preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*

Blog

widzialni.pl – Certyfikowany Partner Google Adwords
,

widzialni.pl – Certyfikowany Partner Google Adwords

Google stara się regulować i dbać o to, aby rynek tworzenia i prowadzenia kampanii Google Adwords był uporządkowany. Firmom, agencjom prowadzącym kampanie reklamowe dla swoich klientów udzielane są specjalne, nobilitujące wyróżnienia i świadectwa. Jest to bez wątpienia dobry sposób, pozwalający osobom szukającym profesjonalistów Google Adwords, na to, aby wybrać tych najlepszych, których kwalifikacje są formalnie potwierdzone. Tak, właśnie, sami o tym dobrze wiemy, doceniamy i rozumiemy, jednak co ciekawe do tej pory nam, widzialnym.pl nie śpieszyło się, [...]

Panda w Polsce – nowy algorytm Google

Panda w Polsce – nowy algorytm Google

Jak możemy przeczytać na Blog Google Polska - algorytm dobrych jakościowo witryn o nazwie Panda wdrażany jest również w języku polskim. Przeważnie przy wprowadzaniu większych zmian w algorytmie, pracownicy Google informują o tym oficjalnymi kanałami - już po ich wprowadzeniu. Także i teraz odnoszę wrażenie, że nowy algorytm funkcjonuje już od kilku tygodni w polskiej wersji wyszukiwarki Google. W ostatnim tygodniu lipca można było zauważyć dość znaczne zmiany w pozycjach na sporą część [...]

Yahoo Site Explorer kończy działalność w tym roku!

Yahoo Site Explorer kończy działalność w tym roku!

Około roku temu pisałem, że Yahoo zmienia silnik wyszukiwarki i w planach ma bliższą współpracę z Bing'iem. Wspominałem, że prawdopodobnie zostanie wyłączony Yahoo Site Explorer. Jak się okazało nie myliłem się, mało tego Yahoo Site Explorer przestanie działać już w tym roku! To trochę szokująca informacja, zważywszy na to, że nie ma w tej chwili nic(darmowego) co mogłoby zastąpić to przydatne narzędzie. Yahoo Site Explorer działa szybko, skutecznie i co równie [...]

Przycisk +1 w wynikach wyszukiwania Google
,

Przycisk +1 w wynikach wyszukiwania Google

Wyniki wyszukiwania zostały zmodyfikowane, a dało się to zauważyć przez pojawiający się przycisk +1. Ale co on oznacza ? To cyfrowy skrót by powiedzieć "to jest naprawdę fajne!".Wystarczy tylko kliknąć +1, aby polecić stronę. Obecnie przycisk widać po zalogowaniu się na konto Google. Google przedstawia przykład zastosowania. Zakładamy, że zaplanowana została wycieczka w okolicach Poznania. W momencie wyszukiwania można zobaczyć +1-ki od osób, które zarekomendowały odwiedzaną stronę zaraz [...]

Zmiana domeny, a pozycje strony w wynikach wyszukiwania Google

Zmiana domeny, a pozycje strony w wynikach wyszukiwania Google

W ostatnim czasie spotkałam się z zapytaniem klienta: Czy podejmują Państwo jakieś specjalne działania w przypadku, gdy firma obecna kilka lat na rynku i znajdująca się bardzo wysoko w Google, zmienia domenę na zupełnie inną? Jeżeli zmiana domeny nie wiąże się z żadnym stopniu z utratą poprzedniej, nie jest to aż tak skomplikowana czynność. Trzeba pamiętać jednak o kilku dość istotnych kwestiach. Podczas rejestrowania nowej domeny, warto zwrócić uwagę na to, żeby w nazwie domeny znajdowała się najbardziej konkurencyjna fraza. Przykładowo klientowi, [...]

CommentLuv – komentarze w WordPress

CommentLuv – komentarze w WordPress

Jakie jest zastosowanie wtyczki CommentLuv ? Główną zaletą darmowej wtyczki jest możliwość pozostawienia linku do naszego bloga.  W napisanym przez nas komentarzu pojawia się odnośnik z tytułem ostatniego wpisu. Im tytuł jest ciekawszy, tym jest większa szansa, że użytkownicy klikną w nasz link i zostaną przeniesieni na naszą stronę. [...]

Przydatne narzędzia podczas pozycjonowania

Przydatne narzędzia podczas pozycjonowania

Przed samym procesem pozycjonowania specjalista SEO powinien zwrócić szczególną uwagę na kilka aspektów, dzięki którym zarówno on jak i korzystający z jego usług klient będą zadowoleni. Obecnie wybijanie w górę pojedynczych fraz niekoniecznie musi się wiązać ze wzrostem liczby odwiedzin na stronie. Powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że osoby korzystające z wyszukiwarek precyzyjniej określają zapytania. Nic zatem dziwnego, że coraz więcej osób decyduje się na skorzystanie z usług pozycjonowania na przynajmniej kilka fraz, a na popularności zyskuje pozycjonowanie [...]

Interaktywny kurs Google Adwords

Interaktywny kurs Google Adwords

Każdy, kto jest trochę zorientowany w specyfice, prawach i zasadach, jakie rządzą programem reklamowym Google Adwords, wie, że wbrew pozorom wcale nie jest łatwo stworzyć efektywną i opłacalną kampanię reklamową. Google często zachęca firmy do skorzystania z możliwości promocyjnych, jakie oferuje nam ich program reklamowy. Przesyłane są kupony promocyjne, czy też oferowane są dodatkowe środki po aktywacji konta. Co zrobić po otrzymaniu kuponu promocyjnego? Załóżmy, że w takiej sytuacji przeciętny Kowalski-właściciel małej firmy, decyduje się skorzystać [...]

Nowy interfejs SERP’ów ? Tylko TOP3 wchodzi w grę
,

Nowy interfejs SERP’ów ? Tylko TOP3 wchodzi w grę

Chodzą słuchy, że Google testuje nowy wygląd SERP-ów (stron wyników wyszukiwania). Obecnie testy trwają na małej, losowo wybranej przez algorytm grupie osób. Nowy layout przynosi trochę inne, bledsze kolory oraz znacznie więcej przestrzeni pomiędzy wynikami wyszukiwania. Dodatkowo reklamy Adwords są jeszcze bardziej wyeksponowane, a wyniki naturalne są jeszcze mniej widoczne. Niestety, widać, że Google ostro walczy z SEO i stawia mocno na reklamę AdWords. Wygląda na to, że [...]

Jak w oczach Google powinna wyglądać strona wysokiej jakości?
,

Jak w oczach Google powinna wyglądać strona wysokiej jakości?

Jak pisał dwa miesiące temu Kamil Rybicki, zapowiada się kolejna duża zmiana algorytmu wyszukiwarki Google. Nowy algorytm został ochrzczony mianem "Panda". W przeciągu najbliższych miesięcy możemy spodziewać się wprowadzenia "Pandy" w polskiej wersji wyszukiwarki Google. Głównym celem jaki ma osiągnąć wprowadzenie nowego algorytmu według pracowników Google, to zwiększenie obecności w wynikach wyszukiwania stron 'wysokiej jakości'. [...]

Szkolenie z zakresu komunikacji

Szkolenie z zakresu komunikacji

Miniony weekend upłyną nam na szkoleniu z zakresu komunikacji. Było ono prowadzone przez zewnętrznych trenerów, którzy wcześniej przeprowadzali z nami badanie potrzeb szkoleniowych. Dzięki temu mogli określić program szkolenia, a także sprawdzić jakie są niedociągnięcia w procesie komunikacji i co chcielibyśmy ulepszyć w funkcjonowaniu firmy. Pierwszy dzień szkolenia – sobota. Start godzina 9:00. Podczas zabawnego ćwiczenia każdy miał powiedzieć kilka słów o sobie. Następnie przeszliśmy do zadań grupowych. Podzieliliśmy się na dwie załogi. [...]

Niedostępność witryny i wpływ tego czynnika na pozycjonowanie

Niedostępność witryny i wpływ tego czynnika na pozycjonowanie

Witryna niedostępna przez pewien okres czasu może być negatywnie postrzegana przez wyszukiwarkę. Przede wszystkim chodzi tu o te strony, które są nieosiągalne podczas skanowania przez robota wyszukiwarki bez podania jednoznacznej informacji o braku zawartości pod wskazanym adresem. Istnieją zabiegi, które pomagają zapobiec negatywnym konsekwencjom czasowej niedostępności (brak indeksacji strony, spadek pozycji na wyrażenia kluczowe). W pierwszej kolejności należy zmodyfikować wyświetlające się nagłówki HTTP 404 oraz HTTP [...]