preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Blog

10 najchętniej czytanych wpisów w 2016

10 najchętniej czytanych wpisów w 2016

W zbliżającym się ku końcowi roku opublikowaliśmy wiele artykułów, które cieszyły się sporym powodzeniem wśród Czytelników. Postanowiliśmy przypomnieć dziesięć tekstów, zdobyły największą popularność i odnaleźć te, które okazały się dla Was najbardziej użyteczne. Rok 2016 obfitował w wiele zmian oraz nowości w świecie SEO, o których staraliśmy informować na bieżąco. Utworzona przez nas lista powstała na podstawie liczby unikalnych użytkowników, którzy odwiedzili dany tekst. Jeśli macie zaległości […]

Jak przenieść stronę na HTTPS? Instrukcja krok po kroku
,

Jak przenieść stronę na HTTPS? Instrukcja krok po kroku

Jeszcze na początku XXI wieku wielu poważnych projektantów stron używało protokołu HTTP. Część z nich przeszła na jego bezpieczną wersję (HTTPS) w latach 2010-2011, kiedy to miały miejsce poważne zmiany wywołane przez hakera o pseudonimie Moxie Marlinspike i stworzone przez niego narzędzia. Oprogramowanie Firesheep i SSLStrip umożliwiły kradzież danych z niezabezpieczonych stron internetowych. Niedawno rząd USA zlecił wszystkim federalnym witrynom przejście w trybie pilnym na HTTPS. Ma to się odbyć […]

Urządzenia mobilne wygrały z komputerami
,

Urządzenia mobilne wygrały z komputerami

Niedawno w sieci nastąpił kolejny przełomowy moment i spełnił się przewidywany od dawna trend. Według oficjalnych informacji od Google, ilość wyszukiwań użytkowników mobilnych przewyższyła liczbę osób korzystających z  wyszukiwarki Google na komputerach. Firma przyznaje także, że systemy rankingowe oceniają przeważnie wersję na desktopy. Dopiero od niedawna gigant z doliny Krzemowej zmienił podejście. Teraz prezentowane wyniki mają być coraz bardziej nakierowane na użytkowników mobilnych. W założeniu strony […]

Nowe narzędzie do testów A/B – Google Optimize
, ,

Nowe narzędzie do testów A/B – Google Optimize

Zapowiadane od kilku miesięcy narzędzie Google Optimize właśnie ujrzało światło dzienne. Jest to darmowa wersja, oparta na programie Google Optimize 360, dedykowanym przedsiębiorcom. Zaawansowane modele statystyczne oferowane przez narzędzie sprawiają, że wyniki testów są miarodajne, a prognozy pomocne w realizowaniu rozwiązań dopasowanych do potrzeb użytkownika. Do czego służy Google Optimize? Optimize to rozwiązanie do testów A/B, przydatne w celu zwiększenia konwersji na stronie. Pozwala dostosować serwis do oczekiwań użytkowników. Google […]

Google wprowadza nowy test wersji mobilnych stron
, ,

Google wprowadza nowy test wersji mobilnych stron

Część użytkowników mogła już zauważyć nowy pop-up, który pojawia się na stronie głównej wyszukiwarki Google. To odnośnik do testu dla stron, który ocenia „dostosowanie do komórek”, „szybkość na komórkach” i „szybkość na komputerach” w 100-stopniowej skali. Google po raz kolejny daje nam do zrozumienia, jak ważna jest wersja mobilna strony i jak wielu użytkowników korzysta z Internetu na smartfonach oraz tabletach. Narzędzie oferuje wskazówki, w jaki sposób poprawić responsywność i szybkość strony. To kolejny […]

Podsumowanie Black Friday 2016 – trendy według Google
,

Podsumowanie Black Friday 2016 – trendy według Google

Ostatnie zakupowe „święta” – Black Friday, Cyber Monday i Dzień Darmowej Dostawy – już za nami. Co Google mówi nam o Black Friday 2016? Kto najbardziej zyskał na promocyjnym szale? Postaramy się odpowiedzieć na te pytania. Według danych dostarczanych przez Google Trends, zainteresowanie słowem kluczowym „Black Friday” w okresie 20-26 listopada wzrosło o około 19% w stosunku do analogicznego okresu w poprzednim roku. Można zaobserwować też regularny wzrost […]

Cyber Monday i inne okazje na zwiększenie sprzedaży

Cyber Monday i inne okazje na zwiększenie sprzedaży

Wielkimi krokami zbliża się jeden z najgorętszych okresów w branży e-commerce. Koniec listopada to czas, w jakim można podnieść wyniki sprzedażowe sklepu internetowego, gdyż wśród klientów popularne stają się hasła: Black Friday, Cyber Monday i Dzień Darmowej Dostawy. Black Friday – zakupy czas zacząć! To pierwszy piątek po Święcie Dziękczynienia obchodzonym w Stanach Zjednoczonych. To dzień największych wyprzedaży w amerykańskich sklepach stacjonarnych. W Polsce powoli staje się […]

Mieszany model rozliczeń – wilk syty i owca cała
, ,

Mieszany model rozliczeń – wilk syty i owca cała

Wybór odpowiedniej agencji do pozycjonowania nie jest rzeczą łatwą. Z biegiem lat SEO stało się bowiem na tyle popularną i atrakcyjną formą promocji własnego biznesu, że kolejne firmy zajmujące się szeroko pojętym „marketingiem internetowym” wyrastają w naszym  kraju, jak grzyby po deszczu. Czym zatem kierujemy się, podejmując decyzję o wejściu na tak grząski grunt jakim jest Search Engine Marketing? Niestety, dla większości Klientów czynnikiem dominującym jest […]

Jak skorzystać na świątecznym szale zakupowym?
, ,

Jak skorzystać na świątecznym szale zakupowym?

Święta zbliżają się wielkimi krokami i już usłyszeć można największy sklepowy hit muzyczny wszech czasów: „Last Christmas”, który tak bardzo zachęca do zakupów w sklepach stacjonarnych, że nic dziwnego, iż coraz więcej osób decyduje się na zakupy on-line. Okres przed- i poświąteczny to tradycyjnie prawdziwe żniwa dla większości sklepów internetowych. W tym czasie kupujemy więcej, jesteśmy skłonni wydawać więcej, a decyzja o zakupie przychodzi nam o wiele łatwiej. Może […]

Google mianowało 2016 rokiem „Supershoppera”
,

Google mianowało 2016 rokiem „Supershoppera”

Angielski termin Supershopper to określenie na osobę, która jest ekspertem w dziedzinie zakupów, zna wiodące trendy, najnowsze marki i aktualnie panującą modę, a przede wszystkim wie, gdzie szukać okazji, promocji i wyprzedaży. Co najważniejsze, dokonuje swoich zakupów głównie za pomocą urządzeń mobilnych. W dobie zakupów online, porównywarek cenowych oraz pomocnych aplikacji zakupowych, każdy kto ma trochę wolnego czasu i samozaparcia, może zasłużyć na to miano. Zakupy przez Internet pozwalają na sprowadzenie produktów […]

Wdrożenie nowej wersji strony internetowej krok po kroku – infografika
,

Wdrożenie nowej wersji strony internetowej krok po kroku – infografika

Zmiana wersji serwisu na nową może nastręczyć kłopotów. Zobaczcie, jak im szybko zaradzić i przejść przez cały proces bezboleśnie.   1. Koncepcja Zastanów się, jak ma wyglądać nowa strona. Spróbuj stworzyć taką strukturę, w której każda podstrona z obecnej wersji serwisu będzie miała swój odpowiednik w nowym. Jeśli jest to możliwe, zwiększ ilość (merytorycznych!) podstron. Ustal gdzie, w ramach każdej z podstron, umieścisz treść. 2. Makieta robocza […]

Google rozwija skrzydła

Google rozwija skrzydła

Gigant wyszukiwarek w lot łapie oczekiwania podróżników i dzięki aplikacji Google Flights już od dawna umożliwia znalezienie w ciągu kilku sekund najtańszych połączeń lotniczych. Zabukowane! Niedawno lotem błyskawicy rozeszła się wiadomość, że spółka wznosi się poziom wyżej i od tej pory Google Flights będzie prezentował informacje odnośnie tego, czy wyszukany bilet będzie droższy lub tańszy w ciągu następnych kilkunastu godzin. Aplikacja wysokich lotów Zaktualizowana wersja […]