preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Aktualizacja wskazówek Google dotyczących jakości stron

Aktualizacja wskazówek Google dotyczących jakości stron

Kilka dni temu Google zaktualizowało swój dokument zawierający wskazówki jakościowe dla raterów, pomocne w trakcie ręcznej oceny strony pod kątem jakościowym. Zmiany dotyczą wyników w innych językach niż angielski.

 

Wyniki dla stron w różnych językach

Ostatnia aktualizacja tego dokumentu miała miejsce w marcu i dotyczyła kwestii związanych z treścią serwisu. Obecne poprawki wpływają na wyniki wyszukiwania dla stron w językach innych niż angielski.

Zdaniem Jennifer Slegg, która jako pierwsza odkryła zmianę w dokumencie, zasadniczą zmianą są nowe wytyczne dotyczące stron językowych innych niż angielski. „Ta aktualizacja wydaje się przede wszystkim koncentrować się na międzynarodowych wynikach nie-angielskich„, powiedziała. „Szczególnie na sytuacjach, gdy wyszukiwane są nie-angielskie słowa kluczowe, jak również przypadkach, w których mogą wyświetlać się zarówno angielskie, jak i nie-angielskie wyniki wyszukiwania„, dodała.

Istnieje więc szansa, że wkrótce zauważymy zmiany dla SERP, które prezentują nam wyniki w kilku językach. Zapewne nie będzie tam dużej rewolucji z uwagi na doradczy charakter prac raterów, ale warto nadmienić, że Google zabrało się za strony z wynikami łączącymi kilka języków.

Warto dodać, że aktualizacja zawiera więcej poprawek dotyczących wyników wyszukiwania i odnosi się np. do prezentowania reklam pornograficznych na stronach przeznaczonych nie tylko dla dorosłych.

Raterzy Google mają za zadanie podpowiadać  algorytmowi, które strony są warte uwagi, lub nie są związane z tematem. Taka rola jest pomocna dla wyrazów mających wiele znaczeń. Działanie ratera w sposób bezpośredni nie może zaszkodzić stronie, ani podnieść jej pozycji – jest tylko wskazówką zasilającą algorytmy układania SERP.

Oryginalna wersja dokumentu dla raterów dostępna jest tutaj.

Kursy z marketingu internetowego online!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy.

Dołącz do newslettera i otrzymuj regularną dawkę wiedzy oraz ciekawostek ze świata digital marketingu!

Z naszą pomocą zawsze będziesz na bieżąco – bez spamu!

+
Brak komentarzy
Dodaj własny
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj