preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Marketing afiliacyjny – co to jest i jak zarabiać na poleceniach?

Marketing afiliacyjny – co to jest i jak zarabiać na poleceniach?

Jak zarabiać w Internecie bez konieczności posiadania własnego produktu? Wiele osób zmaga się z tym wyzwaniem, próbując znaleźć skuteczny sposób na dodatkowy dochód. Marketing afiliacyjny to rozwiązanie, które może odmienić Twoje podejście do zarabiania online. Dzięki niemu możesz generować zyski, polecając produkty lub usługi innych firm. Brzmi interesująco? Przeczytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak działa marketing afiliacyjny i jak możesz zacząć zarabiać na poleceniach już dziś! Co to jest marketing afiliacyjny? [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Czym zajmuje się agencja marketingowa?

Czym zajmuje się agencja marketingowa?

Czy Twoja firma zmaga się z niską rozpoznawalnością na rynku? Brak odpowiedniej strategii marketingowej może być przyczyną tego problemu. Agencje marketingowe oferują szeroki zakres usług, które mogą odmienić przyszłość Twojego biznesu. Od tworzenia kampanii reklamowych, przez zarządzanie mediami społecznościowymi, po analizę wyników – profesjonalna pomoc może przynieść wymierne korzyści. Dowiedz się, jak agencja marketingowa może pomóc Twojej firmie osiągnąć sukces. Czym zajmuje się agencja marketingowa? W [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Wskaźnik ROI – co to jest i jak obliczyć zwrot z inwestycji w marketingu?

Wskaźnik ROI – co to jest i jak obliczyć zwrot z inwestycji w marketingu?

ROI, czyli zwrot z inwestycji, to wskaźnik, który pozwala ocenić efektywność działań marketingowych. Dzięki niemu możemy sprawdzić, czy wydane środki przynoszą oczekiwane rezultaty. W artykule wyjaśnimy, czym dokładnie jest ROI, jak go obliczyć oraz dlaczego jest tak ważny dla każdej firmy inwestującej w marketing. Poznasz również praktyczne wskazówki, które pomogą Ci lepiej zarządzać budżetem marketingowym i maksymalizować zyski. Co to jest ROI? Wyobraź sobie, że inwestujesz swoje [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Jak pozycjonować sklep internetowy?

Jak pozycjonować sklep internetowy?

Zajmujesz się sprzedażą w sieci? Działasz w branży e-commerce? SEO dla sklepów internetowych to absolutne minimum. Dzięki niemu można zdobyć wyższą pozycję w Google i przyciągnąć klientów. Sprawdź, jak wygląda pozycjonowanie strony sklepu. Kluczowe czynniki wpływające na pozycjonowanie sklepu internetowego Zwiększenie widoczności w Google jest możliwe dzięki działaniom z zakresu SEO on-site i off-site. Pierwsze zawiera wszystkie czynności przeprowadzane na stronie internetowej, a więc w kodzie źródłowym i [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

10 narzędzi i programów do pozycjonowania strony

10 narzędzi i programów do pozycjonowania strony

Optymalizacja SEO nie musi wymagać specjalistycznej wiedzy. Z pomocą przychodzą narzędzia, które pomagają  w różnych działaniach np. doborze słów kluczowych. Jakie są najpopularniejsze narzędzia SEO i programy? Odpowiadamy! 1. Narzędzie SEO - Google Search Console Darmowym narzędziem SEO Google jest Search Console. Dzięki niemu można przeprowadzać monitorowanie pozycji strony, jej widoczności czy stanu. Umożliwia także sprawdzenie, na jakie słowa kluczowe wyświetla się strona WWW. Wystarczy [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Pozycjonowanie stron – poradnik 2025

Pozycjonowanie stron – poradnik 2025

Jest fundamentalnym elementem współczesnego środowiska internetowego. Pozycjonowanie, czyli usprawnianie witryny w celu osiągnięcia lepszego miejsca w organicznych wynikach wyszukiwania, to dziś istota promowania stron w sieci. Nasz poradnik pozycjonowania pomoże ci zrozumieć jego podstawy i skutecznie promować Twój serwis online, by pojawić się na pierwszej stronie Google. [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Nagłówki H1, H2, H3 w pozycjonowaniu. Jaki mają wpływ na SEO?

Nagłówki H1, H2, H3 w pozycjonowaniu. Jaki mają wpływ na SEO?

Czytanie ściany tekstu nie jest niczym przyjemnym. Każdy z nas ma coraz mniej czasu i woli przeskanować tekst przed jego lekturą. Jeszcze lepiej, gdy daną treść „ktoś” przefiltruje i opisze, o czym tak naprawdę jest. Powierzenie tego zadania automatowi może być znacznie bardziej opłacalnym rozwiązaniem, niż powierzenie tego danemu pracownikowi. Brzmi jak marzenie? Nie do końca, jeśli tworzy się wpisy i projektuje podstrony poprawnie korzystając z nagłówków H1-H6! Czym są nagłówki w HTML i jak wyglądają? W języku HTML nagłówki domyślnie [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Pozycjonowanie Google Maps – Poradnik

Pozycjonowanie Google Maps – Poradnik

Wizytówka Profilu Firmy w Google (dawniej Google Moja Firma) jest jednym z kluczowych narzędzi marketingowych dla Twojej działalności. Może pomóc Ci zostać odkrytym przez nowych klientów, wyróżnić się na tle konkurencji i wygenerować więcej transakcji. Te korzyści są jednak możliwe tylko wtedy, gdy Twoja wizytówka jest dobrze widoczna. To, że Twoja firma jest przypisane do danego obszaru, nie oznacza, że Google automatycznie umieści ją w rankingu pod kątem wyszukiwań w tej lokalizacji . W rzeczywistości „bliskość” jest jednym z wielu czynników, [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Co wpisujemy w wyszukiwarkę w okresie świątecznym?

Co wpisujemy w wyszukiwarkę w okresie świątecznym?

Zastanawialiście się kiedyś, co zaprząta nasze myśli w grudniu? Czy są to przede wszystkim prezenty, których wybór spędza wielu osobom sen z powiek? Wizja sprzątania mieszkania, umycia okien i zawieszania w nim ozdób Cię przerasta? A może raczej konieczność zamknięcia pilnych spraw w pracy przed końcem roku? Pewnie każda z tych rzeczy po trochu, jednak przyjrzenie się tym zagadnieniom bliżej wydaje się interesujące. Na szczęście istnieje źródło, które w XXI wieku najwięcej mówi o nas jako o społeczeństwie. Jakie? Oczywiście – wyszukiwarka! [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Historia marketingu w pigułce

Historia marketingu w pigułce

Jeśli marka chce osiągnąć sukces sprzedażowy i wizerunkowy, nie może ignorować działań marketingowych. Marketing jest nieodłącznym elementem działalności biznesowej, który ewoluuje wraz z rozwojem społeczeństwa i technologii. Pozycjonowanie, kampanie Google czy reklama na Facebooku to obecnie oczywiste formy promocji, [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Na czym polega kampania wizerunkowa?

Na czym polega kampania wizerunkowa?

Chcesz zbudować silną i łatwo rozpoznawalną markę, której wizerunek będzie przyciągał klientów i wzbudzał ich zaufanie? Odpowiednia może okazać się dobrze przygotowana kampania wizerunkowa. Jest to strategia komunikacji marki, która pozwala kształtować, jak Twoja firma jest postrzegana na rynku. Sprawdź, jak możesz na niej skorzystać, aby zwiększyć swoją rozpoznawalność i zyskać przewagę nad konkurencją! [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Jak promować biznes w bazie firm?

Jak promować biznes w bazie firm?

Masz lokalną firmę i chcesz docierać do większej liczby potencjalnych klientów? Jednym z najbardziej efektywnych, a jednocześnie prostych sposobów na zwiększenie widoczności Twojej marki, jest promocja firmy online, a w szczególności umieszczenie jej w internetowych bazach firm. Jak skutecznie wykorzystać tę metodę do promowania biznesu? Przekonaj się, jakie kroki warto podjąć, aby Twoja firma wyróżniała się wśród konkurencji. Czym są internetowe bazy firm? Internetowe bazy firm to cyfrowe katalogi, które zbierają [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj