preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Głównym czynnikiem rankingowym w Google jest…

Głównym czynnikiem rankingowym w Google jest…

https://widzialni.pl/wp-content/zczebla mają wiarygodne informacje na temat tego, w jaki sposób funkcjonują algorytmy rankingowe. Dlatego też specjaliści SEO w poszukiwaniu wskazówek zwracają się do przedstawicieli Google. Zwykle pytania padają na Twitterze, który pozwala na szybką i zwięzłą komunikację. Z obu zalet tej platformy skorzystał John Mueller, odpowiadając na pytanie, które z pewnością dręczy wszystkich zajmujących się pozycjonowaniem stron.

Trzeba przyznać, że John sprytnie wybrnął z odpowiedzi na pytanie. Jak widać, kolejny użytkownik włączył się do rozmowy i próbował rozszerzyć wypowiedź Muellera.

Czynnik rankingowy Google - Awesome

Czynnik rankingowy Google – Awesome

Dla osób nie znających języka niemieckiego tłumaczymy:

  • Anregend – interesujący
  • Weitreichend – obszerny
  • Emotional – wzbudzający emocje
  • Sympathisch – przyjazny
  • Offen – dostępny
  • Mitreißend – porywający
  • Ehrlich – wiarygodny

Wypowiedź pracownika Google nie pomogła rozwiać wątpliwości, ale raczej nikt nie spodziewał się konkretnej odpowiedzi. John Mueller, podobnie jak inni zatrudniani przez giganta z Mountain View specjaliści, zobowiązany jest do utrzymania tajemnicy przedsiębiorstwa i z pewnością nie będzie dzielił się szczegółami dotyczącymi działania wyszukiwarki.

W jaki sposób Wy rozwinęlibyście akronim Awesome?

Kursy z marketingu internetowego online!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy.

Dołącz do newslettera i otrzymuj regularną dawkę wiedzy oraz ciekawostek ze świata digital marketingu!

Z naszą pomocą zawsze będziesz na bieżąco – bez spamu!

Poznaj historie, które odmienią Twój biznes

Oglądaj na YouTube!

1
Komentarze
Dodaj własny
  1. 1

    Super post, może przenieście do działu humor? 🙂

+
Napisz komentarz
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj