preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Znaczenie linków nofollow nie zmieniło się od 13 lat

Znaczenie linków nofollow nie zmieniło się od 13 lat

Google potwierdza, że po 13 latach od wprowadzenia linków nofollow ich znaczenie i zastosowanie nie zmieniło się.

Podczas odbywającego się na SMX West AMA z Google padło pytanie o znaczenie i zastosowanie linków nofollow. W odpowiedzi dowiedzieliśmy się, że mimo upływu czasu linki nofollow nadal pełnią swoją rolę z niezmiennymi zasadami.

Atrybut nofollow został wprowadzony w celu walki ze spamem na blogach i forach oraz oznaczeniu linków płatnych i afiliacyjnych. Twórcy stron mogą nim oznaczyć linki, co do których nie mają zaufania. Atrybut ten jest bardzo często wykorzystywany w odnośnikach wychodzących ze strony np. z sekcji komentarzy. Atrybut ten jest też wykorzystywany w linkach wewnętrznych do zarządzania priorytetem crawlowania.

Dzięki oznaczeniu odnośnika poprzez rel=nofollow mówimy robotom wyszukiwarek, aby nie podążały za danym donośnikiem. Google od 2005 roku rekomenduje używanie linków nofollow do płatnych linków, których celem jest np. afiliacja. Dopiero w 2016 roku nofollow został dodany do Wytycznych Google dla webmasterów.

Dołącz do newslettera i otrzymuj regularną dawkę wiedzy oraz ciekawostek ze świata digital marketingu!

Z naszą pomocą zawsze będziesz na bieżąco – bez spamu!

+
Brak komentarzy
Dodaj własny
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj