preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Jak dostosować stronę do osób z niepełnosprawnością?

Jak dostosować stronę do osób z niepełnosprawnością?

Osoby niepełnosprawne – wiemy, że są. Widujemy je na co dzień, ale czy zdajemy sobie sprawę z tego jak wygląda ich codzienne życie? Z jakimi trudnościami się spotykają? Czy z pozoru tak proste dla nas korzystanie z Internetu również dla nich jest bezproblemowe? W jaki sposób możemy im w tym pomóc? Tego wszystkiego dowiesz się z tego artykułu! Skala problemu Mało kto z nas wyobraża sobie dzisiejszy świat bez możliwości korzystania z Internetu – to tutaj [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Jak zaprojektować stronę główną
,

Jak zaprojektować stronę główną

Stworzenie strony głównej witryny jest trudnym i wielowymiarowym procesem, który łączy nad jej wyglądem, user experience, tekstami, nawigacją wewnętrzną oraz innymi częściami szablonu. Każda firma i jej strona internetowa jest inna, ale istnieją pewne ogólne wytyczne dotyczące tego, jak powinna wyglądać strona główna serwisu. W tym artykule zastanowimy się, dlaczego strona główna jest tak ważna, jak powinna wyglądać i co powinna zawierać. Cel strony głównej Strona główna to zazwyczaj pierwsza strona, od której użytkownik zaczyna zapoznawanie się ze witryną. [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Broken links a SEO
,

Broken links a SEO

Mamy z nimi do czynienia dość często, są stałym elementem, który można zobaczyć na większości stron internetowych (jeśli się dobrze szuka) – broken links – co to jest i czy jest się czego bać? Jaki mają wpływ na pozycjonowanie? Zapraszam do przeczytania artykułu. Ideą, która przyświecała twórcom protokołów internetowych było sprawienie, by użytkownicy obcowali z pulą dokumentów, które są ze sobą powiązane. Te powiązania miały w domyśle pozwolić na szybsze przechodzenie pomiędzy dokumentami. Implementacja tego konceptu to dokumenty w formie [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Czym jest sitemapa strony? Tworzenie oraz optymalizacja pliku sitemap.xml

Czym jest sitemapa strony? Tworzenie oraz optymalizacja pliku sitemap.xml

Sitemapa strony internetowej zawiera informacje na temat zawartości witryny i stanowi bardzo ważny element jej optymalizacji. Oprócz tego, informuje roboty o tym kiedy strona ostatni raz była aktualizowana, a także, w jakich wersjach językowych występuje. Dzięki jej obecności na serwerze dotarcie robotów wyszukiwarek do adresów URL witryny staje się łatwiejsze co następnie może przełożyć się na ich szybszą indeksację w sieci. Czym dokładnie jest sitemapa i jaką pełni funkcję? Jak ją stworzyć i z jakich elementów powinna się składać? Odpowiedź [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Co to jest adresacja kanoniczna i do czego służy?
,

Co to jest adresacja kanoniczna i do czego służy?

Google nie lubi powielania treści – zarówno tych zewnętrznych, umieszczonych na różnych witrynach, jak i wewnętrznych, znajdujących się w obrębie tej samej strony www. Na szczęście w walce z duplikatami wewnętrznymi nie jesteśmy sami – mamy sprzymierzeńca w postaci adresacji kanonicznej. Problem kanoniczności podstron Algorytmy wyszukiwarki Google są wyczulone na powielenia z prostej przyczyny – Google ma za mało zasobów, by indeksować wszystkie strony internetowe. Jeszcze kilka lat temu roboty Google indeksowały możliwie jak [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Opisy produktowe – jak zachęcić klienta do zakupu
,

Opisy produktowe – jak zachęcić klienta do zakupu

W sklepie internetowym ważne jest nie tylko odpowiednie zaprojektowanie karty produktu, ale także obszerny i wyczerpujący temat opis, który skusi użytkownika do złożenia zamówienia. Tekst opisowy jest potrzebny po to, aby odbiorcy mogli zrozumieć główne cechy produktu i nie musieli szukać informacji na podstronach konkurencji. Dlaczego opisy produktów są ważne Kiedy użytkownik szuka jakiegoś produktu w sieci, nie może go dotknąć, ocenić jego jakości czy go przymierzyć. Opisy mogą w takim przypadku wpłynąć na jego decyzję o zakupie. Tekst na podstronie produktu [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Kary od Google – rodzaje, przyczyny, skutki oraz sposoby na zrzekanie się ich

Kary od Google – rodzaje, przyczyny, skutki oraz sposoby na zrzekanie się ich

Pozycjonowanie to długi proces analiz oraz dobierania odpowiednich strategii. Niektórzy jednak czasami próbują pójść na skróty, myśląc, że oszukają przeznaczenie, i wprowadzają działania niezgodne z dobrymi praktykami. Takie decyzje ostatecznie skutkują problemami w postaci filtrów bądź kar nałożonych od Google, przez które pozycje spadną tak samo szybko, jak wzrosły. Może zdarzyć się też, że witryna zupełnie zniknie z wyników wyszukiwania. Za co można otrzymać karę i – przede wszystkim – jak jej uniknąć? Dowiesz się tego z artykułu poniżej.   Rodzaje [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Lead Ads na Facebooku, czyli o różnych możliwościach pozyskiwania kontaktów

Lead Ads na Facebooku, czyli o różnych możliwościach pozyskiwania kontaktów

Pozyskiwanie kontaktów to niezwykle ważny element dla wielu biznesów. Facebook może być do tego świetnym i stosunkowo niedrogim narzędziem. Dowiedz się jakie możliwości można znaleźć w menedżerze reklam, jak ustawić kampanię leadową i na co warto zwrócić uwagę. To wszystko w poniższym artykule!   Facebook Lead Ads – różne możliwości Dzięki kampaniom na Facebooku leady można pozyskiwać na różne sposoby. Podstawowy podział, to pozyskiwanie kontaktów na stronie i wewnętrznie na Facebooku oraz platformach powiązanych. [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Rozszerzenia reklam w Google Ads

Rozszerzenia reklam w Google Ads

Gdy zastanawiamy się nad prowadzeniem kampanii Google Ads, zazwyczaj myślimy przed wszystkim o tekstach reklam, grafikach czy filmach, jakie możemy w nich zamieścić. Jest to naturalna kolej rzeczy, gdyż właśnie one stanowią cały trzon reklamy. Nie są one jednak jedynym elementem jaki można wkomponować w reklamę. By reklamy Google Ads działały jeszcze lepiej warto dodać do nich rozszerzenia. W poniższym artykule przedstawię sposób działania rozszerzeń reklamowych Google Ads oraz omówię pokrótce każde z nich.   Czym są rozszerzenia [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Identyfikacja wizualna marki – nie możesz o tym zapomnieć

Identyfikacja wizualna marki – nie możesz o tym zapomnieć

Droga do wysokich wyników sprzedażowych – a co za tym idzie – sukcesu marki jest długa i trudna. Jednym z najważniejszych czynników pozwalających osiągnąć zamierzone cele biznesowe jest zaistnienie firmy na stałe w świadomości potencjalnych klientów. Powoduje to konieczność zapewnienia odbiorcy spójnych sygnałów, zarówno informacyjnych, jak i wizualnych na każdym punkcie styku z marką. Jak zatem doprowadzić do sytuacji, w której marka będzie rozpoznawalna? Co zrobić, aby klienci jednoznacznie kojarzyli znaki charakterystyczne brandu z firmą i jej wartościami? Odpowiedzią [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Mów do mnie prosto, czyli o plain language
,

Mów do mnie prosto, czyli o plain language

Ma odpowiadać na wszystkie pytania czytelnika, być zrozumiały i zoptymalizowany pod SEO — tekst idealny. Jak projektować intuicyjne, ale wartościowe treści, które zwiększą ruch na Twojej stronie i pomogą w budowaniu zaangażowanej społeczności? Podpowiadamy! Czym jest prosty język? Prosty język, czyli plain language, to sposób komunikacji z masowym odbiorcą. Czytelnik powinien zrozumieć komunikaty zawarte w tekście od razu, po pierwszej lekturze. The Plain Language Action and Information Network termin ten definiuje jako Writing [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Google Tag Manager – praktyczne wskazówki

Google Tag Manager – praktyczne wskazówki

Dzięki Google Tag Menager możemy śledzić interakcje użytkowników z naszą witryną bez angażowania programistów. Przyspiesza to znacznie śledzenie zdarzeń i daje nam pełną kontrolę nad konfiguracją. W naszym artykule przedstawimy Ci najlepsze praktyki podczas korzystania z możliwości Google Tag Managera i optymalnej konfiguracji tagów.   Plan – czyli tak właściwie co? Twoje działania musisz zacząć od przygotowania planu. Zacznij od określenia celów biznesowych. Co jest najważniejsze dla Twojej firmy? Co chce ona osiągnąć [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj