preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
Jak założyć sklep na Facebooku?

Jak założyć sklep na Facebooku?

Trudno byłoby wyobrazić sobie prowadzenie jakiejkolwiek działalności bez wsparcia Internetu. To najskuteczniejsze medium, jeśli chodzi o kontakt przedsiębiorcy z Klientem. Z tego względu chętnie korzysta się z mass mediów, które pomagają utrzymać bezpośredni kontakt z odbiorcami. Prowadzenie sklepu internetowego czy fanpage’a to już chleb powszedni.

Facebook a sprzedaż online

Prowadzenie własnego sklepu już od dawna nie jest zajęciem wyłącznie stacjonarnym. Większość firm zajmujących się sprzedażą decyduje się na prowadzenie działalności online. Dzięki serwisom społecznościowym, takim jak Facebook, można w łatwy sposób zwiększyć popularność, a tym samym udowodnić, że podążamy za najnowszymi trendami. W ten sposób sprzedawanie na FB nie jest czynnością trudną i może przynieść duże zyski. Co ważne – jest to bardzo skuteczna forma reklamy sklepu. Sprzedawanie na FB można wykonać za pomocą specjalnej zakładki „Sklep”, znajdującej się na fanpage’u firmy.

Sklep na Facebooku

Oprócz prowadzenia sklepów stacjonarnych, większość przedsiębiorców decyduje się również na sprzedaż internetową – zarówno za pośrednictwem własnej witryny, jak portali społecznościowych. Oprócz najpopularniejszych serwisów można również skorzystać z równie znanego Facebooka. W pierwszej kolejności należy założyć fanpage – za jego pośrednictwem szybko nawiązuje się kontakt z Klientem, a rozpropagowanie działalności staje się łatwiejsze. Jeśli aktywność dotyczy handlu, proponujemy otworzyć sklep na Facebooku. Z racji tego, że większość z nas posiada konto na tym portalu, łatwiej jest dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.

Jak założyć sklep na Facebooku?

Ze względu na to, że sklep na Facebooku jest dodatkową zakładką dla fanpage’a, w pierwszej kolejności powinniśmy go założyć. Po kliknięciu w zakładkę: „dodaj kartę” zostaniemy zapytani o walutę. Podjęta decyzja jest wiążąca – nie ma możliwości zmiany. Następnie dodajemy opis sklepu. Powinna to być krótka charakterystyka jak najlepiej oddająca charakter prowadzonej działalności. Kolejnym krokiem jest dodanie produktu – poza nazwą, ceną i zdjęciem warto również dodać krótki opis czy film. Reklamowane artykuły można również wyróżnić na Facebooku – tym sposobem zwrócimy większą uwagę na konkretne przedmioty.

Dołącz do newslettera i otrzymuj regularną dawkę wiedzy oraz ciekawostek ze świata digital marketingu!

Z naszą pomocą zawsze będziesz na bieżąco – bez spamu!

+
Brak komentarzy
Dodaj własny
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony