preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Mistrzostwa świata w Rosji w wyszukiwarce Google

Mistrzostwa świata w Rosji w wyszukiwarce Google

Mistrzostwa Świata w Piłce nożnej wzbudzają duże zainteresowanie i nie jest to pusty frazes, ale fakt, który łatwo udowodnić. Wystarczy spojrzeć do narzędzia Google Trends i sprawdzić jakie tematy elektryzują naszych rodaków. W pierwszej piątce znajdują się, aż trzy wzmianki dotyczące Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Nikogo nie trzeba przekonywać, że temat jest na czasie. Zwłaszcza Google. [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Jak zoptymalizować stronę pod mobile?

Jak zoptymalizować stronę pod mobile?

W czasach, w których liczba smartfonów przekroczyła liczbę komputerów, posiadanie strony dostosowanej do urządzeń mobilnych już dawno stało się koniecznością. Teraz należy zadbać o to, by taka witryna była jak najlepiej zoptymalizowana pod mobile. Co należy rozumieć pod tym pojęciem? Google zwraca uwagę na następujące aspekty: strona ładuje się szybko, nie zmusza do przewijania poziomego w orientacji pionowej, a także nie korzysta z technologii, które wyszły z użycia, takich jak Flash, czyli w skrócie jest zaprojektowana z uwzględnieniem kształtu [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Darmowe szkolenia z SEO dla firm w ZIELONEJ GÓRZE, TORUNIU i KONINIE

Darmowe szkolenia z SEO dla firm w ZIELONEJ GÓRZE, TORUNIU i KONINIE

Współczesny marketing internetowy nie istnieje bez pozycjonowania, jednak wiele osób słysząc o SEO, nadal nie wie, o co chodzi w tym zagadnieniu. Jako firma działająca w branży od ponad dekady, postanowiliśmy zorganizować cykl darmowych szkoleń, których celem jest popularyzacja wiedzy z zakresu pozycjonowania stron internetowych. Skuteczne działania, dzięki którym znajdziesz się na topie! [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Analiza konkurencji w SEO

Analiza konkurencji w SEO

Jedno z prawideł rynku mówi, że dobry konkurent nie jest wrogiem, a sprzymierzeńcem. Można tę myśl przenieść też na realia SEO. Konkurencja pozwala uczyć się i ulepszać naszą stronę, a także unikać powtarzania błędów popełnionych już przez innych. W niniejszym artykule przybliżę po co przystępując do opracowywania strategii pozycjonowania przeprowadzamy analizę konkurencji i na co trzeba zwrócić uwagę w jej przebiegu. Po zidentyfikowaniu kluczowych konkurentów należy porównawczo przeanalizować: Widoczność [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Rozmiary reklam graficznych AdWords

Rozmiary reklam graficznych AdWords

Google AdWords to narzędzie oferujące wiele sposobów na dotarcie do potencjalnego klienta. Gdy zależy nam na budowie zasięgu czy świadomości marki, idealnym rozwiązaniem staje się wykorzystanie sieci reklamowej Google (GDN), czyli zbioru ponad dwóch milionów witryn, filmów i aplikacji. GDN w dużej mierze korzysta z reklam graficznych. Ich różnorodność może z początku nas przerastać, dlatego warto znać te, które odpowiadać będą naszym celom. Tradycyjne reklamy graficzne Najpopularniejszym rozwiązaniem w sieci reklamowej jest używanie banerów [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Anchor tekst i jego znaczenie w pozycjonowaniu stron

Anchor tekst i jego znaczenie w pozycjonowaniu stron

Czym jest anchor tekst (tekst zakotwiczenia) i jakie ma (o ile ma :) ) znaczenie w pozycjonowaniu stron internetowych? Rodzaje anchorów / linków Anchor w odnośnikach to najczęściej link tekstowy, grafika lub film, który jest odnośnikiem do wskazywanej przezeń strony. Czy anchor tekst ma jakiekolwiek znaczenie w pozycjonowaniu stron? Algorytm Google szereguje strony w wynikach wyszukiwania, biorąc pod uwagę wiele czynników. Mówi się nawet, że może [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Czym jest reklama elastyczna?

Czym jest reklama elastyczna?

Reklama elastyczna to jeden z dostępnych formatów reklam AdWords wyświetlanych w sieci reklamowej Google na stronach partnerskich jak i w aplikacjach. Co najważniejsze - jest prosta, łatwa w konfiguracji i zapewnia duży zasięg ponieważ automatycznie dopasowuje swój rozmiar, wygląd i format pod wolną powierzchnię reklamową. Co potrzebujemy do stworzenia reklamy elastycznej? Do stworzenia reklamy elastycznej w AdWords potrzebujemy obraz marketingowy, logo, teksty - czyli nagłówek i jej [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Jak crawlować duże serwisy za pomocą Screaming Froga?

Jak crawlować duże serwisy za pomocą Screaming Froga?

Używasz Screaming Froga i zastanawiasz się, jak usprawnić jego działanie? Jak wykorzystać w pełni jego możliwości i pomóc sobie w analizie dużej witryny? Poznaj przydatne sposoby na optymalny crawl z użyciem właśnie tego narzędzia. Jak optymalizować crawlowanie pod kątem poszukiwanych danych? W pracy specjalisty SEO zdarza się, że w trakcie wykonywania audytu SEO lub po jego zakończeniu potrzebne są konkretne dane na temat zawartości serwisu, który badamy. Wiele osób używa do tego znanego w branży narzędzia, [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

NoSQL – alternatywa dla relacyjnych baz danych
,

NoSQL – alternatywa dla relacyjnych baz danych

Tradycyjne, relacyjne bazy danych dają użytkownikowi możliwość gromadzenia danych. Mają jednak ograniczenia i nie są rozwiązaniem wszystkich problemów związanych z przechowywaniem i analizą danych. Alternatywą dla rozwiązania relacyjnego może być szeroko pojęte NoSQL, czyli bazy danych, które nie są oparte o model relacyjny. Relacyjny model danych Tradycyjne bazy danych działają w oparciu o relacyjny model danych. Dane grupowane są w relacje, które reprezentują tabele. Wspomniana [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Wyszukiwanie obrazem w Google Grafika – Poradnik

Wyszukiwanie obrazem w Google Grafika – Poradnik

Wyszukiwanie to nie tylko wpisywanie określonych fraz w pasku wyszukiwania. Od kilku lat wyszukiwarka Google udostępnia innowacyjną metodę wyszukiwania obrazami w images.google.pl. Mechanizm jest bardzo łatwy i prosty w użyciu. Wystarczy wybrać odpowiednie zdjęcie, a wynik zwróci informacje o przedmiotach widocznych na obrazie. Jak szukać obrazem w Google Grafika? Po wejściu w wyszukiwarkę Google.pl wystarczy w górnym rogu strony kliknąć pozycję z menu - Grafika. [caption [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Zmiana w przechowywaniu danych w Google Analytics

Zmiana w przechowywaniu danych w Google Analytics

Niebawem nastąpi rewolucja w przechowywaniu danych w Google Analytics. Dane będą automatycznie usuwane po zadanym okresie czasu. Możliwe będzie też ręczne ich usunięcie dla pojedynczego użytkownika. Wszystko to przez dostosowanie usługi Google Analytics do wymogów nowej ustawy GDPR, która wejdzie w życie 25 maja 2018. Google wprowadza szczegółową kontrolę przechowywania danych, która pozwala zarządzać czasem przechowywania informacji dotyczących użytkowników i zdarzeń na serwerach Google [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Przesłuchanie Marka Zuckerberga w sprawie afery Facebook-Cambridge Analytica

Przesłuchanie Marka Zuckerberga w sprawie afery Facebook-Cambridge Analytica

Mark Zuckerberg, założyciel, prezes i CEO największej platformy społecznościowej stawił się przedwczoraj na przesłuchaniu przed Komisją Senacką w głośnej sprawie skandalu Facebook-Cambridge Analytica, po ujawnieniu której na Facebook spadła ogromna krytyka ze strony klientów, reklamodawców, a wreszcie również kongresmenów. Skandal Facebook-Cambridge Analytica Co właściwie się stało i dlaczego budzi to takie emocje? Aby w pełni zrozumieć z czego obecnie musi tłumaczyć się [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj