preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Jak napisać dobre treści na stronę WWW? 5 sprawdzonych porad

Jak napisać dobre treści na stronę WWW? 5 sprawdzonych porad

Wartościowa treść na stronie internetowej stanowi jeden z ważniejszych elementów optymalizacji. Wciąż jednak zdarzają się sklepy, które chcą sprzedawać swoje produkty, nie umieszczając żadnych informacji na ich temat. Czy potencjalny klient zadzwoni, by zapytać o szczegóły oferty? To mało prawdopodobne. Podpowiadamy, jak przygotować teksty przydatne dla użytkowników Twojej strony, a jednocześnie poprawiające wyniki pozycjonowania. 1. Przykazanie pierwsze – unikaj [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Optymalizacja filmów w serwisie YouTube
,

Optymalizacja filmów w serwisie YouTube

Każda osoba publikująca swoje filmy w serwisie YouTube z czasem zastanawia się, jak powiększyć zasięg odbiorców. Istnieje kilka sposobów na zwiększenie liczby wyświetleń filmu lub subskrypcji kanału. Pierwszy z nich to optymalizacja kanału, drugi – reklama TrueView. W dzisiejszym wpisie zajmiemy się tym pierwszym sposobem. Na potrzeby niniejszego artykułu możemy założyć, że filmy oceniane [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Świat marek, czyli sprawdzona recepta na sukces

Świat marek, czyli sprawdzona recepta na sukces

Co sprawia, że w trakcie decyzji zakupowych sięgamy po ten, a nie inny produkt? To marka stanowi dla nas często wyznacznik jakości. Kojarzy się z luksusem, którym chcemy się otaczać. Nasze doświadczenie, a także opinie innych ludzi regularnie wskazują nam towary, które uznajemy za dobre i wybieramy podświadomie. Jak wygląda siła marki w praktyce? Pierwsze wzmianki o użyciu marki jako elementu wyróżniającego produkt sięgają czasów starożytnego Egiptu, Chin oraz Cesarstwa Rzymskiego. Ówcześni [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Podeślesz mi linka?
,

Podeślesz mi linka?

Ile razy podczas zwykłej rozmowy ze znajomym zdarzyło Ci się poprosić o ,,podesłanie linka” do szczególnie ciekawego miejsca w sieci, które zachwalał ów kolega? Z pewnością wiele. Sformułowanie to możemy już zaliczyć do zestawu najczęściej używanych zwrotów. Ale czy jesteśmy w pełni świadomi, co tak naprawdę kryje się pod słowem ,,link”? Spróbuję przybliżyć trochę to pojęcie. W wygodnym poruszaniu się wśród internetowych zakamarków kluczową rolę odgrywa właśnie on – link, [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Nowość! Targetowanie reklam na podstawie Twojej bazy e-mail

Nowość! Targetowanie reklam na podstawie Twojej bazy e-mail

Zapowiadana pod koniec września nowa usługa Google nosi nazwę Customer Match i właśnie pojawiła się w panelu AdWords. Pozwala reklamodawcom na wykorzystanie posiadanych adresów e-mail klientów do precyzyjnego targetowania reklam w wyszukiwarce Google, na YouTube i w poczcie Gmail. Customer Match ma być ulepszonym systemem reklamowym, opierającym się na targetowaniu przekazu na podstawie maili. Narzędzie pozwala na udostępnianie adresów aktywnych i zalogowanych użytkowników Google [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Kilka ciekawostek ze świata domen

Kilka ciekawostek ze świata domen

Poniższe zestawienie informacji ma w niewielkim stopniu zobrazować, co obecnie dzieje się na rynku domen. Jak wielka jest skala tego zjawiska i jaki potencjał niesie w porównaniu do tego, co było kilkanaście lat temu. 1. .XYZ Powołana do życia nowa spółka Alphabet założona przez Google wybrała adres internetowy w domenie .xyz, czyli ABC.xyz. Jest to o tyle zaskakujące, że każdy po takim gigancie spodziewałby się domeny zakończonej na .com. Nie mogli kupić ABC.com, ani Alphabet.com, więc wymyślili [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Czy pozycjonowanie to oszukiwanie? Fakty i mity branży SEO

Czy pozycjonowanie to oszukiwanie? Fakty i mity branży SEO

Kwestie moralne w pozycjonowaniu to burzliwy temat, a opinii że jest to metoda stojąca w opozycji do zdrowej konkurencji, jest naprawdę wiele. W tym wpisie postaram się rzucić trochę światła na tajemnicze SEO, skupiając się na kwestiach etycznych pozycjonowania stron internetowych. Pozycjonowanie promuje słabe strony Zarzuty względem SEO są dość jasne - manipulacja wynikami wyszukiwania pozwalająca na „wybicie się strony”, która [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Natywne reklamy w Gmailu dostępne w AdWords

Natywne reklamy w Gmailu dostępne w AdWords

Google stara się rozszerzać strategie marketingu e-mailowego i testować sposoby na wyświetlanie użytkownikom trafniejszych ofert za pomocą natywnych reklam w Gmailu. W ramach usprawnień usunięto standardowe reklamy tekstowe z Gmaila i teraz wyświetlanych jest mniej reklam, ale są to reklamy natywne o wyższej jakości, lepiej zintegrowane ze skrzynką odbiorczą. Od 16 września 2015 można zarządzać reklamami natywnymi w Gmailu bezpośrednio [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Weź się do roboty – jak skutecznie motywować sprzedawców

Weź się do roboty – jak skutecznie motywować sprzedawców

Bez niej naprawdę trudno cokolwiek osiągnąć. Motywacja działa jak kubek dobrej kawy, kilkugodzinny sen – dodaje sił i pozwala rozwinąć skrzydła. Pojawia się nagle, zwykle w godzinach późnowieczornych („od jutra będę rano biegać”, „jutro wykonam więcej telefonów”). Niemal nigdy nie odczuwamy jej o poranku, kiedy to wszystkie dalekosiężne plany z poprzedniego dnia rozsypują się w pył, a Ty nie wiesz, od czego zacząć. Wie o tym Twój szef, który próbuje postawić Cię na równe nogi. Dlaczego zwykłe premie nie działają? [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Remarketing – jak skutecznie wytropić klienta?

Remarketing – jak skutecznie wytropić klienta?

Czujesz się jak wygłodniały wilk, bo klienci uciekają z Twojej strony? Przedstawię Ci sprytną sztuczkę, dzięki której wytropisz i złapiesz klienta w momencie, kiedy ten najmniej się tego spodziewa. Zadziała, nawet jeśli on sam zda sobie sprawę z tego, że wciągnąłeś go w pułapkę. Zacznijmy od tego, czym jest i jak działa remarketing? Remarketing to jedna z funkcji Google AdWords (i nie tylko). Pozwala selekcjonować osoby, które odwiedziły Twoją witrynę i wyświetlać im reklamy [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Wydatki na reklamę online –  wyniki badania IAB/PwC AdE

Wydatki na reklamę online – wyniki badania IAB/PwC AdE

Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – w pierwszym kwartale 2015 roku wydatki na reklamę online w Polsce wzrosły o 13,6%. Wartość komunikacji cyfrowej wyniosła tym samym prawie 648 mln złotych, co oznacza dodatkowe 77 mln zł w porównaniu do porównywalnego okresu w roku wcześniejszym. Głównym motorem rozwojowym jest obecnie reklama graficzna. W pierwszym kwartale 2015 roku dynamika wartości reklamy cyfrowej utrzymała tendencję wzrostową [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Psychologia cen, czyli 12 prostych taktyk, które zwiększą zyski

Psychologia cen, czyli 12 prostych taktyk, które zwiększą zyski

10 złotych, 9,99 zł czy może 9,87 zł? Bez względu na to, czy wprowadzasz nowy produkt na niszowy rynek, sprzedajesz na Allegro buty sportowe, czy wysyłasz ofertę na pozycjonowanie strony www, po lekturze tego artykułu będziesz wiedział, jaką taktykę cenową wybrać, aby zwiększyć swoje zyski. Siła tkwi w prostocie. Przekonaj się, że drobnymi (i tanimi!) zmianami możesz zdziałać cuda. 1. Ceny okrągłe vs. ceny z końcówkami Jednym [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj