preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Kampanie reklamowe TikTok Ads

Szukasz sposobu, by skutecznie docierać do precyzyjnie określonej grupy odbiorców zainteresowanych Twoja ofertą? A może najwyższy czas, aby Twoje produkty i usługi trafiły do zupełnie nowych klientów z pokolenia Z? Postaw na TikTok Ads i wykorzystaj potencjał marketingowy najgorętszego portalu społecznościowego ostatnich kilku lat!

Porozmawiaj z naszym specjalistą i wykorzystaj w promocji TikTok Ads!

Czym są TikTok Ads?

Zacznijmy jednak od przedstawienia samego TikToka. To obecnie najszybciej rozwijający się serwis społecznościowy, w którym publikowane są krótkie formaty wideo (najkrótsze trwają zaledwie kilkanaście sekund). Taka forma treści skutecznie absorbuje uwagę, szczególnie wśród młodszej publiczności.

Duży udział w angażującym charakterze platformy ma również forma podania contentu – algorytmy TikToka podsuwają użytkownikom niekończącą się kolejkę filmów, wyselekcjonowanych na podstawie ich preferencji, zainteresowań i historii oglądania. Średni czas, jaki spędzamy na ich oglądaniu, to aż 95 minut dziennie!

TikTok Ads to natomiast system reklamowy dostępny w ramach platformy. To sposób na nowoczesny marketing skrojony na miarę obecnych czasów – dynamiczne filmy reklamowe pozwolą Ci dotrzeć do ogromnej i niezwykle zaangażowanej publiczności. Użytkownicy mogą wejść w interakcję z publikowanym contentem na wiele różnych sposobów, takich jak komentarze, udostępnienia i subskrypcje, a nawet nagranie własnego filmu.

Docieraj do klientów dzięki TikTok Ads!

Jak wygląda reklama na TikToku?

Filmy publikowane na TikToku najczęściej mają charakter rozrywkowy, edukacyjny lub informacyjny. Treści reklamowe skutecznie wpisują się w te założenia – filmy sponsorowane w ramach systemu TikTok Ads wyświetlają się pomiędzy organicznymi publikacjami. Dzięki temu, że content sponsorowany jest doskonale wkomponowany w treści organiczne, reklama nie jest nachalna. Użytkownicy znacznie lepiej reagują na taką formę promocji, co zwiększa szansę na konwersję sprzedażową.

Formaty reklam TikTok Ads

In-feed Ads

In-feed Ads

Film reklamowy, który pojawia się w feedzie użytkownika pomiędzy organicznymi publikacjami (max 60 sekund).

Brand Takeover

Brand Takeover

Maksymalnie 5-sekundowy film, który wyświetla się po otwarciu aplikacji. Tylko jedna marka może korzystać z tego formatu jednocześnie przez 24 godziny.

TopView

TopView

Pełnoekranowa reklama trwająca od 5 do 60 sekund, wyświetlana zaraz po otwarciu aplikacji. Gwarantuje 100% widoczności.

Branded Effects

Branded Effects

Ten format reklamy pozwala na tworzenie spersonalizowanych filtrów i naklejek, które użytkownicy mogą wykorzystywać do tworzenia własnych filmów.

Hashtag Challenge

Hashtag Challenge

Kilkudniowe wyzwanie dla użytkowników. Bardzo angażujący format, który jest oparty na interakcji z użytkownikami, przez co generuje duże zasięgi.

Spark Ads

Spark Ads

Ten format pozwala Ci zmieniać filmy zamieszczane na profilu Twojej marki (lub publikowane przez użytkowników) w reklamy, które działają tak samo jak In-feed Ads.

Wybierz cel swojej kampanii TikTok Ads

Świadomość celu to kluczowy aspekt każdej kampanii reklamowej. To Ty decydujesz, jakie efekty chcesz osiągnąć z pomocą TikTok Ads – platforma oferuje aż siedem celów reklamowych podzielonych na trzy kategorie.

  1. Konwersje, czyli sprzedaż produktów lub usług, a także wzrost liczby pobrań aplikacji.
  2. Świadomość, czyli zwiększenie zasięgów, które generują treści związane z Twoją marką.
  3. Rozważenie zakupu, czyli ruch na stronie, więcej wyświetleń filmów, pozyskiwanie klientów (leady) oraz wzrost interakcji.

Co zyskujesz dzięki TikTok Ads?

  • Nowe grupy odbiorców
  • Promocja produktów i usług
  • Przewaga nad konkurencją
  • Większe zasięgi
  • Świadomość marki
  • Wsparcie akcji sezonowych
Uzyskaj bezpłatną wycenę prowadzenia kampanii TikTok Ads

Zalety kampanii na TikToku

Targetowane reklamy

Targetowane reklamy

Precyzyjnie określaj grupę docelową Twojej kampanii na podstawie danych demograficznych, zainteresowań i oglądanych treści, a nawet urządzeń.

Zaangażowanie użytkowników

Zaangażowanie użytkowników

Wywołuj interakcje i buduj przywiązanie odbiorców do Twojej marki.

Ogromna baza użytkowników

Ogromna baza użytkowników

Docieraj do młodych odbiorców, którzy darzą platformę zaufaniem i spędzają na niej dużo czasu.

Kampania szyta na miarę

Kampania szyta na miarę

Dostosuj format reklam do własnych potrzeb, oczekiwanych efektów i specyfiki swojej marki.

Innowacja

Innowacja

Walcz o serca użytkowników, którzy kochają kreatywne formy reklamy, a nowinki technologiczne nie mają przed nimi tajemnic.

Monitorowanie efektów

Monitorowanie efektów

Mierz rezultaty swojej kampanii za pośrednictwem TikTok Pixel.

Bez konta

Bez konta

Nie musisz nawet zakładać konta na platformie, aby korzystać z systemu reklamowego.

Dla kogo TikTok Ads?

Kampanie na TikToku kryją w sobie ogromny potencjał marketingowy dla biznesów szukających dynamicznych i angażujących form promocji. Jest to doskonała propozycja dla firm, których oferta skierowana jest do młodszych klientów – wśród użytkowników platformy najliczniejszą grupę stanowią osoby z przedziału wiekowego 18-24.

Jakie branże najlepiej radzą sobie na TikToku? Oto kilka z nich:

Fashion

Producenci ubrań, sklepy odzieżowe, projektanci kreatorzy mody.

Beauty

Marki kosmetyczne, drogerie internetowe, wizażyści i fryzjerzy.

Rozrywka

Producenci zabawek i gier, dystrybutorzy konsol i sprzętu.

Kultura

Eventy, koncerty, imprezy okolicznościowe.

Edukacja

Organizatorzy kursów, szkoleń i webinarów, a także autorzy książek i materiałów dydaktycznych.

Aktywność fizyczna

Trenerzy personalni i promotorzy zdrowego stylu życia.

Kuchnia

Produkty spożywcze, książki kucharskie i programy kulinarne.

Zastanawiasz się, czy TikTok Ads jest dla Ciebie? Nasi eksperci pomogą Ci w podjęciu decyzji i przygotowaniu skutecznej kampanii na najgorętszej platformie społecznościowej.

Zamów bezpłatną konsultację
   

Twoja kampania TikTok Ads – krok po kroku

  1. Konsultacja – analizujemy Twoje potrzeby, oczekiwania i specyfikę marki.
  2. Badanie konkurencji – sprawdzamy, jak działają firmy z Twojej branży.
  3. Cele kampanii – wspólnie ustalamy, na jakich efektach Ci zależy.
  4. Przygotowanie treści – tworzymy reklamy, które będą publikowane w ramach Twojej kampanii.
  5. TikTok Pixel – instalujemy program do monitorowania i analizy efektów.
  6. Start kampanii – rozpoczynamy publikację reklam.
  7. Optymalizacja – monitorujemy rezultaty i maksymalizujemy efekty.
  8. Raporty – informujemy Cię o efektach i zasięgach Twoich reklam.

Cennik kampanii TikTok Ads

Koszty kampanii reklamowej na TikToku mogą być różne w zależności od skali przedsięwzięcia, czasu trwania oraz celów biznesowych. Kluczowym czynnikiem jest również Twój własny budżet reklamowy. Dla Twojej wygody przygotowaliśmy trzy różne pakiety TikTok Ads.

Pakiet STANDARD

  • Budżet na reklamę: 3 000 zł – 14 999 zł
  • Obsługa: 20% budżetu (minimum 850 zł)

Pakiet PREMIUM

  • Budżet na reklamę: 15 000 zł – 50 000 zł
  • Obsługa: 16% budżetu (minimum 3 000 zł)

Pakiet VIP

  • Budżet na reklamę: od 50 001 zł
  • Obsługa: 14% budżetu (minimum 8 000 zł)

Nasi doradcy pomogą Ci wybrać najlepszą opcję dla Twojego biznesu!
 
Zamów bezpłatną konsultację

Najczęściej zadawane pytania - FAQ

Dane kontaktowe

Agencja SEO i SEM Widzialni.pl
61-896 Poznań, ul. Towarowa 35
Biurowiec Delta

739 943 900

Biuro czynne: poniedziałek - piątek
od 8:00 do 16:00

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen. Bądź pierwszą osobą, która odda głos!

Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.