu różnych parametrów. Potem na ich podstawie ułożymy dla Ciebie indywidualny plan optymalizacji.

 

Skorzystaj z audytu SEO w Widzialni.pl, aby:

– zwiększyć swoją pozycję w wynikach wyszukiwania,

– sprawdzić, czy Twoja witryna działa tak, jak powinna,

– dowiedzieć się, jak radzi sobie w wyszukiwarce Twoja nowa lub niedawno udoskonalana strona,

– wyeliminować elementy szkodliwe dla SEO z Twojej witryny,

– zaoszczędzić czas i pieniądze, które przełożą się na większą sprzedaż w dłuższej perspektywie.

Zamawiam bezpłatny audyt

Analiza widoczności i konkurencji

Aby poprawić widoczność Twojej witryny, najpierw będziemy musieli przeanalizować, jak wygląda ona obecnie. Sprawdzimy, ile fraz, na które ją pozycjonujesz, znajduje się obecnie w TOP 3 i TOP 10 wyników wyszukiwania. Dowiemy się też, jak prezentuje się ruch z wyników organicznych. Następnie te dane porównamy z danymi Twojej konkurencji.

Jak zapewne wiesz, baczne przyglądanie się konkurencji jest ważnym elementem każdej strategii biznesowej. Ma to swoje odzwierciedlenie także w przypadku SEO. Dzieje się tak, ponieważ to walka o pozycjonowanie toczy się bezpośrednio między Tobą a innymi firmami. Wygląda to trochę jak wyścig.

Właśnie dlatego monitorowanie ruchów konkurentów jest tak ważne. Dzięki temu Twoja firma będzie o krok przed innymi. Będziesz także mógł uczyć się na ich błędach i stosować lepsze, działające rozwiązania w swojej witrynie. Konkurencja bywa także dobrą inspiracją w kwestiach content marketingu.

 

 

Dobór fraz kluczowych

Odpowiednio dobrane słowa kluczowe to podstawa efektywnego SEO. To one są fundamentami, na których zbudujemy pozycjonowanie Twojej strony.

Możliwości inspiracji przy wybieraniu odpowiednich słów kluczowych jest kilka. Jedną z nich jest konkurencja. Dobrą praktyką jest również zbadanie, co internauci wpisują w wyszukiwarkę, jeśli chcą odnaleźć Twoją ofertę.

Na początku procesu pozycjonowania strony bardzo ważnym aspektem jest dobre zrozumienie swojego klienta, jego szczegółowych potrzeb i preferencji.

Jednak jednorazowe ustalenie fraz kluczowych nie wystarczy – regularnie należy sprawdzać najchętniej wyszukiwane oraz najkorzystniejsze frazy dla Twojego biznesu.

Nie musisz robić tego samodzielnie! Nasi specjaliści zdejmą z Ciebie ciężar cyklicznej analizy rynku i specyficznych słów kluczowych.

Zamów bezpłatną wycenę

Optymalizacja strony internetowej

Po przeprowadzeniu analiz i sporządzeniu raportów nadszedł czas na konkretną implementację zmian na Twojej stronie internetowej. Właściwe przeprowadzenie optymalizacji witryny to proces długotrwały, wymagający nie tylko cierpliwości, lecz przede wszystkim obszernej wiedzy z zakresu SEO. Wprowadzane zmian powinno odbywać się kompleksowo. 

Etap ten obejmuje zaangażowanie we wdrożenie przygotowanej wcześniej strategii słów kluczowych specjalistów SEO. Frazy powinny znaleźć się nie tylko w treściach blogowych czy opisach produktów, lecz także w metatagach i metaopisach poszczególnych zakładek na stronie. 

Jest to również moment, w którym kluczową rolę odgrywa optymalizacja techniczna strony internetowej, obejmująca m.in. uporządkowanie treści na witrynie oraz eliminacja ewentualnych błędów.  

Wartościowym elementem w tym procesie optymalizacji jest także content marketing. Specjaliści skupiają się na tworzeniu nowych treści związanych z Twoją firmą i jej usługami. Wykorzystują przy tym wcześniej przygotowaną strategię słów kluczowych, działając zgodnie z zasadami SEO copywritingu. 

 

 

Link building 

Budowanie profilu linkowego to aspekt często pomijany przez osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z SEO. Na początku może wydawać się on zbędny, niewiele wnoszący do poprawienia widoczności w sieci. Ale to błędne przekonanie.

W rzeczywistości im więcej wartościowych zewnętrznych stron łączy się linkami do Twojej witryny, tym bardziej staje się ona wiarygodna w oczach algorytmów Google. W rezultacie algorytm umiejscowi ją wyżej niż strony należące do konkurencji.

Budowanie linków to usługa SEO, która opiera się na promowaniu Twojej witryny poprzez zewnętrzne serwisy. Jak się to odbywa? Na przykład poprzez napisanie artykułu blogowego na zewnętrzną stronę internetową i umieszczenie w nim linku do Twojej usługi.

Innym działaniem jest link building wewnętrzny, czyli tworzenie połączeń w obrębie Twojej witryny. Taka praktyka ma na celu ułatwienie nawigacji użytkownikom, którzy trafiają na nią poprzez artykuły blogowe. Ułatwia to także zrozumienie struktury witryny przez boty wyszukiwarek, co z kolei jest kolejnym kluczowym czynnikiem wpływającym na pozycję strony w Google.

Brzmi skomplikowanie? Zadbamy o Twój profil linkowy!

Zamów bezpłatną wycenę

Pozycjonowanie lokalne

Jeśli zależy Ci na osiąganiu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania w określonym obszarze, pozycjonowanie lokalne staje się kluczowym elementem strategii SEO.

W ramach tej usługi skupiamy się na dostosowaniu Twojej witryny do specyfiki danego regionu, koncentrując się zwłaszcza na frazach zawierających nazwę obszaru działania Twojej firmy. Istotne jest również odpowiednie zarządzanie wizytówką firmy w Mapach Google.

Pozycjonowanie lokalne cechuje się wyjątkową precyzją działania. W przypadku wyszukiwania fraz związanych z lokalizacją Google prezentuje nie tylko standardowe wyniki, ale także trzy najlepiej dopasowane wizytówki z Map Google. Dzięki temu użytkownik otrzymuje rezultaty, które najbardziej pasują do jego bieżącej lokalizacji.

Dzięki strategii pozycjonowania lokalnego, gdy ktoś wyszukuje restaurację czy stację paliw, otrzymuje wyniki z punktami znajdującymi się najbliżej jego aktualnej lokalizacji. Wyeliminowane zostają te, które są od niego oddalone. To właśnie ta precyzja jest kluczowa dla potencjalnych klientów, zwłaszcza jeśli prowadzisz działalność skoncentrowaną na obszarze lokalnym.

 

crawl budget foto

Usługi SEO a wizerunek Twojej marki

Należy zaznaczyć, że działania z zakresu pozycjonowania mają istotne znaczenie także w kontekście kształtowania wizerunku Twojej firmy jako eksperta w danej branży. Ten aspekt stanowi kluczowy element ogólnej strategii, gdyż sukces w tym obszarze przyczynia się bezpośrednio do wzrostu wiarygodności i – co za tym idzie – zaufania ze strony Twoich klientów.

W trakcie tworzenia treści nasi specjaliści zawsze kładą nacisk na profesjonalizm. Content o wysokiej jakości i charakterze eksperckim ma znaczenie nie tylko dla internautów, którzy poszukują odpowiedzi na własne pytania, lecz także dla algorytmów wyszukiwarek. W tym kontekście istotna jest nie tylko ilość dostarczanych treści, lecz również to, czy informacje posiadają merytoryczną wartość i są faktycznie pomocne.

 

 

W celu wsparcia budowy pozytywnego wizerunku Twojej marki w świecie online:

– Tworzymy treści o wysokiej wartości dodanej na Twojej stronie internetowej.

– Optymalizujemy wygląd strony, by była przyjazna i przyciągająca dla użytkowników.

– Starannie dbamy o to, by nazwa i logo Twojej firmy utrzymywały się w świadomości klientów.

Jak będzie wyglądać Twoja współpraca z Widzialnymi?

Jak już wiesz, droga do skutecznego pozycjonowania nie należy do najprostszych i najkrótszych. Dlatego nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby była dla Ciebie wygodna.

Na wszystkich etapach będziemy z Tobą w stałym kontakcie, rozwiewając wszystkie Twoje wątpliwości! Dla nas najważniejsze jest Twoje zadowolenie oraz rozwój Twojego biznesu!

Wznieś się na wyżyny i dołącz do grupy ponad 1000 klientów

Telematics Technologies sp. z o.o.
„Z Agencją Widzialni.pl współpracujemy od 2014 roku w zakresie SEO 2.0 oraz od 2018 roku w zakresie kampanii Google Ads. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO oraz PPC i jesteśmy zadowoleni z jakości oferowanych usług, a także osiąganych rezultatów. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO i PPC…”
Kaliński - Układy wydechowe
„Na początku 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą Widzialni.pl korzystając z usługi SEO 2.0. Firma Widzialni.pl już na początku współpracy wskazała nam konkretny plan działań, który obecnie wspólnie realizujemy. Cały czas pozostajemy w stałym kontakcie, obserwujemy efekty, wprowadzamy zmiany. Dzięki współpracy systematycznie notujemy lepsze wyniki, zdobywając coraz większą część rynku.”
UTAL sp. z o. o.
„Z przyjemnością rekomendujemy usługi agencji Widzialni.pl w zakresie pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych. Z agencją jesteśmy związani od 2014 roku, a nasza współpraca wciąż trwa. Działania realizowane w ramach pozycjonowania, w tym optymalizacji stron internetowych, prowadzone są przez doświadczonych specjalistów…”
PRO-MAR S.A.
„Jako przedstawiciele Pro-Mar S.A., z przyjemnością informuję, że współpracujemy z firmą Widzialni.pl od kilku lat. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2014 r. i trwa nadal, ponieważ, jesteśmy bardzo zadowoleni z promocji naszej firmy w Internecie - nie tylko w Polsce, ale także za granicą.”
GoldenSubmarine Sp. z o.o. Sp.k.
„Jako niezależna agencja postdigitalowa współpracujemy z wieloma firmami, w tym z agencją Widzialni.pl. W czasie kilkuletniej współpracy poleciliśmy poznańskiej agencji kilkunastu klientów, którzy do dziś korzystają z usług z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego i pozycjonowania. Współpraca z Widzialnymi to szybkie, zdecydowanie i przede wszystkim skuteczne działania…”
1.723
Zrealizowanych
usług
28.936
Pozycjonowanych
fraz kluczowych
15 lat
Efektów
naszej pracy
91%
Przedłużonych
umów