preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Blog

Image SEO – optymalizacja obrazków na stronie pod kątem pozycjonowania
,

Image SEO – optymalizacja obrazków na stronie pod kątem pozycjonowania

Czy wiesz, że dodawanie obrazków w postach i na stronach internetowych staje się coraz bardziej istotne w szczególności w erze wszędobylskich social media? Przeczytaj ten artykuł, a dowiesz się dlaczego. Po co mi zdjęcia i gdzie je umieścić Pierwsza myśl dotyczy tego, gdzie mógłbym umieszczać zdjęcia i obrazki. Okazuje się, że jest całkiem sporo miejsc, gdzie można je dodawać. Są to: blogi, gazety, artykułu sponsorowane, [...]

Kurs franka szwajcarskiego, a pozycjonowanie
,

Kurs franka szwajcarskiego, a pozycjonowanie

Czy wiesz, co łączy kurs franka szwajcarskiego z pozycjonowaniem stron internetowych? Wzrosty? Spadki? Działania zmierzające do tego, aby utrzymać optymalny stan? Wszystkie odpowiedzi są poprawne. Jedni upadają. Drudzy podnoszą się. Przyjrzyjmy się temu bliżej. 19.10.2014 r. Google wprowadziło aktualizację algorytmu Pingwin 3.0. Skutkiem tego były ogromne zmiany w wynikach wyszukiwania. Poniższy wykres obrazuje ich skalę w SERP-ach (wynikach wyszukiwania). [...]

Dodatkowe dane w widoku Google Analytics

Dodatkowe dane w widoku Google Analytics

Standardowe dane zebrane przez Google Analytics nie zawsze pozwalają na pełną i dokładną analizę, a tym samym na wyciągnięcie odpowiednich wniosków oraz wdrożenie rekomendacji na przyszłość dla danej witryny. W czasie analizy często zachodzi potrzeba posiłkowania się danymi z innych narzędzi i systemów, gdyż zawierają one dodatkowe zmienne, których nie gromadzi ww. narzędzie. Integracja danych jest możliwa. Możemy je zaimportować do naszego widoku Google Analytics. W tym celu należy skorzystać z opcji [...]

WordPress – dlaczego warto posiadać stronę na WordPressie ?

WordPress – dlaczego warto posiadać stronę na WordPressie ?

Do wordpressa nie trzeba długo się przekonywać. Wystarczy spojrzeć na statystyki popularności używanych CMSów na świecie. Wordpress pod tym względem wyprzedza już tak znane platformy jak Drupal i Joomla. 23 % spośród wszystkich stron na świecie jest na Wordpressie 52 000 000 pobrań w ciągu ostatnich 12 miesięcy co 8 użytkownik internetu słyszał o wordpressie Swoje strony na wordpressie mają już bardzo znane firmy i marki takie jak: [...]

Żegnaj PageRanku?

Żegnaj PageRanku?

Koniec cyfr? Niestety, a może w końcu? Z pewnością wiele osób ucieszy się, a inni odczują strach. Nieoficjalne chodzą słuchy, że Google zamierza zrezygnować z aktualizacji „widocznego” PageRanku. "PageRank is something that we not have updated for a year now and we probably not going to be updating it going forward, at least in the Toolbar PageRank" Widoczny, mam tu na myśli PageRank pokazywany w Toolbarze i widoczny we wszelkiego rodzaju narzędziach na nim bazujących. Dobrze [...]

Skutki Pingwina 3.0
,

Skutki Pingwina 3.0

25 września nastąpiła aktualizacja Pandy w wersji 4.1, a wczoraj (21 października) potwierdzono aktualizację Pingwina 3.0, która była zapowiadana od kilku tygodni. Jest to w zasadzie przepisanie całego algorytmu i dość  poważna zmiana. Google nieustannie walczy z nieetycznymi metodami pozycjonowania stron. Pingwin jako ważne narzędzie w tej walce ma doprowadzić do spadku stron pozycjonowanych poprzez gromadzenie linków, a podnieść w rankingu [...]

Miał być Pingwin, wyszła Panda

Miał być Pingwin, wyszła Panda

Wszyscy oczekiwali Pingwina, a przyszła Panda w wersji 4.1. 25 września rozpoczęła się aktualizacja jednego z algorytmów wyszukiwarki Google, powszechnie zwanego Pandą. Jeden z pracowników Google na profilu Google+ potwierdził, że zmiany miały miejsce i mogą objąć od 3 do 5% wyników organicznych. Co Panda ma na oku? Algorytm Panda ma za zadanie ograniczać w wynikach Google widoczność stron niskiej jakości, zawierających treści, które posiadają małą wartość, są bardzo krótkie lub zduplikowane. [...]

Nowe rozszerzenie reklam w Google AdWords

Nowe rozszerzenie reklam w Google AdWords

Na początku września Google dodało nowe rozszerzenie reklam. Od tej pory reklamy zajmują więcej miejsca i łatwiej je dostrzec, gdyż wyniki organiczne zeszły jeszcze niżej. Rozszerzenie „Objaśnień” pozwala umieścić dodatkowy tekst do reklamy w sieci wyszukiwania. W ten sposób można dostarczyć klientom więcej informacji nt. naszej firmy, produktów, oferowanych usług, promocji, całodobowego kontaktu z klientem, bezpłatnej wysyłki itd. Ta opcja jest szczególnie polecana do reklamowania sezonowych ofert, które [...]

Responsive Web Design – Standard czy trend?
,

Responsive Web Design – Standard czy trend?

Ciężko mówić dzisiaj o tym, że Responsive Web Design jest jeszcze trendem. Od kilku miesięcy staje się już standardem. Świadczy o tym fakt, że każda prawidłowo wykonana strona internetowa przygotowana jest w tej technologii. O co chodzi z designem responsywnym? Czy jest to już norma, bez której lepiej nie pojawiać się w Internecie? Czym jest "Responsive"? Krótko mówiąc, strona internetowa przygotowana w Responsive Web Design [...]

Być w TOP-ie
, ,

Być w TOP-ie

Zasady i działanie pozycjonowania są dla wielu osób czarną magią. Każdy jednak chce być na szczycie listy Google. Klienci codziennie zadają nam mnóstwo pytań, chcąc zgłębić wiedzę tajemną. Dziś odpowiadamy na najpopularniejsze z nich. Jaka jest gwarancja osiągnięcia pozycji? Firmy zajmujące się pozycjonowaniem nie ustalają rankingu pozycji i nie kontrolują go w żaden sposób. Biorąc pod uwagę nasze doświadczenie, stały monitoring [...]

YouTube gwoździem do trumny stacji muzycznych
,

YouTube gwoździem do trumny stacji muzycznych

XXI wiek przyniósł nam koniec znanych stacji muzycznych jak MTV czy VIVA, które kiedyś skupiały przed telewizorem rzesze widzów, a dzisiaj próbują ratować resztki dawnej widowni kontrowersyjnymi programami spod znaku reality-show. O tym jak ważny jest content programu i dlaczego nie warto naprawiać tego, co nie jest zepsute, przekonali się na własnej skórze obaj niegdysiejsi giganci rynku, kiedy ich dawna publika przeniosła się do internetu, a konkretniej mówiąc - na YouTube'a. Dzisiaj, prawie dekadę po starcie [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj