Sztandary „Internetowej Rewolucji” powiewały nad budynkami poznańskiej politechniki już od samego rana 10 marca. Imprezy organizowane przez Google, na stałe zagościły już w naszym kraju i odbywają się cyklicznie w różnych miastach. Od dawna mają miejsce konferencje promocyjno – szkoleniowe pod szyldem „Google dla Agencji”, jednak w ostatnim czasie gigant z Mountain View, postanowił też zatroszczyć się i dotrzeć do większej liczby odbiorców, nie tylko agencji marketingu internetowego. Akcja „Internetowa Rewolucja” jest działaniem promocyjnym zakrojonym na szeroką [...]
Blog
Katalogowanie - czy nadal warto to stosować, czy to jeszcze działa, jeśli tak to jak dobrze ? Na te i wiele podobnych pytań można znaleźć odpowiedzi na naszym blogu. Między innymi w artykułach Elementy strategii pozycjonowania – Katalogowanie czy też Jakie katalogi wybrać?. Odpowiedzi jednak nie są jednoznaczne. Oczywiście katalogować warto, ale tylko do wybranych typów katalogów , posiadających pewną jakość , oraz w miarę ugruntowaną pozycję [...]
Jakiś czas temu dość głośno było o zarzutach stawianych przez Google, skierowanych w kierunku Microsoft'u, o tym, że ich wyszukiwarka Bing rzekomo kopiuje wyniki wyszukiwania z Google. Więcej na ten temat pisze szef zespołu Google walczącego ze spamem Matt Cutts. Przedstawia przykłady fraz spreparowanych przez inżynierów Google, które zostały umieszczone w indeksie wyszukiwarki, tylko po to, aby [...]
Sprawdzenie pozycji dużej ilości słów kluczowych może sprawiać problemy. Z pomocą przychodzi do nas Free Monitor for Google. Dlaczego ten programem ? Jeśli nie chcemy sprawdzać ręcznie po kolei każdego słowa kluczowego, to najprostszym rozwiązaniem jest użycie tego narzędzia. Tworzymy nowy projekt. Wpisujemy adres pozycjonowanej domeny. Dla przykładu, gdy słów kluczowych jest [...]
Chcąc zarabiać na naszym blogu, portalu (ogólnie na stronie internetowej) decydujemy się z reguły na korzystanie z systemu Adsense. Jest to najpopularniejszy system reklamowy stosowany przez webmasterów. Warto jednak zwrócić uwagę na stosunkowo młode systemy reklamowe jak AdTaily oraz Admatik. AdTaily AdTaily jest prostą platformą sprzedaży reklam w Internecie. Chcąc brać udział w tym systemie, musimy zarejestrować się na stronie AdTaily.pl podając swój [...]
Na początku stycznia ruszył konkurs Master of SEO organizowany przez użytkowników forum.optymalizacja.com. Zasady zawodów są dość proste: aby wygrać, 4 kwietnia należy być na pierwszej pozycji na frazę "wpolscemamymocneseo". Banalnie proste ? Nie do końca. Fraza została wybrana tak, aby nie kolidować ze stronami firm oraz osób prywatnych i pierwszego dnia zwracała prawie zerowe wyniki wyszukiwania. Dzisiaj jest to już prawie milion wyników z czego można łatwo wywnioskować [...]
Wszystkich naszych klientów oraz naszych czytelników zainteresowanych tematyką marketingu w wyszukiwarkach zachęcam do zapoznania się z najnowszym raportem interaktywnie.com pt."Marketing w wyszukiwarkach". Pełną wersję raportu można pobrać ze strony Interkatywnie.com Raport - Marketing w Wyszukiwarkach (Dokument PDF, 16 MB). [...]
Czy jest możliwe wypozycjonowanie strony w Google.de ? Oczywiście - nie ma rzeczy niemożliwych. Postanowiłem przedstawić kilka wskazówek z moich obserwacji. Jeśli ktoś posiada inne doświadczenia, będę wdzięczny za komentarze. Coraz więcej osób zadaje pytania z tego tematu, ale myślę że główna koncepcja się nie zmienia. Podstawą jest dobrze zoptymalizowana strona, bogata w treść i słowa kluczowe oraz częsta jej aktualizacja. Domena .DE [...]
Jednym z najłatwiejszych i najtańszych sposobów zdobycia linków jest katalogowanie. Może dlatego co jakiś czas pojawiają się nowe aplikacje wspomagające tę czynność. Całkowicie darmowym narzędziem, które służy do wypełniania formularzy, a co za tym idzie świetnie nadaje się do katalogowania jest wtyczka do Mozilli Firefox: Autofill. Jest to półautomat, który umożliwia stworzenie profili, a później przy pomocy jednego przycisku wypełnia formularz. Aplikacja, która także warta jest uwagi to SEO [...]
Dostęp do statystyk, danych, dokładne informacje stają się coraz powszechniejsze w współczesnym marketingu internetowym. Z jednej strony osoby zajmujące się marketingiem, potrzebują czegoś więcej niż tylko wiadomości o ilości odwiedzin, z drugiej, mamy dostęp do coraz bardziej rozbudowanych i zaawansowanych pod względem możliwości programów do pomiarów statystyk. Google Analytics stał się obecnie najpopularniejszym, najczęściej stosowanym programem do zbierania informacji statystycznych dotyczących stron internetowych. Narzędzie to zostało bezpłatnie udostępnione [...]
W lipcu 2009 roku zaprezentowano nowe narzędzie służące do katalogowania oraz dodawania artykułów do stron typu Presell Pages. SeoLight (bo o nim właśnie mowa) jest tzw. półautomatem i istnieje możliwość jego darmowego przetestowania (po zakupieniu pełnej wersji otrzymujemy kompletny pakiet opcji programu). Wersję demo można pobrać ze strony SeoLight. Zarządzanie projektami W pierwszej kolejności ustawiamy nowy projekt, po czym wprowadzamy do niego interesujące nas dane. Po lewej stronie [...]
Google opublikowało już ranking najczęściej wyszukiwanych słów w 2010 roku czyli Google Zeitgeist 2010. My - widzialni.pl - nie mogliśmy pominąć tego wydarzenia, gdyż nasz post z 2009 roku poruszający ten temat osiąga rekordy popularności ( [...]