preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*

Blog

Wygraj Yeti – nowatorska reklama Skoda Yeti

Wygraj Yeti – nowatorska reklama Skoda Yeti

"Wygraj Yeti" to konkurs zorganizowany przez Skoda Auto Polska S.A., w którym można wygrać najnowszy SUV Skody. Reklama sama w sobie nie jest zaskakująca, gdyby nie fakt, że firma pod koniec spotu reklamowego skorzystała z okienka wyszukiwarki Google, gdzie użytkownik wpisuje sformułowanie "Wygraj Yeti": [...]

E-commerce w oczach klientów.

E-commerce w oczach klientów.

W ubiegłym roku wartość rynku e-commerce w Polsce wyniosła 8,1 mld. zł, natomiast przychody sklepów internetowych wzrosły średnio o 73%. Tak imponująca dynamika wzrostu powoduje, że sklepy internetowe wyrastają w sieci jak grzyby po deszczu, stanowiąc często dodatkowy kanał dystrybucji obok sprzedaży tradycyjnej. Niestety nie zawsze za chęcią zysku podążają odpowiednie kompetencje i przygotowanie techniczne, o etyce i zwyczajnej ludzkiej uczciwości nie wspomnę... [...]

Widzialni.pl w gronie najlepszych

Widzialni.pl w gronie najlepszych

Z satysfakcją informujemy, że nasza firma znalazła się w gronie siedmiu najlepszych polskich firm SEO (a właściwie - Website Positioning czyli pozycjonowanie) według „Magazynu Internet”. Ranking został opublikowany w kwietniu, jednak nigdy nie jest za późno, aby się pochwalić -prawda? :) Bardzo cieszymy się z tego wyróżnienia, jednak dla nas najważniejszym miernikiem sukcesu będzie zawsze satysfakcja naszych Klientów. [...]

Polecenie Link w MSN (Live) Powraca

Polecenie Link w MSN (Live) Powraca

Nieco ponad miesiąc temu pisałem o tym, że pozycjonerzy używają polecenia link w Yahoo! ze względu na wyłączenie owej funkcjonalności w wyszukiwarce MSN (Live). Po dobrych kilku miesiącach przerwy Microsoft zlitował się ;) nad pozycjonerami i włączył ponownie polecenie link i mu podobne. Nieznacznej zmianie uległa jednak budowa zapytania. Otóż aby sprawdzić ile stron posiada link do naszej strony należy użyć polecenia: +link:www.domena.pl, przykładowo +link:www.widzialni.pl. Liczba [...]

Optymalizacja strony internetowej – część I

Optymalizacja strony internetowej – część I

Chcąc być widocznym (a może raczej widzialnym ;) ) w wyszukiwarkach internetowych trzeba zadbać o to, by strona była dobrze odbierana przez roboty indeksujące wyszukiwarek. Dlatego musimy budować strony przyjazne nie tylko użytkownikom, ale także wyszukiwarkom. Wielu spośród naszych Klientów na samym wstępie procesu pozycjonowania pyta nas, jak będzie wyglądała optymalizacja ich strony. Wyjaśniamy im, że na ten proces składa się wiele czynników, stosowanych zależnie od budowy, wielkości [...]

Wynik Jakości Google AdWords – wkrótce nowy wzór

Wynik Jakości Google AdWords – wkrótce nowy wzór

9-tego sierpnia na moim koncie AdWords pojawiła się następująca informacja: Pytanie czy będzie to rewolucja i wielkie przetasowania wśród aktualnych reklamodawców czy to tylko kosmetyczne zmiany? Czym jest Wynik Jakości? Wynik Jakości jest zmienną powiązaną z wyrażeniem kluczowym. Zmienna ta jest [...]

Nowy wygląd stron branżowych

Nowy wygląd stron branżowych

Tego, że branża SEO/SEM rozwija się w naszym kraju bardzo prężnie nie muszę chyba nikomu mówić. Jednak wraz z rozwojem firm oferujących swoje usługi zmianie ulegają ich wizerunki, a co za tym idzie nowe szaty graficzne stron [...]