preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Czy pozycjonowanie to oszukiwanie? Fakty i mity branży SEO

Czy pozycjonowanie to oszukiwanie? Fakty i mity branży SEO

Kwestie moralne w pozycjonowaniu to burzliwy temat, a opinii że jest to metoda stojąca w opozycji do zdrowej konkurencji, jest naprawdę wiele. W tym wpisie postaram się rzucić trochę światła na tajemnicze SEO, skupiając się na kwestiach etycznych pozycjonowania stron internetowych. Pozycjonowanie promuje słabe strony Zarzuty względem SEO są dość jasne - manipulacja wynikami wyszukiwania pozwalająca na „wybicie się strony”, która [...]

Natywne reklamy w Gmailu dostępne w AdWords

Natywne reklamy w Gmailu dostępne w AdWords

Google stara się rozszerzać strategie marketingu e-mailowego i testować sposoby na wyświetlanie użytkownikom trafniejszych ofert za pomocą natywnych reklam w Gmailu. W ramach usprawnień usunięto standardowe reklamy tekstowe z Gmaila i teraz wyświetlanych jest mniej reklam, ale są to reklamy natywne o wyższej jakości, lepiej zintegrowane ze skrzynką odbiorczą. Od 16 września 2015 można zarządzać reklamami natywnymi w Gmailu bezpośrednio [...]

Weź się do roboty – jak skutecznie motywować sprzedawców

Weź się do roboty – jak skutecznie motywować sprzedawców

Bez niej naprawdę trudno cokolwiek osiągnąć. Motywacja działa jak kubek dobrej kawy, kilkugodzinny sen – dodaje sił i pozwala rozwinąć skrzydła. Pojawia się nagle, zwykle w godzinach późnowieczornych („od jutra będę rano biegać”, „jutro wykonam więcej telefonów”). Niemal nigdy nie odczuwamy jej o poranku, kiedy to wszystkie dalekosiężne plany z poprzedniego dnia rozsypują się w pył, a Ty nie wiesz, od czego zacząć. Wie o tym Twój szef, który próbuje postawić Cię na równe nogi. Dlaczego zwykłe premie nie działają? [...]

Remarketing – jak skutecznie wytropić klienta?

Remarketing – jak skutecznie wytropić klienta?

Czujesz się jak wygłodniały wilk, bo klienci uciekają z Twojej strony? Przedstawię Ci sprytną sztuczkę, dzięki której wytropisz i złapiesz klienta w momencie, kiedy ten najmniej się tego spodziewa. Zadziała, nawet jeśli on sam zda sobie sprawę z tego, że wciągnąłeś go w pułapkę. Zacznijmy od tego, czym jest i jak działa remarketing? Remarketing to jedna z funkcji Google AdWords (i nie tylko). Pozwala selekcjonować osoby, które odwiedziły Twoją witrynę i wyświetlać im reklamy [...]

Wydatki na reklamę online –  wyniki badania IAB/PwC AdE

Wydatki na reklamę online – wyniki badania IAB/PwC AdE

Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – w pierwszym kwartale 2015 roku wydatki na reklamę online w Polsce wzrosły o 13,6%. Wartość komunikacji cyfrowej wyniosła tym samym prawie 648 mln złotych, co oznacza dodatkowe 77 mln zł w porównaniu do porównywalnego okresu w roku wcześniejszym. Głównym motorem rozwojowym jest obecnie reklama graficzna. W pierwszym kwartale 2015 roku dynamika wartości reklamy cyfrowej utrzymała tendencję wzrostową [...]

Psychologia cen, czyli 12 prostych taktyk, które zwiększą zyski

Psychologia cen, czyli 12 prostych taktyk, które zwiększą zyski

10 złotych, 9,99 zł czy może 9,87 zł? Bez względu na to, czy wprowadzasz nowy produkt na niszowy rynek, sprzedajesz na Allegro buty sportowe, czy wysyłasz ofertę na pozycjonowanie strony www, po lekturze tego artykułu będziesz wiedział, jaką taktykę cenową wybrać, aby zwiększyć swoje zyski. Siła tkwi w prostocie. Przekonaj się, że drobnymi (i tanimi!) zmianami możesz zdziałać cuda. 1. Ceny okrągłe vs. ceny z końcówkami Jednym [...]

Pomocy! Internauci nie chcą zostać dłużej w mojej witrynie!

Pomocy! Internauci nie chcą zostać dłużej w mojej witrynie!

Masz stronę internetową, ale odwiedzający szybko ją opuszczają? To problem, z którym boryka się wielu właścicieli witryn. Kluczem do sukcesu jest nie tylko przyciągnięcie użytkowników, ale także zatrzymanie ich na dłużej. W tym artykule omówimy, jak pozycjonowanie stron może pomóc w zwiększeniu zaangażowania internautów i poprawie wyników Twojej witryny. Dowiesz się, jakie kroki podjąć, aby Twoja strona była bardziej atrakcyjna i przyjazna dla użytkowników. Jak zwiększyć widoczność i czas przebywania użytkowników na stronie? Aby [...]

10 rzeczy, o których nie można zapomnieć mając sklep internetowy

10 rzeczy, o których nie można zapomnieć mając sklep internetowy

Każdy właściciel sklepu internetowego chciałby, aby odwiedzało go jak najwięcej użytkowników. Im więcej użytkowników, tym większa sprzedaż – mocno uogólniam, ale taką zależność możemy zauważyć. Co zrobić, aby sklep odwiedzało coraz więcej osób? Jedną z najczęściej wykonywanych przez internautów czynności jest wyszukiwanie. Dlatego należy postarać się o to, aby nasz sklep był tam, gdzie użytkownicy go szukają. W Polsce króluje w tym zakresie wyszukiwarka Google [...]

Zespół specjalistów – Jak skutecznie się porozumieć? Cz.2.
,

Zespół specjalistów – Jak skutecznie się porozumieć? Cz.2.

Programistów często postrzegamy jako osoby ceniące sobie bardziej walory życia wirtualnego niż rzeczywistego, które żywią się wyłącznie kawą i mają ograniczone umiejętności komunikowania się. Nie znam przepisu na to, jak z programisty zrobić mistrza retoryki, ale spróbuję podpowiedzieć, jak zwiększyć efektywność i ułatwić współpracę zespołu, którego celem jest stworzenie dobrego projektu internetowego. Wbrew powszechnej opinii praca programistów opiera się w ogromnym stopniu na [...]

Czy Google testuje linki witryny dla filmów na YouTube?
,

Czy Google testuje linki witryny dla filmów na YouTube?

Użytkownicy Google doskonale znają linki do podstron, które często pojawiają się pod pierwszym wynikiem wyszukiwania, szczególnie dla marki lub specjalnej strony internetowej. Dają użytkownikom opcję szybkiego nawigowania, w celu znalezienia interesującej treści, bez konieczności odwiedzania strony głównej. Linki do podstron inaczej linki witryny są użyteczne dla konsumenta i niezwykle ważne dla marki, ponieważ spychają resztę wyników na niższe pozycje, dając domenie pierwsze, [...]

Internetowe Rewolucje Google, czyli program dla przedsiębiorców

Internetowe Rewolucje Google, czyli program dla przedsiębiorców

Google chce nauczyć polskich przedsiębiorców, jak działać w sieci. Program „Internetowe Rewolucje” ma podnieść kompetencje cyfrowe 100 tys. przedsiębiorstw w Polsce, rozszerzyć wiedzę z zakresu nowych technologii i poszerzyć umiejętności korzystania z internetu.   Google rusza z programem 'Internetowe Rewolucje' dla polskich przedsiębiorców   Większość właścicieli firm z sektora MŚP uważa, że internet jest niezbędny do prowadzenia biznesu. Ale nie wykorzystuje [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj