preloader
Bezpłatna wycena

agree(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony

Blog

Nowa siedziba – nowe możliwości

Nowa siedziba – nowe możliwości

Ostatni piątek był dniem pod hasłem przeprowadzki. Przenosiliśmy siedzibę do nowego większego i lepszego biura. Pozostawiliśmy stare wspomnienia z początków istnienia widzialnych, aby przybyć na nowe miejsce i zaatakować z jeszcze większą SEO mocą ;) Przy okazji odbyła się też mała rekrutacja i nasz dream team powiększył się o kolejne 4 osoby, w tym 2 płci pięknej. Nowe biuro widzialni.pl ulokowane jest w centrum Poznania przy ul. Limanowskiego 8. Zapraszamy serdecznie do odwiedzin. [...]

Jak poprawić indeksowanie strony internetowej w Google?

Jak poprawić indeksowanie strony internetowej w Google?

Czasami znajomi webmasterzy pytają mnie o to, w jaki sposób usprawnić indeksowanie strony w wyszukiwarce Google. Postaram się dzisiaj odpowiedzieć na to pytanie opisując czynności, które można wykonać. Kwestia poprawy indeksacji na pewno w większym stopniu dotyczy stron, które są często aktualizowane – na przykład sklepów internetowych dodających często produkty do swojej oferty. [...]

Google Social Search

Google Social Search

Kilka dni tamu Google uruchomiło nową usługę jaką jest Google Social Serach. Poniżej opiszemy jak działa i na czym polega? Po zalogowaniu się na swoim koncie Google i wyszukaniu np. recenzji filmu, w wynikach dodatkowych pojawią się linki do wypowiedzi Twoich znajomych lub innych osób o tym filmie. Jeśli ktoś napisał na forum, blogu, twitterze, blipie czy flakerze np. opinię o restauracji, to powinna [...]

Jaki hosting wybrać pod kątem pozycjonowania/SEO?

Jaki hosting wybrać pod kątem pozycjonowania/SEO?

Kilka informacji o tym jak wybrać hosting do pozycjonowania/SEO. Startując z własną stroną internetową stajemy przed niełatwymi decyzjami dotyczącymi wyboru platformy hostingowej. Pojawiają się następujące pytania: - jaki serwer wybrać, aby wspomagał pozycjonowanie? - jaki pakiet hostingowy wybrać? - jakie oprogramowanie wybrać, aby wspomagało pozycjonowanie? Wybór odpowiedniego rozwiązania na początku naszego przedsięwzięcia pomoże zaoszczędzić czas i środki w przyszłości. [...]

Meta tag keywords, używać czy nie ?

Meta tag keywords, używać czy nie ?

21 września Google oficjalnie podało do wiadomości, że tag meta keywords, nie jest brany pod uwagę podczas „obliczania” pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Dla większości webmasterów oraz specjalistów SEO, nie jest to nic nowego, ponieważ od dłuższego czasu nieoficjalnie było to już wiadome. Jednak miesiąc temu Google podało tą informację do publicznej wiadomości. [...]

Google pomaga w wykryciu wirusa (złośliwego kodu) na stronie internetowej

Google pomaga w wykryciu wirusa (złośliwego kodu) na stronie internetowej

Coraz częściej zmartwieniem dla webmasterów staje się "złośliwy" i szkodliwy kod doklejający się do ich stron internetowych tzw. malware. Jest to swego rodzaju wirus, ale instalowany na witrynach WWW. Najczęściej właściciele stron dowiadują się o nim dzięki informacji w wyszukiwarce Google, gdy w wynikach wyszukiwania pojawia się informacja o treści: "Ta witryna może wyrządzić szkody na Twoim komputerze". Jaki wpływ ma wirus na stronie internetowej na pozycjonowanie? [...]

Wygraj Yeti – nowatorska reklama Skoda Yeti

Wygraj Yeti – nowatorska reklama Skoda Yeti

"Wygraj Yeti" to konkurs zorganizowany przez Skoda Auto Polska S.A., w którym można wygrać najnowszy SUV Skody. Reklama sama w sobie nie jest zaskakująca, gdyby nie fakt, że firma pod koniec spotu reklamowego skorzystała z okienka wyszukiwarki Google, gdzie użytkownik wpisuje sformułowanie "Wygraj Yeti": [...]

E-commerce w oczach klientów.

E-commerce w oczach klientów.

W ubiegłym roku wartość rynku e-commerce w Polsce wyniosła 8,1 mld. zł, natomiast przychody sklepów internetowych wzrosły średnio o 73%. Tak imponująca dynamika wzrostu powoduje, że sklepy internetowe wyrastają w sieci jak grzyby po deszczu, stanowiąc często dodatkowy kanał dystrybucji obok sprzedaży tradycyjnej. Niestety nie zawsze za chęcią zysku podążają odpowiednie kompetencje i przygotowanie techniczne, o etyce i zwyczajnej ludzkiej uczciwości nie wspomnę... [...]

Widzialni.pl w gronie najlepszych

Widzialni.pl w gronie najlepszych

Z satysfakcją informujemy, że nasza firma znalazła się w gronie siedmiu najlepszych polskich firm SEO (a właściwie - Website Positioning czyli pozycjonowanie) według „Magazynu Internet”. Ranking został opublikowany w kwietniu, jednak nigdy nie jest za późno, aby się pochwalić -prawda? :) Bardzo cieszymy się z tego wyróżnienia, jednak dla nas najważniejszym miernikiem sukcesu będzie zawsze satysfakcja naszych Klientów. [...]

Polecenie Link w MSN (Live) Powraca

Polecenie Link w MSN (Live) Powraca

Nieco ponad miesiąc temu pisałem o tym, że pozycjonerzy używają polecenia link w Yahoo! ze względu na wyłączenie owej funkcjonalności w wyszukiwarce MSN (Live). Po dobrych kilku miesiącach przerwy Microsoft zlitował się ;) nad pozycjonerami i włączył ponownie polecenie link i mu podobne. Nieznacznej zmianie uległa jednak budowa zapytania. Otóż aby sprawdzić ile stron posiada link do naszej strony należy użyć polecenia: +link:www.domena.pl, przykładowo +link:www.widzialni.pl. Liczba stron linkujących pojawia zaraz [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj