preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
Znaczenie linków nofollow nie zmieniło się od 13 lat

Znaczenie linków nofollow nie zmieniło się od 13 lat

Google potwierdza, że po 13 latach od wprowadzenia linków nofollow ich znaczenie i zastosowanie nie zmieniło się.

Podczas odbywającego się na SMX West AMA z Google padło pytanie o znaczenie i zastosowanie linków nofollow. W odpowiedzi dowiedzieliśmy się, że mimo upływu czasu linki nofollow nadal pełnią swoją rolę z niezmiennymi zasadami.

Atrybut nofollow został wprowadzony w celu walki ze spamem na blogach i forach oraz oznaczeniu linków płatnych i afiliacyjnych. Twórcy stron mogą nim oznaczyć linki, co do których nie mają zaufania. Atrybut ten jest bardzo często wykorzystywany w odnośnikach wychodzących ze strony np. z sekcji komentarzy. Atrybut ten jest też wykorzystywany w linkach wewnętrznych do zarządzania priorytetem crawlowania.

Dzięki oznaczeniu odnośnika poprzez rel=nofollow mówimy robotom wyszukiwarek, aby nie podążały za danym donośnikiem. Google od 2005 roku rekomenduje używanie linków nofollow do płatnych linków, których celem jest np. afiliacja. Dopiero w 2016 roku nofollow został dodany do Wytycznych Google dla webmasterów.

Dołącz do newslettera i otrzymuj regularną dawkę wiedzy oraz ciekawostek ze świata digital marketingu!

Z naszą pomocą zawsze będziesz na bieżąco – bez spamu!

+
Brak komentarzy
Dodaj własny
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony