preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Dlaczego warto optymalizować stronę – 15 uwag i odpowiedzi

Dlaczego warto optymalizować stronę – 15 uwag i odpowiedzi

Przygotowując wytyczne optymalizacyjne strony internetowej klienta, często otrzymujemy od nich zapytania typu: czy wprowadzenie zmian jest konieczne? Dlaczego należy wdrożyć optymalizację? Czy dany element optymalizacji faktycznie wpłynie na proces pozycjonowania? By rozwiązać choć część pojawiających się wątpliwości, zebraliśmy najczęściej zadawane pytania i przygotowaliśmy krótkie wyjaśnienia. Mamy nadzieję, że uświadomią, jak bardzo pozycjoner ma rację, gdy wskazuje [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Jak używać filmów w marketingu? 20 pomysłów do wypróbowania już dziś

Jak używać filmów w marketingu? 20 pomysłów do wypróbowania już dziś

Pamiętasz czasy, kiedy przyzwoity wygląd strony internetowej z kilkoma słowami kluczowymi na stronach produktów był wystarczający? Dziś to się zmieniło i należy wychodzić z innowacyjnymi pomysłami, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Kiedy zapanowała moda na infografiki, miały one takie samo działanie, jak niegdyś publikowane w sieci przez firmy e-booki, raporty i dokumenty. Umysły eksplodowały, czapki leciały z głów, ludzie bili brawo. Lecz wszystko to dosyć szybko nasyciło sieć i nie było [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Snapchat – nowy sposób na dotarcie do klienta
,

Snapchat – nowy sposób na dotarcie do klienta

Snapchat to aplikacja mobilna, która obecnie podbija świat. Zarówno celebryci, blogerzy jak i znane marki, wykorzystują ją do codziennej komunikacji z fanami. Marketingowcy odkrywając jej fenomen znaleźli dobry sposób na dotarcie do potencjalnego klienta. Siłą aplikacji jest jej autentyczność i osobisty charakter. Czym jest Snapchat? Aplikacja mobilna Snapchat powstała w 2011 roku. Od samego początku jej główną zaletą było docieranie do użytkownika w czasie rzeczywistym. Każda osoba zakładająca [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

First Click Free, czyli skuteczne zarabianie w Google News

First Click Free, czyli skuteczne zarabianie w Google News

Metoda First Click Free (Pierwsze wejście bez ograniczeń) w Google News została opracowana przez specjalistów pracujących dla giganta wyszukiwarek wraz z największymi wydawcami oferującymi płatny dostęp do treści po wcześniejszym wniesieniu opłaty za ich subskrypcję. Głównym założeniem wprowadzenia ograniczeń było zmniejszenie wykorzystywania wartościowych treści przez czytelników bez wnoszenia opłaty. Jak to działa? Metoda FCF polega na wyświetlaniu użytkownikowi pierwszego bezpłatnego artykułu. [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Podsumowanie zmian w Google w 2015 roku

Podsumowanie zmian w Google w 2015 roku

Raczej nie budzi niczyich wątpliwości to, że Google jest bardzo znaczącym graczem we współczesnym świecie. Wyszukiwarka internetowa Google jest odwiedzana przez większą liczbę użytkowników niż jakakolwiek inna strona na świecie. Zyski płynące z jej reklam to 20 miliardów dolarów rocznie, czyli niemal dwukrotnie więcej niż dziura budżetowa Polski. Obecnie firma zajmuje się pracami nad sztuczną inteligencją. [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Nowe formaty reklam Google do promowania aplikacji

Nowe formaty reklam Google do promowania aplikacji

Według badań Mobile App Marketing Insights jedna na cztery zainstalowane aplikacje mobilne nigdy nie zostanie użyta. Jednak Google na wiele sposobów stara się pomóc deweloperom i przyciągnąć uwagę użytkowników urządzeń mobilnych do danego programu. Dlatego też gigant wyszukiwarek rozpoczął testy nowych formatów reklam interaktywnych do promowania aplikacji. Obecnie testowane [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Przedświąteczny e-commerce czyli bożonarodzeniowe trendy w internecie

Przedświąteczny e-commerce czyli bożonarodzeniowe trendy w internecie

Wraz z nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia w galeriach handlowych wzrasta ruch. Tłumy ludzi w poszukiwaniu prezentów dla swoich bliskich ustawiają się w niekończących się kolejkach. W Internecie również widoczny jest wzrost aktywności użytkowników, którzy wyszukują intensywnie frazy „okołoświąteczne”. Coraz więcej ludzi zamiast zapełniać kolejki do kas stacjonarnych sklepów, decyduje się na zakupy on-line. Jak wynika z raportu przedstawionego przez Google na temat tendencji [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

„Rok w wyszukiwarce” czyli o co pytaliśmy Google w 2015 roku

„Rok w wyszukiwarce” czyli o co pytaliśmy Google w 2015 roku

Podsumowanie roku 2015 i spojrzenie wstecz przez pryzmat wyszukiwarki Google to coroczne zestawienie wydarzeń i tematów, które interesowały nas przez ostatnie 12 miesięcy. Google możemy zapytać o wszystko. Tryliony pytań, które zadaliśmy mu w zeszłym roku, były inspiracją do powstania tego przeglądu największych momentów na świecie:   Rok [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

10 adresów URL, które powinien znać każdy użytkownik Google

10 adresów URL, które powinien znać każdy użytkownik Google

Gdzie mogę znaleźć listę reklam, w które kliknąłem w Google? Co Google wie o miejscach, jakie ostatnio odwiedziłem i moich zainteresowaniach? Co muszę sprawdzić, jeśli zapomniałem głównego hasła do konta? Poniżej przedstawiam 10 odnośników, jakie każdy użytkownik Google powinien znać. Nie jest łatwo je odnaleźć, gdyż leżą głęboko ukryte w ustawieniach konta Google. Mogą zawierać bardzo ciekawe i czasem intrygujące informacje o tym, co gigant wyszukiwarek wie na Twój temat. Pytanie, [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Nastolatki nie odróżniają reklam oraz wyników wyszukiwania
,

Nastolatki nie odróżniają reklam oraz wyników wyszukiwania

Młode pokolenie nie widzi różnicy między reklamą a wynikami wyszukiwania Google. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez brytyjską agencję Ofcom. Tylko 16 procent dzieci w wieku 8-11 lat i 31 procent pomiędzy 12. a 15. rokiem życia rozróżnia treści reklamowe od naturalnych wyników wyszukiwania. Pozostali twierdzą, że skoro informacja pojawiła się w wyszukiwarce, musi być prawdziwa. Nastolatki w wieku od 12 do 15 lat nie wiedzą, że niektóre wyniki wyszukiwania w Google to reklamy, [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Jak napisać dobre treści na stronę WWW? 5 sprawdzonych porad

Jak napisać dobre treści na stronę WWW? 5 sprawdzonych porad

Wartościowa treść na stronie internetowej stanowi jeden z ważniejszych elementów optymalizacji. Wciąż jednak zdarzają się sklepy, które chcą sprzedawać swoje produkty, nie umieszczając żadnych informacji na ich temat. Czy potencjalny klient zadzwoni, by zapytać o szczegóły oferty? To mało prawdopodobne. Podpowiadamy, jak przygotować teksty przydatne dla użytkowników Twojej strony, a jednocześnie poprawiające wyniki pozycjonowania. 1. Przykazanie pierwsze – unikaj [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Optymalizacja filmów w serwisie YouTube
,

Optymalizacja filmów w serwisie YouTube

Każda osoba publikująca swoje filmy w serwisie YouTube z czasem zastanawia się, jak powiększyć zasięg odbiorców. Istnieje kilka sposobów na zwiększenie liczby wyświetleń filmu lub subskrypcji kanału. Pierwszy z nich to optymalizacja kanału, drugi – reklama TrueView. W dzisiejszym wpisie zajmiemy się tym pierwszym sposobem. Na potrzeby niniejszego artykułu możemy założyć, że filmy oceniane [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj