preloader
Wypełnij formularz
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Blog

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Język korzyści – czym jest i jak go wykorzystać  tworząc treści na stronę?
,

Język korzyści – czym jest i jak go wykorzystać tworząc treści na stronę?

Każdy biznes dąży do tego, aby być pozytywnie kojarzonym wśród potencjalnych klientów. W tym celu, duży nacisk w zakresie komunikacji, kładzie się na stosowanie metod sugestii i perswazji – języka korzyści. Nie od dzisiaj znane jest powiedzenie, że słowa mają wielka moc - mogą łączyć i dzielić, wywoływać skrajne, zarówno pozytywne, jak i negatywne emocje, które w kontekście biznesowym, przekładają się na decyzje zakupowe. Język korzyści jest tutaj doskonałym sposobem na zwiększenie zainteresowania ofertą, a co za tym idziezwiększeniem sprzedaży. Również w [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

5 narzędzi które pomogą Ci w zarządzaniu social mediami
, ,

5 narzędzi które pomogą Ci w zarządzaniu social mediami

Szukasz najlepszego oprogramowania do zarządzania mediami społecznościowymi, żeby rozwijać swoją obecność online? Może potrzebujesz lepszego sposobu zarządzania kilkoma profilami mediów społecznościowych jednocześnie, bez marnowania czasu? A może rozwiązania zbudowanego z myślą o zespołach? Niezależnie od sytuacji – dobre oprogramowanie na pewno ułatwi Ci pracę. W tym wpisie blogowym, przedstawię Ci 5 najlepszych narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi. Agorapulse Agorapulse to najlepsze narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi. [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Google potwierdza: Review Update

Google potwierdza: Review Update

W komunikacie opublikowanym za pomocą mediów społecznościowych Google potwierdziło, że obecnie odbywa się kolejna aktualizacja algorytmu – Review Update 4.   Google wprowadza zmiany w algorytmie dotyczące opinii o produktach   Jest to już czwarta aktualizacja głównego algorytmu wyszukiwarki Google, która dotyczy opinii o serwisie i usłudze. Tak jak poprzednio jej skutków obawiać się powinni ci, którzy nie dbają o swoją markę w wynikach wyszukiwania. Aktualizacja dostała swoją kodową nazwę: July 2022 Google Product Reviews Update. Algorytm [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

10 porad jak prowadzić fanpage na Facebooku

10 porad jak prowadzić fanpage na Facebooku

Pozycjonowanie strony na Facebooku Social media marketing jest z nami już od ponad 15 lat, ciągle się rozwija, a każdy biznes online zmienia swoją strategię, aby być bardziej aktywnym w tym kanale. W ten sposób można zdobyć nowych „fanów”, którzy potem mogą przekształcić się w wiernych klientów kupujących nasz produkt. Pomyśl o swojej stronie na Facebooku lub innej platformie social media jak o pierwszym punkcie kontaktu marki z klientem, gdzie budujesz zaufanie, aby później sprzedaż odbywała się na Twojej stronie internetowej lub poprzez link polecający. Jeśli [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Rodzaje fraz kluczowych i sprytne tipy na wprowadzanie ich w treść
,

Rodzaje fraz kluczowych i sprytne tipy na wprowadzanie ich w treść

Bardzo ważnym elementem pozycjonowania stron internetowych jest SEO copywriting. Witrynie trudno byłoby przykuć uwagę algorytmów Google’a bez odpowiednio zoptymalizowanych, merytorycznych treści. Te z kolei nie mogłyby istnieć bez właściwie dobranych słów kluczowych. Frazy kluczowe są podstawowym elementem pracy copywritera. Z jednej strony stanowić mogą wskazówkę, na czym skupić się w tworzonym tekście i wokół jakich zagadnień budować narrację, z drugiej – mogą być niemałym wyzwaniem, a nawet zmorą. Jak połapać się w ich różnorodności? [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Skuteczna kampania mailingowa – 5 fundamentalnych rad

Skuteczna kampania mailingowa – 5 fundamentalnych rad

Według badań dotyczących skuteczności różnorodnych form reklamowych, e-mail marketing stawiany jest na pierwszym miejscu w kontekście efektywności i skuteczności reklamy. Działania promocyjne z wykorzystaniem mailingu stały się najczęściej wykorzystywanym kanałem bezpośredniej komunikacji z odbiorcą. Co więcej, niezwykła elastyczność e-mailingu spowodowała, że wykorzystanie tego kanału do komunikacji reklamowej ograniczone jest wyłącznie przez wyobraźnię i kreatywność marketingowców. Można zastanawiać się, czy e-mail marketing nie jest spychany na dalszy plan [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Powielenie treści – uzupełnienie
, ,

Powielenie treści – uzupełnienie

Problematyka powielonej treści na stronach internetowych jest zjawiskiem bardzo szerokim. Obejmuje wiele aspektów, które nie zostały poruszone w poprzednich częściach wpisu dotyczącego treści na stronach www. W tym artykule poruszę kolejne wątki związane z duplikacją treści. Ten wpis jest kontynuacją miniserii wpisów, które pojawiły się już na Widzialnym Blogu. Jeśli zaczynasz lekturę od tego wpisu gorąco, zachęcam do przeczytania najpierw poprzednich części: Duplikacja treści – największy wróg SEO Audyt powielonej treści na stronie internetowej [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

34 propozycje, które zwiększą sprzedaż w twoim sklepie

34 propozycje, które zwiększą sprzedaż w twoim sklepie

Głównym celem każdego sklepu w Internecie jest zwiększenie sprzedaży i zysku. Niestety, konkurowanie na szybko rosnącym rynku e-commerce – a szczególnie w przypadku najbardziej popularnych branż – powoduje, że nawet szczegóły wpływają na ogólną satysfakcję klientów i wyniki sprzedażowe. Użytkownicy coraz częściej zwracają uwagę na wygląd strony i łatwość obsługi. Im prostsza i wygodniejsza jest witryna, tym większe grono odbiorców przyciąga. Ten artykuł zawiera 34 sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym. [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Tajemnice link buildingu
,

Tajemnice link buildingu

Specjaliści SEO wiedzą, że skuteczne pozycjonowanie strony składa się z trzech, podstawowych filarów – optymalizacji, linków i contentu. Tym razem skoncentruję się na drugim filarze, czyli linkach, a dokładnie na sposobie ich pozyskiwania. Warto już teraz zauważyć, że sama ich ilość liczba linków nie wystarczy. Odnośnik musi być odpowiedni pod względem jakościowym, a to już utrudnia sprawę i wymaga odpowiedniej wiedzy. Ważne jest zbudowanie odpowiedniej stworzenie właściwej strategii rozbudowania [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Kampanie produktowe Google

Kampanie produktowe Google

Szybkie i skuteczne dotarcie z ofertą do klienta jest bardzo ważnym krokiem na drodze do budowania przychodów w sklepie internetowym. Konwersja w postaci zakupu jest ostatnim etapem, na który wpływ ma bardzo wiele czynników, jednak niezwykle istotne jest poinformowanie potencjalnego klienta o możliwości zakupu poszukiwanego produktu w miejscu i czasie, w którym ten go wyszukuje. Najlepszym sposobem na zachęcenie użytkowników Internetu do odwiedzenia strony www i zapoznania się z ofertą są reklamy produktowe Google. Czym jest Google Shopping? Google Shopping [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Majowa aktualizacja algorytmu Google

Majowa aktualizacja algorytmu Google

Pod koniec maja Google poinformował o rozpoczętej aktualizacji algorytmu wyszukiwarki. Zmiany są widoczne w narzędziach monitorujących oraz w pozycjach poszczególnych stron także w polskich wynikach wyszukiwania. Pierwsze sygnały świadczące o tym, że coś się dzieje, docierały z anglojęzycznego Internetu już 25 maja. Pod koniec dnia Google oficjalnie potwierdził te przypuszczenia, informując, że właśnie trwa aktualizacja algorytmu wyszukiwania, która została nazwana Google May Core Update. Jest to jedna z większych aktualizacji algorytmu wyszukiwarki. [...]

Ikona

Ocena strony:

(0/5), 0 głosów

Brak ocen.

Feed produktowy – jak go ręcznie stworzyć?
, ,

Feed produktowy – jak go ręcznie stworzyć?

Skuteczne działania promocyjne sklepów internetowych skupiają się wokół prezentacji oferty w możliwie wielu miejscach. Najpopularniejszymi miejscami do przedstawienia asortymentu sklepu online są porównywarki cenowe, marketplace’y oraz wyszukiwarki internetowe i ich strony partnerskie, wśród których prym wiedzie system reklamy Google PLA (ang. Product Listing Ads), nazywany powszechnie reklamą produktową lub Google Shopping. Podpowiadamy, jak skonfigurować system reklamowy oraz w jaki sposób przygotować feed (plik) produktowy dla zapewnienia najwyższej skuteczności [...]

O blogu

Blog powstał w celu przybliżenia marketingu internetowego w wyszukiwarkach wszystkim zainteresowanym tą tematyką. Będziemy dzielić się tutaj naszą wiedzą oraz nowościami z branży. Życzymy miłej lektury.

Szukaj