preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Bing SEO i optymalizacja strony pod nową konkurencję Google

Bing to zdobywca srebrnego medalu w konkurencji najpopularniejszych wyszukiwarek w Polsce. Z wyszukiwarki korzysta 3,14% internautów, czym wyprzedza rywali np. DuckDuckGo czy Yahoo!. Może się to wydawać pozornie niczym w porównaniu do lidera na rynku, jakim jest bez wątpienia Google z wynikiem ponad 95%. Jednak 2. miejsce w konkursie na najpopularniejszą wyszukiwarkę zobowiązuje. Jak zatem zoptymalizować stronę internetową pod konkurenta Google? Dlaczego Bing zyskuje na popularności i jak wpływa na pozycję strony? 170 mln wyszukiwań [...]

,

widzialni.pl – Certyfikowany Partner Google Adwords

Google stara się regulować i dbać o to, aby rynek tworzenia i prowadzenia kampanii Google Adwords był uporządkowany. Firmom, agencjom prowadzącym kampanie reklamowe dla swoich klientów udzielane są specjalne, nobilitujące wyróżnienia i świadectwa. Jest to bez wątpienia dobry sposób, pozwalający osobom szukającym profesjonalistów Google Adwords, na to, aby wybrać tych najlepszych, których kwalifikacje są formalnie potwierdzone. Tak, właśnie, sami o tym dobrze wiemy, doceniamy i rozumiemy, jednak co ciekawe do tej pory nam, widzialnym.pl nie śpieszyło się, [...]

Zmiana domeny, a pozycje strony w wynikach wyszukiwania Google

W ostatnim czasie spotkałam się z zapytaniem klienta: Czy podejmują Państwo jakieś specjalne działania w przypadku, gdy firma obecna kilka lat na rynku i znajdująca się bardzo wysoko w Google, zmienia domenę na zupełnie inną? Jeżeli zmiana domeny nie wiąże się z żadnym stopniu z utratą poprzedniej, nie jest to aż tak skomplikowana czynność. Trzeba pamiętać jednak o kilku dość istotnych kwestiach. Podczas rejestrowania nowej domeny, warto zwrócić uwagę na to, żeby w nazwie domeny znajdowała się najbardziej konkurencyjna fraza. Przykładowo klientowi, [...]

Przydatne narzędzia podczas pozycjonowania

Przed samym procesem pozycjonowania specjalista SEO powinien zwrócić szczególną uwagę na kilka aspektów, dzięki którym zarówno on jak i korzystający z jego usług klient będą zadowoleni. Obecnie wybijanie w górę pojedynczych fraz niekoniecznie musi się wiązać ze wzrostem liczby odwiedzin na stronie. Powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że osoby korzystające z wyszukiwarek precyzyjniej określają zapytania. Nic zatem dziwnego, że coraz więcej osób decyduje się na skorzystanie z usług pozycjonowania na przynajmniej kilka fraz, a na popularności zyskuje pozycjonowanie [...]

Jak minimalizować kod i grafikę dla lepszej optymalizacji strony?

Jak sprawić, by strona internetowa działała szybciej i sprawniej? Optymalizacja strony to klucz do sukcesu w Internecie. W tym artykule przedstawimy praktyczne wskazówki dotyczące minimalizowania kodu i grafiki, które pomogą Ci osiągnąć lepszą wydajność i szybsze ładowanie strony. Dowiedz się, jak proste zmiany mogą przynieść znaczące rezultaty i zadowolenie użytkowników odwiedzających Twoją witrynę. Dlaczego minimalizacja kodu i grafiki jest kluczowa w SEO? Minifikacja kodu i grafiki to kluczowy element optymalizacji [...]

SEO Copywriting jako klucz do skutecznego pozycjonowania

3 godziny i 33 minuty dziennie spędza na stronach internetowych przeciętny użytkownik Internetu w Polsce. Dlatego tak ważna jest obecność firm w sieci. Aby osiągnąć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania, warto wprowadzić SEO copywriting. Jak się wyróżnić spośród konkurencji? W tym artykule przybliżymy, czym jest tworzenie treści pod SEO, jakie są jego zasady oraz jak wpływa na pozycjonowanie witryny. Dowiesz się, jak tworzyć wartościowe i angażujące treści, które przyciągną uwagę czytelników i przyczynią się do sukcesu Twojej strony. SEO [...]

qTranslate – Wtyczka WordPress

Ostatnio znalazłem ciekawą wtyczkę do Wordpress'a pod nazwą - qTranslate. Co robi qTranslate ? Celem wtyczki jest szybkie przełączanie się między językami w systemie Wordpress. Blog wyposażony w tą wtyczkę pozwala na przetłumaczenie treści postów na dowolnie wybrany język. Wtyczka działa również w samym panelu administracyjnym - co pozwala w łatwy sposób na przetłumaczenie całego interfejsu. Co ciekawe - istnieje możliwość pobrania większej ilości języków. Po konfiguracji wszystkich ustawień plugin'u należy przeciągnąć widget do paska bocznego, aby [...]

Historia i sukces Google – od algorytmu PageRank po dominację na rynku

Historia i sukces Google – od algorytmu PageRank po dominację na rynku

Google Inc. Powstało w 1989 roku. Założyli je doktoranci Uniwersytetu Stanford, Larry Page i Siergiej Brin. Co jednak przyczyniło się do sukcesu Google? Ważną częścią historii było opracowanie przez nich nowej metody analizy połączeń hipertekstowych. Tak powstał tzw. algorytm BackRub, dziś PageRank. Było to pierwsze podejście do wyszukiwarki internetowej. Swoją popularność zawdzięcza skuteczności w dostarczaniu najlepiej pasujących do zapytań wyników wyszukiwania. Początki Google i innowacyjny algorytm PageRank Wyszukiwarka [...]

Katalogi stron internetowych i skuteczne strategie dodawania wpisów

Katalogi stron internetowych i skuteczne strategie dodawania wpisów

Czy katalogowanie stron internetowych jest wciąż skuteczne? W przeszłości katalogi stron internetowych były głównym narzędziem pozycjonowania. Teraz ich wpływ na widoczność stron internetowych zmniejszył się. Czy warto więc inwestować czas i zasoby w dodawanie wpisu do takich miejsc? Istnieje wiele katalogów, ale jak wybrać te, które są nadal wartościowe? Zapraszamy do lektury naszego artykułu. Czy katalogowanie stron internetowych nadal ma znaczenie w SEO? Katalogi stron WWW działają na zasadzie dodawania [...]

Bezpieczne linkowanie przychodzące jako klucz do skutecznego SEO

Bezpieczne linkowanie przychodzące to nieodłączny element skutecznej strategii SEO. Może on znacząco wpłynąć na pozycjonowanie Twojej strony internetowej. W dzisiejszym artykule przyjrzymy się, jak właściwe budowanie sieci odnośników może przyczynić się do zwiększenia widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Jak uniknąć potencjalnych pułapek związanych z tą praktyką? Dowiedz się, jakie są kluczowe aspekty bezpiecznego linkowania przychodzącego. Jak zastosować je w praktyce, aby osiągnąć najlepsze rezultaty dla Twojego biznesu? Dlaczego [...]

WordPress na sterydach cz.2 (optymalizacja wordpressa)

WordPress na sterydach cz.2 (optymalizacja wordpressa)

W Wordpress na sterydach, pisałem o ogólnych ustawieniach i konfiguracji WordPress'a, dzisiaj opiszę moim zdaniem najlepsze i najbardziej pożądane wtyczki pod kątem SEO oraz polepszenia szybkości ładowania bloga, zaczynamy. Wtyczki do wordpressa są bardzo ważnym czynnikiem zwiększającym indeksację strony oraz mogą poprawić jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Poniżej przedstawiam listę podstawowych wtyczek, które powinny być zainstalowane na każdym większym blogu. Poradnik został podzielony na dwie sekcje. [...]

Podstawowa optymalizacja WordPressa pod kątem SEO

Podstawowa optymalizacja WordPressa pod kątem SEO

Jak sprawić, aby Twoja strona internetowa oparta na WordPressie osiągnęła wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania? Optymalizacja pod kątem SEO (Search Engine Optimization) to ważny element w zasłynięciu w Internecie. W tym artykule przyjrzymy się podstawowym krokom, które możesz wykonać, aby zoptymalizować swoją stronę WordPress pod względem SEO. Dowiesz się, jak wykorzystać narzędzia i techniki niezbędne do poprawy widoczności Twojej witryny w wyszukiwarkach. [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj