preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*

Blog

Zmiany na stronach wyników wyszukiwania Google

Zmiany na stronach wyników wyszukiwania Google

W ostatnich tygodniach można było zauważyć zmiany w sposobie prezentacji wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Zmiany te dotyczą w głównej mierze fraz lokalnych takich jak na przykład 'stomatolog Kraków', jednakże nie tylko. Wygląda na to, że Google zintegrowało wyniki naturalne z wynikami z usługi Miejsca Google. Frazy, który znajdywały się wysoko w wynikach wyszukiwania, oraz strony z nimi związane znajdowały [...]

Nowy interfejs Adsense

Nowy interfejs Adsense

Czasami w swojej pracy spotykam się z pytaniami dotyczącymi różnych programów partnerskich czy też Google Adsense. Dlatego też postanowiłem napisać kilka zdań o nowym interfejsie Google Adsense, który od niedawna dostępny jest już dla wszystkich na całym świecie. W chwili obecnej każdy użytkownik programu dla wydawców: Google Adsense może przełączać się między klasycznym widokiem, a nowym. Pierwszym elementem, na który zwrócimy z pewnością uwagę po przełączeniu na nowy interfejs jest większa liczba danych dotyczących naszych zarobków. [...]

Narzędzie propozycji słów kluczowych – nowa odsłona

Narzędzie propozycji słów kluczowych – nowa odsłona

Jednym z filarów naszych kampanii są słowa kluczowe. To stwierdzenia banalne, ale jakże ważne. Nie zawsze i nie wszyscy zarządzający kampaniami Google Adwords zdają sobie sprawę z doniosłości tego elementu. Osoby mniej doświadczone mogą popełniać sporo błędów związanych z adekwatnym doborem wyrażeń kluczowych. Jednym z najszybciej zauważalnych uchybień jest zaniechanie korzystania z Narzędzia propozycji słów kluczowych. To bez wątpienia jedna z podstawowych [...]

Wtyczka „Opisz i wyślij screen” dla przeglądarki Chrome

Wtyczka „Opisz i wyślij screen” dla przeglądarki Chrome

Tym razem w dziale "Dobre Rady" opis bardzo ciekawej i przydatnej nam w pracy z serwisami internetowymi wtyczki - Explain and Send Screenshots (Opisz i wyślij screen). Wtyczka działa dla przeglądarki Chrome i służy do wykonywania zrzutów ekranu. Do czego można ją zastosować ? Dodatek pozwala na wycinanie częściowe screenów na stronach internetowych. Po wycięciu fragmentu strony możemy ją edytować, czyli dorysować linie, koła, [...]

Pozycjonowanie swojej witryny zleć fachowcom

Pozycjonowanie swojej witryny zleć fachowcom

W pisanych przez nas postach zdradzamy tajniki pozycjonowania. Dzielimy się swoją wiedzą po to, aby ułatwić Wam start w bitwie o pozycje. Jednak doskonale o tym wiemy, że sama ta wiedza jest niewystarczająca, aby wypozycjonować stronę na konkurencyjne frazy i utrzymać ją na wysokiej pozycji. Wiadome jest, że dużą część wiedzy możemy sobie przyswoić, jednak w tej walce najważniejsze jest doświadczenie, które zagwarantuje Ci bezpieczeństwo i sukces. Dlatego wiele firm woli nie ryzykować, że na stronę firmową zostanie nałożony filtr lub co gorsza ban. [...]

Optymalizacja – waga tytułu i treści strony

Optymalizacja – waga tytułu i treści strony

Wiele osób zastanawia się, w jaki sposób skutecznie pozycjonować swoją stronę www. Oczywiście podstawową kwestią jest ustawienie title na wybrane słowa kluczowe, które nas interesują. W przypadku ich niewielkiej ilości problem ma charakter marginalny. Jeżeli jednak mamy do czynienia z dużym sklepem internetowym, gdzie ilość fraz kluczowych jest pokaźna, w takim przypadku możemy albo porozmieszczać konkretną liczbę fraz na stronę główną lub [...]

Weekendowe szkolenie

Weekendowe szkolenie

Miniona sobota upłynęła nam na szkoleniu z komunikacji interpersonalnej oraz savoir-vivre w biznesie. W rolę szkoleniowca wcieliła się nasza Copywriterka - Marlena. Jest to osoba o bardzo szerokich horyzontach - dużo czyta  i potrafi dzielić się zdobytą w ten sposób wiedzą. Bardzo przystępnie przeprowadziła dla nas kilkugodzinny kurs połączony z  ciekawymi quizami oraz testami. Były nawet sztuczki iluzjonistyczne, ale mimo usilnych próśb nie zdradziła nam jak je wykonać :(  ... Marlena - wciąż czekamy nie [...]

Minimalizacja

Minimalizacja

Optymalizacja strony jest pierwszym i chyba najważniejszym bazowym zadaniem przed rozpoczęciem jakiegokolwiek pozycjonowanie strony. O ile wszystkie prace związane z doborem określeniem i zmianą znaczników meta,linków,obrazków jest jak najbardziej oczywista,to już rzeczy takie jak czas ładowania się strony , optymalizacja skryptów , grafiki i szablonów stylów nie zawsze jest wykonana jak należy. Większość z webmasterów od czasu pojawienia się szybkich [...]

Linki witryny – rozszerzenie reklamy Google Adwords

Linki witryny – rozszerzenie reklamy Google Adwords

Reklam Google Adwords widzimy coraz więcej. Na pewno jest to fakt, z którego należy się cieszyć. Są to komunikaty reklamowe mało inwazyjne, a informacje w nich zawarte są wręcz poszukiwane i oczekiwane przez użytkowników Internetu. Wraz ze wzrostem popularności linków sponsorowanych w wyszukiwarkach pojawiają się inne, rzec by można oczywiste problemy. Mianowicie: jak sprawić, aby nasza reklama wyróżniała się w gąszczu innych, bardzo często podobnych, trzywersowych boksów sponsorowanych? [...]

Yahoo! Zmienia silnik wyszukiwarki

Yahoo! Zmienia silnik wyszukiwarki

W lipcu Yahoo! Informował, że testuje silnik Bing'a i jeśli wszystko pójdzie dobrze, być może przejdzie na niego na stałe. Tydzień temu dobiegły nas informację, że testy przebiegły pomyślnie i silnik będzie wprowadzany do wyszukiwarki. Later this week, we will begin transitioning the back-end technology for Yahoo! Search in the U.S. and Canada (English) over to the Microsoft platform, and will post an update when the organic search transition is complete [...]

SEO Copywriting

SEO Copywriting

SEO copywriting jest nieodłączną częścią pozycjonowania. Nie zawsze jest on doceniany, chociaż stanowi ważny element w procesie podejmowanych działań webmasterów. SEO copywriting to specjalna technika pisania artykułów i tekstów, która zakłada uwzględnianie określonych słów kluczowych w treści. Słowa kluczowe powinny dotyczyć tematyki strony. Dzięki ich umieszczeniu w tekstach ruch generowany z wyszukiwarek ulega zwiększeniu, czego następstwem jest [...]

Grafika Google – nowa wersja wyszukiwarki grafiki

Grafika Google – nowa wersja wyszukiwarki grafiki

Google wprowadziło 27 lipca nową wersję wyszukiwarki grafiki - Google Grafika. Wyszukiwarka ta powstała w 2001 roku, w jej indeksie jak twierdzi Google znajduje się około 10 miliardów obrazków. Wyszukiwarka ta daje nam możliwość filtrowania wyników między innymi według typu obrazka, jego rozmiaru czy koloru. Przy niektórych wyszukanych obrazkach możliwa jest również opcja szukania podobnych do niego. [...]