preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Metody oceny unikalności tekstu i ich znaczenie w pozycjonowaniu
,

Metody oceny unikalności tekstu i ich znaczenie w pozycjonowaniu

Unikalność tekstu to podstawa sukcesu w pozycjonowaniu stron. Właśnie dlatego warto zrozumieć metody oceny unikalności oraz ich znaczenie dla optymalizacji witryn. W poniższym artykule przybliżymy najważniejsze aspekty tego zagadnienia, tak aby każdy twórca treści mógł skutecznie wykorzystać te narzędzia w praktyce. Zaczynamy! Dlaczego unikalność treści jest ważna dla SEO? Unikalność treści nie może być pominięta w procesie optymalizacji stron internetowych dla wyszukiwarek (SEO). Wyszukiwarki, takie jak Google, [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Wartość linków nofollow – czy naprawdę wpływają na pozycjonowanie?

Wartość linków nofollow – czy naprawdę wpływają na pozycjonowanie?

Wartość linków nofollow wciąż budzi wiele kontrowersji wśród specjalistów zajmujących się pozycjonowaniem stron w sieci. Czy naprawdę wpływają one na pozycję strony w wynikach wyszukiwania? W niniejszym artykule postaramy się rzetelnie przeanalizować zagadnienie, uwzględniając zarówno zalety, jak i wady stosowania linków nofollow, oraz ich wpływ na optymalizację strony. Na czym polegał test wartości linków nofollow? Test wartości linków zawierających atrybut nofollow polega na analizie i ocenie wpływu takich linków na pozycjonowanie [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Mistrzostwa Polski w pozycjonowaniu stron

Mistrzostwa Polski w pozycjonowaniu stron

Od kilku dni trwają ogólnopolskie mistrzostwa w pozycjonowaniu stron. Konkurs rozpoczął się 1 marca o godzinie 10:00 i potrwa do końca maja 2013. W tym roku fraza, na którą pozycjonują swoje strony konkursowicze to: w$p1erajmy hosp1cja. W regulaminie konkursu pojawiło się kilka nowych zasad m.in. w nazwie domeny nie mogą pojawiać się słowa kluczowe, w dodatku strona nie może być linkowana ze statlinka na frazy konkursowe. Opcje [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Jak śledzić ruch z określonych pozycji w Google za pomocą Google Analytics?
,

Jak śledzić ruch z określonych pozycji w Google za pomocą Google Analytics?

Jak efektywnie śledzić ruch pochodzący z określonych pozycji w wynikach wyszukiwania Google? W dzisiejszym artykule przybliżymy Ci tajniki korzystania z Google Analytics w celu analizy i optymalizacji ruchu na Twojej stronie internetowej. Poznasz krok po kroku, jak skonfigurować narzędzie oraz jak interpretować dane, aby w pełni wykorzystać potencjał pozycji w wyszukiwarce. Przygotuj się na dawkę praktycznej wiedzy, która pomoże Ci zwiększyć widoczność swojej witryny w sieci! Dlaczego warto monitorować ruch z pozycji w wynikach wyszukiwania? Analiza ruchu Monitorowanie [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Nowe SEO – (SMI) Search Marketing Integration

Nowe SEO – (SMI) Search Marketing Integration

Nieustanne zmiany w algorytmie wyszukiwania Google sprawiają, że coraz częściej mówi się o końcu SEO. Pogłoski o jego śmierci są jednak mocno przesadzone – nasza branża ewoluuje po prostu w stronę bardziej twórczych i różnorodnych rozwiązań. „Stare SEO” w niedługim czasie może przynieść więcej szkody niż pożytku. Nowe rozwiązania wymuszają na specjalistach integrację kilku dotychczas nie używanych technik ze starymi metodami. Wszystko zmienia się za sprawą konsumentów [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Dla kogo 10 000$? O Google Grants słów kilka…
,

Dla kogo 10 000$? O Google Grants słów kilka…

Od samego początku Google AdWords było przedsięwzięciem czysto komercyjnym. Z jednej strony najpopularniejsza na świecie wyszukiwarka, z drugiej kupujący eksponowane miejsca w jej wynikach reklamodawcy. Typowy system polegający na zakupie powierzchni reklamowej. Czy możliwe jest jednak publikowanie swoich ogłoszeń w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie całkowicie za darmo otrzymując środki na realizację kampanii od Google?   Czy można prowadzić kampanie reklamowe za darmo?   [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Mobilne SEO

Mobilne SEO

Z moich obserwacji wynika, że wyniki wyszukiwania dla urządzeń mobilnych pokrywają się z rezultatami wyświetlanymi użytkownikom urządzeń stacjonarnych. Stąd skuteczne SEO dla aparatów mobilnych powinno opierać się w dużym stopniu na doborze odpowiednich słów kluczowych, wpisywanych przez użytkowników urządzeń przenośnych w pole wyszukiwania w celu odnalezienia danej usługi lub produktu. Pierwszą [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Zwiększ odwiedziny swojej strony poprzez dodanie plakietki autora

Zwiększ odwiedziny swojej strony poprzez dodanie plakietki autora

Działań powodujących zwiększenie odwiedzin własnej strony internetowej jest przynajmniej kilka. Najlepszym sposobem, czyli takim, który odniesie największy i prawdopodobnie najszybszy efekt będzie jej optymalizacja pod kątem wybranych słów kluczowych. Kolejny krok to zdobywanie wartościowych linków, kierujących do naszej strony. Wartościowe linki to takie, które prowadzą z dobrych stron, a nie witryn wątpliwej jakości. Co jeszcze można zrobić, [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Jak ukrywać opcje i zakładki w panelu administracyjnym WordPress?

Jak ukrywać opcje i zakładki w panelu administracyjnym WordPress?

Jak uporządkować panel administracyjny WordPress, aby był bardziej przejrzysty i funkcjonalny? W dzisiejszym artykule przybliżymy temat ukrywania opcji oraz zakładek w panelu administracyjnym. Przyczyni się to do lepszego zarządzania stroną oraz zwiększenia produktywności. Dowiesz się, jak w prosty sposób dostosować wygląd panelu do swoich potrzeb, ukrywając niepotrzebne elementy i koncentrując się na najważniejszych funkcjach. Dlaczego warto dostosować panel WordPressa do potrzeb użytkownika? Ustawienia Dostosowanie panelu WordPressa [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Zaawansowane kierowanie demograficzne w Google Ads

Zaawansowane kierowanie demograficzne w Google Ads

Jak skuteczniej dotrzeć do swojej docelowej grupy odbiorców za pomocą reklam w Google Ads? Oto odpowiedź: zaawansowane kierowanie demograficzne! W naszym najnowszym artykule odkryjemy tajniki tej niezwykle efektywnej metody, która pozwoli Ci osiągnąć lepsze rezultaty w swoich kampaniach. Przygotuj się na pełną przygód podróż przez świat precyzyjnego targetowania, optymalizacji i sukcesu w świecie reklamy online! Jak działa kierowanie demograficzne w kampaniach reklamowych Google Ads? Usługa kierowania demograficznego w kampaniach reklamowych [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Google Trends i Google Insights for Search – jedno narzędzie, więcej możliwości

Google Trends i Google Insights for Search – jedno narzędzie, więcej możliwości

Pozyskiwanie aktualnych danych i analiza trendów stały się kluczowymi elementami skutecznej strategii marketingowej. Właśnie dlatego warto zwrócić uwagę na niezwykle przydatne narzędzie, jakim jest połączenie Google Trends i Google Insights for Search. W tym artykule przybliżymy jego funkcje oraz pokażemy, w jaki sposób może pomóc w osiągnięciu sukcesu w dziedzinie marketingu internetowego. Jakie funkcje oferuje nowe połączone Google Trends i jak z niego korzystać? Nowe połączone Google Trends to potężne narzędzie analityczne, [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

WordPress UpdraftPlus jako alternatywa dla tradycyjnego backupu bazy danych

WordPress UpdraftPlus jako alternatywa dla tradycyjnego backupu bazy danych

Jak uchronić swoją stronę internetową przed utratą danych? Podczas gdy coraz więcej osób korzysta z WordPressa, istnieje wiele sposobów na zabezpieczenie swojej witryny. Jednym z nich jest UpdraftPlus - potężne narzędzie do tworzenia kopii zapasowych, które może zastąpić tradycyjne metody backupu bazy danych. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu rozwiązaniu i dowiemy się, dlaczego warto rozważyć jego zastosowanie na swojej stronie. Czym jest WordPress 2. UpdraftPlus i kiedy warto go używać? Eksport i import WordPress to popularna [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj