preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*

Blog

Wyszukiwanie z użyciem operatora – Google site:

Wyszukiwanie z użyciem operatora – Google site:

Częstą potrzebą, nie tylko w przypadku działań prowadzonych w ramach SEO, jest możliwość precyzyjnego przyczesywania wyników wyszukiwania. W przypadku witryn firmowych niejednokrotnie pewnie zastanawialiśmy się czy wprowadzane przez nas na bieżąco zmiany na stronie zostały prawidłowo uwzględnione w wynikach organicznych. Innym razem naszym celem było znalezienie konkretnych wyników wyszukiwania, w obrębie określonej domeny – szukając chociażby wybranego produktu w sklepie, bądź konkretnego artykułu na blogu lub portalu społecznościowym. [...]

Mistrzostwa świata w Rosji w wyszukiwarce Google

Mistrzostwa świata w Rosji w wyszukiwarce Google

Mistrzostwa Świata w Piłce nożnej wzbudzają duże zainteresowanie i nie jest to pusty frazes, ale fakt, który łatwo udowodnić. Wystarczy spojrzeć do narzędzia Google Trends i sprawdzić jakie tematy elektryzują naszych rodaków. W pierwszej piątce znajdują się, aż trzy wzmianki dotyczące Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Nikogo nie trzeba przekonywać, że temat jest na czasie. Zwłaszcza Google. [...]

Darmowe szkolenia z SEO dla firm w ZIELONEJ GÓRZE, TORUNIU i KONINIE

Darmowe szkolenia z SEO dla firm w ZIELONEJ GÓRZE, TORUNIU i KONINIE

Współczesny marketing internetowy nie istnieje bez pozycjonowania, jednak wiele osób słysząc o SEO, nadal nie wie, o co chodzi w tym zagadnieniu. Jako firma działająca w branży od ponad dekady, postanowiliśmy zorganizować cykl darmowych szkoleń, których celem jest popularyzacja wiedzy z zakresu pozycjonowania stron internetowych. Skuteczne działania, dzięki którym znajdziesz się na topie! [...]

Analiza konkurencji w SEO

Analiza konkurencji w SEO

Jedno z prawideł rynku mówi, że dobry konkurent nie jest wrogiem, a sprzymierzeńcem. Można tę myśl przenieść też na realia SEO. Konkurencja pozwala uczyć się i ulepszać naszą stronę, a także unikać powtarzania błędów popełnionych już przez innych. W niniejszym artykule przybliżę po co przystępując do opracowywania strategii pozycjonowania przeprowadzamy analizę konkurencji i na co trzeba zwrócić uwagę w jej przebiegu. Po zidentyfikowaniu kluczowych konkurentów należy porównawczo przeanalizować: Widoczność [...]

Rozmiary reklam graficznych AdWords

Rozmiary reklam graficznych AdWords

Google AdWords to narzędzie oferujące wiele sposobów na dotarcie do potencjalnego klienta. Gdy zależy nam na budowie zasięgu czy świadomości marki, idealnym rozwiązaniem staje się wykorzystanie sieci reklamowej Google (GDN), czyli zbioru ponad dwóch milionów witryn, filmów i aplikacji. GDN w dużej mierze korzysta z reklam graficznych. Ich różnorodność może z początku nas przerastać, dlatego warto znać te, które odpowiadać będą naszym celom. Tradycyjne reklamy graficzne Najpopularniejszym rozwiązaniem w sieci reklamowej jest używanie banerów [...]

Anchor tekst i jego znaczenie w pozycjonowaniu stron

Anchor tekst i jego znaczenie w pozycjonowaniu stron

Czym jest anchor tekst (tekst zakotwiczenia) i jakie ma (o ile ma :) ) znaczenie w pozycjonowaniu stron internetowych? Rodzaje anchorów / linków Anchor w odnośnikach to najczęściej link tekstowy, grafika lub film, który jest odnośnikiem do wskazywanej przezeń strony. Czy anchor tekst ma jakiekolwiek znaczenie w pozycjonowaniu stron? Algorytm Google szereguje strony w wynikach wyszukiwania, biorąc pod uwagę wiele czynników. Mówi się nawet, że może [...]

Czym jest reklama elastyczna?

Czym jest reklama elastyczna?

Reklama elastyczna to jeden z dostępnych formatów reklam AdWords wyświetlanych w sieci reklamowej Google na stronach partnerskich jak i w aplikacjach. Co najważniejsze - jest prosta, łatwa w konfiguracji i zapewnia duży zasięg ponieważ automatycznie dopasowuje swój rozmiar, wygląd i format pod wolną powierzchnię reklamową. Co potrzebujemy do stworzenia reklamy elastycznej? Do stworzenia reklamy elastycznej w AdWords potrzebujemy obraz marketingowy, logo, teksty - czyli nagłówek i jej [...]

NoSQL – alternatywa dla relacyjnych baz danych
,

NoSQL – alternatywa dla relacyjnych baz danych

Tradycyjne, relacyjne bazy danych dają użytkownikowi możliwość gromadzenia danych. Mają jednak ograniczenia i nie są rozwiązaniem wszystkich problemów związanych z przechowywaniem i analizą danych. Alternatywą dla rozwiązania relacyjnego może być szeroko pojęte NoSQL, czyli bazy danych, które nie są oparte o model relacyjny. Relacyjny model danych Tradycyjne bazy danych działają w oparciu o relacyjny model danych. Dane grupowane są w relacje, które reprezentują tabele. Wspomniana [...]

Wyszukiwanie obrazem w Google Grafika – Poradnik

Wyszukiwanie obrazem w Google Grafika – Poradnik

Wyszukiwanie to nie tylko wpisywanie określonych fraz w pasku wyszukiwania. Od kilku lat wyszukiwarka Google udostępnia innowacyjną metodę wyszukiwania obrazami w images.google.pl. Mechanizm jest bardzo łatwy i prosty w użyciu. Wystarczy wybrać odpowiednie zdjęcie, a wynik zwróci informacje o przedmiotach widocznych na obrazie. Jak szukać obrazem w Google Grafika? Po wejściu w wyszukiwarkę Google.pl wystarczy w górnym rogu strony kliknąć pozycję z menu - Grafika. [caption [...]

Zmiana w przechowywaniu danych w Google Analytics

Zmiana w przechowywaniu danych w Google Analytics

Niebawem nastąpi rewolucja w przechowywaniu danych w Google Analytics. Dane będą automatycznie usuwane po zadanym okresie czasu. Możliwe będzie też ręczne ich usunięcie dla pojedynczego użytkownika. Wszystko to przez dostosowanie usługi Google Analytics do wymogów nowej ustawy GDPR, która wejdzie w życie 25 maja 2018. Google wprowadza szczegółową kontrolę przechowywania danych, która pozwala zarządzać czasem przechowywania informacji dotyczących użytkowników i zdarzeń na serwerach Google [...]

Przesłuchanie Marka Zuckerberga w sprawie afery Facebook-Cambridge Analytica

Przesłuchanie Marka Zuckerberga w sprawie afery Facebook-Cambridge Analytica

Mark Zuckerberg, założyciel, prezes i CEO największej platformy społecznościowej stawił się przedwczoraj na przesłuchaniu przed Komisją Senacką w głośnej sprawie skandalu Facebook-Cambridge Analytica, po ujawnieniu której na Facebook spadła ogromna krytyka ze strony klientów, reklamodawców, a wreszcie również kongresmenów. Skandal Facebook-Cambridge Analytica Co właściwie się stało i dlaczego budzi to takie emocje? Aby w pełni zrozumieć z czego obecnie musi tłumaczyć się [...]

Strona błędu 404 – jak za jej pomocą zatrzymać użytkownika na stronie?

Strona błędu 404 – jak za jej pomocą zatrzymać użytkownika na stronie?

Przeglądając różne strony w Internecie, z pewnością każdy choć raz trafił na taką, która zwracała komunikat Error 404: file not found. Standardowo, strona błędu 404 wyświetlana jest w momencie wpisania nieprawidłowego adresu URL w przeglądarce lub podczas odwiedzania konkretnej strony, przy pomocy błędnego odnośnika zamieszczonego w sieci. Brak odpowiedniej zachęty, możliwości wyszukania pożądanych treści czy przekierowania na inną stronę prowokuje do podjęcia decyzji o opuszczeniu strony – „Przecież nic tu już [...]