
W sieci nie brakuje przydatnych porad dla blogerów. Przeciwnie – w gąszczu wskazówek i narzędzi łatwo się pogubić. (więcej…) [...]
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.
W sieci nie brakuje przydatnych porad dla blogerów. Przeciwnie – w gąszczu wskazówek i narzędzi łatwo się pogubić. (więcej…) [...]
Programistów często postrzegamy jako osoby ceniące sobie bardziej walory życia wirtualnego niż rzeczywistego, które żywią się wyłącznie kawą i mają ograniczone umiejętności komunikowania się. Nie znam przepisu na to, jak z programisty zrobić mistrza retoryki, ale spróbuję podpowiedzieć, jak zwiększyć efektywność i ułatwić współpracę zespołu, którego celem jest stworzenie dobrego projektu internetowego. Wbrew powszechnej opinii praca programistów opiera się w ogromnym stopniu na [...]
Użytkownicy Google doskonale znają linki do podstron, które często pojawiają się pod pierwszym wynikiem wyszukiwania, szczególnie dla marki lub specjalnej strony internetowej. Dają użytkownikom opcję szybkiego nawigowania, w celu znalezienia interesującej treści, bez konieczności odwiedzania strony głównej. Linki do podstron inaczej linki witryny są użyteczne dla konsumenta i niezwykle ważne dla marki, ponieważ spychają resztę wyników na niższe pozycje, dając domenie pierwsze, [...]
Google chce nauczyć polskich przedsiębiorców, jak działać w sieci. Program „Internetowe Rewolucje” ma podnieść kompetencje cyfrowe 100 tys. przedsiębiorstw w Polsce, rozszerzyć wiedzę z zakresu nowych technologii i poszerzyć umiejętności korzystania z internetu. Google rusza z programem 'Internetowe Rewolucje' dla polskich przedsiębiorców Większość właścicieli firm z sektora MŚP uważa, że internet jest niezbędny do prowadzenia biznesu. Ale nie wykorzystuje [...]
Google, jako jedna z największych wyszukiwarek internetowych, dba o jakość prezentowanych wyników. W tym celu stosuje różne metody, aby eliminować strony naruszające zasady. Jednym z narzędzi, które Google wykorzystuje, są kary ręczne. Jakie są rodzaje tych kar, za co można je otrzymać oraz jak ich uniknąć? Sprawdzamy w naszym artykule. Rodzaje kar ręcznych w Google Search Console Jak wynika ze statystyk ze strony netmarketshare.com, w Polsce z wyszukiwarki Google korzysta 96% internautów. Warto o tym wiedzieć. Google Search Console [...]
Google we współpracy z IAB Europe i TNS Infratest opracowało i udostępniło darmowe narzędzie, które gromadzi analizy i wnioski z badań przeprowadzanych na całym świecie. Barometr Zachowań Konsumentów porównuje zwyczaje konsumentów i pozwala sprawdzić, jak w różnych krajach korzystamy z internetu, telewizji czy urządzeń mobilnych. Za co odpowiada Barometr? Barometr udostępnia statystyki dotyczące zachowań, preferencji oraz nawyków 400 tysięcy konsumentów [...]
Pod koniec maja 2015 r. Google zmieniło nazwę Narzędzi dla Webmasterów Google (GWT) na Google Search Console. Wprowadzono ją w życie we wszystkich krajach i językach obsługiwanych wcześniej przez GWT. Z czym jeszcze wiąże się ta zmiana? W ubiegłym roku Google przeprowadziło testy użyteczności oraz wykonało audyt funkcjonalności narzędzi w Google Webmaster Tool. Na podstawie [...]
Sprzedaż butów czy sukienek w internecie to bułka z masłem. W porównaniu do sprzedaży usług, szczególnie tych wyspecjalizowanych, zaoferowanie ich klientowi jest łatwe. Testy A/B, kreatywne rozwiązania, nieszablonowe podejście, zaskoczenie – tego niestety kampanie B2B nie znoszą. Z tego powodu dla wielu marketerów wciąż są zagadką, a pytanie o metody ich prowadzenia pozostaje otwarte. Odpowiedź na nie stanowi skuteczne generowanie leadów B2B, czyli wyszukiwanie i pozyskiwanie osób mających [...]
Reklama online bez wątpienia przyciąga uwagę użytkowników. W gąszczu informacji, które codziennie bombardują internautów, tylko najbardziej efektywne kampanie potrafią wyróżnić się na tle konkurencji. Co sprawia, że niektóre reklamy przyciągają więcej uwagi niż inne? W tym artykule przyjrzymy się najskuteczniejszym strategiom i elementom, które sprawiają, że reklamy w Internecie stają się bardziej atrakcyjne dla odbiorców. Format reklamy w Internecie ma znaczenie W ubiegłych latach rynek reklamy cyfrowej w Polsce powiększył się [...]
Przyciągnięcie uwagi użytkowników w Internecie staje się coraz trudniejsze. Tradycyjne treści często nie wystarczają, aby zaangażować odbiorców na dłużej. Rozwiązaniem może być interaktywny content, który nie tylko przyciąga, ale także angażuje internautów. W tym artykule dowiesz się, jak skutecznie wykorzystać interaktywne treści, aby zwiększyć zaangażowanie i zbudować silniejszą więź z odbiorcami. Dlaczego tworzenie interaktywnego contentu się opłaca? Tworzenie interaktywnego contentu przynosi wiele korzyści. Przede [...]
Wraz z kolejnymi aktualizacjami WordPressa pojawiają się drobne udogodnienia w jego użytkowaniu. Od wersji Powell WordPress udostępnia możliwość korzystania z ikon, tzw. emoji. Funkcjonalność ta pozwala na wstawienie ikon w tytule wpisu. Jak to wygląda w praktyce? 7/7. Nasz tytuł "Emoji - I❤️use?✏️??? Wordpress - Nowe funkcjonalności" jest bardzo przyjemny i kolorowy. Tworząc wpis, którego tytuł zawiera ikony, można zobaczyć podgląd przy włączonej wtyczce All in One [...]
Przeoptymalizowanie strony internetowej może prowadzić do spadku jej pozycji w wynikach wyszukiwania, a nawet do nałożenia kar przez wyszukiwarki. Aby temu zapobiec, webmasterzy muszą znać skuteczne metody optymalizacji, które nie przekroczą granicy między poprawą widoczności a nadmiernym dostosowaniem. W tym artykule przedstawimy praktyczne porady, które pomogą utrzymać równowagę i zapewnić stronie lepsze wyniki bez ryzyka przeoptymalizowania. Kluczowe zasady zdrowej optymalizacji SEO strony Optymalizacja SEO strony internetowej to proces, który wymaga [...]