preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Nowe narzędzie do testów A/B – Google Optimize

Nowe narzędzie do testów A/B – Google Optimize

Zapowiadane od kilku miesięcy narzędzie Google Optimize właśnie ujrzało światło dzienne. Jest to darmowa wersja, oparta na programie Google Optimize 360, dedykowanym przedsiębiorcom. Zaawansowane modele statystyczne oferowane przez narzędzie sprawiają, że wyniki testów są miarodajne, a prognozy pomocne w realizowaniu rozwiązań dopasowanych do potrzeb użytkownika.

Do czego służy Google Optimize?

Optimize to rozwiązanie do testów A/B, przydatne w celu zwiększenia konwersji na stronie. Pozwala dostosować serwis do oczekiwań użytkowników. Google Optimize jest kompatybilne z Google Analytics, dzięki czemu bazuje na danych udostępnianych przez program. Ułatwia to dostęp do wyników testowych eksperymentów prowadzonych na stronie. Co więcej, Optimize wbudowany jest również w Google Tag Manager, dzięki czemu można łatwo dodać go do strony.

Program analizuje zaangażowanie i zadowolenie użytkowników witryny i pomaga znaleźć rozwiązania, które będą optymalnie dopasowane do ich wymagań. To dobre narzędzie do rozpoczęcia optymalizacji stron z punktu user experience.website-testing-and-personalization-solutions-google-optimize-google

Obecnie platforma w wersji beta udostępniona jest użytkownikom, którzy zapisali się na wcześniejszy dostęp. Jednak nadal nie jest za późno, by móc ją przetestować! Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy i poczekać na maila zwrotnego od Google. Następnym krokiem jest utworzenie konta i kontenera oraz połączenie Google Optimize z Analyticsem.

 

2
Komentarze
Dodaj własny
  1. 1

    Nie zrozumiałem z tego jednej rzeczy – czy ta opcja będzie tylko przy GA 360 czy dla 'zwykłych’ użytkowników GA też?

  2. 2

    Google Optimize jest darmowym narzędziem, dostępnym także dla „zwykłych” użytkowników Google Analytics.

+
Napisz komentarz
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj