preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Blog

Wykorzystanie wyszukiwarki w optymalizacji strony
,

Wykorzystanie wyszukiwarki w optymalizacji strony

Podczas optymalizacji strony wykorzystywane są płatne narzędzia, które okazują się być bardzo pomocne, a czasem wręcz niezastąpione. Nie powinniśmy jednak zapominać o narzędziu najprostszym i całkowicie bezpłatnym, czyli wyszukiwarce Google. Wyszukiwarka Google dostarcza nam informacji na temat tego, co już zostało zaindeksowane. Niekiedy są to strony, których nie znajdzie żadne inne narzędzie, ponieważ były one dostępne przez pewien czas i roboty Google nie natrafiły na nie lub obecnie strony nie są w [...]

Blokady kont Adsense  – oszuści czy oszukani – jak uniknąć bana?
, ,

Blokady kont Adsense – oszuści czy oszukani – jak uniknąć bana?

Reklamy od Google są najpopularniejszą formą zarabiania na stronach internetowych, blogach itp. Dla wielu, na tym właśnie opiera się sens pozycjonowania. Wiadomym jest, że nie zarobisz nawet na perfekcyjnej stronie, jeśli nie będzie na niej ruchu. Google oferuje korzystny sposób reklamowania i całkiem sensowne zarobki, naliczane za unikalne kliknięcia w reklamy na naszej stronie. Niestety dla wielu osób przygoda z Adsense zakończyła się bardzo nieprzyjemnie, a [...]

Współczesne wyzwania marketingu – kreowanie wizerunku w Internecie
,

Współczesne wyzwania marketingu – kreowanie wizerunku w Internecie

Od kiedy Internet stał się jednym z głównych kanałów informacyjnych, firmy znalazły miejsce, gdzie mogą w efektywny i przede wszystkim relatywnie w tani sposób reklamować swoje produkty oraz usługi. Niesie to ze sobą zupełnie nowe możliwości kreowania wizerunku. Pozytywny odbiór marki ma znaczący wpływ na jej popularność i pozycję na rynku. Nic więc dziwnego, że reklama internetowa staje się jednym z głównych obszarów działalności marketingowej firm. Wizerunek to całokształt wyobrażeń [...]

,

Frazy brandowe

Śledząc statystyki strony internetowej w Google Analytics, często korzystamy z zakładki Słowa kluczowe – bezpłatne. Prezentowane są w niej frazy kluczowe, za pomocą których użytkownik trafił na naszą stronę. Wśród nich znajdują się takie, które zawierają brand (czyli nazwę marki/firmy), są to właśnie frazy brandowe. Frazy brandowe często stanowią źródło najwyższej konwersji, dostarczając wysokiej jakości ruch. Dzieje się tak, ponieważ [...]

Planer słów kluczowych
,

Planer słów kluczowych

Niegdyś używało się Narzędzia propozycji słów kluczowych w celu dobrania odpowiednich fraz kluczowych dla witryny. W chwili obecnej narzędzie to zostało zastąpione przez Planer słów kluczowych. Jest to połączenie dawnych Narzędzi propozycji słów kluczowych oraz Prognozy liczby odwiedzin, po którym prostsze stało się planowanie kampanii w sieci wyszukiwania. Planer został stworzony tak, aby ułatwić dobór nowych fraz kluczowych i reklam oraz dawać możliwość przeprowadzenia [...]

Widoczność konkurencji w Google – możliwa do sprawdzenia?
,

Widoczność konkurencji w Google – możliwa do sprawdzenia?

W swojej pracy wielokrotnie spotykamy się z klientami proszącymi o analizę działań konkurencji w zakresie SEO. Analiza profilu linków prowadzących do domeny oraz elementów optymalizacji wskazujących na zakres i sposób prowadzenia prac nad witryną wymaga pewnego doświadczenia oraz dostępu do narzędzi – płatnych, jeżeli chcemy wykonać analizę w pełnym zakresie. Przykładem takiego narzędzia jest ahrefs.com, który doskonale sprawdza się w analizie odnośników prowadzących [...]

Google Koliber – precyzja i szybkość

Google Koliber – precyzja i szybkość

Do popularnych algorytmów Google, takich jak Panda i Pingwin, dołączył Koliber – nowy algorytm, który według wielu specjalistów zajmujących się pozycjonowaniem, jest pierwszym krokiem w kierunku tzw. wyszukiwania semantycznego. Koliber wprowadza nową jakość w sposobie prezentowania wyników wyszukiwania, stawiając na ich większą precyzję i trafność.   Wyszukiwanie semantyczne i precyzja wyników Koliber ma za zadanie dostarczać użytkownikom wyniki wyszukiwania, które będą bardziej precyzyjne, oparte na analizie znaczeniowej treści znajdującej się na [...]

YouTube 2013 w Polsce i na świecie

YouTube 2013 w Polsce i na świecie

Na świecie z Internetu korzysta już prawie 2,5 miliarda osób, czyli co trzeci mieszkaniec globu. W Polsce jest 20 mln internautów. Połowa populacji naszego kraju tworzy globalną wioskę internetową. Serial, wiadomości i film – wszystko jest w sieci, a telewizor zmieniamy na komputer. W 2012 roku padły rekordy w sieci. Facebook i YouTube – to miliard użytkowników każdego miesiąca, Twitter – 500 milionów, a Google osiąga wynik 1,2 tryliona wyszukiwań w roku. W Polsce dostęp do internetu ma [...]

Konsolidacja w branży SEO

Konsolidacja w branży SEO

Faza 1 - przejęcie Sunrise Na początku lipca branżę SEO zelektryzowała informacja o przejęciu Sunrise System przez Spółkę Bauer Digital, należącą do Grupy Bauer Media - właściciela radia RMF oraz portalu Interia. Osoby, które pozycjonowaniem nie zajmują się od wczoraj, miały okazję zapewne usłyszeć o tej agencji. Na forach branżowych zawrzało, gdyż Sunrise System jest uważane za największą firmę w branży SEO w Polsce. Wiele osób zastanawiało się nad tym [...]

PaintBall ognisko i grill – wyjazd integracyjny

PaintBall ognisko i grill – wyjazd integracyjny

W poprzedni weekend miał miejsce wyjazd integracyjny do Brodowa niedaleko Środy Wielkopolskiej. Zbiórka o 12:15 w siedzibie firmy. Jeszcze tylko bagaże do auta i ruszamy. Po drodze przekąska w KFC - klasyczny twister, na stacji benzynowej tankowanie i pompowanie opon. Jednak 1.2 atmosfery to troszkę za mało w tylnym kole. Na miejscu w dworku nastąpiło rozlosowanie kluczy do kwater. Czas na paintball. Walka miała się odbyć na specjalnie przygotowanym poligonie w lesie. [...]

Adwords: Ustalanie stawek według harmonogramu

Adwords: Ustalanie stawek według harmonogramu

W Adwords możliwe jest dostosowywanie stawek za dane słowo w zależności od pory dnia lub tygodnia. Dlaczego takie ustawienia mogą stać się ważne? Poprzez odpowiednie ustawienie raportu możemy dotrzeć do takich informacji jak pora dnia, w której było najwięcej konwersji. W Adwords można to podejrzeć następująco: [...]

Metody oceny unikalności tekstu
,

Metody oceny unikalności tekstu

Treść ma ogromne znaczenie w pozycjonowaniu. Jest ona oceniana przez wiele algorytmów, które starają się wskazać najlepszą i najbardziej wartościową, odpowiadającą danemu zapytaniu. Takie sprawdzanie treści odbywa się w kilku etapach. Poniżej przedstawię dwa z nich. Pierwszy etap to przyporządkowanie tekstu do danego języka. Zbierane są wówczas słowa występujące na stronie i tworzona jest macierz będąca odzwierciedleniem ilości wystąpień tych słów. Etap drugi polega na znalezieniu najbardziej [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj