preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Dłuższe opisy meta description w Google

Dłuższe opisy meta description w Google

Krótkie, liczące 160 znaków meta description to już przeszłość. Google poinformowało, że opisy prezentowane w wynikach wyszukiwania zostają wydłużone do maksymalnie 320 znaków – oznacza to, że mamy większe możliwości dotyczące publikowanej treści. Nie jesteśmy jednak zmuszeni wydłużać meta description – krótsze opisy są równie skuteczne z punktu widzenia optymalizacji.

Meta description – czym jest?

Właściwa optymalizacja strony internetowej decyduje o jej widoczności. Prawidłowo dobrane słowa kluczowe sprawiają, że internautom łatwiej jest dotrzeć do interesujących ich treści, a właściciele witryn mają większe szanse na zyskanie popularności. Jak to działa? Wyszukiwanie odbywa się w prosty sposób – internauci wpisują interesującą ich frazę w wyszukiwarkę, Google natomiast proponuje odnośniki do podstron poświęconych zbliżonej tematyce. Dzięki krótkim opisom jesteśmy w stanie stwierdzić, czy publikowana treść odpowiada naszym oczekiwaniom. Meta description jest dynamiczne. Oznacza to, że w zależności od wpisanego hasła, Google wyszczególnia inne fragmenty danej podstrony.

Dlaczego opisy są takie ważne?

Każdemu zależy na czasie. Żaden internauta nie lubi odwiedzać konkretnych witryn, które nie odpowiadałaby jego oczekiwaniom. Krótkie opisy, których zadaniem jest streszczenie zawartości danej witryny, znacznie ułatwiają wyszukiwanie. Im lepszy dobór fraz kluczowych, tym większa szansa na zdobycie popularności. Meta description staje się ważne, jeśli zależy nam na zwiększeniu oglądalności.

Dołącz do newslettera i otrzymuj regularną dawkę wiedzy oraz ciekawostek ze świata digital marketingu!

Z naszą pomocą zawsze będziesz na bieżąco – bez spamu!

+
Brak komentarzy
Dodaj własny
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj