preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*

Blog

SEO – co to jest i czym różni się od SEM?
,

SEO – co to jest i czym różni się od SEM?

Marketing internetowy jest pełen różnych skrótowców, najczęściej powstałych na podstawie słów w języku angielskim. Podstawowe terminy dotyczące branży to SEO i SEM, często w towarzystwie akronimu PPC. Co kryje się pod tymi skrótami? Czym jest SEO? SEO, czyli Search Engine Optimization (optymalizacja stron pod wyszukiwarki) oznacza promocję strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania dowolnej wyszukiwarki internetowej. Działania z zakresu SEO można też określić jako pozycjonowanie [...]

Tematy na bloga – TOP 10 – skąd brać pomysły i o czym pisać na blogu?
, ,

Tematy na bloga – TOP 10 – skąd brać pomysły i o czym pisać na blogu?

Nieprzeciętny pomysł artykułu blogowego jest gwarancją sukcesu w internecie. Powinien on również być ciekawy, przydatny i pasujący do tematyki bloga. W dzisiejszym bardzo szybkim cyfrowym świecie spośród bardzo wielu komunikatów, wciąż liczy się jakość. Dobre jakościowo treści obronią się same. Zatem jak wymyślić i znaleźć kreatywne oraz dobre tematy na bloga, które będą interesować czytelników? Przydatne sposoby oraz narzędzia wyszukiwania pomysłów na tematy blogowe - Lista: 1. Autouzupełnienie w wyszukiwarce Google [...]

Protokół HTTP i HTTPS – podstawowe różnice
,

Protokół HTTP i HTTPS – podstawowe różnice

Adres każdej strony internetowej pojawiającej się w pasku przeglądarki jest poprzedzony odpowiednim protokołem: http lub https. Nawet podając bezpośrednio adres na przykład dowolny-adres-strony.pl jest on automatycznie uzupełniany odpowiednio o http lub https, zapewniając poprawne wyświetlenie strony internetowej. Dzieje się tak dlatego, że protokoły stanowią nieodłączną część adresu URL (ang. Uniform Resource Locator) czyli adresu strony internetowej. [...]

Ile kosztuje reklama na Facebooku?
, ,

Ile kosztuje reklama na Facebooku?

https://widzialni.pl/wp-content/ą inwestować, jak szeroko chcemy dotrzeć z przekazem oraz od tego, co chcemy finalnie osiągnąć. Zapewne taka odpowiedź nie do końca jest satysfakcjonująca, dlatego poniżej wyjaśniamy najważniejsze czynniki mające wpływ na wysokość poniesionych kosztów w systemie reklamowym Facebooka. Menedżer reklam Facebooka Najpopularniejszym sposobem kupowania reklam na Facebooku, Instagramie i w Audience Network jest użycie narzędzia do zarządzania reklamami – Menedżera reklam (Facebook Ads Manager). Dzięki niemu możemy tworzyć i wyświetlać [...]

Optymalizacja strony www pod Google
, ,

Optymalizacja strony www pod Google

W niniejszym artykule postaram się przybliżyć Tobie podstawowe informacje dotyczące optymalizacji stron internetowych dla wyszukiwarki Google. Skupię się wyłącznie na tym narzędziu, ponieważ jest to zdecydowanie najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa na świecie oraz niemal monopolista na polskim rynku. Z lektury tego artykułu dowiesz się, Drogi Czytelniku, czym jest wspomniana optymalizacja strony, po co się ją wykonuje, na czym ona polega oraz dlaczego w ogóle działa. Mam nadzieję, że tekst okaże się pomocny i przybliży Tobie zasady rządzące pozycjami w wyszukiwarce [...]

Ile kosztuje reklama w Google Ads?

Ile kosztuje reklama w Google Ads?

Ile kosztuje reklama Google Ads? W jaki sposób rozliczam się z Google? Płacę za wyświetlenie, za kliknięcie, czy może obejrzenie? Czy koszt jest zależny od formatu - ile zapłacę za reklamę graficzną, tekstową, wideo? Istnieje wiele pytań które stawiają sobie osoby, zastanawiające się nad rozpoczęciem promocji w internecie. Choć nie ma prostej odpowiedzi, można w jasny sposób przedstawić istotę działania platformy reklamowej Google. Zatem po kolei, zapraszamy do zapoznania się z naszym poradnikiem. [...]

Content marketing – co to jest, jak działa i jakie daje korzyści?
,

Content marketing – co to jest, jak działa i jakie daje korzyści?

Content marketing jest aktualnie jednym z najpopularniejszych rodzajów marketingu. Zainteresowanie tym pojęciem znacząco wzrosło na przestrzeni ostatnich lat, co doskonale widać na poniższym wykresie z narzędzia Google Trends: trends.embed.renderExploreWidget("TIMESERIES", {"comparisonItem":[{"keyword":"content marketing","geo":"","time":"today 5-y"}],"category":0,"property":""}, {"exploreQuery":"date=today%205-y&q=content%20marketing","guestPath":"https://trends.google.pl:443/trends/embed/"}); [...]

Gdzie założyć bloga? – Platformy i systemy blogowe – darmowe i płatne – Porównanie
,

Gdzie założyć bloga? – Platformy i systemy blogowe – darmowe i płatne – Porównanie

Użytkownicy internetu pragnący prowadzić własnego bloga często zadają pytanie - Gdzie założyć swojego bloga? Wyróżnić można kilka platform blogowych. Okazuje się, że wybór właściwej platformy może mieć ogromne znaczenie pod względem wyglądu, popularności oraz pozycji w wyszukiwarce. Na szczęście wiele platform swoimi specjalnymi rozwiązaniami ułatwia znacznie prowadzenie własnego bloga. Lista najpopularniejszych platform i systemów blogowych: 1. Wordpress.org (od 2003) - darmowy CMS [...]

Jak założyć konto pocztowe Gmail?

Jak założyć konto pocztowe Gmail?

Konto mailowe Gmail jest darmowe, pozbawione uciążliwych reklam, umożliwia korzystanie z czatu,wykonywanie połączeń głosowych i rozmów video dzięki Google Hangouts, oraz udostępnia aż 15GB miejsca na naszą pocztę e-mail. Dodatkowymi zaletami które oferuje poczta Gmail są: zaawansowane wyszukiwanie poczty oraz jej filtrowanie wg typów wiadomości. Co więcej, po utworzeniu konta Gmail otrzymujemy konto Google, co oznacza łatwy dostęp do pozostałych usług oferowanych przez Google. Są to między [...]

Google AdWords zmienia nazwę – od dzisiaj będzie znane jako Google Ads

Google AdWords zmienia nazwę – od dzisiaj będzie znane jako Google Ads

Po niemal osiemnastoletniej obecności na rynku, narzędzie Google AdWords doczekało się nowej nazwy. Jak poinformował nas starszy wiceprezes ds. reklam i handlu, Sridhar Ramaswamy, jest to część globalnej strategii upraszczania brandów, by, parafrazując: „stały się dostępne z wielu miejsc dla wszystkich zainteresowanych użytkowników”. Według doniesień z oficjalnego bloga Google, nowa nazwa powinna pojawiać się począwszy od dn. [...]

Jak działa wyszukiwarka Google?

Jak działa wyszukiwarka Google?

Wyszukiwarka Google zadebiutowała na rynku niemal 20 lat temu. We wrześniu 1998 roku dwóch doktorantów Uniwersytetu Stanforda – Larry Page i Sergey Brin – wydało na świat projekt mający na celu stworzenie działającej i przyjaznej dla użytkownika wyszukiwarki danych w sieci globalnej. W tym momencie, być może nie w pełni intencjonalnie, obaj panowie zapisali ważną kartę w księdze internetowej historii. To co zaczęło się jako niewielki studencki projekt, szybko przyciągnęło wpływowych [...]

Możliwy podatek od linków? Przyszłość Internetu a reforma praw autorskich

Możliwy podatek od linków? Przyszłość Internetu a reforma praw autorskich

W dniu 20 czerwca 2018 miało miejsce głosowanie Komisji Prawnej Parlamentu Europejskiego (z ang. Committee on Legal Affairs, JURI) w sprawie wniesienia poprawek do praw autorskich, obowiązujących na terenie państw Wspólnoty. Sam proces legislacyjny znajduje się dopiero w początkowej fazie rozwoju, jednakże bliższe zapoznanie się z proponowanymi postulatami może wzbudzić duże zainteresowanie dalszym przebiegiem negocjacji. W grę wchodzi jedna z najbardziej istotnych kwestii dla każdego typu użytkowników mediów internetowych – prawa autorskie [...]