preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Instagram dla firmy – jak prowadzić profil biznesowy?
, ,

Instagram dla firmy – jak prowadzić profil biznesowy?

Kiedy w 2012 roku Facebook przejmował platformę za miliard dolarów, eksperci z branży zastanawiali się czy jest to opłacalna inwestycja. Od tego czasu jednak minęło kilka lat, a specjaliści z Facebooka, wykorzystując potencjał aplikacji do dodawania zdjęć, zmienili ją w sprawną maszynę do promocji marek i biznesów. Miesięcznie z Instagrama korzysta ponad 700 milionów osób, które publikują kilkadziesiąt milionów zdjęć dziennie. Skoro więc na tej popularnej platformie znajduje się Twój klient nie może tam zabraknąć Twojej marki. Według ostatnich [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Przyspieszone strony mobilne zyskują na popularności
, ,

Przyspieszone strony mobilne zyskują na popularności

Już 25 milionów domen z AMP w sieci! Przyspieszone strony mobilne nie przestają przyspieszać. Najnowsze dane giganta z Mountain View wskazują, że w sieci istnieją już ponad cztery miliardy stron AMP w 25 milionach domen. Dla porównania - zaledwie kilka miesięcy temu, w sierpniu 2017, informowaliśmy, że w sieci są dwa miliardy podstron wykorzystujących AMP w około 900 tysiącach domen. Nie sposób nie zauważyć, jak nieproporcjonalny jest wzrost liczby domen wykorzystujących AMP w stosunku do liczby podstron. O ile liczba podstron się podwoiła, o [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Depozycjonowanie stron – czym jest i jak się bronić?
,

Depozycjonowanie stron – czym jest i jak się bronić?

Zajmując się pozycjonowaniem stron internetowych niejednokrotnie byłem pytany o to, jak obniżyć pozycję strony w Google i czy to w ogóle możliwe? Zaznajomieni z branżą znają lub przynajmniej słyszeli termin ‘negatywne SEO’, czyli pospolicie depozycjonowanie. Czym jest depozycjonowanie? Negatywne SEO to zespół zabiegów i czynności, które można wykonać w środowisku internetowym, a które mają na celu ogólne obniżenie jakości i widoczności strony lub wyrzucenie jej z rankingu dla konkretnych słów kluczowych. Zabiegi, które obejmuje depozycjonowanie, [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Nowe wytyczne dla stron AMP
, , ,

Nowe wytyczne dla stron AMP

Kilka dni temu na oficjalnym blogu Google Webmaster Central pojawiło się interesujące obwieszczenie dotyczące witryn technologii AMP. Od 1 lutego 2018 Google będzie wymagać, aby zawartość konkretnej podstrony w wersji AMP była dokładnym odpowiednikiem zawartości na tej samej podstrony w wersji oryginalnej. Powszechny debiut technologii AMP miał miejsce [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Skuteczna kampania Google AdWords – jak wybrać agencję?
, ,

Skuteczna kampania Google AdWords – jak wybrać agencję?

10 praktycznych porad, jak rozmawiać z agencjami, by wybrać najlepszą ofertę Klienci, z którymi rozmawiam na temat reklamy w Internecie, często uzależniają wybór oferty od ceny. Takie założenie, wbrew pozorom, może uniemożliwić osiągnięcie zamierzonego celu biznesowego, ze względu na nieefektywne wykorzystanie środków. Odpowiednie przygotowanie do rozmowy z agencją pomoże Ci uniknąć pochopnych decyzji i zwiększyć swój potencjał reklamowy. Oto kilka ważnych aspektów, na które trzeba zwrócić uwagę przy wyborze oferty. W dzisiejszych czasach trudno sobie [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Zrzekanie się linków przychodzących, czy to konieczne?
, ,

Zrzekanie się linków przychodzących, czy to konieczne?

W ostatnim Hangoucie z Johnem Muellerem padło kilka interesujących zdań na temat działania narzędzia do zrzekania się linków przychodzących, które jest częścią Google Search Console. John powiedział, że korzystanie z tego narzędzia jest konieczne właściwie tylko wtedy, gdy na administrowanej stronie pojawił się filtr ręczny, ale wymienił również inne sytuacje, w których warto do niego sięgnąć. Jeśli pracownik Google ocenił linki strony na tyle nisko, by nałożyć jej filtr ręczny, a nie mamy bezpośredniej czy pośredniej możliwości usunięcia [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Nowy Messenger dla biznesu
, ,

Nowy Messenger dla biznesu

Polski Facebook ma ponad 14 miliony aktywnych użytkowników, większość z nich korzysta także z udostępnionego przez platformę Messengera, łatwego narzędzia ułatwiającego komunikację. Widząc stale rosnącą popularność komunikatora, Facebook postanowił wprowadzić udogodnienie przeznaczone dla biznesu. Nowa wtyczka do Messengera, umożliwi umieszczenie komunikatora na stronie internetowej i prowadzenie live chatu z klientem. Narzędzie jest pomocne dla firm i przedsiębiorstw kontakcie z klientami w nowy i angażujący sposób. Udostępnienie wtyczki Consumer [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Wpływ Social Media na pozycjonowanie
, ,

Wpływ Social Media na pozycjonowanie

Ogólna zasada jest prosta. Jeśli chcesz pozyskiwać duży, kaloryczny ruch na swoją stronę internetową, rozsiąść się wygodnie w TOPach wyników wyszukiwania, aktywność w mediach społecznościowych jest koniecznością. Nie jest to jednak sytuacja przyczynowo-skutkowa. Duża aktywność w Social Media nie ma bezpośredniego wpływu na pozycje w wynikach wyszukiwania. Istnieje tu jednak ewidentna zależność. Strony zajmujące wysokie pozycje w SERPach z reguły mogą pochwalić się sporą aktywnością w mediach społecznościowych. Skąd zatem ta korelacja między [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Co to są meta tagi? Znaczniki meta a pozycjonowanie
,

Co to są meta tagi? Znaczniki meta a pozycjonowanie

Meta tagi to krótkie fragmenty tekstu umieszczane w kodzie strony internetowej, które pomagają wyszukiwarkom zrozumieć zawartość strony. Choć nie są widoczne dla użytkowników, pełnią ważną funkcję w pozycjonowaniu stron w wynikach wyszukiwania. W tym artykule przyjrzymy się, czym dokładnie są meta tagi. Jak działają i dlaczego są takie ważne dla SEO? Meta tagi – co to takiego? Znaczenie meta tagów Meta tagi to fragmenty kodu HTML, które dostarczają informacji o witrynie wyszukiwarkom i odwiedzającym. Przy okazji są elementem [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Nowe oznaczenie plików PDF w wynikach Google
,

Nowe oznaczenie plików PDF w wynikach Google

Wygląd wyników wyszukiwania ulega nieustannym zmianom. Często są to drobne, niemal niewidoczne poprawki, jakie w niewielkim stopniu usprawniają korzystanie z wyszukiwarki. Czasem jednak pojawiają się koncepcje, które sprawiają, że używanie Google staje się znacznie wygodniejsze. Kilka dni temu na Twitterze pojawił się screen – można na nim zauważyć nową funkcjonalność w wynikach wyszukiwania na urządzeniach mobilnych. W snippecie obok adresu URL znajduje się niewielka etykieta informująca, że dany wynik jest plikiem PDF, a nie zwykłą podstroną serwisu. [caption [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Firefox 57 i Web Extensions – czyli rewolucja wtyczek do FF

Firefox 57 i Web Extensions – czyli rewolucja wtyczek do FF

Wtyczki SEO w Web Extensions Rozszerzenia dostosowane pod branżę SEO od dawna stanowiły prężną gałąź bazy modułów Firefoxa. Część z nich została bezproblemowo przepisana pod wymagania nowego interfejsu  – niestety nie jest to reguła w przypadku każdej popularnej wtyczki. Aby zilustrować czego należy się spodziewać po aktualizacji w dniu 14 listopada, poniżej przedstawiamy przykładowe popularne rozszerzenia SEO oraz stan ich przygotowania pod Web Extensions. Część funkcjonalności nie zostanie [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Przekierowania adresów podstron za pomocą skryptu PHP
,

Przekierowania adresów podstron za pomocą skryptu PHP

Przekierowanie adresów podstron to kluczowy element zarządzania stroną internetową, który pozwala na płynne przenoszenie użytkowników z jednej strony na inną. W tym artykule omówimy, jak za pomocą skryptu PHP można efektywnie przekierowywać adresy podstron. Dzięki temu narzędziu, można nie tylko poprawić nawigację na stronie, ale również zadbać o lepsze wyniki w wyszukiwarkach internetowych. Dlaczego przekierowania za pomocą PHP są kluczowe dla SEO? Przekierowania w PHP są istotne dla SEO. Dlaczego? Ponieważ pomagają w zarządzaniu [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj