preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
X

Szanowni Państwo,

informujemy, że z dniem 29 lutego br. Grupa Semergy, w której skład wchodzą spółki: Sunrise System, Artefakt, Grupa TENSE, Semahead i Widzialni.pl, dołączyła do WeNet Group S.A. Dotychczasowe warunki współpracy wynikające z podpisanych umów nie ulegają zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że priorytetem naszych działań jest kompleksowa i profesjonalna obsługa naszych Klientów oraz dostarczenie wysokiej jakości rozwiązań dla ich biznesów.     

W przypadku pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Zarząd WeNet Group S.A.

Blog

qTranslate – Wtyczka WordPress

qTranslate – Wtyczka WordPress

Ostatnio znalazłem ciekawą wtyczkę do Wordpress'a pod nazwą - qTranslate. Co robi qTranslate ? Celem wtyczki jest szybkie przełączanie się między językami w systemie Wordpress. Blog wyposażony w tą wtyczkę pozwala na przetłumaczenie treści postów na dowolnie wybrany język. Wtyczka działa również w samym panelu administracyjnym - co pozwala w łatwy sposób na przetłumaczenie całego interfejsu. Co ciekawe - istnieje możliwość pobrania większej ilości języków. Po konfiguracji wszystkich ustawień plugin'u należy przeciągnąć widget do paska bocznego, aby [...]

Google Caffeine – oficjalnie aktywny
,

Google Caffeine – oficjalnie aktywny

Dnia 08.06.2010 na oficjalnym blogu Google ogłosiło końcową fazę implementacji nowego systemu indeksującego sieć o nazwie Caffeine. Jak możemy tam przeczytać nowy system indeksowania internetu zapewnia "świeższe rezultaty wyszukiwania o ponad 50%" w porównaniu do wcześniej stosowanego. Jak mówi Google jest to największa kolekcja zawartości internetu jaką kiedykolwiek oferowali. Bez znaczenia, czy jest to news, post na blogu, czy forum dyskusyjnym, czy może [...]

Jakie katalogi wybrać?

Jakie katalogi wybrać?

Przeprowadzając w naszej firmie różne testy zauważyliśmy, jak skuteczne jest dodawanie witryn Klientów do internetowych katalogów stron. Mówimy tu oczywiście o katalogach należących do grupy tych "lepszych". Jednak należy zdefiniować co rozumiemy pod tym pojęciem. Dobry katalog stron niekoniecznie musi być płatny, jednak czasami warto zainwestować trochę pieniędzy. Na stronie http://www.spiskatalogow.info znajduje się wiele ciekawych pozycji, które możemy przejrzeć i wybrać te najlepsze. Czym [...]

Dlaczego Google? Historia i Rankingi

Dlaczego Google? Historia i Rankingi

Google Inc. powstała w 1989 roku, założona została przez doktorantów Uniwersytetu Stanford Amerykanina Larry'ego Page'a i Rosjanina Siergieja Brina. Opracowana przez nich metoda analizy powiązań hipertekstowych - algorytm BackRub został przemianowany na PageRank. Algorytm PageRank był wykorzystany w prototypie wyszukiwarki internetowej. Dzięki wsparciu prywatnych inwestorów spółka przetrwała załamanie rynku dot-comów. Wejście na amerykańską giełdę przyczyniło się do przyspieszenia jej ekspansji, [...]

Jak duży jest Twój… PageRank? :)

Jak duży jest Twój… PageRank? :)

Na początku warto napisać czym właściwie jest PageRank. Otóż jest to wskaźnik określający wartość strony dla wyszukiwarki Google w skali liczbowej. Wskaźnik PageRank może mieścić się w przedziale od 0 do 10, a na jego wartość ma wpływ liczba oraz jakość linków przychodzących do danej witryny. Wysoki wskaźnik PageRank jest (a właściwie był) wyznacznikiem dużej wartości strony dla użytkownika. W związku z aktualizacjami w wyszukiwarce, które odbywają się co kilka [...]

Usługa View Search od Google Labs

Usługa View Search od Google Labs

Jako że zawodowo blisko mi do programowania a ostatnio do aplikacji na urządzenia mobilne - zaciekawiłem się nową usługą Google. Została ona nagłośniona przy okazji premiery ich pierwszego telefonu Nexus One. Usługa, o której mowa ma „dźwięczną” roboczą nazwę "gogle Google" (ang . Google Goggles). Jak na razie dostępna tylko dla aparatów komórkowych działających z systemem operacyjnym Android. Aplikacja posiada usługę „View Search” która umożliwia przesłanie zapytania [...]

PageRank – jak liczyć?

PageRank – jak liczyć?

Dzisiaj chciałbym napisać o tym w jaki sposób liczyć wskaźnik PageRank i co on tak naprawdę oznacza. Jak pokazuje sam algorytm ustalania popularności danej witryny w sieci, jego kluczowym elementem jest jakość linków prowadzących do naszej strony. Teraz dokładniej - wzór ogólny, który ustala wartość tego wskaźnika, jest następujący: PR(A) = (1-d) + d (PR(B1)/C(B1) + … + PR(Bn)/C(Bn)), przy czym PR(A) - wartość PageRank dla badanej strony d - stała o wartości około 0.85 C - ilość wychodzących [...]

Pomocne narzędzie do usuwania złośliwego kodu (malware) na stronach internetowych od Google
,

Pomocne narzędzie do usuwania złośliwego kodu (malware) na stronach internetowych od Google

W październiku pisałem o wpływie złośliwego kodu obecnego na stronie internetowej na jej widoczność w wynikach wyszukiwania Google. Wyszukiwarka Google ostrzega swoich użytkowników o obecności takiego kodu komunikatem "Ta witryna może wyrządzić szkody na Twoim komputerze". Ponad pół roku temu Google udostępniło poprzez Narzędzia dla Webmasterów (w zakładce Laboratorium) pomocne narzędzie diagnozujące obecność złośliwego kodu na stronie. [...]

Narzędzia Google dla webmasterów – zmiany

Narzędzia Google dla webmasterów – zmiany

Ostatnimi czasy zaszło sporo zmian w algorytmie wyszukiwarki Google oraz w jej wyglądzie. Teraz przyszedł czas także na zmiany w narzędziach Google dla webmasterów (Google Webmaster Tools). Zmiany te dotyczą głównie pierwszej strony (panelu nawigacyjnego), oraz kilku podstron. Na pierwszej stronie zaraz po zalogowaniu do narzędzi Google dla webmasterów oraz wybraniu witryny pojawi się nam ładnie skrojony i odświeżony panel nawigacyjny, gdzie mamy zebrane najważniejsze informacje o naszej witrynie. Możemy tutaj zobaczyć na jakie słowa [...]

Banery w kampaniach reklamowych Google Adwords (część druga)

Banery w kampaniach reklamowych Google Adwords (część druga)

Jeżeli tylko mamy ochotę, możemy zacząć samodzielnie tworzyć reklamy graficzne na potrzeby naszej kampanii Google Adwords. Nie ma konieczności zatrudniania grafików i programistów przy tworzeniu banerów – taki sposób działania, dołączania reklam opisywałem w poprzednim artykule. Google udostępnia nam bardzo interesujące narzędzie, umożliwiające opracowanie własnych reklam graficznych. [...]

Banery w kampaniach reklamowych Google Adwords

Banery w kampaniach reklamowych Google Adwords

Wiemy już jakie narzędzie do reklam banerowych, aplikację użycza nam Google do planowania i opracowywania strategii naszych kampanii w sieci partnerskiej. Nie jest ono może jeszcze doskonałe, ale jak pisałem, na pewno daje nam sporo możliwości i ułatwia tworzenie kampanii reklamowej. Mamy już wybrane portale, mamy informacje o tym jakiego rodzaju reklamy graficzne są dostępne i akceptowane na poszczególnych stronach. Pozostaje kwestia, jakże istotna, mianowicie jak stworzyć banery niezbędne w naszej kampanii? [...]

Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym

Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym

Od pewnego czasu Google udostępniło wyszukiwanie w czasie rzeczywistym także w polskiej wersji wyszukiwarki. Jest to odpowiedź giganta na stale rosnące potrzeby użytkowników, którzy chcą mieć na bieżąco wszelkie najświeższe informacje i aktualności. Od teraz po przeprowadzeniu wyszukiwania, możemy sprawdzić aktualności z najpopularniejszych serwisów takich jak Twitter, MySpace czy FriendFeed, oraz nagłówki z wszelkiego rodzaju blogów, jeśli oczywiście będą to trafne wyniki. [...]