preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Znaczenie linków nofollow nie zmieniło się od 13 lat

Znaczenie linków nofollow nie zmieniło się od 13 lat

Google potwierdza, że po 13 latach od wprowadzenia linków nofollow ich znaczenie i zastosowanie nie zmieniło się.

Podczas odbywającego się na SMX West AMA z Google padło pytanie o znaczenie i zastosowanie linków nofollow. W odpowiedzi dowiedzieliśmy się, że mimo upływu czasu linki nofollow nadal pełnią swoją rolę z niezmiennymi zasadami.

Atrybut nofollow został wprowadzony w celu walki ze spamem na blogach i forach oraz oznaczeniu linków płatnych i afiliacyjnych. Twórcy stron mogą nim oznaczyć linki, co do których nie mają zaufania. Atrybut ten jest bardzo często wykorzystywany w odnośnikach wychodzących ze strony np. z sekcji komentarzy. Atrybut ten jest też wykorzystywany w linkach wewnętrznych do zarządzania priorytetem crawlowania.

Dzięki oznaczeniu odnośnika poprzez rel=nofollow mówimy robotom wyszukiwarek, aby nie podążały za danym donośnikiem. Google od 2005 roku rekomenduje używanie linków nofollow do płatnych linków, których celem jest np. afiliacja. Dopiero w 2016 roku nofollow został dodany do Wytycznych Google dla webmasterów.

+
Brak komentarzy
Dodaj własny
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.