preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*

Blog

Internetowa Rewolucja Google Poznań

Internetowa Rewolucja Google Poznań

Sztandary „Internetowej Rewolucji” powiewały nad budynkami poznańskiej politechniki już od samego rana 10 marca. Imprezy organizowane przez Google, na stałe zagościły już w naszym kraju i odbywają się cyklicznie w różnych miastach. Od dawna mają miejsce konferencje promocyjno – szkoleniowe pod szyldem „Google dla Agencji”, jednak w ostatnim czasie gigant z Mountain View, postanowił też zatroszczyć się i dotrzeć do większej liczby odbiorców, nie tylko agencji marketingu internetowego. Akcja „Internetowa Rewolucja” jest działaniem promocyjnym zakrojonym na szeroką [...]

Skąd brać katalogi stron?

Skąd brać katalogi stron?

Katalogowanie - czy nadal warto to stosować, czy to jeszcze działa, jeśli tak to jak dobrze ? Na te i wiele podobnych pytań można znaleźć odpowiedzi na naszym blogu. Między innymi w artykułach Elementy strategii pozycjonowania – Katalogowanie czy też Jakie katalogi wybrać?. Odpowiedzi jednak nie są jednoznaczne. Oczywiście katalogować warto, ale tylko do wybranych typów katalogów , posiadających pewną jakość , oraz w miarę ugruntowaną pozycję [...]

Bing vs Google – Google oskarża Bing o kopiowanie ich wyników wyszukiwania

Bing vs Google – Google oskarża Bing o kopiowanie ich wyników wyszukiwania

Jakiś czas temu dość głośno było o zarzutach stawianych przez Google, skierowanych w kierunku Microsoft'u, o tym, że ich wyszukiwarka Bing rzekomo kopiuje wyniki wyszukiwania z Google. Więcej na ten temat pisze szef zespołu Google walczącego ze spamem Matt Cutts. Przedstawia przykłady fraz spreparowanych przez inżynierów Google, które zostały umieszczone w indeksie wyszukiwarki, tylko po to, aby [...]

Jak sprawdzić pozycję dla dużej ilości słów kluczowych w Google?
,

Jak sprawdzić pozycję dla dużej ilości słów kluczowych w Google?

Sprawdzenie pozycji dużej ilości słów kluczowych może sprawiać problemy. Z pomocą przychodzi do nas Free Monitor for Google. Dlaczego ten programem ? Jeśli nie chcemy sprawdzać ręcznie po kolei każdego słowa kluczowego, to najprostszym rozwiązaniem jest użycie tego narzędzia. Tworzymy nowy projekt. Wpisujemy adres pozycjonowanej domeny. Dla przykładu, gdy słów kluczowych jest [...]

Zarabianie na stronie – AdTaily i Admatik

Zarabianie na stronie – AdTaily i Admatik

Chcąc zarabiać na naszym blogu, portalu (ogólnie na stronie internetowej) decydujemy się z reguły na korzystanie z systemu Adsense. Jest to najpopularniejszy system reklamowy stosowany przez webmasterów. Warto jednak zwrócić uwagę na stosunkowo młode systemy reklamowe jak AdTaily oraz Admatik. AdTaily AdTaily jest prostą platformą sprzedaży reklam w Internecie. Chcąc brać udział w tym systemie, musimy zarejestrować się na stronie AdTaily.pl podając swój [...]

Konkurs pozycjonowania – Master of SEO 2011

Konkurs pozycjonowania – Master of SEO 2011

Na początku stycznia ruszył konkurs Master of SEO organizowany przez użytkowników forum.optymalizacja.com. Zasady zawodów są dość proste: aby wygrać, 4 kwietnia należy być na pierwszej pozycji na frazę "wpolscemamymocneseo". Banalnie proste ? Nie do końca. Fraza została wybrana tak, aby nie kolidować ze stronami firm oraz osób prywatnych i pierwszego dnia zwracała prawie zerowe wyniki wyszukiwania. Dzisiaj jest to już prawie milion wyników z czego można łatwo wywnioskować [...]

Raport „Marketing w wyszukiwarkach”

Raport „Marketing w wyszukiwarkach”

Wszystkich naszych klientów oraz naszych czytelników zainteresowanych tematyką marketingu w wyszukiwarkach zachęcam do zapoznania się z najnowszym raportem interaktywnie.com pt."Marketing w wyszukiwarkach". Pełną wersję raportu można pobrać ze strony Interkatywnie.com Raport - Marketing w Wyszukiwarkach (Dokument PDF, 16 MB). [...]

Pozycjonowanie zagranicznych stron

Pozycjonowanie zagranicznych stron

Czy jest możliwe wypozycjonowanie strony w Google.de ? Oczywiście - nie ma rzeczy niemożliwych. Postanowiłem przedstawić kilka wskazówek z moich obserwacji.  Jeśli ktoś posiada inne doświadczenia, będę wdzięczny za komentarze. Coraz więcej osób zadaje pytania z tego tematu, ale myślę że główna koncepcja się nie zmienia. Podstawą jest dobrze zoptymalizowana strona, bogata w treść i słowa kluczowe  oraz częsta jej aktualizacja. Domena .DE [...]

SEO Bohater

SEO Bohater

Jednym z najłatwiejszych i najtańszych sposobów zdobycia linków jest katalogowanie. Może dlatego co jakiś czas pojawiają się nowe aplikacje wspomagające tę czynność. Całkowicie darmowym narzędziem, które służy do wypełniania formularzy, a co za tym idzie świetnie nadaje się do katalogowania jest wtyczka do Mozilli Firefox: Autofill. Jest to półautomat, który umożliwia stworzenie profili, a później przy pomocy jednego przycisku wypełnia formularz. Aplikacja, która także warta jest uwagi to SEO [...]

Google Analytics jako wsparcie kampanii Adwords

Google Analytics jako wsparcie kampanii Adwords

Dostęp do statystyk, danych, dokładne informacje stają się coraz powszechniejsze w współczesnym marketingu internetowym. Z jednej strony osoby zajmujące się marketingiem, potrzebują czegoś więcej niż tylko wiadomości o ilości odwiedzin, z drugiej, mamy dostęp do coraz bardziej rozbudowanych i zaawansowanych pod względem możliwości programów do pomiarów statystyk. Google Analytics stał się obecnie najpopularniejszym, najczęściej stosowanym programem do zbierania informacji statystycznych dotyczących stron internetowych. Narzędzie to zostało bezpłatnie udostępnione [...]

Sprawniejsze katalogowanie z SeoLight

Sprawniejsze katalogowanie z SeoLight

W lipcu 2009 roku zaprezentowano nowe narzędzie służące do katalogowania oraz dodawania artykułów do stron typu Presell Pages. SeoLight (bo o nim właśnie mowa) jest tzw. półautomatem i istnieje możliwość jego darmowego przetestowania (po zakupieniu pełnej wersji otrzymujemy kompletny pakiet opcji programu). Wersję demo można pobrać ze strony SeoLight. Zarządzanie projektami W pierwszej kolejności ustawiamy nowy projekt, po czym wprowadzamy do niego interesujące nas dane. Po lewej stronie [...]

Najczęściej wyszukiwane słowa w Google w 2010 roku

Najczęściej wyszukiwane słowa w Google w 2010 roku

Google opublikowało już ranking najczęściej wyszukiwanych słów w 2010 roku czyli Google Zeitgeist 2010. My - widzialni.pl - nie mogliśmy pominąć tego wydarzenia, gdyż nasz post z 2009 roku poruszający ten temat osiąga rekordy popularności ( [...]