preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie long tail to usługa kierowana do serwisów, które posiadają dużą liczbę podstron i treści. Warto rozważyć ten rodzaj pozycjonowania, jeśli Twój serwis zawiera co najmniej 100 podstron.

Pozycjonowanie Long Tail

Dynamicznie rozwijające się witryny o większej skali wymagają działań adekwatnych do ich rozmiaru, dlatego stworzyliśmy usługę polegająca na jednoczesnym pozycjonowaniu dużej liczby wielowyrazowych fraz. Pozycjonowanie standardowe, opierające się na stosunkowo małej liczbie fraz, nie zawsze wykorzystuje w pełni potencjał portali czy sklepów internetowych, w których codziennie pojawiają się nowe informacje. Wraz ze wzrostem świadomości oraz umiejętności użytkowników internetu zmieniają się ich nawyki — rozszerza się także zasób fraz używanych przy wyszukiwaniu.

pozycjonowanie szerokie
średnia długość fraz zapytania do Google

Frazy stają się bardzie złożone (opisowe), a dzięki temu otrzymywany wynik częściej spełnia oczekiwania użytkowników. Usługa long tail znakomicie nadaje się do pozycjonowania sklepów internetowych, ponieważ frazy nie są określone z góry, tylko dobierane dynamicznie przez cały okres współpracy. Nie rozliczamy się za każde wyrażenie z osobna lecz za wzrost ruchu w serwisie. Poniższy schemat przedstawia różnicę pomiędzy pozycjonowaniem na pojedyncze frazy a pozycjonowaniem long tail.

Pozycjonowanie szerokie (Long Tail SEO)
— Krzywa słów kluczowych

krzywa słów kluczowych

Analogicznie do pozycjonowania zwykłego, w szerokim SEO bardzo istotną kwestią pozostaje optymalizacja sklepu online oraz praca z treściami. Im więcej unikalnego contentu zasili stronę, tym bardziej Google nas wynagrodzi, plasując naszą stronę nad konkurencją.

Pozycjonowanie long tail koncentruje się właśnie na treściach. Większość sklepów internetowych ma ich zdecydowanie za mało. Najczęściej brakuje podstawowych kwestii — opisów produktów i kategorii, które byłyby przyjazne dla użytkownika. Właściciele sklepów online często kopiują te treści ze stron producenckich lub od siebie nawzajem. Takie działanie powoduje, że potencjalny klient nawet na kilkunastu stronach otrzymuje dokładnie te same informacje. Nie lubi tego ani on, ani Google.

Kara, jaką nakłada gigant wyszukiwarek na strony z powielonymi treściami jest bardzo dotkliwa. Umieszczane są one nisko w indeksie lub — w najczarniejszym scenariuszu — nie pojawiają się w ogóle na dane zapytanie.

Chcesz tego uniknąć? Stwórz wyjątkowe, niepowtarzające się opisy produktów i kategorii. Bez tego nie masz co marzyć o dużym ruchu na swojej witrynie, a tym samym o rosnących zyskach ze sprzedaży. Szukając przyczyn nikłego zainteresowania Twoją ofertą, sprawdź, czy Twoje treści są zgodne z wytycznymi Google.

Podoba Ci się nasza oferta?
Pozycjonowanie stron – poradnik 2025

Pozycjonowanie stron – poradnik 2025

Spis treści:Czym jest pozycjonowanie?Co to jest SEO i pozycjonowanie stron internetowych w Google?Jak działa pozycjonowanie stron internetowych?Ile trwa pozycjonowanie i co na to wpływa?Co wpływa na czas pozycjonowania?Jak monitorować postępy?Jakie są rodzaje pozycjonowania stron internetowych?On-page (SEO on-site)Off-page (SEO off-site)Techniczne (technical SEO)SEO lokalneMobilneE-commercePorady i wskazówki dotyczące pozycjonowania stron internetowych1.Jak wybrać odpowiednie słowa kluczowe dla pozycjonowania?2. Jak dostosować treść strony internetowej do pozycjonowania?3. Jak poprawić strukturę strony internetowej pod kątem pozycjonowania?4. […]

Nagłówki H1, H2, H3 w pozycjonowaniu. Jaki mają wpływ na SEO?

Nagłówki H1, H2, H3 w pozycjonowaniu. Jaki mają wpływ na SEO?

Spis treści:Czym są nagłówki w HTML i jak wyglądają?Po co stosować nagłówki na stronach internetowych?Stosowanie nagłówków H1-H6Znaczenie nagłówka H1 w SEOH1 i H2 – jakie są różnice w ich stosowaniu?Rola nagłówków H1, H2 przy niepoprawnym <title>Zastosowania nagłówków H2 w SEOStosowanie nagłówków H3 na stronach internetowychNagłówki niższych rzędów – hierarchia H1-H6Jak sprawdzić jakie nagłówki występują na stronie?Wykorzystanie nagłówków do linkowania do sekcjiJak zmienić nagłówki na stronie internetowej?Zamiana nagłówka H2 na H3Zmiana innego elementu […]

Pozycjonowanie Google Maps – Poradnik

Pozycjonowanie Google Maps – Poradnik

Spis treści:Dlaczego wysoka pozycja w Mapach Google jest ważna?Jak pozycjonować firmę w Google Maps?1. Dodaj swoją firmę do wizytówek Google2. Zgłoś swój wpis o firmie w wizytówce Google?3. Dodaj informacje do swojej wizytówki w Google Maps4. Dodaj zdjęcia do swojej wizytówki Google5. Zabiegaj o recenzje i opinie6. Skonsoliduj swoje wpisy w Google Maps7. Regularnie publikuj newsy w Google MapsWyższa pozycja w Google Maps poprzez optymalizację witryny1. Upewnij się, […]

Wznieś się na wyżyny i dołącz do grupy ponad 1000 klientów
Telematics Technologies sp. z o.o.
„Z Agencją Widzialni.pl współpracujemy od 2014 roku w zakresie SEO 2.0 oraz od 2018 roku w zakresie kampanii Google Ads. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO oraz PPC i jesteśmy zadowoleni z jakości oferowanych usług, a także osiąganych rezultatów. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO i PPC…”
Kaliński - Układy wydechowe
„Na początku 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą Widzialni.pl korzystając z usługi SEO 2.0. Firma Widzialni.pl już na początku współpracy wskazała nam konkretny plan działań, który obecnie wspólnie realizujemy. Cały czas pozostajemy w stałym kontakcie, obserwujemy efekty, wprowadzamy zmiany. Dzięki współpracy systematycznie notujemy lepsze wyniki, zdobywając coraz większą część rynku.”
UTAL sp. z o. o.
„Z przyjemnością rekomendujemy usługi agencji Widzialni.pl w zakresie pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych. Z agencją jesteśmy związani od 2014 roku, a nasza współpraca wciąż trwa. Działania realizowane w ramach pozycjonowania, w tym optymalizacji stron internetowych, prowadzone są przez doświadczonych specjalistów…”
PRO-MAR S.A.
„Jako przedstawiciele Pro-Mar S.A., z przyjemnością informuję, że współpracujemy z firmą Widzialni.pl od kilku lat. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2014 r. i trwa nadal, ponieważ, jesteśmy bardzo zadowoleni z promocji naszej firmy w Internecie - nie tylko w Polsce, ale także za granicą.”
GoldenSubmarine Sp. z o.o. Sp.k.
„Jako niezależna agencja postdigitalowa współpracujemy z wieloma firmami, w tym z agencją Widzialni.pl. W czasie kilkuletniej współpracy poleciliśmy poznańskiej agencji kilkunastu klientów, którzy do dziś korzystają z usług z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego i pozycjonowania. Współpraca z Widzialnymi to szybkie, zdecydowanie i przede wszystkim skuteczne działania…”
1.723
Zrealizowanych
usług
28.936
Pozycjonowanych
fraz kluczowych
15 lat
Efektów
naszej pracy
91%
Przedłużonych
umów