preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Konsolidacja w branży SEO

Konsolidacja w branży SEO

Faza 1 - przejęcie Sunrise Na początku lipca branżę SEO zelektryzowała informacja o przejęciu Sunrise System przez Spółkę Bauer Digital, należącą do Grupy Bauer Media - właściciela radia RMF oraz portalu Interia. Osoby, które pozycjonowaniem nie zajmują się od wczoraj, miały okazję zapewne usłyszeć o tej agencji. Na forach branżowych zawrzało, gdyż Sunrise System jest uważane za największą firmę w branży SEO w Polsce. Wiele osób zastanawiało się nad tym [...]

PaintBall ognisko i grill – wyjazd integracyjny

PaintBall ognisko i grill – wyjazd integracyjny

W poprzedni weekend miał miejsce wyjazd integracyjny do Brodowa niedaleko Środy Wielkopolskiej. Zbiórka o 12:15 w siedzibie firmy. Jeszcze tylko bagaże do auta i ruszamy. Po drodze przekąska w KFC - klasyczny twister, na stacji benzynowej tankowanie i pompowanie opon. Jednak 1.2 atmosfery to troszkę za mało w tylnym kole. Na miejscu w dworku nastąpiło rozlosowanie kluczy do kwater. Czas na paintball. Walka miała się odbyć na specjalnie przygotowanym poligonie w lesie. [...]

Adwords: Ustalanie stawek według harmonogramu

Adwords: Ustalanie stawek według harmonogramu

W Adwords możliwe jest dostosowywanie stawek za dane słowo w zależności od pory dnia lub tygodnia. Dlaczego takie ustawienia mogą stać się ważne? Poprzez odpowiednie ustawienie raportu możemy dotrzeć do takich informacji jak pora dnia, w której było najwięcej konwersji. W Adwords można to podejrzeć następująco: [...]

Metody oceny unikalności tekstu
,

Metody oceny unikalności tekstu

Treść ma ogromne znaczenie w pozycjonowaniu. Jest ona oceniana przez wiele algorytmów, które starają się wskazać najlepszą i najbardziej wartościową, odpowiadającą danemu zapytaniu. Takie sprawdzanie treści odbywa się w kilku etapach. Poniżej przedstawię dwa z nich. Pierwszy etap to przyporządkowanie tekstu do danego języka. Zbierane są wówczas słowa występujące na stronie i tworzona jest macierz będąca odzwierciedleniem ilości wystąpień tych słów. Etap drugi polega na znalezieniu najbardziej [...]

Wartość linków nofollow

Wartość linków nofollow

Dwa miesiące temu rozpoczęłam test mający na celu zaprezentowanie wartości linków nofollow. Wykonałam go na 4 stronach zawierających po 3 podstrony. Strony zrobiłam na tym samym typie templatki różniącej się tylko kolorem i zdjęciem banerowym. Na stronach zamieściłam unikalne teksty [...]

Mistrzostwa Polski w pozycjonowaniu stron

Mistrzostwa Polski w pozycjonowaniu stron

Od kilku dni trwają ogólnopolskie mistrzostwa w pozycjonowaniu stron. Konkurs rozpoczął się 1 marca o godzinie 10:00 i potrwa do końca maja 2013. W tym roku fraza, na którą pozycjonują swoje strony konkursowicze to: w$p1erajmy hosp1cja. W regulaminie konkursu pojawiło się kilka nowych zasad m.in. w nazwie domeny nie mogą pojawiać się słowa kluczowe, w dodatku strona nie może być linkowana ze statlinka na frazy konkursowe. Opcje [...]

Jak monitorować liczbę wejść z określonych pozycji w Google za pomocą Google Analytics?
,

Jak monitorować liczbę wejść z określonych pozycji w Google za pomocą Google Analytics?

Analizując ruch z wyników bezpłatnych Google bardzo często zastanawiamy się, na którym miejscu było wyrażenie kluczowe, z którego mieliśmy wejście. Takie dane pomagają określić czy wzrost pozycji w wyszukiwarce Google przekłada się na wzrost ruchu z określonego wyrażenia kluczowego. Informacje te można zdobyć bezpośrednio z Google Analytics. Niemniej jednak konieczne jest odpowiednie skonfigurowanie profilu dla domeny... Jak skonfigurować profil w Google Analytics? Pierwszą czynnością, jaką [...]

Nowe SEO – (SMI) Search Marketing Integration

Nowe SEO – (SMI) Search Marketing Integration

Nieustanne zmiany w algorytmie wyszukiwania Google sprawiają, że coraz częściej mówi się o końcu SEO. Pogłoski o jego śmierci są jednak mocno przesadzone – nasza branża ewoluuje po prostu w stronę bardziej twórczych i różnorodnych rozwiązań. „Stare SEO” w niedługim czasie może przynieść więcej szkody niż pożytku. Nowe rozwiązania wymuszają na specjalistach integrację kilku dotychczas nie używanych technik ze starymi metodami. Wszystko zmienia się za sprawą konsumentów [...]

Dla kogo 10 000$? O Google Grants słów kilka…
,

Dla kogo 10 000$? O Google Grants słów kilka…

Od samego początku Google AdWords było przedsięwzięciem czysto komercyjnym. Z jednej strony najpopularniejsza na świecie wyszukiwarka, z drugiej kupujący eksponowane miejsca w jej wynikach reklamodawcy. Typowy system polegający na zakupie powierzchni reklamowej. Czy możliwe jest jednak publikowanie swoich ogłoszeń w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie całkowicie za darmo otrzymując środki na realizację kampanii od Google?   Czy można prowadzić kampanie reklamowe za darmo?   [...]

Mobilne SEO

Mobilne SEO

Z moich obserwacji wynika, że wyniki wyszukiwania dla urządzeń mobilnych pokrywają się z rezultatami wyświetlanymi użytkownikom urządzeń stacjonarnych. Stąd skuteczne SEO dla aparatów mobilnych powinno opierać się w dużym stopniu na doborze odpowiednich słów kluczowych, wpisywanych przez użytkowników urządzeń przenośnych w pole wyszukiwania w celu odnalezienia danej usługi lub produktu. Pierwszą [...]

Zwiększ odwiedziny swojej strony poprzez dodanie plakietki autora

Zwiększ odwiedziny swojej strony poprzez dodanie plakietki autora

Działań powodujących zwiększenie odwiedzin własnej strony internetowej jest przynajmniej kilka. Najlepszym sposobem, czyli takim, który odniesie największy i prawdopodobnie najszybszy efekt będzie jej optymalizacja pod kątem wybranych słów kluczowych. Kolejny krok to zdobywanie wartościowych linków, kierujących do naszej strony. Wartościowe linki to takie, które prowadzą z dobrych stron, a nie witryn wątpliwej jakości. Co jeszcze można zrobić, [...]

Ukrywanie opcji i zakładek w panelu WordPressa

Ukrywanie opcji i zakładek w panelu WordPressa

Prostota oraz funkcjonalność Wordpressa jako CMS-a sprawia, że jest on niezwykle popularnym oprogramowaniem praktycznie na całym świecie. Nadaje się on idealnie zarówno do małych kilkustronicowych witryn firmowych, jak i dużych portali. Wielość funkcji oraz zakładek w panelu administracyjnym powoduje jednak, że w przypadku niewielkich stron są one bezużyteczne i kłopotliwe w nawigacji oraz studiowaniu panelu administracyjnego. W takiej sytuacji mamy dwa warianty: ukrywanie i modyfikacja odwołań za pomocą [...]