
[caption id="attachment_6543" align="aligncenter" width="649"] Wdrożenie nowej wersji strony internetowej krok po kroku – infografika[/caption] Zmiana wersji serwisu na nową może nastręczyć kłopotów. [...]
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.
[caption id="attachment_6543" align="aligncenter" width="649"] Wdrożenie nowej wersji strony internetowej krok po kroku – infografika[/caption] Zmiana wersji serwisu na nową może nastręczyć kłopotów. [...]
Jedną z dobrych praktyk pozycjonowania stron internetowych jest unikanie tworzenia powieleń treści, czyli duplikacji. Z duplikatami mamy do czynienia, gdy dana treść jest dostępna pod wieloma adresami URL, zarówno na obszarze witryny (duplikaty wewnętrzne), jak i w całej sieci (duplikaty zewnętrzne). Powielenia mogą przyjmować różną formę – tekstu, plików multimedialnych, podstron bądź jej fragmentów (duplikaty częściowe). Z punktu widzenia wyszukiwarki internetowej, posiadanie powielonej treści wpływa [...]
Google zapowiada poważne zmiany, które mają dokonać się w ciągu kilku miesięcy. Webmaster Trends Analyst w Google, Gary Illyes zapowiedział, że firma planuje stworzyć oddzielny indeks wyszukiwania mobilnego. Nowy indeks ma stać się podstawowym i działać niezależnie od zwykłego indeksu Google. Obecnie wyszukiwarka posiada jeden indeks, jednak od dawna mówi się, że wyniki wyświetlane na urządzeniach mobilnych są bardziej aktualne. Google wprowadza mobilny indeks wyszukiwania – co to oznacza dla użytkowników? [...]
Każdy właściciel strony internetowej marzy o tym, aby przyciągnąć jak najwięcej użytkowników i przekształcić ich w lojalnych klientów. Kluczem do sukcesu jest funkcjonalność strony, która bezpośrednio wpływa na konwersję. W tym artykule przedstawimy 5 prostych zasad, które pomogą Ci zoptymalizować swoją stronę i zwiększyć jej efektywność. Dzięki poprawie funkcjonalności strony Twoja witryna stanie się bardziej przyjazna dla użytkowników. Wpłynie to na lepsze wyniki sprzedażowe. Funkcjonalność strony internetowej – dlaczego jest kluczowa [...]
Mały ruch na stronie potrafi zmartwić każdego. Przeraża też sytuacja, gdy odwiedzający opuszczają witrynę z niewiadomych przyczyn. Powodem może być jej kondycja, która odgrywa bardzo ważną rolę. Jeżeli chcemy mieć zadowolonych Klientów i zwiększać zyski swojej firmy, dajmy im to, czego oczekują. Jakie warunki musi obecnie spełniać strona internetowa? Po pierwsze: szybko się ładować. Po drugie: posiadać unikalne treści. Po trzecie: być „mobile friendly” [...]
Sprawdziliśmy, co ciekawego o biznesie swoim i biznesie w ogóle mają do powiedzenia założyciele Google, Larry Page i Sergey Brin. Proste pomysły są zazwyczaj najlepsze. 1 „Stwierdziliśmy, że informacje można wyszukiwać lepiej. Poczyniliśmy prostą obserwację, że nie wszystkie strony są takie same. Niektóre są ważniejsze.” Sergey Brin Efektywne zarządzanie zasobami 2 „Około 70% zasobów przeznaczamy na podstawowe [...]
Jeśli zależy Państwu na wysokiej jakości tekstów publikowanych w ramach strony internetowej przez agencję SEO, warto pamiętać o dostarczeniu copywriterowi wytycznych i (ewentualnie) materiałów, które pomogą stworzyć mu treści zgodne z oczekiwaniami. Dla piszącego bezcenne będą chociażby informacje o tym, jakie produkty lub usługi są najważniejsze dla firmy, przynoszą najwięcej konwersji lub na promocji jakich po prostu Klient chce się skupić. Bez odpowiedniej komunikacji [...]
Facebook wprowadził nowe funkcje do formatu „Slideshow”, czyli reklam wideo w formie pokazu slajdów tworzonych z serii zdjęć. (więcej…) [...]
Na początku sierpnia na Google Webmaster Central Blog opublikowano dodatkowe informacje na temat AMP, czyli Accelerated Mobile Pages. Od czasu ogłoszenia wyświetlania wyników wyszukiwania AMP przez wyszukiwarkę Google (w sekcji "Top stories") pół roku temu, w jej indeksie znalazło się około 150 milionów dokumentów. 4 miliony z nich są indeksowane każdego tygodnia. [...]
Biorąc pod uwagę skuteczność reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych, na potencjalnych klientów najlepiej działają duże formaty i większa liczba produktów na jednym banerze - wynika z analizy RTB House. Analizy pokazują, że średni CTR (relacja pomiędzy liczbą kliknięć i wyświetleń) reklam na urządzeniach mobilnych jest wyższy od tych na komputerach i oscyluje w granicach 0,84 proc. na smartfonach i 0,87 proc. na tabletach (vs. 0,73 proc. na komputerach). [...]
Mobilne reklamy typu „kliknij, aby połączyć” sprawiły, że konsumenci mogą dziś łatwiej dzwonić do wybranej firmy. Liczba połączeń nieustannie rośnie i wszystko wskazuje na to, że taki trend się utrzyma. Szacuje się, że w 2019 roku firmy w USA uzyskają prawie 162 miliardy połączeń ze smartfonów – to wzrost o 73% w porównaniu z rokiem 2015. Połączenia telefoniczne są dla wielu firm jednym z głównych rodzajów konwersji, jednak często trudno jest zmierzyć podróż klienta, która zaczyna się online, [...]
Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – w pierwszym kwartale 2016 roku wartość reklamy online w Polsce zanotowała 24,9% wzrostu, pozyskując prawie 160 mln zł więcej niż w porównywalnym okresie roku wcześniejszego. W pierwszym kwartale 2016 roku reklama cyfrowa utrzymała dwucyfrowy wzrost, dzięki czemu jej wartość osiągnęła ponad 800 mln zł. Biorąc pod uwagę tendencję wzrostową zanotowaną w roku 2015, który zamknął się indeksem [...]