preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Konwersje telefoniczne, które prowadzą do sprzedaży

Konwersje telefoniczne, które prowadzą do sprzedaży

Mobilne reklamy typu „kliknij, aby połączyć” sprawiły, że konsumenci mogą dziś łatwiej dzwonić do wybranej firmy. Liczba połączeń nieustannie rośnie i wszystko wskazuje na to, że taki trend się utrzyma. Szacuje się, że w 2019 roku firmy w USA uzyskają prawie 162 miliardy połączeń ze smartfonów – to wzrost o 73% w porównaniu z rokiem 2015. Połączenia telefoniczne są dla wielu firm jednym z głównych rodzajów konwersji, jednak często trudno jest zmierzyć podróż klienta, która zaczyna się online, [...]

Stały wzrost reklamy online – raport IAB/PwC

Stały wzrost reklamy online – raport IAB/PwC

Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – w pierwszym kwartale 2016 roku wartość reklamy online w Polsce zanotowała 24,9% wzrostu, pozyskując prawie 160 mln zł więcej niż w porównywalnym okresie roku wcześniejszego. W pierwszym kwartale 2016 roku reklama cyfrowa utrzymała dwucyfrowy wzrost, dzięki czemu jej wartość osiągnęła ponad 800 mln zł. Biorąc pod uwagę tendencję wzrostową zanotowaną w roku 2015, który zamknął się indeksem [...]

Wiele oddziałów firmy? Dodaj i zweryfikuj je w Google Moja Firma (mapy) za jednym razem

Wiele oddziałów firmy? Dodaj i zweryfikuj je w Google Moja Firma (mapy) za jednym razem

Usługa Google Moja Firma pozwala na tworzenie firmowych „wizytówek”, które później mogą wyświetlać się w wynikach wyszukiwania. Istnieją spore szanse, że taka strona – wizytówka, prawidłowo zoptymalizowana, zawierająca odnośnik do naszej witryny, adres, telefon oraz godziny funkcjonowania firmy, będzie się wyświetlać na interesujące nas frazy lokalne. O ile dodawanie jednej lokalizacji dla osoby, która ma już jakieś doświadczenie, jest raczej łatwe i przyjemne, to w przypadku, gdy [...]

Mobile główną platformą dla video online

Mobile główną platformą dla video online

Jeszcze w tym roku urządzenia mobilne staną się główną platformą do oglądania online video, zostawiając w tyle urządzenia stacjonarne – wynika z opublikowanego dziś przez Zenith raportu Online Video Forecasts 2016. Konsumenci na całym świecie spędzą średnio 19,7* minut dziennie oglądając video na swoich mobilnych urządzeniach (smartfonach i tabletach), a na urządzeniach stacjonarnych (komputerach desktopowych i smart TV) – 16 minut. Oznacza to skokowy wzrost mobile – o 39% w porównaniu [...]

Reklama w poczcie Gmail – kolejny sposób na dotarcie do klienta

Reklama w poczcie Gmail – kolejny sposób na dotarcie do klienta

Google oferuje swoim reklamodawcom wiele powierzchni reklamowych. Mogą oni wybierać przestrzenie począwszy od sieci wyszukiwania, sieci reklamowej z milionami witryn, po kanały na YouTube, aplikacje mobilne czy nawet pocztę Gmail. Dziś przybliżę zalety tej ostatniej. Korzystanie z poczty należy do codziennych obowiązków niemalże wszystkich użytkowników sieci. Kontaktujemy się w ten sposób ze znajomymi, współpracownikami. Jest to również dobry sposób na uzyskanie najnowszych informacji dotyczących promocji [...]

“Video marketing w polskich firmach” – RAPORT

“Video marketing w polskich firmach” – RAPORT

Ogólnopolskie badanie „Video marketing w polskich firmach”, przeprowadzone przez Offon Agency, potwierdzają ogromny potencjał video. Ta forma przekazu marketingowego jest najbardziej angażującą i na stałe weszła do kanonu narzędzi marketerów. Raport, który właśnie został udostępniony, potwierdza mocną pozycję video oraz jego przyszłość w marketingu. Raport pokazuje czy i w jaki sposób polskie przedsiębiorstwa wykorzystują działania video marketingowe oraz jakie formy są najpopularniejsze. Badanie [...]

3 sposoby na optymalizację SEO – ich zalety i wady

3 sposoby na optymalizację SEO – ich zalety i wady

Spotkałem się ostatnio z opinią, że są lepsze i gorsze sposoby optymalizacji. Myślę, że warto spojrzeć na to inaczej: są metody skuteczne i takie, które nie działają. Usługa optymalizacji pod SEO polega na poprawieniu treści tak, aby zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarkach. Można ją wykonać na różne sposoby, które postaram się poniżej opisać. Pierwszy sposób ­– zmiany poprzez system CMS [...]

Wspieramy Dzieciaki Chojraki w walce o środki finansowe

Wspieramy Dzieciaki Chojraki w walce o środki finansowe

6 czerwca 2016 r. w Poznaniu ruszyła inicjatywa społeczna pod hasłem DZIECIAKI CHOJRAKI, skupiona wokół projektu budowy nowego oddziału szpitala dla dzieci z chorobami nowotworowymi. Jej celem jest zebranie ok. 4,6 mln złotych. Widzialni.pl dorzucają „grosik” do tej akcji. Organizatorem zbiórki pieniędzy jest Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju Transplantacji Szpiku i Onkologii Dziecięcej „Dzieciaki Chojraki”. Zostało ono założone przez rodziców chorujących dzieci i ich przyjaciół, którzy [...]

Nowość: lokalne reklamy w Google Maps

Nowość: lokalne reklamy w Google Maps

Google Maps wprowadza nową funkcję, która z pewnością zainteresuje lokalne firmy. Teraz mogą one promować swoje usługi bezpośrednio na mapach. Ułatwi to klientom znalezienie interesujących ich miejsc w okolicy. Dzięki tej innowacji, użytkownicy będą mogli szybciej i łatwiej odkrywać oferty dostępne w ich najbliższym otoczeniu. To doskonała okazja dla przedsiębiorców, aby zwiększyć swoją widoczność i przyciągnąć nowych klientów. Lokalne reklamy w Google Maps – co to za zmiana? Lokalne reklamy w Google Maps [...]

Reklama na Facebooku – przewodnik po kampanii

Reklama na Facebooku – przewodnik po kampanii

Reklamę na Facebooku przeprowadzić może w zasadzie każdy. Nawet ten, kto dysponuje skromnym budżetem. By kampania była jednak skuteczna i efektywna, ważne jest lepsze zaznajomienie z dostępnymi narzędziami i możliwościami reklamowymi udostępnionymi przez giganta mediów społecznościowych. Sprawne działania na Facebooku wymagają dobrego przemyślenia celów kampanii i jej strategii. Każde poczynania prowadzone „na oko” lub bez długofalowego planu, skazane są na porażkę. Umiejętnie zaplanowana [...]

Koniec z reklamami „chwilówek” w AdWords
,

Koniec z reklamami „chwilówek” w AdWords

Już w połowie lipca Google wprowadzi globalny zakaz reklamowania poprzez AdWords szybkich pożyczek zwanych "chwilówkami".  Od 13 lipca 2016 roku w wynikach nie będą wyświetlane reklamy szybkich pożyczek i podobnych ofert. Bez wyjątku. Zmiany dotyczą również Polski. Google ogłosił aktualizację warunków reklamy produktów kredytowych oraz wprowadza zakaz reklamy pożyczek i innych usług finansowych. Należą do nich te z terminem spłaty poniżej 60 dni. Stopniowo usuwane będą również reklamy [...]

Eksplorator użytkownika w Google Analytics

Eksplorator użytkownika w Google Analytics

Google Analytics transformuje w kierunku łatwiejszej analizy pod kątem konkretnego użytkownika. Po wprowadzeniu Google Analytics 360, skupionego na danych dotyczących użytkownika, Google przygotowało przełomowy raport dla wszystkich używających standardowej wersji Google Analytics. Raport Eksplorator użytkownika znajduje się w sekcji Odbiorcy. Nowa opcja jest cały czas w wersji beta. Pozwala nam jednak na dokonywanie zaawansowanych analiz zachowań konkretnego użytkownika, co [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj