preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Internetowa Rewolucja Google Poznań

Internetowa Rewolucja Google Poznań

Sztandary „Internetowej Rewolucji” powiewały nad budynkami poznańskiej politechniki już od samego rana 10 marca. Imprezy organizowane przez Google, na stałe zagościły już w naszym kraju i odbywają się cyklicznie w różnych miastach. Od dawna mają miejsce konferencje promocyjno – szkoleniowe pod szyldem „Google dla Agencji”, jednak w ostatnim czasie gigant z Mountain View, postanowił też zatroszczyć się i dotrzeć do większej liczby odbiorców, nie tylko agencji marketingu internetowego.

Akcja „Internetowa Rewolucja” jest działaniem promocyjnym zakrojonym na szeroką skalę. Ważnym celem jest dotarcie do małych i średnich firm, oraz edukacja tych podmiotów w zakresie Google Adwords, czy też innych możliwości, jakie daje największa wyszukiwarka tym, którzy chcą, aby ich biznes był widoczny w internecie. Firmy są bardzo mocno zachęcane do tego, aby tworzyć wizytówki na mapach Google. Było to zauważalne podczas ostatniego spotkania, osoby zainteresowane tego rodzaju wpisem, mogły skorzystać z porad doradców na jednym ze stoisk. Ważnym elementem „Internetowej Rewolucji” jest też uświadamianie faktu, jak duże znaczenie ma dobra, funkcjonalna strona firmowa w przypadku każdego, niewielkiego nawet biznesu. Jednym z partnerów i organizatorów tego spotkania był jeden z wiodących dostawców domen na rynku polskim. Cały czas, jak wynika z badań, znaczny odsetek rodzimych przedsiębiorstw nie posiada własnej witryny, jest więc wyraźnym dążeniem „Internetowej Rewolucji” aby ten stan rzeczy zmienić.

Zdecydowanie głównym tematem konferencji był program reklamowy Google Adwords. W salach politechniki odbywały się wykłady dotyczące możliwości, potencjału i kierunków rozwoju tego programu. Wykłady były skierowane do różnych grup odbiorców, a więc studentów, firm zainteresowanych marketingiem w internecie, do agencji marketingowych oraz cykl prezentacji „dla wszystkich”. Dla każdej z tych wymienionych kategorii adresowany był inny blok tematyczny.

Oczywiście nie mogło tam zabraknąć nas, czyli przedstawicieli widzialnych.pl, konferencja była dla nas okazją do wysłuchania pracowników Google, porozmawiania z nowymi potencjalnymi klientami czy też wymiany doświadczeń z ludźmi z naszej branży.

Można się zastanawiać, jakie efekty będzie miała wzniecona w naszym kraju przez Google „internetowa rewolucja”. Czy faktycznie przyczyni się do lepszych jakościowo i bardziej intensywnych działań reklamowych przez firmy, które do tej pory nie wykorzystywały tych możliwości dostatecznie?

+
Brak komentarzy
Dodaj własny
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.