preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Aktualizacja wskazówek Google dotyczących jakości stron

Aktualizacja wskazówek Google dotyczących jakości stron

Kilka dni temu Google zaktualizowało swój dokument zawierający wskazówki jakościowe dla raterów, pomocne w trakcie ręcznej oceny strony pod kątem jakościowym. Zmiany dotyczą wyników w innych językach niż angielski.

Ostatnia aktualizacja tego dokumentu miała miejsce w marcu i dotyczyła kwestii związanych z treścią serwisu. Obecne poprawki wpływają na wyniki wyszukiwania dla stron w językach innych niż angielski.

Zdaniem Jennifer Slegg, która jako pierwsza odkryła zmianę w dokumencie, zasadniczą zmianą są nowe wytyczne dotyczące stron językowych innych niż angielski. „Ta aktualizacja wydaje się przede wszystkim koncentrować się na międzynarodowych wynikach nie-angielskich„, powiedziała. „Szczególnie na sytuacjach, gdy wyszukiwane są nie-angielskie słowa kluczowe, jak również przypadkach, w których mogą wyświetlać się zarówno angielskie, jak i nie-angielskie wyniki wyszukiwania„, dodała.

Istnieje więc szansa, że wkrótce zauważymy zmiany dla SERP, które prezentują nam wyniki w kilku językach. Zapewne nie będzie tam dużej rewolucji z uwagi na doradczy charakter prac raterów, ale warto nadmienić, że Google zabrało się za strony z wynikami łączącymi kilka języków.

Warto dodać, że aktualizacja zawiera więcej poprawek dotyczących wyników wyszukiwania i odnosi się np. do prezentowania reklam pornograficznych na stronach przeznaczonych nie tylko dla dorosłych.

Raterzy Google mają za zadanie podpowiadać  algorytmowi, które strony są warte uwagi, lub nie są związane z tematem. Taka rola jest pomocna dla wyrazów mających wiele znaczeń. Działanie ratera w sposób bezpośredni nie może zaszkodzić stronie, ani podnieść jej pozycji – jest tylko wskazówką zasilającą algorytmy układania SERP.

Oryginalna wersja dokumentu dla raterów dostępna jest tutaj.

+
Brak komentarzy
Dodaj własny
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.