preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Kampanie reklamowe Linkedin Ads

LinkedIn jest serwisem społecznościowym, którego charakter w odróżnieniu od innych portali social media jest ukierunkowany na nawiązywanie relacji biznesowych. Ten wybitnie biznesowy kierunek portalu LinkedIn powoduje, że jest to doskonałe miejsce do rozbudowy sieci profesjonalnych kontaktów, nawiązania relacji służbowych oraz znalezienia najlepszych kandydatów w procesie rekrutacji. Jednym słowem pozyskanie wartościowych leadów z LinkedIn może znacząco i skutecznie wpłynąć na tempo rozwoju Twojego biznesu. Skontaktuj się z nami już teraz i poznaj możliwości działań na LinkedIn dla Twojej firmy!

Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Skuteczna reklama na LinkedIn — platformie dla specjalistów

Najważniejsza różnica, która rzuca się w oczy przy porównywaniu popularnych portali social media, jak np. Facebook, Instagram czy Twitter z LinkedIn, sprowadza się do intencji użytkowników każdego z nich. Portale ogólnotematyczne pozwalają na publikację dowolnych treści (dozwolonych regulaminami), które są następnie komentowane czy udostępniane. Użytkownicy LinkedIn pojawiają się na portalu w zupełnie innych celach, z których najważniejszymi są:

  • poszukiwanie pracy lub pracownika,
  • pozyskanie wiedzy od specjalistów w danej branży,
  • pozyskanie opinii specjalistów,
  • poszukiwanie kontrahentów,
  • kreowanie wizerunku własnego i firmy.

LinkedIn nie ogranicza się jedynie do wymienionych zagadnień. Jest to obecnie prawdziwie prężnie rozwijająca się platforma dla profesjonalistów. Obecnie LinkedIn może pochwalić się około 600-milionową grupą aktywnych użytkowników (w tym ponad 2,6 mln w Polsce) w ponad 200 krajach i stanowi bezsprzecznie najpopularniejszą i najskuteczniejszą platformę do prowadzenia aktywnych działań B2B. Możliwość bezpośredniego kontaktu z konkretną osobą, najczęściej posiadającą wypracowaną pozycję w branży, pozyskanie kontaktu biznesowego, a nawet możliwość head huntingu stawiają LinkedIn na czele platform biznesowych w Polsce i na świecie. Polscy managerowie w przytłaczającej większości posiadają i prowadzą swoje profile na portalu LinkedIn.

Dotarcie do osób decyzyjnych z wybranego zakresu zarządzania, pozyskanie nowych kontrahentów czy rekrutacje na specjalistyczne stanowiska na LinkedIn są teraz jeszcze bardziej efektywne dzięki wykorzystaniu LinkedIn Ads rozbudowanego systemu reklamowego na portalu. Umiejętne prowadzenie kampanii LinkedIn Ads, mimo że droższe w porównaniu z kampaniami Google Ads czy Facebook Ads, pozwala uzyskać wartościowe wyniki w kontekście rozwoju przedsiębiorstwa. Przewaga LinkedIn Ads nad innymi kampaniami reklamowymi wynika bezpośrednio z możliwości precyzyjnego dotarcia do wąskiej grupy specjalistów z danej dziedziny, możliwości kierowania przekazu reklamowego do różnych precyzyjnie określonych branż, a także opcji automatycznej optymalizacji stawki dla uzyskania możliwie najkorzystniejszego kosztu konwersji. LinkedIn posiada jeszcze jedną istotną zaletę. Jest nią wysoki poziom zaufania do publikowanych treści. Dzięki temu istnieje bardzo duża szansa na osiągnięcie pożądanego wyniku działań reklamowych. Najczęściej LinkedIn wykorzystywany jest do budowy i rozwoju takich aspektów prowadzenia biznesu, jak:

Budowanie profesjonalnego wizerunku marki

Profesjonalny wizerunek marki

Kilka lat temu LinkedIn kojarzony był głównie z działaniami HR. Obecnie, wraz ze zwiększającą się liczbą ponad 600 milionów użytkowników, jest to miejsce do nawiązywania wartościowych relacji biznesowych i budowy profesjonalnego wizerunku firmy i marki.

Budowanie bazy klientów

Baza klientów

Targetowanie oferty do precyzyjnie wyselekcjonowanych grup odbiorców (na podstawie wybranych cech użytkowników), a także wykorzystanie formularzy dla pozyskania konkretnych odpowiedzi od potencjalnych klientów pozwala budować efektywne bazy i dostosować ofertę do użytkownika.

Budowa przewagi konkurencyjnej

Przewaga konkurencyjna

Wielki potencjał, jaki przedstawiają możliwości działań w ramach LinkedIn Ads, nadal nie jest powszechnie wykorzystywany. Z tego właśnie powodu kampanie reklamowe na LinkedIn mogą stanowić doskonałe miejsce do zdobycia przewagi nad konkurencją.

Reklama LinkedIn Ads jest kanałem promocji, obok którego nie można przejść obojętnie. Skorzystaj z doświadczenia agencji marketingu internetowego SEO/SEM Widzialni.pl i zdobywaj wartościowe leady na LinkedIn.

Uzyskaj bezpłatną wycenę prowadzenia kampanii LinkedIn Ads

Profil prywatny a LinkedIn Pages

Wbrew pozorom strony firmowe (tzw. LinkedIn Pages) wciąż nie są bardzo popularne w serwisie. Prym wiodą prywatne profile indywidualne, które skutecznie zastępują tradycyjne wizytówki, a dodanie do sieci kontaktów jest równoważnikiem wymiany wizytówki w tzw. realu. Profil prywatny powiązany z LinkedIn Page w znacznym stopniu wpływa na ranking strony firmowej i jest świetnym miejscem do pracy nad wizerunkiem marki poprzez budowę spójnej komunikacji w ramach firmy. W tym celu warto zaangażować pracowników firmy do aktywnego funkcjonowania na LinkedIn w ramach określonej strategii biznesowej. Można do tego wykorzystywać opcje publikacji artykułów, komentowania lub polecania treści innych osób, rozbudowy sieci kontaktów. Efektywność poszczególnych profili prywatnych można weryfikować za pomocą Social Selling Index narzędzia mierzącego poziom skuteczności i efektywności działań poszczególnych użytkowników.

LinedIn Page, czyli strona firmowa, posiada zupełnie inne cechy i możliwości. Przede wszystkim należy pamiętać o tym, że LinkedIn wymaga od jej administratorów wysokiej jakości w odniesieniu do wypełnienia ich profili prywatnych oraz posiadania rozbudowanej sieci kontaktów. Zalety posiadania LinkedIn Page są w Polsce mało doceniane. Wystarczy jednak spojrzeć na najważniejsze atrybuty strony firmowej na LinkedIn, aby przekonać się, że jest to ciekawe i warte włączenia w strategię marketingową narzędzie:

  • LinkedIn Page pozycjonuje się w wyszukiwarce Google,
  • strona firmowa wskazuje na profesjonalizm,
  • jest to bardzo efektywna wizytówka firmy,
  • może być miejscem publikacji ofert pracy,
  • każdy pracownik może oznaczyć stronę firmową na swoim profilu prywatnym,
  • potencjalni klienci chętniej kupują od marek, które już znają.

Budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa poprzez LinkedIn Page jest ciągle niedocenianym i powoli zdobywającym popularność sposobem na promocję firmy. Niemniej jednak warto wdrożyć profil firmowy na LinkedIn do strategii marketingowej i strategii komunikacji każdego biznesu.

Poza stronami firmowymi i profilami prywatnymi LinkedIn umożliwia również tworzenie dodatkowych stron na portalu:

  • Showcase Page, czyli strona marki jest to nietypowe rozwiązanie skupiające użytkowników wokół danej marki lub produktu, a nie całej organizacji, jak ma to miejsce w przypadku strony firmowej. Showcase Page jest zatem swego rodzaju elementem strony firmowej, za pośrednictwem którego przedstawić można wybraną markę, produkt, a nawet inicjatywę. Administrator LinkedIn Page może utworzyć do 10 indywidualnych Showcase Pages.
  • Affiliate Pages, czyli strony powiązane ich zadaniem jest prezentacja sieci spółek w ramach jednej organizacji. Jeśli pracownicy danej organizacji identyfikują się również z inną spółką (poza główną), warto powiązać te strony ze sobą.

Profile firmowe stanowią bardzo ważny element w strategii komunikacji każdego biznesu. Szereg korzyści wynikających z posiadania profilu firmowego pozwala na rozwój zasięgu firmy organicznie. Jeśli jednak interesuje Cię skuteczne i efektywne działanie w ramach kampanii PPC (ang. pay per click płatnych za klik), czyli reklam płatnych LinkedIn Ads, dowiedz się jakie możliwości daje największy biznesowy portal społecznościowy na świecie.

LinkedIn Ads dla Twojego biznesu

LinkedIn Ads jest rozbudowanym systemem reklamowym pozwalającym na skuteczne działania w zakresie:

  • pozyskania klientów i partnerów biznesowych,
  • rekrutacji specjalistów,
  • budowy wizerunku firmy i marki.

Reklamy LinkedIn Ads wyświetlane są w największym portalu społecznościowym przeznaczonym dla profesjonalistów, a zatem można dotrzeć z przekazem promocyjnym do właścicieli firm, dyrektorów i specjalistów z wielu branż. System LinkedIn Ads posiada bardzo rozbudowane możliwości precyzyjnego targetowania osób spełniających założone kryteria. Reklamy mogą być kierowane z wykorzystaniem m.in. następujących cech:

  • stanowisko,
  • funkcja w organizacji,
  • doświadczenie zawodowe,
  • lata doświadczenia,
  • kompetencje,
  • obszar działalności firmy,
  • wielkość firmy,
  • osoby połączone z profilem firmy,
  • nazwy firm zatrudniających użytkownika,
  • poziom wykształcenia,
  • ukończone szkoły,
  • przynależność do grup.

Aby rozpocząć skuteczne działania w ramach LinkedIn Ads, nie jest konieczne posiadanie konta Premium. Daje ono jednak wiele możliwości. LinkedIn oferuje cztery obszary, w których konto Premium może funkcjonować. Jest to zdecydowanie najdroższa na rynku reklam social media opcja promocji. Dlatego warto dokładnie przeanalizować możliwości każdego z nich, a przede zadbać o mocny wizerunek w wersji podstawowej. Obszary, w jakich można działać w ramach konta Premium to:

Kariera

Kariera

Konto Premium skierowane dla osób aktywnie poszukujących zatrudnienia. Użytkownicy Premium z obszaru Kariera są częściej wyszukiwani przez head hunterów, otrzymują również więcej spersonalizowanych ofert pracy.

Biznes

Biznes

Konto Premium dla użytkowników skupionych na budowie wizerunku firmy oraz rozszerzaniu sieci kontaktów.

Zatrudnienie

Zatrudnienie

Konto Premium dla specjalistów HR zajmujących się prowadzeniem procesów rekrutacyjnych na dużą skalę. Konto umożliwia publikację ofert pracy, a także daje dostęp do zaawansowanej wyszukiwarki potencjalnych kandydatów do pracy.

Sprzedaż

Sprzedaż

Najbardziej rozbudowana wersja konta Premium, umożliwiająca m.in. tworzenie grup docelowych oraz  rozbudowanego wyszukiwania potencjalnych klientów. Możliwe jest również przesłanie do systemu własnej listy odbiorców w postaci pliku csv.

Opcje Premium nie należą do najprostszych w użytkowaniu. LinkedIn udostępnia jednak swoim użytkownikom darmowy miesiąc na zapoznanie się z funkcjami i efektywnością profilu Premium. Czas ten powinien być jak najlepiej wykorzystany na poznanie wszystkich opcji i możliwości opcji Premium, aby uniknąć przepalania niemałego budżetu.

Połączenie działań organicznych z rozbudowanymi możliwościami konta Premium oraz kampaniami LinkedIn Ads pozwala w pełni wykorzystać wszystkie zalety portalu i skutecznie docierać do wybranej grupy docelowej.

Uzyskaj bezpłatną wycenę prowadzenia kampanii LinkedIn Ads

Sales Navigator na LinkedIn

LinkedIn oferuje dodatkowe narzędzia wspierające działania promocyjne i sprzedażowe. Jednym z najciekawszych jest płatna (239,99 zł miesięcznie) i wyjątkowo mocno rozbudowana platforma Sales Navigator. Jest to dodatkowe narzędzie funkcjonujące niezależnie od konta użytkownika, dzięki któremu masz możliwość:

  • precyzyjnego określenia grupy docelowej i wyszukiwania najlepiej odpowiadających założonym kryteriom użytkowników; wyszukiwanie może odbywać się na podstawie danych demograficznych i firmowych, a także słów kluczowych, treści czy tagów.
  • pozyskania rekomendacji potencjalnych leadów,
  • monitoringu aktywności użytkowników na profilu,
  • monitoringu aktywności grupy docelowej w kontekście zmian w ich sytuacji zawodowej,
  • wysłania 20 InMaili w pakiecie.

Szczególnie interesujące jest monitorowanie aktywności użytkowników z wybranej grupy docelowej pod kątem ich aktywności na LinkedIn. Dzięki temu zyskujesz możliwość nawiązania efektywnego i trwałego kontaktu z wyselekcjonowanymi osobami korzystającymi z portalu.

Sales Navigator to potężne narzędzie wspomagające działania reklamowe na LinkedIn. Jego pełne wykorzystanie może być jednak na początku trudne. Poznanie ogromu opcji dodatkowych wymaga bowiem czasu i pełnego zrozumienia możliwości. Dla uzyskania wysokiej efektywności zdecydowanie korzystniejszym wyborem jest przekazanie działań promocyjnych na LinkedIn profesjonalnej firmie zewnętrznej. Agencja marketingu internetowego SEO/SEM Widzialni.pl posiada ogromne doświadczenie w zakresie prowadzenia skutecznych kampanii PPC. Skontaktuj się z nami już teraz i poznaj możliwości, jakie daje współpraca z Widzialni.pl!

Rodzaje reklam LinkedIn Ads

Obecnie LinkedIn Ads oferuje użytkownikom kilka rodzajów reklam podstawowych, a także reklamy rozszerzone, czyli tzw. LinkedIn Dynamic Ads. Wybór konkretnego rodzaju reklamy powinien być uzależniony od celu kampanii.

Reklamy tekstowe

Najczęściej wykorzystywane w celu pozyskania większego ruchu na profilu firmowym na LinkedIn lub na zewnętrznej stronie docelowej. Na LinkedIn reklamy tekstowe wyświetlane są podczas przeglądania portalu na górze lub po prawej stronie. Reklamy tekstowe posiadają spore ograniczenia w kontekście treści, dlatego warto przemyśleć jakie CTA (ang. call to action wezwanie do działania) powinno znaleźć się w nagłówku oraz treści reklamy. Do dyspozycji reklamodawcy oddane jest 25 znaków nagłówka oraz 75 znaków na treść reklamy. Grafika (logo firmy) powinna być dodana w formacie 100×100 pikseli, jednak istnieje także możliwość dodania innej grafiki wysokiej, poziomej i długiej.

Reklama graficzna (treści sponsorowane)

Jest to bez wątpienia jeden z najbardziej popularnych formatów reklam na LinkedIn. Posty sponsorowane to reklamy graficzne, które wyświetlą się użytkownikom w kanale informacyjnym, ale również grupom, do których dana reklama będzie skierowana. Treści sponsorowane mogą przyjąć różną formę i składają się najczęściej z tekstu oraz pojedynczego zdjęcia, karuzeli lub wideo.

Reklama graficzna z pojedynczym zdjęciem

Może spełniać kilka celów, w zależności od formatu kierować do strony WWW reklamodawcy, zachęcać do obserwowania wybranej strony na LinkedIn, a także kierować do wypełnienia formularza lub aplikacji na ofertę pracy.

Reklama graficzna z karuzelą zdjęć

Treści sponsorowane z karuzelą zdjęć posiadają opcję linkowania z każdego zdjęcia do różnych stron WWW, dzięki czemu można kierować z jednej reklamy do różnych ofert reklamodawcy. Zdjęcia z karuzeli mogą również kierować do formularzy, zwiększając szanse na pozyskanie wartościowych leadów.

Reklama graficzna wideo

Zadaniem tej formy jest kierowanie ruchu na zewnętrzną stronę WWW lub do formularza.

Wiadomości sponsorowane InMail

Reklamy InMail to sponsorowane treści wysyłane z prywatnego konta reklamodawcy do użytkowników serwisu. Wiadomości InMail można dowolnie personalizować (np. dodawać imię i nazwisko odbiorcy, nazwę firmy, stanowisko, branżę, etc.). Wiadomości sponsorowane trafiają do skrzynek odbiorczych użytkowników, ich treść może kierować do stron zewnętrznych oraz zbierać leady poprzez formularze. Dla poprawnego korzystania z InMail konieczne jest poprawne uzupełnienie danych konta użytkownika LinkedIn wysyłającego wiadomości tego typu. Pozycja użytkownika nadającego wiadomości jest niezwykle istotna dla sukcesu kampanii InMail.

LinkedIn Dynamic Ads, czyli rozszerzone formaty reklam dynamicznych, to rozwiązanie umożliwiające automatyzację personalizacji przekazu promocyjnego w odniesieniu do konkretnych osób, do których reklama jest kierowana. W przypadku tego rodzaju reklam LinkedIn Ads udostępnia cztery formaty:

Follower Ads

Reklamy skupione na pozyskaniu nowych osób obserwujących profil firmowy na LinkedIn. Jest to rodzaj reklamy sugerowany firmom budującym świadomość marki.

Spotlight Ads

Reklamy tego typu działają podobnie jak popularny remarketing. Mogą być kierowane do osób, które wcześniej miały już kontakt z marką, produktem lub ofertą. Spotlight Ads kierują ruch do witryny lub innej strony docelowej, wykorzystując prezentację usługi lub produktu i wezwanie do działania. Dzięki temu mogą skutecznie zachęcić do obserwowania LinkedIn Pages.

Content Ads

Reklama ukierunkowana na pobranie różnych treści ze strony reklamodawcy (np. poradnika, broszury, infografiki, case study, etc.) lub skierowanie do artykułu blogowego, wpisu na profilu itp. Skonfigurowanie Content Ads polegające na konieczności zapisania się do listy mailingowej umożliwia skuteczną budowę list remarketingowych.

Oferty pracy

Wsparcie HR stanowi istotny element funkcjonowania LinkedIn. Reklamy ofert pracy na podstawie danych użytkowników, m.in. doświadczenia lub zainteresowań, wyświetlają zachęty do przejrzenia ofert pracy na profilu reklamodawcy.

Wykorzystując różne formaty reklam w kontekście celów firmy, warto wziąć pod uwagę następujące rozwiązania:

  • reklamy tekstowe zwiększenie świadomości marki, kierowanie na WWW, generowanie leadów,
  • reklamy graficzne zwiększenie świadomości marki, kierowanie na WWW, generowanie leadów (na stronie oraz przez formularz), zwiększenie liczby obserwujących na LinkedIn, wyświetlenia wideo, zbieranie kandydatur do zatrudnienia,
  • reklamy InMail kierowanie ruchu na WWW, generowanie leadów (na stronie oraz przez formularz),
  • reklamy dynamiczne zwiększenie świadomości marki, kierowanie ruchu na WWW, zwiększenie liczby obserwujących na LinkedIn, zbieranie kandydatur do zatrudnienia.

Koszty LinkedIn Ads i sposoby rozliczania reklam

Rozliczanie reklam LinkedIn Ads jest możliwe w trzech zasadniczych modelach. W zależności od rodzaju kampanii stosuje się odpowiedni system rozliczeń dopasowany do możliwości i celów reklamodawcy.

  • CPC (ang. cost per click koszt za kliknięcie) istnieje możliwość określenia maksymalnego kosztu za pojedyncze kliknięcie, a także dziennego limitu budżetu (nie niższego niż wymagane przez LinkedIn minimum na poziomie 10 EUR).
  • CPM (ang. cost per mile koszt 1 000 wyświetleń) LinkedIn Ads umożliwia określenie stałego budżetu przeznaczonego na 1 000 wyświetleń niezależnie od liczby kliknięć.
  • CPV (ang. cost per view koszt wyświetlenia wideo) w ramach kampanii wideo można ustalić maksymalną wysokość kosztów wyświetlenia wideo.

LinkedIn Ads jest jednym z, jeśli nie najdroższym systemem reklamowym dostępnym w social media. Wynika to między innymi z wyjątkowo biznesowego charakteru portalu, możliwości precyzyjnego dotarcia do osób związanych z branżą reklamodawcy, ale również z narzuconych przez system minimalnych kosztów każdej kampanii:

  • minimalny dzienny budżet kampanii wynosi 10 EUR,
  • minimalna stawka CPC, CPM i kampanii reklam tekstowych wynosi 2 EUR,
  • koszty LinkedIn Dynamic Ads uzależnione są bezpośrednio od grupy docelowej.

LinkedIn Ads pozwala już na etapie planowania kampanii uzyskać podstawowe szacunki dotyczące kosztu i efektywności konfigurowanej kampanii. Dzięki temu można przygotować skuteczną kampanię, efektywnie wykorzystując założone środki.

LinkedIn Ads nie należy do najprostszych systemów reklamowych w social media. Dodając do tego stosunkowo wysokie koszty prowadzenia kampanii reklamowych na portalu, błędy na etapie konfiguracji kampanii mogą przełożyć się na straty budżetu i brak efektywności. W związku z tym przygotowanie i prowadzenie kampanii LinkedIn Ads warto powierzyć specjalistom z wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami pozwalającymi uzyskać satysfakcjonujące efekty. Agencja marketingu internetowego SEO/SEM Widzialni.pl zaprasza do skorzystania z usługi LinkedIn Ads. Oferujemy skuteczne i transparentne działania przy zachowaniu pełnej współpracy z reklamodawcą. Nasi doświadczeni specjaliści kompleksowo zajmują się kampaniami reklamowymi LinkedIn Ads od ich tworzenia, przez szczegółowy monitoring, analizy, optymalizacje, rekomendacje, aż po czytelne raportowanie.

Decydując się na współpracę z agencją Widzialni.pl, poza budżetem reklamowym do całkowitego kosztu kampanii należy doliczyć koszt obsługi kampanii. Nasze koszty są stałe i przedstawiają się następująco:

do budżetu 2 000 zł => 400 zł

powyżej budżetu 2 000 zł => 400 zł + 15% * (Twój budżet – 2 000 zł)

Reklamy LinkedIn Ads — czy warto?

LinkedIn Ads, podobnie jak każda inna platforma reklamowa, posiada swoje zalety oraz wady. Kierowanie się w działaniach reklamowych czytelną i precyzyjnie skrojoną strategią powinno być pierwszym elementem pozwalającym określić, czy wybór danej platformy przyniesie założone korzyści.

LinkedIn Ads należy bez wątpienia do najdroższych systemów reklamowych dostępnych na rynku social media. Zatwierdzenie reklam może trwać zdecydowanie dłużej, niż ma to miejsce na innych portalach, gdyż nawet 72 godziny. Innym ograniczeniem działań jest próg liczby użytkowników w grupie docelowej. W przypadku LinkedIn Ads minimalna liczba użytkowników to 300, co w przypadku stosunkowo niewielkiej liczby użytkowników w ogóle może powodować trudności z targetowaniem. Dla uzyskania wysokiej skuteczności grupy docelowe dla treści sponsorowanych powinny posiadać minimum 300 000 rekordów, dla reklam tekstowych zalecana jest grupa licząca od 60 000 do 400 000 osób, dla reklam InMail zaleca się grupy o liczebności sięgającej 100 000. Podstawowe zalety platformy to natomiast:

  • systematyczny wzrost użytkowników LinkedIn,
  • precyzyjne kierowanie na konkretne osoby,
  • niska konkurencyjność platformy LinkedIn,
  • czytelne i nieinwazyjne reklamy.

LinkedIn Ads jest wyjątkowo ciekawym i jeszcze mało rozpropagowanym wśród polskich przedsiębiorców kanałem reklamowym. Mimo wysokiego progu wejścia stanowi on bardzo atrakcyjną formułę uzupełniającą strategię marketingową firmy. Jeśli pragniesz dotrzeć ze swoją ofertą do konkretnych użytkowników w ramach B2B, LinkedIn jest zdecydowanie najlepszym miejscem na reklamę. Skontaktuj się z agencją marketingu internetowego SEO/SEM Widzialni.pl już teraz i przekonaj się, jak wiele możemy zrobić dla rozwoju Twojego biznesu!

Najczęściej zadawane pytania - FAQ

Czym jest LinkedIn?

LinkedIn to portal społecznościowy pozwalający nawiązać relacje biznesowe między profesjonalistami z różnych dziedzin. Jest to obecnie największy społecznościowy portal biznesowy na świecie. Profil prywatny na LinkedIn podsumowuje doświadczenie oraz umiejętności użytkownika, pozwala również na publikację materiałów i budowę pozycji specjalisty w branży, a co za tym idzie, możliwość nawiązania wartościowych relacji biznesowych.

Co to jest LinkedIn Ads?

LinkedIn Ads to tak naprawdę system pozwalający tworzyć, publikować i optymalizować przekaz reklamowy w różnych formatach na portalu społecznościowym LinkedIn. W zależności od przyjętego celu do dyspozycji użytkowników są:

  • reklamy tekstowe,
  • reklamy graficzne,
  • reklamy InMail,
  • reklamy dynamiczne.

Ile kosztuje kampania LinkedIn Ads?

Minimalne koszty kampanii LinkedIn Ads przedstawiają się następująco:

  • minimalny budżet dzienny kampanii wynosi 10 EUR,
  • minimalny całkowity koszt kampanii (dla treści sponsorowanych) wynosi 10 EUR,
  • minimalna stawka w kampaniach CPC, CPM i kampanii reklam tekstowych wynosi 2 EUR.

Minimalny miesięczny koszt obsługi kampanii LinkedIn Ads w Agencji Widzialni.pl wynosi natomiast 400 zł netto.

Czy LinkedIn Ads to również prowadzenie profilu na LinkedIn?

Struktura portalu LinkedIn w kontekście reklam przedstawia się następująco: profil prywatny => strona firmowa => konta premium. W ramach LinkedIn Ads prowadzone są działania służące określonym celom poprzez prezentację treści sponsorowanych precyzyjnie wybranym użytkownikom. Prowadzenie profili użytkowników czy kont firmowych jest bezwzględnie istotne w kontekście budowy wizerunku użytkownika oraz firmy i jest ono częścią działań należących do klienta.

Czy jest możliwa reklama na LinkedIn bez konta firmowego?

System LinkedIn Ads daje użytkownikom pełną dowolność w tym kontekście dla reklam tekstowych. Reklama tworzona w LinkedIn Campaign Manager może być prowadzona z poziomu profilu prywatnego i nie wymaga połączenia z kontem firmowym ani Showcase Page.

Dlaczego LinkedIn Ads jest tak drogi?

W porównaniu z innymi portalami społecznościowymi koszt kampanii LinkedIn Ads może być stosunkowo wysoki. Wynika to bezpośrednio z charakteru portalu skupiającego osoby z szeroko pojętego biznesu, które poszukują możliwości nawiązania trwałych i wartościowych relacji biznesowych.

Dane kontaktowe

Agencja SEO i SEM Widzialni.pl
61-896 Poznań, ul. Towarowa 35
Biurowiec Delta

739 943 900

Biuro czynne: poniedziałek - piątek
od 8:00 do 16:00

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen. Bądź pierwszą osobą, która odda głos!

Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony