preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Blog

Co to jest Google sandbox effect

Co to jest Google sandbox effect

Czytając różne wpisy blogowe i poradniki na temat pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google, można natknąć się na określenie ciekawego zjawiska – „piaskownicy” lub inaczej efektu Google sandbox. Efekt piaskownicy lub Google sandbox jest terminem używanym w branży SEO, który odnosi się do zjawiska polegającego na tym, że nowe strony internetowe mają trudności z osiągnięciem wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google przez określony czas. Chociaż nie ma oficjalnego potwierdzenia istnienia […]

Wyszukiwanie głosowe w Google – czy to działa?
,

Wyszukiwanie głosowe w Google – czy to działa?

Wyszukiwanie głosowe to technologia, która pozwala użytkownikom przeprowadzać wyszukiwania w internecie za pomocą mowy zamiast klawiatury. Z roku na rok rośnie popularność tego rodzaju wyszukiwania, a Google jako wiodąca wyszukiwarka internetowa oferuje coraz bardziej zaawansowane mechanizmy wyszukiwania głosowego. Jak działa wyszukiwanie głosowe w Google? Wyszukiwanie głosowe w Google opiera się na technologii rozpoznawania mowy, co pozwala użytkownikom zadawać zapytania w wyszukiwarce przy wykorzystaniu innych urządzeń zamiast klawiatury. […]

Sztuczna inteligencja w procesie pozycjonowania

Sztuczna inteligencja w procesie pozycjonowania

W ostatnich latach rozwój sztucznej inteligencji stał się jednym z najważniejszych trendów w branży technologicznej. W dzisiejszych czasach AI jest coraz bardziej obecna w naszym życiu, od inteligentnych asystentów głosowych po chatboty i modele uczenia maszynowego. Wśród tych ostatnich wyróżniają się takie narzędzia, jak ChatGPT, które wykorzystują technologię przetwarzania języka naturalnego (NLP) do generowania odpowiedzi na zadawane pytania. Narzędzie to może mieć zastosowanie w wielu branżach, w tym […]

Copywriting SEO – jak pisać skuteczne teksty na stronę?
,

Copywriting SEO – jak pisać skuteczne teksty na stronę?

Jednym z najważniejszych elementów skutecznego pozycjonowania stron internetowych – obok przemyślanych i profesjonalnych działań optymalizacyjnych oraz prac nad profilem linkowym witryny – są treści. Sprawnie napisane, odpowiednio sformatowane oraz nasycone słowami kluczowymi teksty mają znaczący wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania. Jak wiadomo, im wyższa pozycja, tym lepsza rozpoznawalność marki i ruch na stronie – a na tym pewnie zależy Ci, jeśli prowadzisz swój biznes. Pozytywnego wpływu na pozycjonowanie […]

ChatGPT – korzyści i zagrożenia

ChatGPT – korzyści i zagrożenia

Jako sztuczna inteligencja ChatGPT został stworzony w celu dostarczenia użytkownikom interakcji z botem, który może pomóc między innymi w analizie danych, tworzeniu treści lub obsłudze klienta. Jednak jak w przypadku każdej technologii, także ta ma swoje ograniczenia. Co to oznacza? Otóż chatbot nie zawsze dostarcza kompletne i prawidłowe odpowiedzi z pełną dokładnością. Warto też pamiętać, że sztuczna inteligencja nie jest w stanie całkowicie zastąpić ludzkiego doświadczenia i wiedzy, więc w niektórych sytuacjach konieczne […]

Optymalizacja grafik – wskazówki oraz proponowane narzędzia do poprawy obrazków na stronie

Optymalizacja grafik – wskazówki oraz proponowane narzędzia do poprawy obrazków na stronie

Optymalizacja obrazków stanowi sporą część działań związanych ze stroną internetową. Dlatego też jest to kolejny, zaraz po treściach najważniejszy element, który należy zweryfikować i poprawić na swojej witrynie. Proces ten jest nie mniej istotny w przypadku pozycjonowania sklepów internetowych. Użytkownicy kupują oczami. Warto więc zapewnić im grafiki wysokiej jakości, dopasowane do ich ekranów przeglądania. Chociaż aspekt grafik podczas audytu jest często pomijany, może mieć duży wpływ […]

Czym są słowa kluczowe long tail?

Czym są słowa kluczowe long tail?

Osoby, które kiedykolwiek przeprowadzały analizę słów kluczowych, prawdopodobnie znają określenie long tail, inaczej – zapytania o długim ogonie. Nie każdy jednak wie, czym one tak naprawdę są. Czy zapytania long tail są zawsze mało popularne, składają się z 3-5 słów lub więcej?  Czy rzeczywiście są mniej konkurencyjne? Na pierwszy rzut oka łatwo się pogubić w tym temacie. W tym wpisie spróbujemy dowiedzieć się, czym są słowa […]

Co to jest slogan reklamowy

Co to jest slogan reklamowy

„Das Auto”, „I’m lovin’ it”, „Ty tu urządzisz”, „Wyższa kultura bankowości” – kojarzycie te sformułowania? Potraficie dopasować je do właściwej marki? Tak właśnie działa slogan reklamowy. To zwięzłe zdanie (lub fraza), które ma przyciągnąć uwagę odbiorców i sprawić, że zapamiętają oni markę lub produkt. Służy więc do budowania wizerunku marki, zwiększania rozpoznawalności produktu oraz przekazywania informacji o korzyściach z niego wynikających. Od hasła reklamowego różni się tym, że marka stosuje go przez długi […]

Co to jest system CMS i jakie są jego rodzaje?

Co to jest system CMS i jakie są jego rodzaje?

Tworzenie i uaktualnienie stron tworzonych w czystym kodzie HTML może być kłopotliwe, zwłaszcza gdy prowadzisz duży sklep internetowy. Ręczne dodawanie oferowanych produktów, ich zdjęć i opisów może być w takiej sytuacji nie lada wyzwaniem, które będzie wymagało poświęcenia sporo czasu. Jeżeli dodatkowo nie masz umiejętności programistycznych, możesz liczyć się z dodatkowymi kosztami, aby zlecać to firmom zewnętrznym. Z pomocą więc przychodzą systemy CMS mające za zadanie ułatwić […]

Lokalne SEO – o czym warto pamiętać?

Lokalne SEO – o czym warto pamiętać?

Pozycjonowanie stron internetowych pomaga w łączeniu osób, które są zainteresowane jakimś produktem lub usługą bądź szukają informacji, z przedsiębiorcami i właścicielami stron oferującymi daną usługę lub produkt bądź mającymi informacje. Rodzaj wpisanego przez użytkownika zapytania do wyszukiwarki Google definiuje nie tylko, jak trudna jest fraza czy ile mamy wyników, ale też zasięg frazy – globalny i lokalny. W tym artykule będzie można znaleźć informacje o tym drugim […]

Jak działa marketing partnerski. Miniporadnik

Jak działa marketing partnerski. Miniporadnik

Wprowadzenie do marketingu partnerskiego Marketing partnerski – inaczej marketing relacyjny – jest jednym z najważniejszych narzędzi w świecie marketingu cyfrowego. Polega on na współpracy pomiędzy co najmniej dwoma firmami, w której jedna firma promuje ofertę drugiej, a w zamian otrzymuje prowizję za każdy sprzedany produkt lub usługę. Celem marketingu partnerskiego jest zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności produktów oraz usług poprzez umożliwienie innym firmom lub influencerom, aby stały się ambasadorami […]

Kierunek: SEO copywriting. Proszę wsiadać! Porady dla początkujących

Kierunek: SEO copywriting. Proszę wsiadać! Porady dla początkujących

Zastanawiasz się, czy copywriting to dobry kierunek rozwoju zawodowego? Nie jesteś pewien, od czego zacząć? Nie do końca wiesz, na czym polega praca copywritera? W poniższym wpisie przedstawiamy pięć podstawowych wskazówek, które pomogą Ci postawić pierwsze kroki na drodze rozwoju w obszarze SEO copywritingu. Copywriter, czyli właściwie kto? Copywriter to tak zwany człowiek-orkiestra. Doskonale władający językiem polskim (lub innym, w którym pisze), z jednej strony kreatywny, z drugiej analityczny, wytrwały, cierpliwy, z okiem […]