preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Weź się do roboty – jak skutecznie motywować sprzedawców

Weź się do roboty – jak skutecznie motywować sprzedawców

Bez niej naprawdę trudno cokolwiek osiągnąć. Motywacja działa jak kubek dobrej kawy, kilkugodzinny sen – dodaje sił i pozwala rozwinąć skrzydła. Pojawia się nagle, zwykle w godzinach późnowieczornych („od jutra będę rano biegać”, „jutro wykonam więcej telefonów”). Niemal nigdy nie odczuwamy jej o poranku, kiedy to wszystkie dalekosiężne plany z poprzedniego dnia rozsypują się w pył, a Ty nie wiesz, od czego zacząć. Wie o tym Twój szef, który próbuje postawić Cię na równe nogi. Dlaczego zwykłe premie nie działają? [...]

Remarketing – jak skutecznie wytropić klienta?

Remarketing – jak skutecznie wytropić klienta?

Czujesz się jak wygłodniały wilk, bo klienci uciekają z Twojej strony? Przedstawię Ci sprytną sztuczkę, dzięki której wytropisz i złapiesz klienta w momencie, kiedy ten najmniej się tego spodziewa. Zadziała, nawet jeśli on sam zda sobie sprawę z tego, że wciągnąłeś go w pułapkę. Zacznijmy od tego, czym jest i jak działa remarketing? Remarketing to jedna z funkcji Google AdWords (i nie tylko). Pozwala selekcjonować osoby, które odwiedziły Twoją witrynę i wyświetlać im reklamy [...]

Wydatki na reklamę online –  wyniki badania IAB/PwC AdE

Wydatki na reklamę online – wyniki badania IAB/PwC AdE

Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – w pierwszym kwartale 2015 roku wydatki na reklamę online w Polsce wzrosły o 13,6%. Wartość komunikacji cyfrowej wyniosła tym samym prawie 648 mln złotych, co oznacza dodatkowe 77 mln zł w porównaniu do porównywalnego okresu w roku wcześniejszym. Głównym motorem rozwojowym jest obecnie reklama graficzna. W pierwszym kwartale 2015 roku dynamika wartości reklamy cyfrowej utrzymała tendencję wzrostową [...]

Psychologia cen, czyli 12 prostych taktyk, które zwiększą zyski

Psychologia cen, czyli 12 prostych taktyk, które zwiększą zyski

10 złotych, 9,99 zł czy może 9,87 zł? Bez względu na to, czy wprowadzasz nowy produkt na niszowy rynek, sprzedajesz na Allegro buty sportowe, czy wysyłasz ofertę na pozycjonowanie strony www, po lekturze tego artykułu będziesz wiedział, jaką taktykę cenową wybrać, aby zwiększyć swoje zyski. Siła tkwi w prostocie. Przekonaj się, że drobnymi (i tanimi!) zmianami możesz zdziałać cuda. 1. Ceny okrągłe vs. ceny z końcówkami Jednym [...]

Pomocy! Internauci nie chcą zostać dłużej w mojej witrynie!

Pomocy! Internauci nie chcą zostać dłużej w mojej witrynie!

Masz stronę internetową, ale odwiedzający szybko ją opuszczają? To problem, z którym boryka się wielu właścicieli witryn. Kluczem do sukcesu jest nie tylko przyciągnięcie użytkowników, ale także zatrzymanie ich na dłużej. W tym artykule omówimy, jak pozycjonowanie stron może pomóc w zwiększeniu zaangażowania internautów i poprawie wyników Twojej witryny. Dowiesz się, jakie kroki podjąć, aby Twoja strona była bardziej atrakcyjna i przyjazna dla użytkowników. Jak zwiększyć widoczność i czas przebywania użytkowników na stronie? Aby [...]

10 rzeczy, o których nie można zapomnieć mając sklep internetowy

10 rzeczy, o których nie można zapomnieć mając sklep internetowy

Każdy właściciel sklepu internetowego chciałby, aby odwiedzało go jak najwięcej użytkowników. Im więcej użytkowników, tym większa sprzedaż – mocno uogólniam, ale taką zależność możemy zauważyć. Co zrobić, aby sklep odwiedzało coraz więcej osób? Jedną z najczęściej wykonywanych przez internautów czynności jest wyszukiwanie. Dlatego należy postarać się o to, aby nasz sklep był tam, gdzie użytkownicy go szukają. W Polsce króluje w tym zakresie wyszukiwarka Google [...]

Zespół specjalistów – Jak skutecznie się porozumieć? Cz.2.
,

Zespół specjalistów – Jak skutecznie się porozumieć? Cz.2.

Programistów często postrzegamy jako osoby ceniące sobie bardziej walory życia wirtualnego niż rzeczywistego, które żywią się wyłącznie kawą i mają ograniczone umiejętności komunikowania się. Nie znam przepisu na to, jak z programisty zrobić mistrza retoryki, ale spróbuję podpowiedzieć, jak zwiększyć efektywność i ułatwić współpracę zespołu, którego celem jest stworzenie dobrego projektu internetowego. Wbrew powszechnej opinii praca programistów opiera się w ogromnym stopniu na [...]

Czy Google testuje linki witryny dla filmów na YouTube?
,

Czy Google testuje linki witryny dla filmów na YouTube?

Użytkownicy Google doskonale znają linki do podstron, które często pojawiają się pod pierwszym wynikiem wyszukiwania, szczególnie dla marki lub specjalnej strony internetowej. Dają użytkownikom opcję szybkiego nawigowania, w celu znalezienia interesującej treści, bez konieczności odwiedzania strony głównej. Linki do podstron inaczej linki witryny są użyteczne dla konsumenta i niezwykle ważne dla marki, ponieważ spychają resztę wyników na niższe pozycje, dając domenie pierwsze, [...]

Internetowe Rewolucje Google, czyli program dla przedsiębiorców

Internetowe Rewolucje Google, czyli program dla przedsiębiorców

Google chce nauczyć polskich przedsiębiorców, jak działać w sieci. Program „Internetowe Rewolucje” ma podnieść kompetencje cyfrowe 100 tys. przedsiębiorstw w Polsce, rozszerzyć wiedzę z zakresu nowych technologii i poszerzyć umiejętności korzystania z internetu.   Google rusza z programem 'Internetowe Rewolucje' dla polskich przedsiębiorców   Większość właścicieli firm z sektora MŚP uważa, że internet jest niezbędny do prowadzenia biznesu. Ale nie wykorzystuje [...]

Rodzaje kar ręcznych nakładanych przez Google
,

Rodzaje kar ręcznych nakładanych przez Google

Google, jako jedna z największych wyszukiwarek internetowych, dba o jakość prezentowanych wyników. W tym celu stosuje różne metody, aby eliminować strony naruszające zasady. Jednym z narzędzi, które Google wykorzystuje, są kary ręczne. Jakie są rodzaje tych kar, za co można je otrzymać oraz jak ich uniknąć? Sprawdzamy w naszym artykule. Rodzaje kar ręcznych w Google Search Console Jak wynika ze statystyk ze strony netmarketshare.com, w Polsce z wyszukiwarki Google korzysta 96% internautów. Warto o tym wiedzieć. Google [...]

Barometr Zachowań Konsumentów od Google

Barometr Zachowań Konsumentów od Google

Google we współpracy z IAB Europe i TNS Infratest opracowało i udostępniło darmowe narzędzie, które gromadzi analizy i wnioski z badań przeprowadzanych na całym świecie. Barometr Zachowań Konsumentów porównuje zwyczaje konsumentów i pozwala sprawdzić, jak w różnych krajach korzystamy z internetu, telewizji czy urządzeń mobilnych.   Za co odpowiada Barometr? Barometr udostępnia statystyki dotyczące zachowań, preferencji oraz nawyków 400 tysięcy konsumentów [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj