Targi e-handlu Poznań 02.03.2012 i jak zawsze widzialni

Nie mogło nas tam zabraknąć i nie zabrakło. Choć naszym głównym celem jest to, aby nasi Klienci zadowoleni byli z usług jakie świadczymy, nie możemy zapominać o udziale w ważnych dla branży wydarzeniach i kształtowaniu wizerunku. Uzbrojeni w zapas kawy, ekspres ciśnieniowy (który był zbawienny dla wielu zaprzyjaźnionych firm ;)) i materiały promocyjne stawiliśmy się na MTP pięcioosobową ekipą. Z doświadczenia wiemy, że już dwie osoby obsługujące stanowisko doskonale dają sobie radę, na szczęście zabezpieczyliśmy „tyły” dodatkowym składem i to dzięki temu mogliśmy zakończyć dzień targowy z tarczą, a nie na niej.
Tak dużego zainteresowania naszym stoiskiem oraz prezentacją „3,5 miliona wejść dzięki SEO!” na pewno się nie spodziewaliśmy. Przez większość czasu wszyscy byliśmy zajęci indywidualnymi rozmowami, a pod koniec dnia wspomógł nas jeszcze nasz CEO Mateusz Zyguła, włączając się do rozmów z potencjalnymi kontrahentami. Niektórzy z nas, nieprzyzwyczajeni do rozmowy non stop przez 8 godzin musieli wspomagać się hektolitrami herbaty i kawy, a nawet medykamentami uśmierzającymi zbolałe gardło. 😉
Czy było warto? Na pewno. Mimo, iż na wymierne efekty będziemy musieli jeszcze poczekać, niesamowite zainteresowanie, nawiązane relacje biznesowe i promocja naszej marki w przyszłości muszą zaprocentować.