preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Google Adwords – reklama na YouTube.com

Nikt nie ogląda twojego kanału filmowego na YouTube? Bardzo chciałbyś uzyskać choć kilka komentarzy pod swoimi filmami? Wiesz, że twoi potencjalni klienci oglądają określone filmy, o wąskiej tematyce i chciałbyś im coś przekazać? Masz wideo-reklamę  swojej firmy, która jest efektowna i dobrze mógłby wpłynąć na twój biznesowy wizerunek? A może wprowadzasz na rynek nowy produkt, chciałbyś go zaprezentować swojej grupie odbiorców, jednak dotychczasowa akcja z banerami nie przyniosła efektów? W 2006 roku świat obiegła zaskakująca, a można nawet rzec szokująca, informacja [...]

Ban od Google – co to oznacza dla właścicieli stron?

Ban od Google – co to oznacza dla właścicieli stron?

Google na bieżąco karze strony internetowe za stosowanie niezgodnych z jej wytycznymi metod. Zbanowane mogą być strony zawirusowane, Black Hat SEO czy stosowanie cloakingu. Nałożenie bana Google to działanie, które ma na celu odcięcie stron, które są sztucznie wypromowane i znajdują się wysoko w wynikach wyszukiwania. Jakie działania karze Google? Przegląd najczęstszych naruszeń Jak podaje Mediapanel, z grupy Google w Polsce 29 mln realnych użytkowników. Nic zatem dziwnego, że firmy chcą zaistnieć [...]

Jak poprawić Trust Rank swojej strony i budować naturalny profil linków?

Jak zwiększyć zaufanie do swojej strony w oczach wyszukiwarek oraz użytkowników? Trust Rank to czynnik, który może wpłynąć pozytywnie na pozycjonowanie Twojego serwisu w sieci. W dzisiejszym artykule opowiemy o tym, jak poprawić Trust Rank swojej strony i budować naturalny profil linków, aby przyciągnąć większą rzeszę zadowolonych klientów. Przedstawimy sprawdzone metody oraz praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci osiągnąć sukces w świecie Internetu. Zapraszamy do lektury! Dlaczego linki nofollow są ważne dla naturalnego profilu linków? Linki nofollow [...]

YouTube Editor
,

YouTube Editor

Poniższy post został zainspirowany naszymi ostatnimi przygodami z SEO Video, czyli pozycjonowanie filmów umieszczonych w serwisie YouTube. W tym celu potrzebne nam było zmontowanie kilku krótkich filmików... ;) Kto z nas nigdy nie oglądał filmu na YouTube? Zapewne jest to niewielki odsetek z całej społeczności internautów. Korzystając z serwisu potentata w branży udostępniania filmów wideo zapewne zauważyliśmy, iż trafiają [...]

Bing SEO i optymalizacja strony pod nową konkurencję Google

Bing to zdobywca srebrnego medalu w konkurencji najpopularniejszych wyszukiwarek w Polsce. Z wyszukiwarki korzysta 3,14% internautów, czym wyprzedza rywali np. DuckDuckGo czy Yahoo!. Może się to wydawać pozornie niczym w porównaniu do lidera na rynku, jakim jest bez wątpienia Google z wynikiem ponad 95%. Jednak 2. miejsce w konkursie na najpopularniejszą wyszukiwarkę zobowiązuje. Jak zatem zoptymalizować stronę internetową pod konkurenta Google? Dlaczego Bing zyskuje na popularności i jak wpływa na pozycję strony? 170 mln wyszukiwań [...]

,

widzialni.pl – Certyfikowany Partner Google Adwords

Google stara się regulować i dbać o to, aby rynek tworzenia i prowadzenia kampanii Google Adwords był uporządkowany. Firmom, agencjom prowadzącym kampanie reklamowe dla swoich klientów udzielane są specjalne, nobilitujące wyróżnienia i świadectwa. Jest to bez wątpienia dobry sposób, pozwalający osobom szukającym profesjonalistów Google Adwords, na to, aby wybrać tych najlepszych, których kwalifikacje są formalnie potwierdzone. Tak, właśnie, sami o tym dobrze wiemy, doceniamy i rozumiemy, jednak co ciekawe do tej pory nam, widzialnym.pl nie śpieszyło się, [...]

Zmiana domeny, a pozycje strony w wynikach wyszukiwania Google

W ostatnim czasie spotkałam się z zapytaniem klienta: Czy podejmują Państwo jakieś specjalne działania w przypadku, gdy firma obecna kilka lat na rynku i znajdująca się bardzo wysoko w Google, zmienia domenę na zupełnie inną? Jeżeli zmiana domeny nie wiąże się z żadnym stopniu z utratą poprzedniej, nie jest to aż tak skomplikowana czynność. Trzeba pamiętać jednak o kilku dość istotnych kwestiach. Podczas rejestrowania nowej domeny, warto zwrócić uwagę na to, żeby w nazwie domeny znajdowała się najbardziej konkurencyjna fraza. Przykładowo klientowi, [...]

Przydatne narzędzia podczas pozycjonowania

Przed samym procesem pozycjonowania specjalista SEO powinien zwrócić szczególną uwagę na kilka aspektów, dzięki którym zarówno on jak i korzystający z jego usług klient będą zadowoleni. Obecnie wybijanie w górę pojedynczych fraz niekoniecznie musi się wiązać ze wzrostem liczby odwiedzin na stronie. Powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że osoby korzystające z wyszukiwarek precyzyjniej określają zapytania. Nic zatem dziwnego, że coraz więcej osób decyduje się na skorzystanie z usług pozycjonowania na przynajmniej kilka fraz, a na popularności zyskuje pozycjonowanie [...]

Jak minimalizować kod i grafikę dla lepszej optymalizacji strony?

Jak sprawić, by strona internetowa działała szybciej i sprawniej? Optymalizacja strony to klucz do sukcesu w Internecie. W tym artykule przedstawimy praktyczne wskazówki dotyczące minimalizowania kodu i grafiki, które pomogą Ci osiągnąć lepszą wydajność i szybsze ładowanie strony. Dowiedz się, jak proste zmiany mogą przynieść znaczące rezultaty i zadowolenie użytkowników odwiedzających Twoją witrynę. Dlaczego minimalizacja kodu i grafiki jest kluczowa w SEO? Minifikacja kodu i grafiki to kluczowy element optymalizacji [...]

SEO Copywriting jako klucz do skutecznego pozycjonowania

3 godziny i 33 minuty dziennie spędza na stronach internetowych przeciętny użytkownik Internetu w Polsce. Dlatego tak ważna jest obecność firm w sieci. Aby osiągnąć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania, warto wprowadzić SEO copywriting. Jak się wyróżnić spośród konkurencji? W tym artykule przybliżymy, czym jest tworzenie treści pod SEO, jakie są jego zasady oraz jak wpływa na pozycjonowanie witryny. Dowiesz się, jak tworzyć wartościowe i angażujące treści, które przyciągną uwagę czytelników i przyczynią się do sukcesu Twojej strony. SEO [...]

qTranslate – Wtyczka WordPress

Ostatnio znalazłem ciekawą wtyczkę do Wordpress'a pod nazwą - qTranslate. Co robi qTranslate ? Celem wtyczki jest szybkie przełączanie się między językami w systemie Wordpress. Blog wyposażony w tą wtyczkę pozwala na przetłumaczenie treści postów na dowolnie wybrany język. Wtyczka działa również w samym panelu administracyjnym - co pozwala w łatwy sposób na przetłumaczenie całego interfejsu. Co ciekawe - istnieje możliwość pobrania większej ilości języków. Po konfiguracji wszystkich ustawień plugin'u należy przeciągnąć widget do paska bocznego, aby [...]

Historia i sukces Google – od algorytmu PageRank po dominację na rynku

Historia i sukces Google – od algorytmu PageRank po dominację na rynku

Google Inc. Powstało w 1989 roku. Założyli je doktoranci Uniwersytetu Stanford, Larry Page i Siergiej Brin. Co jednak przyczyniło się do sukcesu Google? Ważną częścią historii było opracowanie przez nich nowej metody analizy połączeń hipertekstowych. Tak powstał tzw. algorytm BackRub, dziś PageRank. Było to pierwsze podejście do wyszukiwarki internetowej. Swoją popularność zawdzięcza skuteczności w dostarczaniu najlepiej pasujących do zapytań wyników wyszukiwania. Początki Google i innowacyjny algorytm PageRank Wyszukiwarka [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj