preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Co nowego w Google? Podsumowanie marca 2016

Co nowego w Google? Podsumowanie marca 2016

Każdego miesiąca Google serwuje nowości, zmiany, ciekawostki. Oto krótkie podsumowanie marca 2016 roku. Te informacje powinny zainteresować każdego użytkownika Google.

Katalog Kompetencji Cyfrowych

Na przełomie lutego i marca pojawił się Katalog Kompetencji Cyfrowych Małych Firm opracowany przez Centrum Cyfrowe Projekt: Polska. Ma on na celu pomóc w skutecznym wykorzystywaniu internetu do rozwoju własnego biznesu. Wyróżniono w nim 6 obszarów działania przedsiębiorstw, które wymagają określonych kompetencji.

Katalog Kompetencji

Więcej o samym katalogu oraz o szkoleniu Internetowe Rewolucje przeczytacie tutaj.

Wersje robocze i eksperymenty kampanii AdWords

Google zapowiedział, że w ciągu najbliższych kilku tygodni udostępni funkcje tworzenia roboczych wersji kampanii i przeprowadzania eksperymentów, aby ułatwić testowanie zmian w kampaniach, mierzenie ich wyników i stosowanie tych modyfikacji, które najlepiej służą firmie. Szczegóły tych testów znajdziecie na blogu AdWords.

Nowe narzędzie Google Analytics 360 Suite

Google wdraża nowe narzędzie o nazwie Analytics 360 Suite. Będzie to platforma analityczna, która pozwoli marketerom na zrozumienie procesu zakupowego, oceni skuteczność kampanii i zachowania klientów oraz lepiej dopasuje działania do użytkownika.

Google Analytics 360 Suite to odpowiedź na kilka problemów. Po pierwsze aż 84% marketerów uważa, że dane, które posiadają nie są wystarczająco dobrze zintegrowane. Dzisiejsze narzędzia analityczne są bardzo wyspecjalizowane, jednak aż 60% marketerów uważa, że ich używanie jest zbyt trudne.

Google Analytics 360 Suite

 

Co nam da wprowadzenie tego narzędzia?

– określi, czy niektórzy klienci częściej kupują dany produkt niż pozostali;

– umożliwi sprawdzenie tego, czy klienci na stronę sklepu trafili po wpisaniu zapytania w wyszukiwarkę Google;

– dostarczy reklamodawcy funkcjonalny wgląd na temat zachowania konsumenta, ale nie wygeneruje większej liczby danych;

– umożliwi przejrzystą organizację danych;

– ułatwi dzielenie się informacjami wewnątrz firmy.

Dodatkowe informacje uzyskacie na blogu Google Analytics Solutions.

Ratunek dla Google+

Serwis G+ od jakiegoś czasu ma problemy z uzyskaniem, a nawet z utrzymaniem użytkowników. Totalnej zagładzie zapobiec ma Chris Poole, założyciel i wieloletni szef platformy społecznościowej 4chan. Wszedł on w skład zespołu nadzorującego rozwój Google+. Nieco więcej na ten temat przeczytacie na Wirtualnemedia.pl.

Google+ Create

Kontynuując wątek, na portalu Antyweb.pl przeczytaliśmy o planowanej zmianie w Google+, jaką ma być zaimplementowanie funkcji Create, dedykowanej podróżnikom, artystom, fotografom, grafikom itp. Google+ Create to narzędzie, które ma pomóc w promowaniu ich własnych materiałów.

Google Create

 

Można wysunąć wniosek, że G+ idzie w kierunku alternatywnego serwisu dla wąskiej grupy odbiorców. Więcej przeczytacie na Antyweb.pl.

Nowa usługa Google Destinations

Google pomoże w planowaniu wakacji! Ustali budżet, zarezerwuje hotel oraz lot, stworzy listę ciekawych miejsc do zwiedzania. To wszystko dzięki nowej funkcji wyszukiwarki Destination na urządzeniach mobilnych, która ma ułatwić organizację wyjazdu.

   

Jakie funkcje posiada usługa i jak działa Google Destination, dowiecie się na oficjalnym blogu giganta lub w polskiej wersji językowej na blogu TravelMarketing.pl.

Google zapowiada kolejny mobilegeddon

W maju 2016 roku Google szykuje kolejny update procesu „mobile friendly”. Witryny dostosowane do urządzeń mobilnych w wynikach wyszukiwania będą pojawiać się wyżej od stron niedostosowanych.

Nowe możliwości w Zdjęcia Google

Nowości w Zdjęcia Google będą działać za nas. Aplikacja stworzy album, wykorzystując tylko najlepsze zdjęcia oraz doda mapy z zaznaczonymi miejscami, w których się zatrzymaliśmy. Każdy album można zatytułować, dodać opis miejsca oraz zaprosić innych uczestników wycieczki do dodawania zdjęć.

Jeżeli o czymś zapomnieliśmy, piszcie o tym w komentarzach. Do zobaczenia za miesiąc 🙂

+
Brak komentarzy
Dodaj własny
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.