preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie long tail to usługa kierowana do serwisów, które posiadają dużą liczbę podstron i treści. Warto rozważyć ten rodzaj pozycjonowania, jeśli Twój serwis zawiera co najmniej 100 podstron.

Pozycjonowanie Long Tail

Dynamicznie rozwijające się witryny o większej skali wymagają działań adekwatnych do ich rozmiaru, dlatego stworzyliśmy usługę polegająca na jednoczesnym pozycjonowaniu dużej liczby wielowyrazowych fraz. Pozycjonowanie standardowe, opierające się na stosunkowo małej liczbie fraz, nie zawsze wykorzystuje w pełni potencjał portali czy sklepów internetowych, w których codziennie pojawiają się nowe informacje. Wraz ze wzrostem świadomości oraz umiejętności użytkowników internetu zmieniają się ich nawyki — rozszerza się także zasób fraz używanych przy wyszukiwaniu.

pozycjonowanie szerokie
średnia długość fraz zapytania do Google

Frazy stają się bardzie złożone (opisowe), a dzięki temu otrzymywany wynik częściej spełnia oczekiwania użytkowników. Usługa long tail znakomicie nadaje się do pozycjonowania sklepów internetowych, ponieważ frazy nie są określone z góry, tylko dobierane dynamicznie przez cały okres współpracy. Nie rozliczamy się za każde wyrażenie z osobna lecz za wzrost ruchu w serwisie. Poniższy schemat przedstawia różnicę pomiędzy pozycjonowaniem na pojedyncze frazy a pozycjonowaniem long tail.

Pozycjonowanie szerokie (Long Tail SEO)
— Krzywa słów kluczowych

krzywa słów kluczowych

Analogicznie do pozycjonowania zwykłego, w szerokim SEO bardzo istotną kwestią pozostaje optymalizacja sklepu online oraz praca z treściami. Im więcej unikalnego contentu zasili stronę, tym bardziej Google nas wynagrodzi, plasując naszą stronę nad konkurencją.

Pozycjonowanie long tail koncentruje się właśnie na treściach. Większość sklepów internetowych ma ich zdecydowanie za mało. Najczęściej brakuje podstawowych kwestii — opisów produktów i kategorii, które byłyby przyjazne dla użytkownika. Właściciele sklepów online często kopiują te treści ze stron producenckich lub od siebie nawzajem. Takie działanie powoduje, że potencjalny klient nawet na kilkunastu stronach otrzymuje dokładnie te same informacje. Nie lubi tego ani on, ani Google.

Kara, jaką nakłada gigant wyszukiwarek na strony z powielonymi treściami jest bardzo dotkliwa. Umieszczane są one nisko w indeksie lub — w najczarniejszym scenariuszu — nie pojawiają się w ogóle na dane zapytanie.

Chcesz tego uniknąć? Stwórz wyjątkowe, niepowtarzające się opisy produktów i kategorii. Bez tego nie masz co marzyć o dużym ruchu na swojej witrynie, a tym samym o rosnących zyskach ze sprzedaży. Szukając przyczyn nikłego zainteresowania Twoją ofertą, sprawdź, czy Twoje treści są zgodne z wytycznymi Google.

Podoba Ci się nasza oferta?
Czym są dane strukturalne SCHEMA?

Czym są dane strukturalne SCHEMA?

Spis treści:Czym są dane strukturalne i jak działają?Jakie są rodzaje danych strukturalnych?Do czego służą dane strukturalne?Jakie wytyczne obowiązują przy stosowaniu danych strukturalnych?Jak wdrożyć dane strukturalne na stronie internetowej?Jakie są pierwsze kroki przy wdrażaniu danych strukturalnych?Jak umieścić dane strukturalne na stronie?PrzykładJak sprawdzić poprawność danych strukturalnych? Structured data, czyli inaczej mówiąc, uporządkowane dane, to sposób na oznaczenie treści na twojej stronie, aby wyszukiwarki, jak Google, mogły lepiej zrozumieć, […]

Jak powinien wyglądać przyjazny adres URL?

Jak powinien wyglądać przyjazny adres URL?

Spis treści:Przyjazny adres URL – co to jest?Jakie korzyści przynoszą zoptymalizowane adresy URL?Korzyści przyjaznych adresów URL:Jak stosować myślniki jako separator w adresach URL?Kiedy warto zmieniać adresy URL?Jakie są skutki zmiany adresów URL i jak je minimalizować? Nieoptymalizowane adresy URL mogą wpływać negatywnie na SEO, a co gorsza, mogą zniechęcić użytkowników do klikania w Twoje linki. Wyobraź sobie, że prowadząc sklep internetowy, odsyłasz potencjalnych klientów do stron z adresami typu: https;//twoja-domena.pl/produkt1234567890jdyhrusxhf8. […]

Plik htaccess – co to jest?

Plik htaccess – co to jest?

Spis treści:Czym jest plik .htaccess i do czego służy?Jakie są najpopularniejsze zastosowania pliku .htaccess?Jak utworzyć i edytować plik .htaccess?W jaki sposób skonfigurować stronę błędu?Jaki wpływ ma plik .htaccess na SEO?Jak skonfigurować przekierowania w pliku .htaccess?Przekierowania 301Redirect domainPrzekierowanie wersji stronySkładnia htaccessInne zastosowania Plik .htaccess jest kluczowym elementem konfiguracyjnym serwerów Apache. Odpowiednie zastosowanie tego pliku może znacząco wpłynąć na funkcjonalność i bezpieczeństwo Twojej strony internetowej. Czym jest plik […]

Wznieś się na wyżyny i dołącz do grupy ponad 1000 klientów
Telematics Technologies sp. z o.o.
„Z Agencją Widzialni.pl współpracujemy od 2014 roku w zakresie SEO 2.0 oraz od 2018 roku w zakresie kampanii Google Ads. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO oraz PPC i jesteśmy zadowoleni z jakości oferowanych usług, a także osiąganych rezultatów. Cenimy sobie profesjonalne podejście specjalistów z działu SEO i PPC…”
Kaliński - Układy wydechowe
„Na początku 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą Widzialni.pl korzystając z usługi SEO 2.0. Firma Widzialni.pl już na początku współpracy wskazała nam konkretny plan działań, który obecnie wspólnie realizujemy. Cały czas pozostajemy w stałym kontakcie, obserwujemy efekty, wprowadzamy zmiany. Dzięki współpracy systematycznie notujemy lepsze wyniki, zdobywając coraz większą część rynku.”
UTAL sp. z o. o.
„Z przyjemnością rekomendujemy usługi agencji Widzialni.pl w zakresie pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych. Z agencją jesteśmy związani od 2014 roku, a nasza współpraca wciąż trwa. Działania realizowane w ramach pozycjonowania, w tym optymalizacji stron internetowych, prowadzone są przez doświadczonych specjalistów…”
PRO-MAR S.A.
„Jako przedstawiciele Pro-Mar S.A., z przyjemnością informuję, że współpracujemy z firmą Widzialni.pl od kilku lat. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2014 r. i trwa nadal, ponieważ, jesteśmy bardzo zadowoleni z promocji naszej firmy w Internecie - nie tylko w Polsce, ale także za granicą.”
GoldenSubmarine Sp. z o.o. Sp.k.
„Jako niezależna agencja postdigitalowa współpracujemy z wieloma firmami, w tym z agencją Widzialni.pl. W czasie kilkuletniej współpracy poleciliśmy poznańskiej agencji kilkunastu klientów, którzy do dziś korzystają z usług z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego i pozycjonowania. Współpraca z Widzialnymi to szybkie, zdecydowanie i przede wszystkim skuteczne działania…”
1.723
Zrealizowanych
usług
28.936
Pozycjonowanych
fraz kluczowych
15 lat
Efektów
naszej pracy
91%
Przedłużonych
umów