preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Blog

Fundamenty SEO copywritingu – lista subiektywna

Fundamenty SEO copywritingu – lista subiektywna

Algorytmy, frazy, marketing, media społecznościowe, grupa docelowa, konwersja, dane, optymalizacja – to zaledwie przykładowe hasła, które kojarzą się z SEO copywritingiem. Pisanie contentu zoptymalizowanego pod wytyczne Google, ale równocześnie tworzonego z myślą o użytkowniku to temat, który można by określić mianem brzucha wieloryba. Zmieści się w nim dużo i o wiele więcej. To jeden z elementów działań marketingu i SEO, systemu naczyń połączonych, który umożliwia promocję marki w sieci i dotarcie do potencjalnych klientów. […]

Migracja na Google Analytics 4 – informacje dla niezdecydowanych

Migracja na Google Analytics 4 – informacje dla niezdecydowanych

Coraz mniej czasu pozostało do 1 lipca, kiedy to Google wyłączy usługę Google Analytics w wersji Universal. Co się z tym wiąże? Czy GA 4 jest takie straszne? Jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości i dlaczego właściwie nowa wersja narzędzia została nam narzucona? Na te i wiele innych pytań postaram się odpowiedzieć w tym wpisie. Na wstępie tego artykułu chciałbym przypomnieć, że na naszym blogu znajdują się już dwa teksty o Google […]

O contencie słów klika

O contencie słów klika

96% konsumentów nie ufa internetowym reklamom i automatycznie omija sponsorowane linki wyświetlające się ponad SERP-ami. W sieci szukamy odpowiedzi na pytania, rozwiewamy wątpliwości, liczymy na łatwe rozwiązania. Nie interesują nas treści o zerowej wartości merytorycznej, nieintuicyjne strony internetowe i marki, za którymi nie stoi żadna filozofia. Chcemy konkretów, jesteśmy wybredni – jeżeli coś jest nie tak, po prostu opuszczamy stronę i przeklikujemy się przez kolejne witryny z listy wyników wyszukiwania. […]

Serwer FTP a pozycjonowanie

Serwer FTP a pozycjonowanie

Wpisując adres URL w przeglądarce, zazwyczaj nie zdajemy sobie sprawy, skąd się bierze tekst, obrazki lub pliki szablonu graficznego strony. Dostęp do tych wszystkich zasobów jest możliwy dzięki temu, że gdzieś istnieje komputer, który w swojej pamięci przechowuje te dane i je udostępnia na żądanie. Taki komputer nazywany jest serwerem. Najczęściej serwery są używane do publikacji w sieci witryn internetowych. Każda witryna ma inne cele, rozmiar oraz ruch, więc do tych celów […]

Nowy edytor reklam od Google

Nowy edytor reklam od Google

Inżynierowie Google zaprezentowali nowy edytor do zarządzania reklamą płatną za klik Google Ads. Narzędzie jest odświeżone i posiada wiele nowych funkcji. Google Ads Editor w wersji 2.2 pojawił się kilka miesięcy po premierze poprzedniej wersji narzędzia. Nowa wersja to przede wszystkim poprawa szybkości, łatwiejsze planowanie reklam oraz szybszy dostęp do biblioteki zasobów. Od tej wersji aplikacji zmodyfikowane zostało zarządzanie powiadomieniami np. o podłączonych do edytora kontach. Od teraz takie […]

Landing page – 16 błędów, które wpływają na Twoją konwersję
,

Landing page – 16 błędów, które wpływają na Twoją konwersję

Landing page to strona, która jest stworzona tak, aby przyciągała uwagę użytkowników i prezentowała im najistotniejsze informacje o ofercie przy jednoczesnym zachęceniu do działania. Inaczej nazywa się ją stroną docelową, ma jasno określony cel – konwersję. Wartość, jaką powinna oferować, zależy od naszych potrzeb – może być to po prostu sprzedaż produktu, ale także zebranie zapisów na webinar, pobranie e-booka, zapisanie się do newslettera. Często jest także tworzona na potrzeby […]

Jak zaprojektować stronę główną
,

Jak zaprojektować stronę główną

Stworzenie strony głównej witryny jest trudnym i wielowymiarowym procesem, który łączy nad jej wyglądem, user experience, tekstami, nawigacją wewnętrzną oraz innymi częściami szablonu. Każda firma i jej strona internetowa jest inna, ale istnieją pewne ogólne wytyczne dotyczące tego, jak powinna wyglądać strona główna serwisu. W tym artykule zastanowimy się, dlaczego strona główna jest tak ważna, jak powinna wyglądać i co powinna zawierać. Cel strony głównej […]

Nowe testy wyglądu mobilnych SERP

Nowe testy wyglądu mobilnych SERP

Obecnie Google testuje kilka rzeczy w wyglądzie SERP. Jedne zmiany są bardziej kosmetyczne, jak na przykład odstępy pomiędzy kafelkami z wynikami wyszukiwania, inne zaś są kluczowe – m.in. sposób prezentacji wyników. Na podstawie obserwacji wiemy, że obecnie są testowane następujące kwestie: odstępy pomiędzy wynikami krój i rozmiar czcionki wygląd etykiety informującej o tym, że dany wynik to reklama Google Ads prezentacja brandu zamiast aktualnego znacznika title przepisywanie znaczników […]

Broken links a SEO
,

Broken links a SEO

Mamy z nimi do czynienia dość często, są stałym elementem, który można zobaczyć na większości stron internetowych (jeśli się dobrze szuka) – broken links – co to jest i czy jest się czego bać? Jaki mają wpływ na pozycjonowanie? Zapraszam do przeczytania artykułu. Ideą, która przyświecała twórcom protokołów internetowych było sprawienie, by użytkownicy obcowali z pulą dokumentów, które są ze sobą powiązane. Te powiązania miały w domyśle pozwolić na szybsze przechodzenie pomiędzy dokumentami. Implementacja […]

Co to jest adresacja kanoniczna i do czego służy?
,

Co to jest adresacja kanoniczna i do czego służy?

Google nie lubi powielania treści – zarówno tych zewnętrznych, umieszczonych na różnych witrynach, jak i wewnętrznych, znajdujących się w obrębie tej samej strony www. Na szczęście w walce z duplikatami wewnętrznymi nie jesteśmy sami – mamy sprzymierzeńca w postaci adresacji kanonicznej. Problem kanoniczności podstron Algorytmy wyszukiwarki Google są wyczulone na powielenia z prostej przyczyny – Google ma za mało zasobów, by indeksować wszystkie strony internetowe. Jeszcze kilka lat temu roboty Google […]

Opisy produktowe – jak zachęcić klienta do zakupu
,

Opisy produktowe – jak zachęcić klienta do zakupu

W sklepie internetowym ważne jest nie tylko odpowiednie zaprojektowanie karty produktu, ale także obszerny i wyczerpujący temat opis, który skusi użytkownika do złożenia zamówienia. Tekst opisowy jest potrzebny po to, aby odbiorcy mogli zrozumieć główne cechy produktu i nie musieli szukać informacji na podstronach konkurencji. Dlaczego opisy produktów są ważne Kiedy użytkownik szuka jakiegoś produktu w sieci, nie może go dotknąć, ocenić jego jakości czy go przymierzyć. Opisy mogą w takim przypadku wpłynąć […]

Kary od Google – rodzaje, przyczyny, skutki oraz sposoby na zrzekanie się ich

Kary od Google – rodzaje, przyczyny, skutki oraz sposoby na zrzekanie się ich

Pozycjonowanie to długi proces analiz oraz dobierania odpowiednich strategii. Niektórzy jednak czasami próbują pójść na skróty, myśląc, że oszukają przeznaczenie, i wprowadzają działania niezgodne z dobrymi praktykami. Takie decyzje ostatecznie skutkują problemami w postaci filtrów bądź kar nałożonych od Google, przez które pozycje spadną tak samo szybko, jak wzrosły. Może zdarzyć się też, że witryna zupełnie zniknie z wyników wyszukiwania. Za co można otrzymać karę i – przede wszystkim – […]