preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Strona błędu 404 – jak za jej pomocą zatrzymać użytkownika na stronie?

Strona błędu 404 – jak za jej pomocą zatrzymać użytkownika na stronie?

Przeglądając różne strony w Internecie, z pewnością każdy choć raz trafił na taką, która zwracała komunikat Error 404: file not found. Standardowo, strona błędu 404 wyświetlana jest w momencie wpisania nieprawidłowego adresu URL w przeglądarce lub podczas odwiedzania konkretnej strony, przy pomocy błędnego odnośnika zamieszczonego w sieci. Brak odpowiedniej zachęty, możliwości wyszukania pożądanych treści czy przekierowania na inną stronę prowokuje do podjęcia decyzji o opuszczeniu strony – „Przecież nic tu już [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Tanie pozycjonowanie – czy może być skuteczne?

Tanie pozycjonowanie – czy może być skuteczne?

Podczas wielu rozmów z potencjalnymi Klientami, czyli właścicielami stron www, zainteresowanymi SEO, największym dla nich zaskoczeniem staje się cena usługi. Związane jest to, po pierwsze, z brakiem sztywnego cennika pozycjonowania, po drugie - możliwość określenia wstępnych założeń cenowych pojawia się dopiero po głębokiej analizie strony. Po trzecie,  może pojawiać się niechęć Klientów do oszacowania swoich możliwości budżetowych. Te elementy mogą powodować, że oferta działań SEO będzie [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Znaczenie linków nofollow nie zmieniło się od 13 lat
,

Znaczenie linków nofollow nie zmieniło się od 13 lat

Google potwierdza, że po 13 latach od wprowadzenia linków nofollow ich znaczenie i zastosowanie nie zmieniło się. Podczas odbywającego się na SMX West AMA z Google padło pytanie o znaczenie i zastosowanie linków nofollow. W odpowiedzi dowiedzieliśmy się, że mimo upływu czasu linki nofollow nadal pełnią swoją rolę z niezmiennymi zasadami. Atrybut nofollow został wprowadzony w celu walki ze spamem na blogach i forach oraz oznaczeniu linków płatnych i afiliacyjnych. [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Skracanie linków w Google URL Shortener – jak korzystać z Goo.gl?

Skracanie linków w Google URL Shortener – jak korzystać z Goo.gl?

Podczas wstawiania linków na blogu, forum czy w social media - zdarza się że wklejany odnośnik jest zbyt długi, przez co negatywnie wpływa na estetykę naszej publikacji. Może to być skutkiem generowania adresu z wyjątkowo długiego tytułu podstrony, lub tego, że odnośnik prowadzi do strony kategorii sklepu internetowego z nałożonymi filtrami, które występując w adresie URL niepotrzebnie go wydłużają. Między innymi w takich przypadkach przydają się narzędzia do skracania linków. Jedno z najpopularniejszych oferuje Google. Czym [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Serce i rozum, czyli jak podejmujemy decyzje zakupowe?

Serce i rozum, czyli jak podejmujemy decyzje zakupowe?

Robiąc zakupy myślisz bardziej jak ssak, a może jak gad? Kręci Ci się łezka w oku, gdy oglądasz słynną reklamę Allegro (choć nie wiesz, dlaczego)? Omijasz szerokim łukiem puste sklepy, ale jesteś skłonny wejść do tych zatłoczonych? Nawet jeśli masz się za osobę racjonalną – podczas zakupów Twój mózg często zdaje się o tym zapominać. I wcale nie musisz być tego świadomy… Mózg gadzi kontra mózg racjonalny Twój klient myśli jak ssak, a może jak gad? To, w jaki sposób podejmujemy decyzje, związane jest przede [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Co to jest Inbound Marketing?

Co to jest Inbound Marketing?

W szybko zmieniającym się świecie niezwykle istotnym elementem działań marketingowych jest dostosowywanie swoich działań do aktualnych zachowań klientów. Strategia zdobycia i utrzymania klienta musi być precyzyjnie dopasowana do jego oczekiwań. Agresywne kampanie, jakie jeszcze kilka lat temu były w natarciu, powoli odchodzą w niepamięć. Jednym z najnowszych sposobów i trendów w działaniach reklamowych jest Inbound marketing. Jest to jedna z form budowania trwałej relacji z klientem poprzez działania pozwalające mu samemu odnaleźć [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Skuteczny content marketing, czyli treści, które sprzedają
,

Skuteczny content marketing, czyli treści, które sprzedają

Dobrze skonstruowany tekst to podstawa każdej witryny, bloga, serwisu czy sklepu internetowego. Zasadniczo każde miejsce w Internecie oparte jest na treści, która może występować pod różnymi formami i nieść za sobą zróżnicowany przekaz. Za pomocą słów można wpływać na innych, informować ich o określonych celach, ale także… pozycjonować strony internetowe oraz sprzedawać określone produkty czy usługi! Przygotowaliśmy dla Was poradnik jak tworzyć treści, które [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Nagłówki HTTP, czyli kody odpowiedzi serwera
,

Nagłówki HTTP, czyli kody odpowiedzi serwera

Tym razem artykuł będzie poświęcony nagłówkom HTTP, czyli kodom odpowiedzi serwera. Słowo nagłówki może być tutaj mylące, gdyż w języku polskim obejmuje zarówno informacje otrzymane bezpośrednio z serwera, jak i nagłówki w kodzie HTML[1]. Wiedzy w tym zakresie jest bardzo dużo, stąd zostanie omówiona część informacji przydatna w pozycjonowaniu i e-marketingu. Nagłówki HTTP[2] to dodatkowe dane, przesyłane [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Pozycjonowanie aplikacji mobilnych w Google Play i Apple AppStore
,

Pozycjonowanie aplikacji mobilnych w Google Play i Apple AppStore

Rynek smartfonów wyposażonych w systemy iOS i Android prężnie się rozrasta. Z roku na rok coraz więcej czasu poświęcamy na przeglądanie stron internetowych, oglądanie filmów na YouTube czy granie w gry na smartfonie. Trudno jest się jednak temu dziwić. Telefon to jeden z tych przedmiotów użytku codziennego, który prawie zawsze mamy przy sobie. Szczególnie dużą popularnością cieszą się gry i aplikacje na smartfony. Rynek wirtualnych sklepów w których znaleźć możemy różnego rodzaju aplikacje mobilne [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

9 sprawdzonych sposobów na poprawę szybkości ładowania strony

9 sprawdzonych sposobów na poprawę szybkości ładowania strony

Według badań średni czas ładowania strony mobilnej w Polsce wynosi aż 9,2 sekund. Tymczasem Google rekomenduje, by otwarcie strony trwało nie dłużej niż 3 sekundy. Jak poprawić szybkość strony i zmniejszyć współczynnik odrzuceń? Na pewno wielu z was przeglądając strony internetowe natknęło się na witrynę, która ładowała się zbyt długo, co spowodowało wasze zdenerwowanie i w końcowym efekcie [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Zmiana limitów indeksowania podstron w Google Search Console
, ,

Zmiana limitów indeksowania podstron w Google Search Console

W ostatnim czasie została zredukowana częstotliwość z jaką korzystać można z funkcji Pobierz jako Google w ramach narzędzia Google Search Console. Z tej funkcji narzędzia korzysta się w celu przyspieszenia indeksacji adresów podstron nowych lub takich, na których niedawno pojawiły się istotne zmiany. Po pobraniu strony możliwe jest jej zgłoszenie na dwa sposoby: przesłanie prośby o zaindeksowanie danego adresu lub przesłanie prośby o zaindeksowanie danego adresu i adresów, do których linkuje. [caption [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Mapa witryny XML i jej wpływ na pozycjonowanie strony
, ,

Mapa witryny XML i jej wpływ na pozycjonowanie strony

Wiele osób posiadających własną stronę www zastanawia się, jak poprawić jej indeksację w wyszukiwarkach internetowych. Najczęściej z problemem indeksacji borykają się właściciele sklepów internetowych, w których ilość adresów podstron przekracza niejednokrotnie wiele tysięcy. Rozwiązaniem w tym przypadku (oprócz popranej struktury linkowania wewnętrznego strony) okazać się może plik Sitemap.xml. Ten pozornie niewielki plik stanowi mapę, za pomocą której roboty wyszukiwarek są w stanie szybciej dotrzeć do wszystkich zasobów witryny, [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj