preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Blog

Rich Cards dostępne globalnie!
, ,

Rich Cards dostępne globalnie!

Od dłuższego czasu Google zwiększa użyteczność swojej wyszukiwarki dla użytkowników mobilnych. Ich liczba jest już na tyle duża, że gigant branży musiał iść z duchem czasu. Po Rich Snippets pora na kolejną nowość - Rich Cards Rich Cards zostały wprowadzone początkowo w USA w 2016, a niedawno (28. Marca 2017) Google zaczęło wprowadzać  je też w innych krajach. Po sukcesie Rich Snippets postanowiono rozszerzyć możliwości prezentowania wzbogaconych treści dla użytkownika. Wyniki w założeniu [...]

Nowa aktualizacja Google Fred, czyli spore zamieszanie w wynikach organicznych
,

Nowa aktualizacja Google Fred, czyli spore zamieszanie w wynikach organicznych

W dniu 8 marca Google wprowadziło kolejną aktualizację algorytmu, tym razem celując w strony zawierające treści stosunkowo niskiej jakości. Wszystko wskazuje na to, że celem wdrożenia algorytmu „Fred” było obniżenie pozycji witryn nastawionych głównie na generowanie zysków z programów partnerskich i reklam. Jak łatwo można się domyślić, wiele witryn odnotowało spore spadki sięgające nawet 70-80% ruchu organicznego w porównaniu z okresem sprzed aktualizacji. Oficjalnie Google nie potwierdziło wdrożenia nowego algorytmu, lecz specjaliści [...]

Jak prawidłowo zareklamować się w Google Maps? Korzystanie z usługi Google Moja Firma
, , , ,

Jak prawidłowo zareklamować się w Google Maps? Korzystanie z usługi Google Moja Firma

Google Maps jest jedną z najpopularniejszych usług oferowanych przez giganta z Doliny Krzemowej. Współcześnie oferuje nie tylko możliwość przeglądania map, zdjęć panoramicznych czy wyszukiwania połączeń komunikacyjnych. Z upływem czasu wachlarz opcji rozbudowano pod kątem współpracy z firmami i organizacjami, dając im narzędzie do darmowej promocji. Usługa Google Moja Firma, ściśle zintegrowana z serwisem Google Maps, daje możliwość utworzenia spersonalizowanego profilu prowadzonej działalności – udostępniając w prosty sposób dane [...]

Wyszukiwanie w Google: [22] Populane sposoby szukania informacji w wyszukiwarce Google

Wyszukiwanie w Google: [22] Populane sposoby szukania informacji w wyszukiwarce Google

W Internecie pojawia się coraz więcej informacji. Powoduje to trudności w odszukaniu tych, na których najbardziej nam zależy. Statystyka podaje, że obecnie na świecie jest ponad miliard stron internetowych. Codziennie są tworzone nowe informacje w postaci wpisów, obrazów i filmów. Ich nawał powoduje problemy w znalezieniu konkretnej informacji. [caption id="attachment_6727" align="aligncenter" width="575"] [...]

Jestem w topie, nad AdWordsami!
, ,

Jestem w topie, nad AdWordsami!

Pozycjonowanie strony daje nam możliwość znalezienia się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania – docelowo na pierwszym miejscu. Jeśli to za mało możemy zainwestować w działania PPC i zająć jedną z pozycji zarezerwowanych dla reklam Google AdWords. Jest jednak możliwość, aby nasza strona pojawiła się jeszcze wyżej! Wszystko za [...]

Linkowanie w dobie Pingwina online
,

Linkowanie w dobie Pingwina online

Google "niepokoiło" nas aktualizacjami algorytmu o nazwie Pingwin od wielu lat. W pamiętnym 2012 roku branżę SEO owiała czarna chmura. Pozycjonowanie poprzez zdobywanie odnośników przychodzących do stron nie było już takie łatwe jak wcześniej. Gdzieś w międzyczasie usłyszeliśmy, że ostatecznie Pingwin ma zostać wdrożony do algorytmu na stałe, czyli działać online. Po początkowym przerażeniu wielu specjalistów zaczęło myśleć: "niech Pingwin już zostanie, zastraszanie [...]

Opinie konsumenckie Google dostępne w Polsce

Opinie konsumenckie Google dostępne w Polsce

Opinie konsumenckie Google to darmowy program, który w imieniu reklamodawców zbiera opinie klientów na temat zakupów u określonego sprzedawcy. Klienci mogą zgodzić się na udział w ankiecie, która pozwoli im ocenić zadowolenie z zakupów. Opinie te brane są pod uwagę przy kwalifikowaniu witryny do wyświetlania oceny sprzedawcy. Program jest dostępny w wielu krajach, w tym od listopada także w Polsce. Aby móc skorzystać z programu, należy spełnić kilka wymagań technicznych. [...]

Jak przenieść stronę na HTTPS? Instrukcja krok po kroku
,

Jak przenieść stronę na HTTPS? Instrukcja krok po kroku

Jeszcze na początku XXI wieku wielu poważnych projektantów stron używało protokołu HTTP. Część z nich przeszła na jego bezpieczną wersję (HTTPS) w latach 2010-2011, kiedy to miały miejsce poważne zmiany wywołane przez hakera o pseudonimie Moxie Marlinspike i stworzone przez niego narzędzia. Oprogramowanie Firesheep i SSLStrip umożliwiły kradzież danych z niezabezpieczonych stron internetowych. Niedawno rząd USA zlecił wszystkim federalnym witrynom przejście w trybie pilnym na HTTPS. Ma to się odbyć najpóźniej [...]

Nowe narzędzie do testów A/B – Google Optimize
, ,

Nowe narzędzie do testów A/B – Google Optimize

Zapowiadane od kilku miesięcy narzędzie Google Optimize właśnie ujrzało światło dzienne. Jest to darmowa wersja, oparta na programie Google Optimize 360, dedykowanym przedsiębiorcom. Zaawansowane modele statystyczne oferowane przez narzędzie sprawiają, że wyniki testów są miarodajne, a prognozy pomocne w realizowaniu rozwiązań dopasowanych do potrzeb użytkownika. Do czego służy Google Optimize? Optimize to rozwiązanie do testów A/B, przydatne w celu zwiększenia konwersji na stronie. [...]

Podsumowanie Black Friday 2016 – trendy według Google
,

Podsumowanie Black Friday 2016 – trendy według Google

Ostatnie zakupowe „święta” – Black Friday, Cyber Monday i Dzień Darmowej Dostawy – już za nami. Co Google mówi nam o Black Friday 2016? Kto najbardziej zyskał na promocyjnym szale? Postaramy się odpowiedzieć na te pytania. Według danych dostarczanych przez Google Trends, zainteresowanie słowem kluczowym „Black Friday” w okresie 20-26 listopada wzrosło o około 19% w stosunku do analogicznego okresu w poprzednim roku. Można zaobserwować też regularny wzrost w poprzednich latach. W tym [...]

Mieszany model rozliczeń – wilk syty i owca cała
, ,

Mieszany model rozliczeń – wilk syty i owca cała

Wybór odpowiedniej agencji do pozycjonowania nie jest rzeczą łatwą. Z biegiem lat SEO stało się bowiem na tyle popularną i atrakcyjną formą promocji własnego biznesu, że kolejne firmy zajmujące się szeroko pojętym "marketingiem internetowym" wyrastają w naszym  kraju, jak grzyby po deszczu. Czym zatem kierujemy się, podejmując decyzję o wejściu na tak grząski grunt jakim jest Search Engine Marketing? Niestety, dla większości [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj