preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Dłuższe znaczniki title i description

Dłuższe znaczniki title i description

Google wprowadza kolejne zmiany w wyszukiwarce. Tym razem będą bardziej wizualne niż algorytmiczne. Mowa o rozszerzeniu znaczników title i description.

O ile tytuły stron zostaną prawdopodobnie zwiększone nieznacznie, to już description otrzyma ponad 100 znaków więcej w wynikach wyszukiwania! Zamiast dwóch linijek opisu strony w organicznych wynikach wyszukiwarki, pojawią się trzy linijki:

Zmiany w organicznych wynikach wyszukiwania

                                      Źródło: https://twitter.com/RossHudgens/

 

Wygląda na to, że opis strony będzie ważniejszy niż dotychczas. Wcześniej wyniki naturalne zawierały nie więcej niż 160 znaków, obecnie ma być około 280. To spora zmiana. Wydaje się, że działy copywritingu będą miały co robić w najbliższej przyszłości.

Interesująca jest także informacja, że zmiany mają dotyczyć również kolorów wyników wyszukiwania. Ciekawe, czy po modyfikacji kolorystycznej wyniki organiczne stracą na znaczeniu na rzecz tych płatnych?

Źródło: Search Engine Journal

1
Komentarz
Dodaj własny
  1. 1

    > To spora zmiana. Wydaje się, że działy copywritingu będą miały co robić w najbliższej przyszłości.

    Ci co przy obecnej ilości znaków psioczyli też będą mieli co robić 😀 Fragment na 280 znaków to więcej niż we wstawkach z Wikipedia.

+
Napisz komentarz
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.