preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Blog

Legendy Google – Dzień z życia Larrego Page’a

Legendy Google – Dzień z życia Larrego Page’a

Na specjalnej konferencji kryzysowej miało miejsce spotkanie zarządu Google z założycielami firmy – Sergey'em Brin'em i Larrym Page'em. -  To było dla mnie zaskoczenie – mówi Larry. Otrzymałem wiadomość w środku nocy o wyjątkowej sytuacji. Pomyślałem, aby zorganizować konferencję przez Hangouts (hangouts.google.com). Śpiący podszedłem do Chromebooka, ale [...]

Rozliczanie za efekt to przeszłość, czyli za co się płaci agencji SEO

Rozliczanie za efekt to przeszłość, czyli za co się płaci agencji SEO

Jack Trout mówił „Ostatecznym polem bitwy dla marketingu jest umysł i im lepiej zrozumiesz, jak działa umysł, tym lepiej zrozumiesz, na czym polega pozycjonowanie”. Dzisiaj poruszę temat, z którym spotykam się każdego dnia podczas rozmów z Klientami: dlaczego ryczałt, a nie efekt. Temat rozliczeń w takim modelu jest kontrowersyjny, a zdania – głównie Klientów – mocno podzielone. Wpis dedykuję wszystkim moim obecnym i przyszłym Klientom, żeby zrozumieli, że nie ma nic za darmo, [...]

Nowość! Google usuwa boczny panel z reklamami AdWords

Nowość! Google usuwa boczny panel z reklamami AdWords

Linki sponsorowane Adwords przechodzą właśnie dużą przemianę. Z prawej strony wyników wyszukiwania znikną reklamy. Google chce je wszystkie wyświetlać na szczycie listy. Jak wpłynie to na klikalność? Tego chyba się nikt nie spodziewał. Google usunie reklamy, oferty i inne tego typu treści z bocznego panelu wyników wyszukiwania. Na wiele popularnych haseł w wynikach po prawej stronie nie pojawi się nic. Zmianę tę już zauważyli niektórzy specjaliści SEM, a Google potwierdził to w informacji [...]

Nowe rozszerzenie reklam AdWords

Nowe rozszerzenie reklam AdWords

Od pewnego czasu w linkach sponsorowanych Google w języku polskim można zauważyć nowe pole reklamy. Oprócz dotychczasowych opcji dodawanych samodzielnie przy konfiguracji, takich jak rozszerzenia linków do podstron, lokalizacji, połączeń, objaśnień, aplikacji, pojawiło się kolejne – rozszerzenie informacji w witrynie. Rozszerzenie to dotyczy szczególnych aspektów produktów i usług, których nie zmieściliśmy w wierszach opisu reklamy lub w rozszerzeniu objaśnień. Przykładowo, możemy przekazać [...]

Dlaczego warto optymalizować stronę – 15 uwag i odpowiedzi

Dlaczego warto optymalizować stronę – 15 uwag i odpowiedzi

Przygotowując wytyczne optymalizacyjne strony internetowej klienta, często otrzymujemy od nich zapytania typu: czy wprowadzenie zmian jest konieczne? Dlaczego należy wdrożyć optymalizację? Czy dany element optymalizacji faktycznie wpłynie na proces pozycjonowania? By rozwiązać choć część pojawiających się wątpliwości, zebraliśmy najczęściej zadawane pytania i przygotowaliśmy krótkie wyjaśnienia. Mamy nadzieję, że uświadomią, jak bardzo pozycjoner ma rację, gdy wskazuje [...]

Jak używać filmów w marketingu? 20 pomysłów do wypróbowania już dziś

Jak używać filmów w marketingu? 20 pomysłów do wypróbowania już dziś

Pamiętasz czasy, kiedy przyzwoity wygląd strony internetowej z kilkoma słowami kluczowymi na stronach produktów był wystarczający? Dziś to się zmieniło i należy wychodzić z innowacyjnymi pomysłami, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Kiedy zapanowała moda na infografiki, miały one takie samo działanie, jak niegdyś publikowane w sieci przez firmy e-booki, raporty i dokumenty. Umysły eksplodowały, czapki leciały z głów, ludzie bili brawo. Lecz wszystko to dosyć szybko nasyciło sieć i nie było [...]

Snapchat – nowy sposób na dotarcie do klienta
,

Snapchat – nowy sposób na dotarcie do klienta

Snapchat to aplikacja mobilna, która obecnie podbija świat. Zarówno celebryci, blogerzy jak i znane marki, wykorzystują ją do codziennej komunikacji z fanami. Marketingowcy odkrywając jej fenomen znaleźli dobry sposób na dotarcie do potencjalnego klienta. Siłą aplikacji jest jej autentyczność i osobisty charakter. Czym jest Snapchat? Aplikacja mobilna Snapchat powstała w 2011 roku. Od samego początku jej główną zaletą było docieranie do użytkownika w czasie rzeczywistym. Każda osoba zakładająca [...]

First Click Free, czyli skuteczne zarabianie w Google News

First Click Free, czyli skuteczne zarabianie w Google News

Metoda First Click Free (Pierwsze wejście bez ograniczeń) w Google News została opracowana przez specjalistów pracujących dla giganta wyszukiwarek wraz z największymi wydawcami oferującymi płatny dostęp do treści po wcześniejszym wniesieniu opłaty za ich subskrypcję. Głównym założeniem wprowadzenia ograniczeń było zmniejszenie wykorzystywania wartościowych treści przez czytelników bez wnoszenia opłaty. Jak to działa? Metoda FCF polega na wyświetlaniu użytkownikowi pierwszego bezpłatnego artykułu. [...]

Podsumowanie zmian w Google w 2015 roku

Podsumowanie zmian w Google w 2015 roku

Raczej nie budzi niczyich wątpliwości to, że Google jest bardzo znaczącym graczem we współczesnym świecie. Wyszukiwarka internetowa Google jest odwiedzana przez większą liczbę użytkowników niż jakakolwiek inna strona na świecie. Zyski płynące z jej reklam to 20 miliardów dolarów rocznie, czyli niemal dwukrotnie więcej niż dziura budżetowa Polski. Obecnie firma zajmuje się pracami nad sztuczną inteligencją. [...]

Nowe formaty reklam Google do promowania aplikacji

Nowe formaty reklam Google do promowania aplikacji

Według badań Mobile App Marketing Insights jedna na cztery zainstalowane aplikacje mobilne nigdy nie zostanie użyta. Jednak Google na wiele sposobów stara się pomóc deweloperom i przyciągnąć uwagę użytkowników urządzeń mobilnych do danego programu. Dlatego też gigant wyszukiwarek rozpoczął testy nowych formatów reklam interaktywnych do promowania aplikacji. Obecnie testowane [...]

Przedświąteczny e-commerce czyli bożonarodzeniowe trendy w internecie

Przedświąteczny e-commerce czyli bożonarodzeniowe trendy w internecie

Wraz z nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia w galeriach handlowych wzrasta ruch. Tłumy ludzi w poszukiwaniu prezentów dla swoich bliskich ustawiają się w niekończących się kolejkach. W Internecie również widoczny jest wzrost aktywności użytkowników, którzy wyszukują intensywnie frazy „okołoświąteczne”. Coraz więcej ludzi zamiast zapełniać kolejki do kas stacjonarnych sklepów, decyduje się na zakupy on-line. Jak wynika z raportu przedstawionego przez Google na temat tendencji [...]

„Rok w wyszukiwarce” czyli o co pytaliśmy Google w 2015 roku

„Rok w wyszukiwarce” czyli o co pytaliśmy Google w 2015 roku

Podsumowanie roku 2015 i spojrzenie wstecz przez pryzmat wyszukiwarki Google to coroczne zestawienie wydarzeń i tematów, które interesowały nas przez ostatnie 12 miesięcy. Google możemy zapytać o wszystko. Tryliony pytań, które zadaliśmy mu w zeszłym roku, były inspiracją do powstania tego przeglądu największych momentów na świecie:   Rok [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj