
Barometr Zachowań Konsumentów od Google
Google we współpracy z IAB Europe i TNS Infratest opracowało i udostępniło darmowe narzędzie, które gromadzi analizy i wnioski z badań przeprowadzanych na całym świecie. Barometr Zachowań Konsumentów porównuje zwyczaje konsumentów i pozwala sprawdzić, jak w różnych krajach korzystamy z internetu, telewizji czy urządzeń mobilnych.
Za co odpowiada Barometr?
Barometr udostępnia statystyki dotyczące zachowań, preferencji oraz nawyków 400 tysięcy konsumentów z 56 krajów. Dane te bardzo łatwo filtrować, porównać i generować z nich własne wykresy. Narzędzie daje nam możliwość zapoznania się ze zwyczajami zakupowymi konsumentów, zarówno on-line, jak i off-line. Dzięki niemu sprawdzimy, w jaki sposób szukają informacji, produktów, gdzie i jak kupują. Analizowany jest również wpływ oglądanych w sieci materiałów wideo na decyzje zakupowe.
Co nam daje Barometr Zachowań Konsumentów
Barometr Zachowań Konsumentów to skarbnica wiedzy o internautach oraz kształtowaniu się trendów online. Badanie i narzędzie rozszerzono o nowe segmenty, kategorie produktowe oraz sektory rynkowe, przyjazne wykresy i grafy do samodzielnego tworzenia oraz gotowe zestawienia do pobrania w CSV, PNG lub linki.
Warto samemu sprawdzić to narzędzie – z pewnością stanie się źródłem ciekawych informacji o internautach: Consumer Barometer.
Dodatkowo poniżej zamieszczam infografikę od Google i IAB Europe z najciekawszymi wynikami badań.
Powiązane wpisy
- Web Stories przeniesione do Google Discover
- Nowe informacje o licencjach obrazów w Google Grafika
- Wyszukiwanie obrazem w Google Grafika – Poradnik
- Nowe oznaczenie plików PDF w wynikach Google
- Google Grafika: nowe filtry wyszukiwania
- Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe w Polsce i na Świecie
- Jak usunąć historię wyszukiwania i aktywności w Google?
- Czy brak strony w cache Google to oznaka niskiej jakości zawartości?
- Nastolatki nie odróżniają reklam oraz wyników wyszukiwania
- Polska w Google Street View