preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Podsumowanie Black Friday 2016 – trendy według Google
,

Podsumowanie Black Friday 2016 – trendy według Google

Ostatnie zakupowe „święta” – Black Friday, Cyber Monday i Dzień Darmowej Dostawy – już za nami. Co Google mówi nam o Black Friday 2016? Kto najbardziej zyskał na promocyjnym szale? Postaramy się odpowiedzieć na te pytania. Według danych dostarczanych przez Google Trends, zainteresowanie słowem kluczowym „Black Friday” w okresie 20-26 listopada wzrosło o około 19% w stosunku do analogicznego okresu w poprzednim roku. Można zaobserwować też regularny wzrost w poprzednich latach. W tym [...]

Mieszany model rozliczeń – wilk syty i owca cała
, ,

Mieszany model rozliczeń – wilk syty i owca cała

Wybór odpowiedniej agencji do pozycjonowania nie jest rzeczą łatwą. Z biegiem lat SEO stało się bowiem na tyle popularną i atrakcyjną formą promocji własnego biznesu, że kolejne firmy zajmujące się szeroko pojętym "marketingiem internetowym" wyrastają w naszym  kraju, jak grzyby po deszczu. Czym zatem kierujemy się, podejmując decyzję o wejściu na tak grząski grunt jakim jest Search Engine Marketing? Niestety, dla większości [...]

5 sposobów na uniknięcie duplikacji
,

5 sposobów na uniknięcie duplikacji

Jedną z dobrych praktyk pozycjonowania stron internetowych jest unikanie tworzenia powieleń treści, czyli duplikacji. Z duplikatami mamy do czynienia, gdy dana treść jest dostępna pod wieloma adresami URL, zarówno na obszarze witryny (duplikaty wewnętrzne), jak i w całej sieci (duplikaty zewnętrzne). Powielenia mogą przyjmować różną formę – tekstu, plików multimedialnych, podstron bądź jej fragmentów (duplikaty częściowe). Z punktu widzenia wyszukiwarki internetowej, posiadanie powielonej treści wpływa [...]

Google uruchomi oddzielny, mobilny indeks wyszukiwania!
, ,

Google uruchomi oddzielny, mobilny indeks wyszukiwania!

Google zapowiada poważne zmiany, które mają dokonać się w ciągu kilku miesięcy. Webmaster Trends Analyst w Google, Gary Illyes zapowiedział, że firma planuje stworzyć oddzielny indeks wyszukiwania mobilnego. Nowy indeks ma stać się podstawowym i działać niezależnie od zwykłego indeksu Google. Obecnie wyszukiwarka posiada jeden indeks, jednak od dawna mówi się, że wyniki wyświetlane na urządzeniach mobilnych są bardziej aktualne.   Google wprowadza mobilny indeks wyszukiwania – co to oznacza dla użytkowników?   [...]

Funkcjonalność strony – 5 banalnych zasad, dzięki którym zwiększysz konwersję
,

Funkcjonalność strony – 5 banalnych zasad, dzięki którym zwiększysz konwersję

Każdy właściciel strony internetowej marzy o tym, aby przyciągnąć jak najwięcej użytkowników i przekształcić ich w lojalnych klientów. Kluczem do sukcesu jest funkcjonalność strony, która bezpośrednio wpływa na konwersję. W tym artykule przedstawimy 5 prostych zasad, które pomogą Ci zoptymalizować swoją stronę i zwiększyć jej efektywność. Dzięki poprawie funkcjonalności strony Twoja witryna stanie się bardziej przyjazna dla użytkowników. Wpłynie to na lepsze wyniki sprzedażowe. Funkcjonalność strony internetowej – dlaczego jest [...]

Darmowy audyt SEO –  pomóż swojemu biznesowi
, ,

Darmowy audyt SEO – pomóż swojemu biznesowi

Mały ruch na stronie potrafi zmartwić każdego. Przeraża też sytuacja, gdy odwiedzający opuszczają witrynę z niewiadomych przyczyn. Powodem może być jej kondycja, która odgrywa bardzo ważną rolę. Jeżeli chcemy mieć zadowolonych Klientów i zwiększać zyski swojej firmy, dajmy im to, czego oczekują. Jakie warunki musi obecnie spełniać strona internetowa? Po pierwsze: szybko się ładować. Po drugie: posiadać unikalne treści. Po trzecie: być „mobile friendly” [...]

Cytaty Google. 5 wyszukanych myśli założycieli wyszukiwarki, które pomogą Ci odnieść sukces

Cytaty Google. 5 wyszukanych myśli założycieli wyszukiwarki, które pomogą Ci odnieść sukces

Sprawdziliśmy, co ciekawego o biznesie swoim i biznesie w ogóle mają do powiedzenia założyciele Google, Larry Page i Sergey Brin. Proste pomysły są zazwyczaj najlepsze. 1 „Stwierdziliśmy, że informacje można wyszukiwać lepiej. Poczyniliśmy prostą obserwację, że nie wszystkie strony są takie same. Niektóre są ważniejsze.” Sergey Brin Efektywne zarządzanie zasobami 2 „Około 70% zasobów przeznaczamy na podstawowe [...]

Chcesz być kontent? Zadbaj o dobry kontakt i content
,

Chcesz być kontent? Zadbaj o dobry kontakt i content

Jeśli zależy Państwu na wysokiej jakości tekstów publikowanych w ramach strony internetowej przez agencję SEO, warto pamiętać o dostarczeniu copywriterowi wytycznych i (ewentualnie) materiałów, które pomogą stworzyć mu treści zgodne z oczekiwaniami. Dla piszącego bezcenne będą chociażby informacje o tym, jakie produkty lub usługi są najważniejsze dla firmy, przynoszą najwięcej konwersji lub na promocji jakich po prostu Klient chce się skupić. Bez odpowiedniej komunikacji [...]

AMP, czyli Accelerated Mobile Pages na stronach wyników wyszukiwania Google

AMP, czyli Accelerated Mobile Pages na stronach wyników wyszukiwania Google

Na początku sierpnia na Google Webmaster Central Blog opublikowano dodatkowe informacje na temat AMP, czyli Accelerated Mobile Pages. Od czasu ogłoszenia wyświetlania wyników wyszukiwania AMP przez wyszukiwarkę Google (w sekcji "Top stories") pół roku temu, w jej indeksie znalazło się około 150 milionów dokumentów. 4 miliony z nich są indeksowane każdego tygodnia. [...]

Skuteczność reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych

Skuteczność reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych

Biorąc pod uwagę skuteczność reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych, na potencjalnych klientów najlepiej działają duże formaty i większa liczba produktów na jednym banerze - wynika z analizy RTB House. Analizy pokazują, że średni CTR (relacja pomiędzy liczbą kliknięć i wyświetleń) reklam na urządzeniach mobilnych jest wyższy od tych na komputerach i oscyluje w granicach 0,84 proc. na smartfonach i 0,87 proc. na tabletach (vs. 0,73 proc. na komputerach). [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj