preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Kampanie reklamowe Microsoft Ads

Szukasz sposobu na dywersyfikację działań marketingowych swojego biznesu? Microsoft Ads pomoże Ci zwiększyć widoczność Twojej firmy w sieci – walcz o serca użytkowników wyszukiwarki Bing i docieraj ze swoją ofertą do zupełnie nowych odbiorców!

Choć wyszukiwarka ze stajni Microsoftu pod kątem popularności nie może się równać z Google, czyli absolutnym liderem branży, lekceważenie tak dużej bazy potencjalnych klientów byłoby nie lada błędem. Z Binga korzysta obecnie aż 9% użytkowników urządzeń stacjonarnych, co w skali naszego kraju przekłada się na kilka milionów użytkowników internetu potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą!

To jednak nie koniec! Dynamiczny rozwój narzędzi opartych na sztucznej inteligencji ma szansę nieco zmienić rozkład sił na rynku wyszukiwarek internetowych, a w przypadku Binga tendencja jest jak najbardziej wzrostowa. Powodem jest integracja wyszukiwarki Microsoftu z własnym chatbotem opartym na technologii napędzającej ChatGPT. Taki zabieg skutecznie przyciąga użytkowników – obecnie osoby korzystające z Binga liczy się już w setkach milionów każdego dnia!

Chcesz wykorzystać Microsoft Ads w swojej strategii marketingowej?

Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Czym są Microsoft Ads?

To system reklamowy, który umożliwia Ci stworzenie skutecznej kampanii marketingowej skierowanej do użytkowników wyszukiwarki Bing – choć nie tylko. Jednym z filarów Microsoft Ads jest również możliwość dotarcia do nowych odbiorców za pośrednictwem sieci partnerskiej Microsoft (MSN), która obejmuje m.in. wyszukiwarki Yahoo i AOL, a także w ramach aplikacji, platform i stron partnerskich w sieci Microsoft Audience Network.

Mimo proporcjonalnie mniejszej popularności wyszukiwarki Bing w naszym kraju zdecydowanie warto włączyć ten kanał promocji do swojej strategii marketingowej – szczególnie jeśli zależy Ci na stworzeniu kampanii reklamowej poza Google Ads. Z pomocą naszych specjalistów dowiesz się, jak to zrobić!

Docieraj do klientów dzięki Microsoft Ads!

Co zyskujesz dzięki Microsoft Ads?

  • Docierasz do nowych klientów
  • Promujesz produkty i usługi
  • Dostosowujesz przekaz do odbiorców
  • Wyprzedzasz konkurencję

Zalety kampanii w systemie reklamowym Microsoftu

Mniejsza konkurencja

Mniejsza konkurencja

Zyskujesz więcej przestrzeni na reklamę swojej marki.

Targetowanie odbiorców

Targetowanie odbiorców

Kierujesz swoje reklamy do precyzyjnie określonych grup docelowych.

Elastyczność

Elastyczność

Masz wpływ na budżet, czas trwania oraz cel kampanii.

Różnorodność

Różnorodność

Wybierasz spośród wielu formatów reklamowych, aby lepiej odpowiadać na oczekiwania odbiorców.

Błyskawiczne efekty

Błyskawiczne efekty

Pierwsze rezultaty będą widoczne zaraz po starcie kampanii.

Kompatybilność

Kompatybilność

Możesz łatwo zaimportować kampanie realizowane w innych systemach (np. Google Ads).

Narzędzia

Narzędzia

Optymalizujesz kampanię przy pomocy m.in. Microsoft Advertising Keyword Planner oraz Audience Network Planner.

Analiza efektów

Analiza efektów

Zawsze wiesz, czy Twoja kampania spełnia pokładane w niej oczekiwania.

Reklamy dostosowane do odbiorców, czyli precyzyjne targetowanie

Platforma Microsoft Ads umożliwia kierowanie kampanii do konkretnych grup docelowych przy pomocy precyzyjnego targetowania reklam. Dzięki temu możesz promować swój biznes wśród użytkowników o określonych cechach, które pasują do profilu Twojego klienta. Zaawansowane opcje targetowania obejmują m.in. dane demograficzne (wiek i płeć), lokalizację geograficzną, zainteresowania, a nawet urządzenia, z których korzystają użytkownicy.

Aby skuteczniej targetować treści reklamowe, Microsoft Ads wykorzystuje również dynamiczne reklamy wyszukiwania. To reklamy, które automatycznie dostosowują się do zapytań wpisywanych przez użytkowników. Taki przekaz ma dużo większe szanse na to, by skutecznie zainteresować potencjalnego klienta.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Nasi doradcy pomogą Ci zaplanować Twoją własną kampanię Microsoft Ads!

Jak wyglądają reklamy Microsoft Ads?

Do wyboru masz kilka różnych formatów reklamowych, które możesz wykorzystać w swojej kampanii Microsoft Ads.

Elastyczne reklamy w wyszukiwarce

Elastyczne reklamy w wyszukiwarce

Ty dostarczasz do 15 różnych nagłówków oraz 4 opisów, a Microsoft Bind tworzy z nich skuteczne reklamy dopasowane do odbiorców.

Reklamy produktowe

Reklamy produktowe

Zdjęcia Twoich produktów wyświetlane obok wyników wyszukiwania.

Reklamy multimedialne

Reklamy multimedialne

Treści wizualne przedstawiające Twoją markę, ofertę lub pojedyncze produkty i usługi.

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce

Reklamy tekstowe automatycznie dostosowywane do zapytań użytkowników.

Instalacja aplikacji

Instalacja aplikacji

Bezpośrednie linki do pobrania Twojego oprogramowania.

Reklamy Microsoft Audience

Reklamy Microsoft Audience

Treści reklamowe umieszczane poza siecią wyszukiwana (np. wkomponowane w artykuły).

Kampania Microsoft Ads – krok po kroku

Poznaj nasz proces przygotowania kampanii reklamowej w ramach Microsoft Ads.

  1. Założenie konta reklamowego – to centrum dowodzenia Twoją kampanią.
  2. Opracowanie strategii – planujemy harmonogram kampanii, ustalamy budżet, a także cele, grupy docelowe oraz frazy kluczowe.
  3. Start kampanii – rozpoczynamy publikację Twoich reklam.
  4. Analiza i optymalizacja – na bieżąco monitorujemy wyniki Twojej kampanii i dokonujemy niezbędnych zmian, które pozwolą nam zwiększyć efekty.
  5. Raportowanie – informujemy Cię o wszystkich kluczowych parametrach kampanii w formie szczegółowych raportów.

Cennik Microsoft Ads

Koszty kampanii reklamowej w ramach systemu Microsoft Ads różnią się w zależności od indywidualnych celów, rodzaju publikowanych reklam oraz skali przedsięwzięcia. Aby ułatwić Ci decyzję, przygotowaliśmy trzy różne pakiety cenowe.

Pakiet STANDARD

  • Budżet na reklamę: 3 000 – 14 999 zł
  • Obsługa: 20% budżetu, nie mniej niż 850 zł

Pakiet PREMIUM

  • Budżet na reklamę: 15 000 – 50 000 zł
  • Obsługa: 16% budżetu, nie mniej niż 3 000 zł

Pakiet VIP

  • Budżet na reklamę: Powyżej 50 001 zł
  • Obsługa: 14% budżetu, nie mniej niż 8 000 zł

Nasi doradcy pomogą Ci w wyborze najkorzystniejszej opcji dla Twojego biznesu.
 
Zamów bezpłatną konsultację

Dane kontaktowe

Agencja SEO i SEM Widzialni.pl
61-896 Poznań, ul. Towarowa 35
Biurowiec Delta

739 943 900

Biuro czynne: poniedziałek - piątek
od 8:00 do 16:00

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen. Bądź pierwszą osobą, która odda głos!

Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony