preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Wartość linków nofollow

Wartość linków nofollow

Dwa miesiące temu rozpoczęłam test mający na celu zaprezentowanie wartości linków nofollow. Wykonałam go na 4 stronach zawierających po 3 podstrony. Strony zrobiłam na tym samym typie templatki różniącej się tylko kolorem i zdjęciem banerowym. Na stronach zamieściłam unikalne teksty [...]

Mistrzostwa Polski w pozycjonowaniu stron

Mistrzostwa Polski w pozycjonowaniu stron

Od kilku dni trwają ogólnopolskie mistrzostwa w pozycjonowaniu stron. Konkurs rozpoczął się 1 marca o godzinie 10:00 i potrwa do końca maja 2013. W tym roku fraza, na którą pozycjonują swoje strony konkursowicze to: w$p1erajmy hosp1cja. W regulaminie konkursu pojawiło się kilka nowych zasad m.in. w nazwie domeny nie mogą pojawiać się słowa kluczowe, w dodatku strona nie może być linkowana ze statlinka na frazy konkursowe. Opcje [...]

Jak monitorować liczbę wejść z określonych pozycji w Google za pomocą Google Analytics?
,

Jak monitorować liczbę wejść z określonych pozycji w Google za pomocą Google Analytics?

Analizując ruch z wyników bezpłatnych Google bardzo często zastanawiamy się, na którym miejscu było wyrażenie kluczowe, z którego mieliśmy wejście. Takie dane pomagają określić czy wzrost pozycji w wyszukiwarce Google przekłada się na wzrost ruchu z określonego wyrażenia kluczowego. Informacje te można zdobyć bezpośrednio z Google Analytics. Niemniej jednak konieczne jest odpowiednie skonfigurowanie profilu dla domeny... Jak skonfigurować profil w Google Analytics? Pierwszą czynnością, jaką [...]

Nowe SEO – (SMI) Search Marketing Integration

Nowe SEO – (SMI) Search Marketing Integration

Nieustanne zmiany w algorytmie wyszukiwania Google sprawiają, że coraz częściej mówi się o końcu SEO. Pogłoski o jego śmierci są jednak mocno przesadzone – nasza branża ewoluuje po prostu w stronę bardziej twórczych i różnorodnych rozwiązań. „Stare SEO” w niedługim czasie może przynieść więcej szkody niż pożytku. Nowe rozwiązania wymuszają na specjalistach integrację kilku dotychczas nie używanych technik ze starymi metodami. Wszystko zmienia się za sprawą konsumentów [...]

Dla kogo 10 000$? O Google Grants słów kilka…
,

Dla kogo 10 000$? O Google Grants słów kilka…

Od samego początku Google AdWords było przedsięwzięciem czysto komercyjnym. Z jednej strony najpopularniejsza na świecie wyszukiwarka, z drugiej kupujący eksponowane miejsca w jej wynikach reklamodawcy. Typowy system polegający na zakupie powierzchni reklamowej. Czy możliwe jest jednak publikowanie swoich ogłoszeń w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie całkowicie za darmo otrzymując środki na realizację kampanii od Google?   Czy można prowadzić kampanie reklamowe za darmo?   [...]

Mobilne SEO

Mobilne SEO

Z moich obserwacji wynika, że wyniki wyszukiwania dla urządzeń mobilnych pokrywają się z rezultatami wyświetlanymi użytkownikom urządzeń stacjonarnych. Stąd skuteczne SEO dla aparatów mobilnych powinno opierać się w dużym stopniu na doborze odpowiednich słów kluczowych, wpisywanych przez użytkowników urządzeń przenośnych w pole wyszukiwania w celu odnalezienia danej usługi lub produktu. Pierwszą [...]

Zwiększ odwiedziny swojej strony poprzez dodanie plakietki autora

Zwiększ odwiedziny swojej strony poprzez dodanie plakietki autora

Działań powodujących zwiększenie odwiedzin własnej strony internetowej jest przynajmniej kilka. Najlepszym sposobem, czyli takim, który odniesie największy i prawdopodobnie najszybszy efekt będzie jej optymalizacja pod kątem wybranych słów kluczowych. Kolejny krok to zdobywanie wartościowych linków, kierujących do naszej strony. Wartościowe linki to takie, które prowadzą z dobrych stron, a nie witryn wątpliwej jakości. Co jeszcze można zrobić, [...]

Ukrywanie opcji i zakładek w panelu WordPressa

Ukrywanie opcji i zakładek w panelu WordPressa

Prostota oraz funkcjonalność Wordpressa jako CMS-a sprawia, że jest on niezwykle popularnym oprogramowaniem praktycznie na całym świecie. Nadaje się on idealnie zarówno do małych kilkustronicowych witryn firmowych, jak i dużych portali. Wielość funkcji oraz zakładek w panelu administracyjnym powoduje jednak, że w przypadku niewielkich stron są one bezużyteczne i kłopotliwe w nawigacji oraz studiowaniu panelu administracyjnego. W takiej sytuacji mamy dwa warianty: ukrywanie i modyfikacja odwołań za pomocą [...]

Kierowanie „demograficzne” w Google AdWords

Kierowanie „demograficzne” w Google AdWords

System Google AdWords cały czas ewoluuje. Prowadzącym kampanie przekazywane są nowe funkcjonalności opracowane przez specjalistów Google. W ostatnim czasie, można obserwować więcej tego typu zmian. Prawdopodobnie osoba, która zajmowała się prowadzeniem kampanii AdWords rok czy dwa lata temu, po czym nie miała kontaktu z tym programem reklamowym, potrzebowałaby nieco czasu, aby odnaleźć się w „nowej rzeczywistości” Google AdWords.   Zaawansowane możliwości kierowania reklam w sieci reklamowej   [...]

Google Trends i Google Insights for Search – nowe połączone narzędzie od Google

Google Trends i Google Insights for Search – nowe połączone narzędzie od Google

Google pokazało światu nowe, ulepszone narzędzie Google Trends. W jaki sposób się ono zmieniło i jakie funkcje posiada? Co decyduje o modyfikacji tego narzędzia i z jakich funkcjonalności będzie można korzystać w przypadku jego nowej wersji? Nowe Google Trends jest połączeniem jego wcześniejszej wersji z Google Insights for Search.   Czym jest Google Trends? Google Trends było do tej pory narzędziem służącym do sprawdzania popularności wyszukiwanych słów kluczowych. Za jego [...]

WordPress Importer, czyli alternatywa dla backupu bazy danych

WordPress Importer, czyli alternatywa dla backupu bazy danych

Niekiedy bywają sytuacje, że ze względów technicznych (lub też z powodu zwyczajnego lenistwa) nie udało nam się sporządzić backupu bazy danych naszej strony opartej na Wordpressie. Jeżeli nasz serwis jest fizycznie dostępny i możemy zalogować się do panelu administracyjnego Wordpress, z pomocą może nam przyjść wtyczka o nazwie Wordpress Importer. Dzięki niej możemy importować poniższe elementy: posty, strony oraz inne treści komentarze meta dane i niestandardowe [...]

Pozycjonowanie filmów na YouTube – jak znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania

Pozycjonowanie filmów na YouTube – jak znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania

Serwis YouTube każdego miesiąca odwiedza ponad 800 milionów unikalnych użytkowników, którzy oglądają 3 miliardy godzin treści video. Niektórzy określają YouTube jako drugą pod względem popularności wyszukiwarkę (zaraz po Google). W poniższym artykule postaram się przybliżyć czynniki, który wpływają na pozycję filmu na YouTube, a co jest z tym związane także pozycję filmu w wynikach wyszukiwania Google. Czynniki te możemy podzielić na czynniki wewnętrzne, na które mamy bezpośredni wpływ jak i czynniki [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj