preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


„Rok w wyszukiwarce” czyli o co pytaliśmy Google w 2015 roku

„Rok w wyszukiwarce” czyli o co pytaliśmy Google w 2015 roku

Podsumowanie roku 2015 i spojrzenie wstecz przez pryzmat wyszukiwarki Google to coroczne zestawienie wydarzeń i tematów, które interesowały nas przez ostatnie 12 miesięcy.

Google możemy zapytać o wszystko. Tryliony pytań, które zadaliśmy mu w zeszłym roku, były inspiracją do powstania tego przeglądu największych momentów na świecie:

 

Rok 2015 w wyszukiwarce to m. in. atak w Paryżu (897 milionów wyszukiwań), trzęsienie ziemi w Nepalu i zapytanie „how can I help Nepal?”, imigranci, temat broni w USA, Caitlyn Jenner (wyszukiwana ponad 344 milionów razy), debata nad sukienką (73 mln wyszukiwań), Star Wars, Adele i inni. Zobaczcie porównanie najważniejszych historii:

 

Polskie hasła, które najszybciej zyskały na popularności w 2015 r. to:

1. 50 twarzy Greya
2. Librus Synergia
3. Agario
4. Loteria paragonowa
5. Wspaniałe Stulecie
6. Andrzej Duda
7. Barszcz Sosnowskiego
8. Szybcy i Wściekli 7
9. Eurowizja
10. Barbara Sienkiewicz

Wystarczy wejść na specjalną stronę Google Trends, na której zamieszczono pełną listę i szczegóły wszystkich zapytań oraz zestawienie najważniejsze wydarzenia roku 2015.  Przeżyjmy to jeszcze raz.

 

Kursy z marketingu internetowego online!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy.

Dołącz do newslettera i otrzymuj regularną dawkę wiedzy oraz ciekawostek ze świata digital marketingu!

Z naszą pomocą zawsze będziesz na bieżąco – bez spamu!

Poznaj historie, które odmienią Twój biznes

Oglądaj na YouTube!

2
Komentarze
Dodaj własny
  1. 1

    50 twarzy Graya na pierwszym miejscu?! Quo vadis Polsko…

+
Napisz komentarz
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj