preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Protokół HTTP i HTTPS – podstawowe różnice
,

Protokół HTTP i HTTPS – podstawowe różnice

Adres każdej strony internetowej pojawiającej się w pasku przeglądarki jest poprzedzony odpowiednim protokołem: http lub https. Nawet podając bezpośrednio adres na przykład dowolny-adres-strony.pl jest on automatycznie uzupełniany odpowiednio o http lub https, zapewniając poprawne wyświetlenie strony internetowej. Dzieje się tak dlatego, że protokoły stanowią nieodłączną część adresu URL (ang. Uniform Resource Locator) czyli adresu strony internetowej. [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Optymalizacja strony www pod Google
, ,

Optymalizacja strony www pod Google

W niniejszym artykule postaram się przybliżyć Tobie podstawowe informacje dotyczące optymalizacji stron internetowych dla wyszukiwarki Google. Skupię się wyłącznie na tym narzędziu, ponieważ jest to zdecydowanie najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa na świecie oraz niemal monopolista na polskim rynku. Z lektury tego artykułu dowiesz się, Drogi Czytelniku, czym jest wspomniana optymalizacja strony, po co się ją wykonuje, na czym ona polega oraz dlaczego w ogóle działa. Mam nadzieję, że tekst okaże się pomocny i przybliży Tobie zasady rządzące pozycjami w wyszukiwarce [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Netpeak Spider – przydatne narzędzie specjalisty SEO i alternatywa dla Screaming Froga

Netpeak Spider – przydatne narzędzie specjalisty SEO i alternatywa dla Screaming Froga

Screaming Frog jest jednym z najpopularniejszych narzędzi do crawlowania i analizy witryn internetowych. Dobrą alternatywą dla niego może być Netpeak Spider. W artykule przybliżę jego ciekawe funkcje i usprawnienia, pomagające w analizie danych oraz w poszukiwaniu możliwości optymalizacji witryn.   Dlaczego Netpeak Spider? Netpeak Spider nie jest tak popularny jak dobrze znany „Excel optymalizacji”: Screaming Frog. Program zawiera jednak wiele wskazówek i podpowiedzi dla osób stale poszukujących nowych sposobów na optymalizację [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Content marketing – co to jest, jak działa i jakie daje korzyści?
,

Content marketing – co to jest, jak działa i jakie daje korzyści?

Content marketing jest aktualnie jednym z najpopularniejszych rodzajów marketingu. Zainteresowanie tym pojęciem znacząco wzrosło na przestrzeni ostatnich lat, co doskonale widać na poniższym wykresie z narzędzia Google Trends: trends.embed.renderExploreWidget("TIMESERIES", {"comparisonItem":[{"keyword":"content marketing","geo":"","time":"today 5-y"}],"category":0,"property":""}, {"exploreQuery":"date=today%205-y&q=content%20marketing","guestPath":"https://trends.google.pl:443/trends/embed/"}); [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Gdzie założyć bloga? – Platformy i systemy blogowe – darmowe i płatne – Porównanie
,

Gdzie założyć bloga? – Platformy i systemy blogowe – darmowe i płatne – Porównanie

Użytkownicy internetu pragnący prowadzić własnego bloga często zadają pytanie - Gdzie założyć swojego bloga? Wyróżnić można kilka platform blogowych. Okazuje się, że wybór właściwej platformy może mieć ogromne znaczenie pod względem wyglądu, popularności oraz pozycji w wyszukiwarce. Na szczęście wiele platform swoimi specjalnymi rozwiązaniami ułatwia znacznie prowadzenie własnego bloga. Lista najpopularniejszych platform i systemów blogowych: 1. Wordpress.org (od 2003) - darmowy CMS [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

10 najlepszych źródeł wiedzy o SEO

10 najlepszych źródeł wiedzy o SEO

Zmiany i aktualizacje to codzienność w pracy każdego SEOwca. Ostatnio pisaliśmy od czego zacząć naukę SEO, teraz podpowiadamy, skąd czerpać informacje, kiedy podstawy są już dla Ciebie oczywiste i poszukujesz sprawdzonych źródeł wiedzy, aby zawsze być na bieżąco z nowościami z branży. Istnieją witryny, do których lubią odwoływać się eksperci i które warto subskrybować lub odwiedzać. [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Jak założyć konto pocztowe Gmail?

Jak założyć konto pocztowe Gmail?

Konto mailowe Gmail jest darmowe, pozbawione uciążliwych reklam, umożliwia korzystanie z czatu,wykonywanie połączeń głosowych i rozmów video dzięki Google Hangouts, oraz udostępnia aż 15GB miejsca na naszą pocztę e-mail. Dodatkowymi zaletami które oferuje poczta Gmail są: zaawansowane wyszukiwanie poczty oraz jej filtrowanie wg typów wiadomości. Co więcej, po utworzeniu konta Gmail otrzymujemy konto Google, co oznacza łatwy dostęp do pozostałych usług oferowanych przez Google. Są to między [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Google AdWords zmienia nazwę – od dzisiaj będzie znane jako Google Ads

Google AdWords zmienia nazwę – od dzisiaj będzie znane jako Google Ads

Po niemal osiemnastoletniej obecności na rynku, narzędzie Google AdWords doczekało się nowej nazwy. Jak poinformował nas starszy wiceprezes ds. reklam i handlu, Sridhar Ramaswamy, jest to część globalnej strategii upraszczania brandów, by, parafrazując: „stały się dostępne z wielu miejsc dla wszystkich zainteresowanych użytkowników”. Według doniesień z oficjalnego bloga Google, nowa nazwa powinna pojawiać się począwszy od dn. [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Pokolenie Z – czyli generacja, której nie znacie. Kim są „Zetki” i jak do nich dotrzeć?

Pokolenie Z – czyli generacja, której nie znacie. Kim są „Zetki” i jak do nich dotrzeć?

Millenialsi zostali medialnie „odmienieni” przez wszystkie możliwe przypadki. Niektórzy przespali jednak fakt, że kilka lat temu to właśnie Generacja Z zaczęła powoli wkraczać w dorosłość. Kim więc jest tajemnicze Pokolenie Z, jakie ma nawyki konsumenckie i na co powinniśmy zwrócić uwagę kierując do nich treści reklamowe?   Pokolenia naznaczone stereotypami Millenialsi są grupą społeczną, która uległa powszechnej stereotypizacji. Każdy miał tutaj coś do mądrego do powiedzenia – od narzekających [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Jak działa wyszukiwarka Google?

Jak działa wyszukiwarka Google?

Wyszukiwarka Google zadebiutowała na rynku niemal 20 lat temu. We wrześniu 1998 roku dwóch doktorantów Uniwersytetu Stanforda – Larry Page i Sergey Brin – wydało na świat projekt mający na celu stworzenie działającej i przyjaznej dla użytkownika wyszukiwarki danych w sieci globalnej. W tym momencie, być może nie w pełni intencjonalnie, obaj panowie zapisali ważną kartę w księdze internetowej historii. To co zaczęło się jako niewielki studencki projekt, szybko przyciągnęło wpływowych [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Możliwy podatek od linków? Przyszłość Internetu a reforma praw autorskich

Możliwy podatek od linków? Przyszłość Internetu a reforma praw autorskich

Głosowanie Komisji Prawnej Parlamentu Europejskiego nad Prawami Autorskimi W dniu 20 czerwca 2018 roku, Komisja Prawna Parlamentu Europejskiego (JURI) głosowała nad zmianami w prawach autorskich w krajach Unii Europejskiej. Proces legislacyjny jest jeszcze w początkowej fazie, ale warto przyjrzeć się proponowanym zmianom, ponieważ dotyczą one praw autorskich w kontekście treści publikowanych w Internecie. Jakie mogą być efekty tych zmian? Historia Propozycji Oryginalne propozycje zmian w prawach autorskich pojawiły się we wrześniu 2016 roku. Reforma miała opierać [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Wyszukiwanie z użyciem operatora – Google site:

Wyszukiwanie z użyciem operatora – Google site:

Częstą potrzebą, nie tylko w przypadku działań prowadzonych w ramach SEO, jest możliwość precyzyjnego przyczesywania wyników wyszukiwania. W przypadku witryn firmowych niejednokrotnie pewnie zastanawialiśmy się czy wprowadzane przez nas na bieżąco zmiany na stronie zostały prawidłowo uwzględnione w wynikach organicznych. Innym razem naszym celem było znalezienie konkretnych wyników wyszukiwania, w obrębie określonej domeny – szukając chociażby wybranego produktu w sklepie, bądź konkretnego artykułu na blogu lub portalu społecznościowym. [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj