preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Czynniki sukcesu, czyli czym jest USP i ESP dla Twojej marki

Czynniki sukcesu, czyli czym jest USP i ESP dla Twojej marki

W dzisiejszych czasach nie wystarczy być poprawnym, aby zacząć sprzedawać w sklepie internetowym lub generować niezliczone ilości leadów. Dobrze przygotowana (pod względem technicznym) strona internetowa nie daje żadnej gwarancji sukcesu. Dlatego, aby zwiększyć swoje szanse sprzedażowe, zobacz, jaką wartość biznesową może wnieść dobrze zaprojektowana strategia wraz z jasno wyznaczonym USP (unique selling proposition) oraz ESP (emotionally selling propositon). Zacznijmy od podstaw – czym jest USP? USP to z języka [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Jak działa marketing partnerski. Miniporadnik

Jak działa marketing partnerski. Miniporadnik

Marketing partnerski – inaczej marketing relacyjny – jest jednym z najważniejszych narzędzi w świecie marketingu cyfrowego. Polega on na współpracy pomiędzy co najmniej dwoma firmami, w której jedna firma promuje ofertę drugiej, a w zamian otrzymuje prowizję za każdy sprzedany produkt lub usługę. Celem marketingu partnerskiego jest zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności produktów oraz usług poprzez umożliwienie innym firmom lub influencerom, aby stały się ambasadorami marki i polecały ją swoim klientom lub fanom. Dzięki temu firma może uzyskać dostęp do szerokiej [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Kierunek: SEO copywriting. Proszę wsiadać! Porady dla początkujących

Kierunek: SEO copywriting. Proszę wsiadać! Porady dla początkujących

Zastanawiasz się, czy copywriting to dobry kierunek rozwoju zawodowego? Nie jesteś pewien, od czego zacząć? Nie do końca wiesz, na czym polega praca copywritera? W poniższym wpisie przedstawiamy pięć podstawowych wskazówek, które pomogą Ci postawić pierwsze kroki na drodze rozwoju w obszarze SEO copywritingu. Copywriter, czyli właściwie kto? Copywriter to tak zwany człowiek-orkiestra. Doskonale władający językiem polskim (lub innym, w którym pisze), z jednej strony kreatywny, z drugiej analityczny, wytrwały, cierpliwy, z okiem do detalu… a to zaledwie początek [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Fundamenty SEO copywritingu – lista subiektywna

Fundamenty SEO copywritingu – lista subiektywna

  Algorytmy, frazy, marketing, media społecznościowe, grupa docelowa, konwersja, dane, optymalizacja – to zaledwie przykładowe hasła, które kojarzą się z SEO copywritingiem. Pisanie contentu zoptymalizowanego pod wytyczne Google, ale równocześnie tworzonego z myślą o użytkowniku to temat, który można by określić mianem brzucha wieloryba. Zmieści się w nim dużo i o wiele więcej. To jeden z elementów działań marketingu i SEO, systemu naczyń połączonych, który umożliwia promocję marki w sieci i dotarcie do potencjalnych klientów. Tworzenie treści pod SEO [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Topic clusters czyli klastry tematyczne – czym są? Jak je tworzyć?

Topic clusters czyli klastry tematyczne – czym są? Jak je tworzyć?

Stron internetowych w Internecie stale przybywa – skąd Google ma wiedzieć, która jest najlepsza i którą najlepiej promować na samym szczycie wyników wyszukiwania, a którą zaś lepiej zepchnąć w czeluści. Jedną z metody pozycjonowania jest tworzenie tak zwanych topic clusters, które mają sprawić, że Google nas pokocha. Jak to zrobić? Czy klastry tematyczne trzeba tworzyć od zera? Co można zrobić na istniejącej już domenie? Podpowiadamy! Czym jest topic clusters? Topic [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Migracja na Google Analytics 4 – informacje dla niezdecydowanych

Migracja na Google Analytics 4 – informacje dla niezdecydowanych

Coraz mniej czasu pozostało do 1 lipca, kiedy to Google wyłączy usługę Google Analytics w wersji Universal. Co się z tym wiąże? Czy GA 4 jest takie straszne? Jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości i dlaczego właściwie nowa wersja narzędzia została nam narzucona? Na te i wiele innych pytań postaram się odpowiedzieć w tym wpisie. Na wstępie tego artykułu chciałbym przypomnieć, że na naszym blogu znajdują się już dwa teksty o Google Analytics 4: Google [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

O contencie słów klika

O contencie słów klika

96% konsumentów nie ufa internetowym reklamom i automatycznie omija sponsorowane linki wyświetlające się ponad SERP-ami. W sieci szukamy odpowiedzi na pytania, rozwiewamy wątpliwości, liczymy na łatwe rozwiązania. Nie interesują nas treści o zerowej wartości merytorycznej, nieintuicyjne strony internetowe i marki, za którymi nie stoi żadna filozofia. Chcemy konkretów, jesteśmy wybredni – jeżeli coś jest nie tak, po prostu opuszczamy stronę i przeklikujemy się przez kolejne witryny z listy wyników wyszukiwania. Czym jest content? Nie zmienia się jednak fundament, [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Tagi noscript  a SEO – czym jest? Jak poprawnie wykorzystać „noscript”

Tagi noscript a SEO – czym jest? Jak poprawnie wykorzystać „noscript”

Trudno wyobrazić sobie świat bez Java Scriptu – jest dla nas oczywiste, że strony są animowane, rozmaite elementy są dynamiczne, wyświetla się film, a strona ogólnie wygląda atrakcyjniej. Stosowanie JS-ów jest coraz powszechniejsze, ale jak wpływa to na SEO? Co można zrobić, aby nie stracić użytkownika, który nie obsługuje formatu JavaScript? Zapraszamy do artykułu! Czym są tagi noscript? Żeby odpowiedzieć sobie na tak zadane [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Serwer FTP a pozycjonowanie

Serwer FTP a pozycjonowanie

Wpisując adres URL w przeglądarce, zazwyczaj nie zdajemy sobie sprawy, skąd się bierze tekst, obrazki lub pliki szablonu graficznego strony. Dostęp do tych wszystkich zasobów jest możliwy dzięki temu, że gdzieś istnieje komputer, który w swojej pamięci przechowuje te dane i je udostępnia na żądanie. Taki komputer nazywany jest serwerem. Najczęściej serwery są używane do publikacji w sieci witryn internetowych. Każda witryna ma inne cele, rozmiar oraz ruch, więc do tych celów będą potrzebne różne serwery. Różnią się one ilością pamięci, funkcjonalnością [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Emoji a SEO

Emoji a SEO

Wracamy do pisma obrazkowego – jedna emotikona wyraża więcej niż tysiąc słów. Pojawiają się nawet w tytułach i meta opisach stron internetowych. Ale – czy uśmiechnięta buzia, czy obrazek w wynikach wyszukiwania może zaszkodzić SEO? Odpowiadamy! Emoji a emotikony? Emoji a emotikony to nie to samo. Zaskoczeni? Nie powinno się używać tych słów zamiennie, ponieważ jest różnica semantyczna między tymi dwoma graficznymi przedstawieniami. Emoji to gotowe znaki graficzne, wiele osób kojarzy je np. z żółtymi buziami [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Senuto – recenzja narzędzia do analizy widoczności

Senuto – recenzja narzędzia do analizy widoczności

Jesteśmy nieomal pewni, że każdy SEOwiec i SEOwczyni znają i używają Senuto przy okazji codziennej pracy. Czym jest Senuto, jak może pomóc Ci w usprawnieniu codziennych obowiązków oraz zwiększyć efektywność pozycjonowania? Podpowiadamy!   Czym jest Senuto? Senuto to platforma ułatwiająca pracę specjalistom SEO. Opiera się o Big Data i Machine Learning za sprawą których pomaga identyfikować słowa kluczowe, wyszukiwać nowe frazy powiązane semantycznie oraz badać bieżącą widoczność serwisu. Skorzystają z tego narzędzia [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Landing page – 16 błędów, które wpływają na Twoją konwersję
,

Landing page – 16 błędów, które wpływają na Twoją konwersję

Landing page to strona, która jest stworzona tak, aby przyciągała uwagę użytkowników i prezentowała im najistotniejsze informacje o ofercie przy jednoczesnym zachęceniu do działania. Inaczej nazywa się ją stroną docelową, ma jasno określony cel – konwersję. Wartość, jaką powinna oferować, zależy od naszych potrzeb – może być to po prostu sprzedaż produktu, ale także zebranie zapisów na webinar, pobranie e-booka, zapisanie się do newslettera. Często jest także tworzona na potrzeby kampanii marketingowej do promocji nowego produktu bądź usługi. Poniżej wyjaśniam, [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj