preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*

Blog

Do czego służą i jak efektywnie używać nagłówków na stronach internetowych?

Do czego służą i jak efektywnie używać nagłówków na stronach internetowych?

Nagłówki na stronach internetowych są oznaczone w kodzie strony za pomocą znaczników h1,h2 aż do h6. Stosowane są przy wykonywaniu optymalizacji kodu strony dla lepszej widoczności w wyszukiwarkach, jak i dla uzyskania bardziej przejrzystej formy treści dla użytkowników - co najczęściej jest procesem równoległym. W artykule opiszę zagadnienia związane z tym, w jaki sposób powinno się używać [...]

Użyteczność, a pozycjonowanie stron

Użyteczność, a pozycjonowanie stron

Co to jest użyteczność? Użyteczność strony internetowej - według mnie - powinna być utożsamiana z pozytywnymi doznaniami użytkownika odwiedzającego daną stronę. Ma ona zwykle na celu ułatwienie nawigacji oraz usprawnienie dostępu do informacji zawartych na stronie np. poprzez poprawienie sposobu ich prezentacji. Warto lepiej zrozumieć potrzeby użytkowników oraz to czego oczekują i starać się wprowadzać ulepszenia w swoich serwisach. Stosowanie rozwiązań, które spełniają oczekiwania użytkowników pozwoli na stworzenie swego rodzaju pomostu [...]

Najczęsciej wyszukiwane frazy w Google w roku 2009
,

Najczęsciej wyszukiwane frazy w Google w roku 2009

Jak co roku Google opublikowało zestawienie: najczęściej wyszukiwane słowa w internecie 2009 oraz te, które najbardziej zyskały na popularności. Muszę przyznać, że statystyki te prezentują się dość ciekawie. Statystyki dla polskiej wersji wyszukiwarki obejrzeć można pod adresem Google Zeitgeist 2009 Polska [...]

Personalizacja wyników dla wszystkich użytkowników Google („historia online”)

Personalizacja wyników dla wszystkich użytkowników Google („historia online”)

Ostatnio Google dokonuje wielu zmian w swojej wyszukiwarce internetowej. Sporo z nich z pewnością będzie miało większy lub mniejszy wpływ na pozycjonowanie oraz na pozycje stron w wyszukiwarkach. Jedną z takich opcji, wprowadzonych niedawno jest personalizacja wyników dla wszystkich , a ściślej: "dostosowywanie wyników w oparciu o aktywność wyszukiwania dla niezalogowanego użytkownika". Wcześniej opcja ta działała tylko wtedy gdy było się zalogowanym do konta Google, obecnie standardowo opcja [...]

Nowa siedziba – nowe możliwości

Nowa siedziba – nowe możliwości

Ostatni piątek był dniem pod hasłem przeprowadzki. Przenosiliśmy siedzibę do nowego większego i lepszego biura. Pozostawiliśmy stare wspomnienia z początków istnienia widzialnych, aby przybyć na nowe miejsce i zaatakować z jeszcze większą SEO mocą ;) Przy okazji odbyła się też mała rekrutacja i nasz dream team powiększył się o kolejne 4 osoby, w tym 2 płci pięknej. Nowe biuro widzialni.pl ulokowane jest w centrum Poznania przy ul. Limanowskiego 8. Zapraszamy serdecznie [...]

Jak poprawić indeksowanie strony internetowej w Google?

Jak poprawić indeksowanie strony internetowej w Google?

Czasami znajomi webmasterzy pytają mnie o to, w jaki sposób usprawnić indeksowanie strony w wyszukiwarce Google. Postaram się dzisiaj odpowiedzieć na to pytanie opisując czynności, które można wykonać. Kwestia poprawy indeksacji na pewno w większym stopniu dotyczy stron, które są często aktualizowane – na przykład sklepów internetowych dodających często produkty do swojej oferty. [...]

Google Social Search

Google Social Search

Kilka dni tamu Google uruchomiło nową usługę jaką jest Google Social Serach. Poniżej opiszemy jak działa i na czym polega? Po zalogowaniu się na swoim koncie Google i wyszukaniu np. recenzji filmu, w wynikach dodatkowych pojawią się linki do wypowiedzi Twoich znajomych lub innych osób o tym filmie. Jeśli ktoś napisał na forum, blogu, twitterze, blipie czy flakerze np. opinię o restauracji, to powinna [...]

Jaki hosting wybrać pod kątem pozycjonowania/SEO?

Jaki hosting wybrać pod kątem pozycjonowania/SEO?

Kilka informacji o tym jak wybrać hosting do pozycjonowania/SEO. Startując z własną stroną internetową stajemy przed niełatwymi decyzjami dotyczącymi wyboru platformy hostingowej. Pojawiają się następujące pytania: - jaki serwer wybrać, aby wspomagał pozycjonowanie? - jaki pakiet hostingowy wybrać? - jakie oprogramowanie wybrać, aby wspomagało pozycjonowanie? Wybór odpowiedniego rozwiązania na początku naszego przedsięwzięcia pomoże zaoszczędzić czas i środki w przyszłości. [...]

Meta tag keywords, używać czy nie ?

Meta tag keywords, używać czy nie ?

21 września Google oficjalnie podało do wiadomości, że tag meta keywords, nie jest brany pod uwagę podczas „obliczania” pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Dla większości webmasterów oraz specjalistów SEO, nie jest to nic nowego, ponieważ od dłuższego czasu nieoficjalnie było to już wiadome. Jednak miesiąc temu Google podało tą informację do publicznej wiadomości. [...]

Google pomaga w wykryciu wirusa (złośliwego kodu) na stronie internetowej

Google pomaga w wykryciu wirusa (złośliwego kodu) na stronie internetowej

Coraz częściej zmartwieniem dla webmasterów staje się "złośliwy" i szkodliwy kod doklejający się do ich stron internetowych tzw. malware. Jest to swego rodzaju wirus, ale instalowany na witrynach WWW. Najczęściej właściciele stron dowiadują się o nim dzięki informacji w wyszukiwarce Google, gdy w wynikach wyszukiwania pojawia się informacja o treści: "Ta witryna może wyrządzić szkody na Twoim komputerze". Jaki wpływ ma wirus na stronie internetowej na pozycjonowanie? [...]