preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Blog

Jak pozyskać ruch z Pinteresta?

Jak pozyskać ruch z Pinteresta?

Dlaczego Pinterest? Według Alexa.com, serwis społecznościowy Pinterest zajmuje 14. miejsce w USA i 33. miejsce na świecie pod względem liczby aktywnych użytkowników. A liczby te stale rosną. Kilka faktów o serwisie Pinterest: 85% użytkowników to kobiety; 45% użytkowników pochodzi z USA; 42% osób w związku małżeńskim korzysta z tej sieci; 18% użytkowników portalu posiadają dochód ponad 75 000 $ rocznie. Pozyskiwanie ruchu z tego serwisu sprawdza się szczególnie […]

Optymalizacja strony za pomocą pliku .htaccess
, ,

Optymalizacja strony za pomocą pliku .htaccess

Możliwość szybkiego i bezproblemowego skorzystania z witryny sprawia, że użytkownik chętnie zapozna się z przedstawioną treścią i na chwilę się u nas zatrzyma. Co więcej, kiedy następnym razem będzie szukał analogicznych informacji, zwiększa się szansa, że to od naszej witryny rozpocznie poszukiwania. W związku z tym podczas planowania wszelkich działań z zakresu optymalizacji danej witryny na pierwszym miejscu należy stawiać potencjalnego użytkownika – jego wygodę i przyjemność czerpania wiedzy z treści zawartych […]

Rich Cards dostępne globalnie!
, ,

Rich Cards dostępne globalnie!

Od dłuższego czasu Google zwiększa użyteczność swojej wyszukiwarki dla użytkowników mobilnych. Ich liczba jest już na tyle duża, że gigant branży musiał iść z duchem czasu. Po Rich Snippets pora na kolejną nowość – Rich Cards Rich Cards zostały wprowadzone początkowo w USA w 2016, a niedawno (28. Marca 2017) Google zaczęło wprowadzać  je też w innych krajach. Po sukcesie Rich Snippets postanowiono rozszerzyć możliwości prezentowania wzbogaconych […]

Nowa aktualizacja Google Fred, czyli spore zamieszanie w wynikach organicznych
,

Nowa aktualizacja Google Fred, czyli spore zamieszanie w wynikach organicznych

W dniu 8 marca Google wprowadziło kolejną aktualizację algorytmu, tym razem celując w strony zawierające treści stosunkowo niskiej jakości. Wszystko wskazuje na to, że celem wdrożenia algorytmu „Fred” było obniżenie pozycji witryn nastawionych głównie na generowanie zysków z programów partnerskich i reklam. Jak łatwo można się domyślić, wiele witryn odnotowało spore spadki sięgające nawet 70-80% ruchu organicznego w porównaniu z okresem sprzed aktualizacji. Oficjalnie […]

Jak prawidłowo zareklamować się w Google Maps? Korzystanie z usługi Google Moja Firma
, , , ,

Jak prawidłowo zareklamować się w Google Maps? Korzystanie z usługi Google Moja Firma

Google Maps jest jedną z najpopularniejszych usług oferowanych przez giganta z Doliny Krzemowej. Współcześnie oferuje nie tylko możliwość przeglądania map, zdjęć panoramicznych czy wyszukiwania połączeń komunikacyjnych. Z upływem czasu wachlarz opcji rozbudowano pod kątem współpracy z firmami i organizacjami, dając im narzędzie do darmowej promocji. Usługa Google Moja Firma, ściśle zintegrowana z serwisem Google Maps, daje możliwość utworzenia spersonalizowanego profilu prowadzonej działalności – udostępniając w prosty sposób dane na temat […]

Wyszukiwanie w Google: [22] Populane sposoby szukania informacji w wyszukiwarce Google

Wyszukiwanie w Google: [22] Populane sposoby szukania informacji w wyszukiwarce Google

W Internecie pojawia się coraz więcej informacji. Powoduje to trudności w odszukaniu tych, na których najbardziej nam zależy. Statystyka podaje, że obecnie na świecie jest ponad miliard stron internetowych. Codziennie są tworzone nowe informacje w postaci wpisów, obrazów i filmów. Ich nawał powoduje problemy w znalezieniu konkretnej informacji. *** Kilka prostych rad ułatwi korzystanie z wyszukiwarki Google, aby zawsze znaleźć to, czego się szuka. 1. Operator „site:” – […]

Jestem w topie, nad AdWordsami!
, ,

Jestem w topie, nad AdWordsami!

Pozycjonowanie strony daje nam możliwość znalezienia się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania – docelowo na pierwszym miejscu. Jeśli to za mało możemy zainwestować w działania PPC i zająć jedną z pozycji zarezerwowanych dla reklam Google AdWords. Jest jednak możliwość, aby nasza strona pojawiła się jeszcze wyżej! Wszystko za sprawą Direct Answers – rozwiązaniu, dzięki któremu możemy zająć miejsce na szczycie wyników wyszukiwania, nad wynikami organicznymi i Google […]

Linkowanie w dobie Pingwina online
,

Linkowanie w dobie Pingwina online

Google „niepokoiło” nas aktualizacjami algorytmu o nazwie Pingwin od wielu lat. W pamiętnym 2012 roku branżę SEO owiała czarna chmura. Pozycjonowanie poprzez zdobywanie odnośników przychodzących do stron nie było już takie łatwe jak wcześniej. Gdzieś w międzyczasie usłyszeliśmy, że ostatecznie Pingwin ma zostać wdrożony do algorytmu na stałe, czyli działać online. Po początkowym przerażeniu wielu specjalistów zaczęło myśleć: „niech Pingwin już zostanie, zastraszanie się skończy i będziemy wiedzieć przynajmniej, na czym stoimy” 🙂 […]

Google zaleca nie stosowanie operatora „link” do sprawdzania linków przychodzących

Google zaleca nie stosowanie operatora „link” do sprawdzania linków przychodzących

11 stycznia bieżącego roku pracownik Google – John Mueller za pomocą Twitter’a zalecił nie stosowanie operatora „link”. Dla większości osób związanych z SEO to żadna nowość. Operator ten już od wielu lat nie dawał wiarygodnych wyników. Działał na zasadzie pokazywania jedynie próbki linków przychodzących. W artykule Pomocy Google pod tytułem „Link do Twojej witryny”, znajdującym się pod adresem: https://support.google.com/webmasters/answer/55281?hl=pl, możemy przeczytać: „Aby zobaczyć częściową listę linków prowadzących do dowolnej […]

Kary za reklamy pełnoekranowe – to oficjalne
,

Kary za reklamy pełnoekranowe – to oficjalne

Jak potwierdzili John Mueller oraz Gary Illyes, 10 stycznia Google wprowadziło kary dla stron mobilnych z pełnoekranowymi reklamami pop-up. Karane będą jednak tylko pop-upy pojawiające się na stronach, do których bezpośrednio prowadzi wynik wyszukiwania z Google.   To kontynuacja polityki Google, gdzie coraz ważniejszy staje się łatwy dostęp do treści i UX. Utrudniony dostęp do contentu może skutkować niższą pozycją w wynikach wyszukiwania.   Więcej o zmianach tutaj […]

Od dzisiaj nowy czynnik rankingowy Google

Od dzisiaj nowy czynnik rankingowy Google

Już od dzisiaj, czyli od 10 stycznia 2017 roku, Google będzie brał pod uwagę nowy czynnik rankingowy, o czym pisaliśmy w artykule „Usunięcie z wyników wyszukiwania” już w sierpniu ubiegłego roku. Informacja ta pojawiła się na oficjalnym blogu Google z prawie pięciomiesięcznym wyprzedzeniem, dając webmasterom bardzo dużo czasu na dostosowanie swoich serwisów do nowego czynnika rankingowego. Dla tych, którzy jednak tego nie zrobili, dziś nadszedł ostatni moment na dokonanie zmian […]

Opinie konsumenckie Google dostępne w Polsce

Opinie konsumenckie Google dostępne w Polsce

Opinie konsumenckie Google to darmowy program, który w imieniu reklamodawców zbiera opinie klientów na temat zakupów u określonego sprzedawcy. Klienci mogą zgodzić się na udział w ankiecie, która pozwoli im ocenić zadowolenie z zakupów. Opinie te brane są pod uwagę przy kwalifikowaniu witryny do wyświetlania oceny sprzedawcy. Program jest dostępny w wielu krajach, w tym od listopada także w Polsce. Aby móc skorzystać z programu, należy spełnić kilka wymagań technicznych. Po pierwsze musimy mieć możliwość […]