preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*

Zarządzanie marką – SERM

Zarządzanie marką - SERM

Zdarza się, że po wpisaniu w wyszukiwarce Google nazwy firmy, bądź imienia i nazwiska właścicieli w wynikach wyszukiwania pojawiają się nieprzychylne opinie na ich temat. Im większe i bardziej znane przedsiębiorstwo, tym wyższe prawdopodobieństwo, że znajdzie się osoba, która będzie próbowała zaszkodzić dobremu imieniu firmy.
Często opinie są nieprawdziwe lub przedawnione, a internauci zapominają publicznie sprostować pozytywnie rozwiązane sprawy. Oferujemy analizę potencjalnych wyrażeń kluczowych, na które mogą pojawiać się negatywne dla Twojej firmy wpisy oraz – w przypadku ich wystąpienia możliwość usunięcia z wyników wyszukiwania.

SERM – dla kogo?

Opisywana usługa sprawdza się również w sytuacjach, kiedy pod kątem wizerunkowym istotne jest to, aby wybrane informacje pojawiały się po wpisaniu nazwy firmy w Google – na przykład o wprowadzanych produktach czy największych sukcesach.

zarządzanie marką w wyszukiwarkach
Podoba Ci się nasza oferta?
Ile kosztuje reklama w Google Ads?

Ile kosztuje reklama w Google Ads?

Spis treści:Ile kosztuje założenie konta w Google Ads?Podpięcie płatności – jak wpłacić środki?Faktura – kiedy ją otrzymam? jak rozliczyć podatek?Zarządzanie budżetemStrategie ustalania stawekAukcja reklam w sieci wyszukiwania i w sieci reklamowejRóżne typy kampanii a poniesione koszty.Kampanie w wyszukiwarce – ile zapłacę za reklamę tekstową lub produktową?Reklama tekstowaReklama produktowaKampanie w sieci reklamowej – ile zapłacę za reklamę graficzną, tekstową, wideo?Podsumowanie Ile kosztuje reklama Google Ads? W jaki […]

Kampanie reklamowe Google Ads – jaki typ wybrać?

Kampanie reklamowe Google Ads – jaki typ wybrać?

Spis treści:Typy kampanii i cele reklam Google AdsZwiększaj poziom sprzedaży z szerokim spektrum reklam Google AdsPozyskuj potencjalnych klientów z Google AdsZwiększaj ruch na stronie dzięki kampaniom Google AdsSkutecznie zachęcaj do konwersji z Google AdsBuduj świadomość i zasięg marki dzięki reklamom Google AdsPromowanie aplikacji – Google Ads dla twórców i dystrybutorów aplikacji mobilnychPromuj lokalny biznes z Google AdsTwórz samodzielne kampanie na podstawie własnych celówGoogle Ads na potrzeby […]

Ile kosztuje reklama na Facebooku?
, ,

Ile kosztuje reklama na Facebooku?

Spis treści:Menedżer reklam FacebookaBudżet na reklamęAukcja reklam – kto zwycięży?Cel reklamowy – czy ma znaczenie?Wybór grupy odbiorcówPodsumowanie Najprostszą odpowiedzią na to pytanie będzie: to zależy od tego, ile chcemy inwestować, jak szeroko chcemy dotrzeć z przekazem oraz co chcemy finalnie osiągnąć. Zapewne nie jest ona jednak do końca jest satysfakcjonująca, dlatego poniżej wyjaśniamy najważniejsze czynniki mające wpływ na wysokość poniesionych kosztów w systemie reklamowym Meta Ads (dawniej Facebook Ads). […]

Wznieś się na wyżyny i dołącz do grupy ponad 1000 klientów
Telematics Technologies sp. z o.o.
„Z Agencją Widzialni.pl współpracujemy od 2014 roku w zakresie SEO 2.0 oraz od 2018 roku w zakresie kampanii Google Ads. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO oraz PPC i jesteśmy zadowoleni z jakości oferowanych usług, a także osiąganych rezultatów. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO i PPC…”
Kaliński - Układy wydechowe
„Na początku 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą Widzialni.pl korzystając z usługi SEO 2.0. Firma Widzialni.pl już na początku współpracy wskazała nam konkretny plan działań, który obecnie wspólnie realizujemy. Cały czas pozostajemy w stałym kontakcie, obserwujemy efekty, wprowadzamy zmiany. Dzięki współpracy systematycznie notujemy lepsze wyniki, zdobywając coraz większą część rynku.”
UTAL sp. z o. o.
„Z przyjemnością rekomendujemy usługi agencji Widzialni.pl w zakresie pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych. Z agencją jesteśmy związani od 2014 roku, a nasza współpraca wciąż trwa. Działania realizowane w ramach pozycjonowania, w tym optymalizacji stron internetowych, prowadzone są przez doświadczonych specjalistów…”
PRO-MAR S.A.
„Jako przedstawiciele Pro-Mar S.A., z przyjemnością informuję, że współpracujemy z firmą Widzialni.pl od kilku lat. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2014 r. i trwa nadal, ponieważ, jesteśmy bardzo zadowoleni z promocji naszej firmy w Internecie - nie tylko w Polsce, ale także za granicą.”
GoldenSubmarine Sp. z o.o. Sp.k.
„Jako niezależna agencja postdigitalowa współpracujemy z wieloma firmami, w tym z agencją Widzialni.pl. W czasie kilkuletniej współpracy poleciliśmy poznańskiej agencji kilkunastu klientów, którzy do dziś korzystają z usług z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego i pozycjonowania. Współpraca z Widzialnymi to szybkie, zdecydowanie i przede wszystkim skuteczne działania…”
1.723
Zrealizowanych
usług
28.936
Pozycjonowanych
fraz kluczowych
15 lat
Efektów
naszej pracy
91%
Przedłużonych
umów